úpravy byly již zmíněnej špatnej tlumič, chcal olej = přetěsnění vany, zadní bubny, přední destičky a kotouče by se ještě snesly, ale táta byl mínění že to dáme dohromady rovnou ať se v tom nezabiju někde. plus těsnění diferáku ten jenom pokapával, údajně hodně lehce. Museli jsme koupit nový gumy, po předchozím majiteli nebyly všechny 4 stejný, což je u čtyřkolky velkej problém. Byly seřízený táhla na otevírání kufru a nádrže. Urezlá příruba vejfucku - nahrazeno pásovcem. Klínovej řemen. Nakonec to byly už jenom detaily typu výměna hadice v motoru.
Obecně bych řek, že cena za kterou jsme to koupili (hodně nízka - míň jak Civic z roku 95), která byla tak nízká prtž prodávající potřeboval něco většího a auto mělo visuální mouchy. Byla nakonec tak akorát adekvátní ke stavu auta.
Do budoucna se v autě bojim asi jenom o motor a převodovku, motor má podle budíků přes 260 000, podle prodejce jsou měněný budíky, že původní se rozbily a našel jenom tyhle víc najetý, ale věř tomu ....
Prostě a jednoduše, pokud odejde motor, chtěl bych tam dát 2.2 nebo 2.5 z legacy (z AWD ne, investice 50k je zbytečně moc na stáří tohohle auta, s tim že za ty peníze by ten půlblok musel bejt skoro panenskej a za to mi to nestojí) a pokud se nedejbože rozbije převodovka, tak redukční z legacy nebo imprezy kombi.
Ohledně lidí a dílů na tákhlen starší auto (přece jenom už je to babička) bych tě odkázal na vrtilku a pak MirekMB (oba na SC.cz a nebo czechsubaruclub.cz) :-) jsou z kladna a MB