Volkswagen Golf (2011)
17.8.2011Nakolko sme sa prestahovali blizsie k nasmu "velkomestu",kde obaja pracujeme,rozhodli sme sa kupit s partnerkou auto.Moja skusenost s autami zacala este…
Volkswagen Golf VI (SCHROJF)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
miromen 18.08.11 12:06
« Re: Re: Re: Spotreba
Nemaš co kazit protože vyhodou 1.2 TSI je pravě spotřeba a patři mezi nejuspornějši benzinove motory ktere jsou na trhu. Je to motor ktery se dost přibližil ke spotřebam dieslovych motoru takže pořidit si diesel už neni tak vyhodne jak tomu byvalo dřiv. Samozřejmě se bavim v ramci stejnych nebo podobnych kategorii.
Jinak samozřejmě spotřeba 2.0i Avensise neni nejhorši ale na chvalu to taky neni.
[odkaz] -
CommonUser 18.08.11 11:36
« Re: Re: Spotreba
Biela etiketa ( :-) ): Ja to pisem na margo silnych stranok:
"-spotreba(s lahkou nohou okolo 5.5-5.8l/100km"
Dochodcovsky styl ide u mna za 5. Dynamicka jazda znamena nieco cez 7.
Jazdim casto aj long distance streky so zatazenim 250 kg a viac, ale o tom potom.
Viem, ze pre VAG je to tazko stravitelne, ze benzinovy motor bez priameho vstreku (turba) moze ist za tolko v aute strednej triedy.
Uz radsej dost, nebudem tu kazit radost majitelovi noveho auta :yes: -
FauVee 17.08.11 22:09
« Re: DSG
Rozdiel medzi 6st mokrou DSG a 7st suchou DSG pri rozjazde je prakticky ziaden. Kedze DSG je prevodovka so spojkou( spojkami) je to aj o urcitom cviku, ako sa touto prevodovkou da radit, resp rozbiehat z pokoja ( myslim tym v automatickom rezime D, alebo S). Je teda viac citliva na sposob ako sa s nou zachadza, ako klasicky automat s menicom.Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze cuknutie pri rozbiehani je skor zalezitost rozdielu medzi silu pouziteho motora ( rozumej krutiaceho momentu), ako suchej, ci mokrej skrine. 7st DSG sa kombinuje s motormi do krutiaceho moment 250Nm a 6st DSG do silnejsich. Cize klasicka situacia u 1.2 TSI s DSG je ze ak na cervenu preradis volic prevodovky do P a nasledne na oranzovu presunies do D, vznikne podvedome potreba rychlejsie vyrazit vred a ono to tak ako u klasickej prevodovky so spojkou pri rychlom pusteni spojkoveho pedala autom cukne. Dalsie preradovania su uz velmi plynule. AK na krizovatke stojis na brzde s volicom v D, tak to cuknutie vznikne lenk fakt zarazis plyn do podlahy. U silnejsich motorov so 6st DSG, ked presuvas nohu z brzdy na plyn, motor ma dost krutiaceho momentu na to, aby auto uz v tom momente rozbiehal a vtedy staci len jemne pridat plyn na plynuly a relativne rychly rozjazd. -
bicak77 17.08.11 20:46
« Re: Re: DSG
Tak jsem si myslel. Jak napsal white lable, při přímém srovnání asi nějaký rozdíl bude, ale nevěřím, že je to tragedie :-) Člověk se nesmí ovlivnit jen tím, co napíší novináři. Ti mají zmlsané jazýčky a "obyčejný řidič" to může vidět jinak. Není nad vlastní zkušenost, ale 1.2 TSI s DSG je v našich končinách jako předváděčka asi utopie... -
GTI 17.08.11 19:44
« Re: Re: VÝDRŽ
:-) Souhlas, u motoru jde hlavně o to jak se s ním zachází, dvojnásob to platí o motorech přeplňovaných. Dodatečné prochlazení třeba vodou po zastavení je sice účinné, ale já stejně po náročnější jízdě nachám vždy motor odfrknout minutku na volnoběh.
Řada lidí se domnívá, že se řadí akorát při rozjezdu... >:D A pak to dřou na šestku při osmi stech otáčkách, s tím by nezmohli nic ani motoráři od Rollse... :-) -
Dušan10 17.08.11 19:29
« Spotreba 6 litrov ?!!
Viem si takú spotrebu predstaviť, ale len pri "katolíckej" jazde, kde na diaľnici sa to nemôže veľmi rozbiehať ... pri trošku razantnejšej jazde ide spotreba pri malých benzínových turbomotoroch veľmi rýchlo hore ....
Je to spotreba podľa PC, alebo vypočítaná ?
-
white label 17.08.11 18:16
« Re: DSG
Taky jsem zvědavý co ti odpoví, moje zkušenost je taková, že je to o malé poznání horší, než u mokré DSG, ale do nějaké tragedie to má fakt sakra daleko, samozřejmě může být případně nějaká vada na určitém konkrétním kuse jako u všeho...
edit - takže už mě o minutu předběhl... -
SCHROJF 17.08.11 18:14
« Re: DSG
Myslim si,ze to je fakt iba nafuknuta bublina novinarov,ako si povedal,ziadne silne cuknutie (ala bus Ikarus) som si vobec nevsimol.Rozjazd je uplne plynuly,cuknutie akurat,aj to jemne pocitis trebars iba pri cuvani do strmeho kopca...ale to su situacie,kde by bolo zrejme aj trosku uz "citit"spojku na prevodovke klasickej! -
bicak77 17.08.11 17:32
« DSG
Já sice jezdím za "jinou značku", ale tvůj Golf se mi líbí jak motorem a převodovkou, výbavou a zvolenou barvou :yes:
Chtěl jsem se zeptat podrobněji na převodovku DSG. V testech uvádějí, že "suché" sedmi stupňové DSG provází silné cuknutí při rozjezdu, popř.při couvání. Prostě že jim chybí takový ten plynulý rozjezd jako mají klasické automaty s měničem. Registruješ něco takového nebo je to nafouklá bublina přecitlivělých novinářů? ;-) Přeci jen máte oba i s drahou polovičkou zkušenosti s automatem, takže můžete porovnat.
Díky předem za odpověď. -
BeranK 17.08.11 16:54
« Re: VÝDRŽ
Nedělej tady ze sebe troubu, oba přece víme, že jediné turbomotory, které vydrží ne dvě sta, ale dokonce tři sta a možná i pět set tísíc bez poruchy jsou ty jediné správné - ty, jak se jim říká ...ér...multikultiér a pokud možno jenom se dvěma válci, čím míň válců, tím víc motor :-) ty jsou věčné, jsou věčnější než diamanty od Bonda.
A teď už vážně, máš samozřejmně recht, je zajímavé, že tady nikdo třeba neřeší trvanlivost dieselů, kde je vyšší plnící tlak. A zmršenej šofér - mohu potvrdit. Jeden můj známej neznalostí způsobu řízení a ovládání "upek" turbo Passatu a od té doby se vyžívá v účasti na nejrůznějších fórech (především německých), kde se slétavají všichni ti podobně postižení a navzájem se utvrzují v tom, jak je Passat blbý poruchový auto a jak je blbej ten motor. Jinak bezvadnej chlap ale i z jiných "motoristických" důvodů - řidičák bych mu sebral jednou provždy, nejhorší řidič, co jsem zatím poznal..... -
Bully_ 17.08.11 15:13
« Re: VÝDRŽ
Sice si Golf a zvlast s timhle motorem nikdy nekoupim a proto s vami nestrikam s takovou radosti ;-) , ale tenhle tvuj posledni prispevek hlavu a patu urcite ma a podepisu se pod nej :yes: "Jednadvojku" s turbem si nekupuji zadni zavodnici, ale normalne jezdici lidi a s timhle autem dokaze motor zahybat dost slusne kdyz to je obcas potreba. Sam jsem se svezl s 1,2 TSI v automatu ve Skode Yeti a prijemne me prekvapila.
[odkaz]
vs
[odkaz]
A stale mame 77kw v mensom Golfe voci 108 kW v Avisovi.
Toyote mozes vytykat rozne veci ... ale spotrebu benzinov (+naklady) nie.