Subaru Impreza (1997)
1.6.2010Čas se posunul a jsme tady zase .... Auto už mám o chvíli déle než když jsem psal recenci a oproti původnímu stavu na tachometru přibylo cca 4 000 km,…
Subaru Impreza (Sklenk@)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Sklenk@ 01.06.10 18:31
« Re: Re: Hezký
jj bylo to nádherný dyž se všichni zdravili, ale teď už se zdravěj pomalu jenom rézy s kaplí, prtž ostatní netušej. Už je to pomalu prostě jenom auto a né styl života no. Ale čim víc FUji Heavy vydělá, tim dřív pustí do světa nějakou úchylárnu, jako byla třeba STi Type R :-) -
Erl 01.06.10 18:10
« Re: Hezký
co to je 1000km >:D >:D
to je jedno... ;-)
U brzd bych spíš koukal, jestli jsou vnitřně chlazený... Vrtaný kotouče maj při velkým zatížení a špatným chlazení dost velkou tendenci praskat.
OK když už to víš, jen jsem chtěl upozornit, pokud jste je ještě nedělali, že by se vyplatilo je lehce vylepšit ;-) -
Slavek-TDM 01.06.10 18:08
« Re: Re: Re: Re: Peknej vzhled
No ja doufam, ze se to obejde jen s vycistenim a rozhybanim pistku a drobnym stocenim kotoucu. Masa maji dost (vzadu jsou snad novy) a desticky jsou tak na 70ti procentech. Jenze auto dlouho stalo (pul roku v bazaru) a tak jsou kotouce trochu plesnivy a pistky zatuhly. -
Slavek-TDM 01.06.10 18:06
« Re: Re: Re: Hezký
Tak ony nejen ze vadnou, ale ani moc nebrzdeji a potrebujou velkou silu v noze. Mel jsem nekolikrat moznost primyho porovnani s novejsim MY03, kde jsou vepredu ctyrpistky (snad nekecam) a vzadu kotouce a to auto brzdilo vyrazne lip. Brzdy jsou asi nejvesti slabina starsi Imprezy... -
Sklenk@ 01.06.10 18:00
« Re: Re: Hezký
mno jo, je to sice 14 dní, ale zase dny ti neřeknou nic a když řeknu že s ní mám najeto přes 1000 km, praha a okresky, tak to už něco vypovídá, že jsme se měli možnost poznat :-).
Vzadu klasika bubny, vepředu jsou základní kotouče Brembo -> nejsou ani drážkovaný ani vrtaný.
Ohledně vadnutí brzd si na to ale stěžujou chlapy u všech modelů. Já ale zatim problém nepocítil, pravda ale že na krev jsem s autem ještě nebrzdil. -
Erl 01.06.10 17:54
« Re: Hezký
Ahoj. Gratuluju k Impreze :yes:
Nebudu se tu rozepisovat o tom, že jsi začátečník atp... každej začínal.
Ale málokterý(osobně žádného takového neznám), i ostřílený, řidič by si troufnul říct, že se s autem po 14 dnech sžil.
Každopádně je to klasika ze staré školy a mám pro ní velkou slabost a taky bych si přál mít jednu v garáži (můj sen byla/je impreza GT rv2000) Jak už tu bylo zmíněno-počkej si na zimu, to se vyblbneš ;-) :yes:
Závěrem dotaz. Když jste dělali brzdy, osadili jste něco lepšího, nebo jste zůstali u série? Co vím, tak starší ročníky trpěli na poddimenzované brzdy.
Přeju spoustu štastných km a hlavně bez nehod ;-) -
Slavek-TDM 01.06.10 17:46
« Re: Re: Peknej vzhled
Tak ja mam najeto na mem kombi se stejnym motorem skoro 260 tisic a stale slape, spotreba oleje nulova. Mam uz novejsi ovladace, ale motor jeste s hydrostelama. Dily zatim zadny nepotrebuju, na SC.cz jsem registrovan ;-) Servis mam slibenej od Peterse, ale chystam se k nemu az na podzim nebo pres leto s brzdama na Outbacku. Rozhodl jsem se, ze Imprezu si necham, dokud se uplne nerozpadne nebo dokud by investice presahla cenu auta - coz pocitam bude tak za 4 roky. Chvili jsem uvazoval i o LPG, ale pak by me to asi nutilo vic jezdit (kdyz je to tak levny) a tak na to prdim. -
Sklenk@ 01.06.10 17:39
« Re: Peknej vzhled
úpravy byly již zmíněnej špatnej tlumič, chcal olej = přetěsnění vany, zadní bubny, přední destičky a kotouče by se ještě snesly, ale táta byl mínění že to dáme dohromady rovnou ať se v tom nezabiju někde. plus těsnění diferáku ten jenom pokapával, údajně hodně lehce. Museli jsme koupit nový gumy, po předchozím majiteli nebyly všechny 4 stejný, což je u čtyřkolky velkej problém. Byly seřízený táhla na otevírání kufru a nádrže. Urezlá příruba vejfucku - nahrazeno pásovcem. Klínovej řemen. Nakonec to byly už jenom detaily typu výměna hadice v motoru.
Obecně bych řek, že cena za kterou jsme to koupili (hodně nízka - míň jak Civic z roku 95), která byla tak nízká prtž prodávající potřeboval něco většího a auto mělo visuální mouchy. Byla nakonec tak akorát adekvátní ke stavu auta.
Do budoucna se v autě bojim asi jenom o motor a převodovku, motor má podle budíků přes 260 000, podle prodejce jsou měněný budíky, že původní se rozbily a našel jenom tyhle víc najetý, ale věř tomu ....
Prostě a jednoduše, pokud odejde motor, chtěl bych tam dát 2.2 nebo 2.5 z legacy (z AWD ne, investice 50k je zbytečně moc na stáří tohohle auta, s tim že za ty peníze by ten půlblok musel bejt skoro panenskej a za to mi to nestojí) a pokud se nedejbože rozbije převodovka, tak redukční z legacy nebo imprezy kombi.
Ohledně lidí a dílů na tákhlen starší auto (přece jenom už je to babička) bych tě odkázal na vrtilku a pak MirekMB (oba na SC.cz a nebo czechsubaruclub.cz) :-) jsou z kladna a MB -
Slavek-TDM 01.06.10 16:55
« Peknej vzhled
Ale ja mam radeji to co je vevnitr. Muzes se rozepsat o opravach a udrzbe, kterou jsi po koupi delal?
A kdyz uz mas body packet, neuvazoval jsi o uprave motoru? Na www.subaruclub.cz se resi (pry) cenove prijatelna uprava na 2.2 (vybrus a jiny pisty plus odlehceni setrvacniku) a nebo drazsi na 2.5 od AWD (ale tam je otazka, jak je to s legislativou, protoze se jedna o jiny typ motoru).
Jinak blahopreji k autu, rozhodne s nim vydrz aspon do prvni zimy, pak poznas, co vsechno umi >:-[]
Tím zde naznačuji, že nezáleží kolik máš ujeto km, jak dlouho máš řidičák ale když si koupíš Subárko, od lidí dostaneš desítku a cigárko, to je zaručený top-kárko ... >:-[] :yes:
PS : Pro recenzistu - sranda, není třeba se urážet, já osobně to na 3x10b nevidím, fotek je stále i po doplnění málo ... ;-\