Peugeot 207 (2009)
15.2.2012Jo jo, už je to tak, v Ronaultovic garáži nepřibyl nový Renault, dokonce ani zážehový motor, ale chrochtající Pažout hrající si na SUV… Kdo by to byl…
Peugeot 207SW (Ronault)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
rmt 02.03.14 14:56
« Re: Re: Re: ....nevím
My jezdime na barumkach, výborný gumy za dobrou cenu. Máme je na VW multivan 255/45 r18, Peugeot 407 205/60 r16, megane 205/55 r16 to jsou letní bravuris 2. Na multivanu drží lip než continentaly, najede se ročně cca 40k km. Na vitare jsou bravuris 4x4 jako letní. Peugeot ma zimní barum polaris 3 a poměr cena výkon je hodně dobrej. Hlavně nekupuj zimní pneu Kormorán snowpro b2, to horor. Dostal jsem je k meganu a ty teda jdou z domu. Koukal jsem na ty polarisy, pireli snowcontrol a na continentaly. Uvidim jaký budou ceny na podzim, ale ted je akce na ty continentaly za 1200kc, což jde (195/65 r15) -
michalpneu 28.12.13 19:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: ....nevím
No, tak ono to ale může být i těma bridgestonama, protože je fakt, že to byla hodně tvrdá guma už z výroby. Ona se začala dělat v roce 2004 a je fakt, že to byl držák, ale už je taky za zenitem. Na tu 207 bych na léto volil nějaké michelinky. Zkus ty Primacy 3 ty jsou hodně dobré a hodně tiché. Pokud jsi sportovní "tip" tak bych zkusil tu pilot sport 3, tu mám teď na roomsteru a jsem s ní strašně moc spokojený. na gumu se sportovním charakterem je to teda tichá pohodička. Z těch levnějších jsou hodně dobrý ty nové Nokian Line na léto, ale budou mít určitě nižší proběh než mišáci. v tom rozměru 205/55 R16 je velký výběr dobrých gum a není to ani drahý rozměr tím, že to jezdí prakticky na všem. Ty nokiany jsou hodně dobrý.
Já co se týče zimy, tak jsem tam za sebe nekompromisní a jezdím na Nokianech a celou rodinu jsem taky do nich obul. To je v zimě jediná guma, která se dá v hlubokém sněhu jet, loni mě zachránili i na ledu... U toho nokianu je hlavně paráda, že si můžeš v tom rozměru 195/65 R15 vybrat dle libosti. Pokud jezdí opravdu hodně ve sněhu, tak bych se nebál té nové Hakkapeliitta R2, to je severská řada a to vyjede i po stěně, ale je hodně měkká, takže se o ní člověk taky musí starat a jak bude konec sněhu, tak hned dolů, aby Ti nezačala odcházet před očima. Je dělaná do hodně mrazivých teplot, aby se ohřála a zůstala pružná, takže jak na ní vlítneš na teplou silnici ve 20 stupních nad nulou, začne se přehřívat.
Já mám tu WR D3 ve 195/55 R15 89H XL, ale táta na octavii I má to stejné ve 195/65 R15 95T XL a jsou to hodně tiché gumy. Na roomsteru obzvlášť. Hučí jen kolem 70ky a to ještě opravdu jenom chvilku a podle asfaltu. Dokonce i u táty na octavii jsou tiché a ta zase tak dobře odhlučněná není jako roomster a v pohodě. Ještě dělají také W+, což je původní WRko. To si berou prakticky hlavně firmy, protože je to bomba guma do sněhu za dobrý prachy a hodně vydrží. Ale co se týče hlučnosti, tak mi přišla taky v pohodě. Ono samozřejmě každou zimní gumu uslyšíš, protože je směrová, takže to odvalování bude znát.
Ten Continental TS830P je asymetrický, ale spíš na dálnici, protože tolik nevyhodí sníh a nemá takový záběr na středu, takže tomu tátovi určitě vyber nějakou směrovou.
Co se týče nových modelů, tak za rok jich asi tolik nebude. Jedině možná michelin jestli nenahradí Alpin A4 novou A5, protože tu A4 dělá už 4 roky, což je docela dlouho, ale zase ta A4 je zákaznicky hodně oblíbená, tak asi zůstane, protože letos ji uvedli v nových rozměrech a to by nedělali. Goodyear s Dunlopem nový dezén neplánují, takže to tam bude zase o UG8 a WinterSport 4D, Letos představil dunlop SP Winter Response 2, ale zatím o ní nic nevím, to až se mi lidi po sezoně vrátí, co je dostali jako nové.
Continental určitě tu TS850 bude dělat dál, vyrábí ji teprve druhou sezonu, takže tu měnit nebudou (s tou jsem si loni užil, v min. sezoně jak byla nová, měli závadu ve formě a zrovna u 195/65 R15 se mi několikrát stalo, že jim vypadli na středu dezénové bloky, bylo to normálně, jako kdyby jsi ho odříznul z běhounu, krásný čistý řez, ale continental to normálně bral na reklamaci, kvůli vadné formě, u vyrobených gum v roce 2012 a 2013 už se to nestávalo)
Hodně tiché jsou i Pirelli Snowcontrol 3, ty měl táta před nokianama, ty byly výborný hlavně na dálnici, na mokru to sedělo jako přibitý. Na sněhu taky OK, ale v hlubším už to tolik nezvladali.
Já bych asi zase vyloženě na nové modely tolik nečekal. ono je to jako v autech, že to nové neznamená vyloženě to lepší. Viz ty goodyeary a Dunlopy, UG7+ a 3D byly daleko lepší než UG8 a 4D.
Osobně bych ale tátovi dal určitě ty nokiany, v tom sněhu je to jistota.
Já jsem právě koukal na tu fotku a taky jsem nepoznal co to je za zimáky na 207, zkoušel jsem si ji přiblížit, ale nepoznám to takhle z dálky. -
Ronault. 28.12.13 18:02
« Re: Re: Re: Re: Re: ....nevím
Na 207 jsou už končící Bridgestony, to máš pravdu, nebyl jsem ani nespokojený ani nadšený, neměl jsem s čím srovnat,, jen se zimními a tam právě ty Bridgestony v komfortu, ale dával jsem to na vrub o číslo většímu rozměru. Teď taťka má Dunlopy, ale které, to nevím, vybíral si je sám a já mu do toho moc nekecal, proože se mi moc nechtělo.
Těmi šmejdy myslím zimní na 207. Vůbec nevím, co je to za výrobce, dostali jsme je k autu zdarma při koupi a neuvěřitelně hučí už od 60i a po hodině jízdy z toho hučení bolí hlava. Ty příjdou po sezoně vyhodit. Na jejich obranu snad jen to, že ve hlubokém sněhu byly celkem schopné.
Na příští zimu bude nutné vybrat na 207 nové zimní gumy. Velikost 15". Přemýšlím, jestli už začít hledat teď nebo počkat někdy k podzimu, opět příjdou nějaké nové modely... Očekává se tentokrát tichý provoz a taťka jezdí častěji ve sněhu přes dost kopcovitý a zatáčkovitý terén, vyjíždí ve 4 ráno a musí se občas tím sněhem i prohrabat na cestu, takže schopnosti na sněhu spíše důležitější. Na dálnici se 207 téměř nedostane. -
michalpneu 28.12.13 17:51
« Re: Re: Re: Re: ....nevím
Tak je fakt, že já měl jedno z prvních těch 2,0 HDi, tak možná jsem měl nějaký nevychataný motor, protože jak jsem se později dozvěděl, tak ve 406 byl jiný než v partneru.
Aha, tak já právě pochopil, že Ti právě pískají ty energy savery. Jestli pískají ty conti na mokru, tak tím bych se zase tolik netrápil. Já mám na zimu nokiany a taky na mokru cítím pískot. Hlavně kolem prahy na okruhu na tom nové asfaltu, tam je to znát hodně.
Těmi šmejdy na 207 myslíš ty pneu co máš na fotkách na léto??? nebo ty zimní?? Jestli ty letní, tak to je Bridgestone ER300, ty jsem měl na octavii a fakt je, že s těmi jsem teda spokojený nebyl. To bylo jak na run flatech a šíleně klouzali a pekelně hučeli. Ale ve 205/55 R16 si je lidi celkem chválili, narozdíl od 195/65/15. -
michalpneu 28.12.13 17:45
« Re: Re: Re: ....nevím
Ježiš já proti tomu motoru nic neměl. Jak jsem psal, prostě mě se více líbil motor 1,9 TDI. Přišel mi prostě spolehlivější a takový méně choulostivý. Prostě já s tou 2,0 HDi měl prostě problémy od nova. Ve 40 tis. mi odešli vstřiky, o 10 tis. později vodní pumpa a měl jsem problémy v mrazech se startováním. U TDi jsem problém neměl, najel jsem na něm 250 tis. a dokonce i s původním váhou vzduchu a kopnul vždycky i když bylo -20 a nic mimo běžnou údržbu jsem na něm nedělal. Zkrátka ten motor vydržel víc. Ale to neznamená, že bych s tím HDI nebyl spokojený. jezdil hezky, ale jak jsem psal, měl své pro a proti, což TDi taky.
Tak se omlouvám, jestli jsem to dostatečně nerozepsal....