Alfa Romeo 159 (2009)
3.12.2009Tak jak jsem se dostal nakonec k Alfě :-) Automobilů jsem pár prostřídal. Dá se říct že jsem se hledal ale klinul jsem ke sporťákům . . . Pár aut mě…
Alfa Romeo 159 (ReznikCZE)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Hodnocení 03.12.2009 18:23 Wiii
- Kráska v bílém 03.12.2009 18:42
- Hmmmm 03.12.2009 18:42 kaaRS
- Alfa 03.12.2009 18:46 David Silver
-
dojezd 03.12.2009 19:23
talio2
- Re: dojezd 03.12.2009 19:31 ReznikCZE
-
Re: dojezd 03.12.2009 21:18
Vampix(Diesel Power)
- Re: Re: dojezd 03.12.2009 21:19 ReznikCZE
- krásná mašina 03.12.2009 19:42 Ladi
- wow 03.12.2009 19:58
- nádhera 03.12.2009 20:13 wolff
- Moc pěkné auto 03.12.2009 20:17 Vampix(Diesel Power)
- 10b 03.12.2009 20:46
- SUPR AUTO 03.12.2009 20:50 Mira328i
- Italské řeznictví 03.12.2009 20:51 FRPE
- Re: Re: Re: Re: SUPR AUTO 03.12.2009 21:40 Mira328i
- Alfa-hodnocení 03.12.2009 22:21 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Zdravím, ReznikuCZE! Tak nám tady předvádíš dalšího fešáka!!! 03.12.2009 22:23
Poustnik
-
Re: Zdravím, ReznikuCZE! Tak nám tady předvádíš dalšího fešák… 03.12.2009 22:27
ReznikCZE
- Re: Re: Zdravím, ReznikuCZE! Tak nám tady předvádíš dalšíh… 03.12.2009 22:34 Poustnik
-
Re: Zdravím, ReznikuCZE! Tak nám tady předvádíš dalšího fešák… 03.12.2009 22:27
ReznikCZE
- biely skost 03.12.2009 23:02 Matt26
- Skvost 04.12.2009 08:55 RS
- Soooo nice 04.12.2009 10:05
-
Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!! 04.12.2009 13:30
Johny.Rico
- Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!! 04.12.2009 13:38 kaaRS
-
Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!! 04.12.2009 13:40
ReznikCZE
-
Re: Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!! 04.12.2009 14:31
Johny.Rico
- Re: Re: Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak be… 04.12.2009 14:46 Poustnik
-
Re: Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!! 04.12.2009 14:31
Johny.Rico
- Krasna 04.12.2009 16:25 .andrej.
- Q4 vs Q2 04.12.2009 21:28 sandro_cortez
- he 05.12.2009 01:38
- Dnes večer ... 05.12.2009 11:20 FRPE
- Tak co je u tebe nového? 07.12.2009 23:56 FRPE
- RE-NOVINKY 08.12.2009 12:12 Mira328i
- Merak 08.12.2009 17:44 Ricardo
- fotky 13.12.2009 03:46
- zajímalo by mě... 15.12.2009 20:56 Huben
- zajímavá příhoda 21.12.2009 00:41 Vampix(Diesel Power)
-
Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 08:45
Mira328i
-
Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:26
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:40
Special-line
- Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:47 ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:50
Mira328i
- Re: Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:57 ReznikCZE
-
Re: Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:40
Special-line
-
Re: Re: zajímavá příhoda 21.12.2009 13:26
ReznikCZE
- gratulace 21.12.2009 17:37 FRANIK
- miesto 31.12.2009 20:15
- EGR ventil 02.01.2010 00:24
-
Shell vs. others... 03.01.2010 22:52
Johny.Rico
-
Re: Shell vs. others... 03.01.2010 22:54
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Re: Shell vs. others... 03.01.2010 23:09
Johny.Rico
-
Re: Re: Re: Shell vs. others... 03.01.2010 23:47
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 12:49
Miikeee
-
Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 13:52
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 15:46
Miikeee
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. other… 25.01.2010 18:35
ReznikCZE
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs… 25.01.2010 21:41 Miikeee
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. other… 25.01.2010 18:35
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 15:46
Miikeee
-
Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 13:52
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Shell vs. others... 25.01.2010 12:49
Miikeee
-
Re: Re: Re: Shell vs. others... 03.01.2010 23:47
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
-
Re: Re: Shell vs. others... 03.01.2010 23:09
Johny.Rico
- Re: Shell vs. others... 27.01.2010 09:14 Vampix(Diesel Power)
- Re: Shell vs. others... 27.01.2010 09:55 talio2
-
Re: Shell vs. others... 03.01.2010 22:54
Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Tak ti to ohodnotím, ty kluku řeznická! 06.01.2010 23:09 Kubyyyk
- Nemá tam být třeba 26.6.2010 místo 2009? 07.01.2010 00:22 Thomasino
- :D chcem len dodat 07.01.2010 00:29 MichalSN
- krasne 07.01.2010 10:22 Brandon Walsh
- benzín a nafta tech.data 07.01.2010 18:45 talio2
- sprint-booster 08.01.2010 15:39 Matt26
- (bi)xenony 09.01.2010 19:42
- Nazdárek Řezníčku! 17.01.2010 20:31 FRPE
- Co je to za hezkou 147mu vedle? 17.01.2010 22:16
- Trochu moc novinek :-) 26.01.2010 00:11 Thomasino
- kryt motoru 27.01.2010 16:03 talio2
- 159 GTA 27.01.2010 16:13 Wiii
- posledna fotka 22.02.2010 16:27 Brandon Walsh
- Hodnocení Alfa 22.02.2010 21:26 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Auto Belissimo! 23.02.2010 15:42 JayJay3
- řezníku 23.02.2010 19:07 Brandon Walsh
- perfekt.... 01.03.2010 21:33 janodespota
- Geneve 03.03.2010 21:38 jmurjr (H22A7)
- Zlín 04.03.2010 22:02
- Bella Machina 10.04.2010 11:40 Hitachi
- Krása ala Alfa Romeo 16.04.2010 18:42
- Hodnocení 17.05.2010 23:07 Martin_Happy
- Nazdar 17.05.2010 23:14 Chobot
- Prosek 27.05.2010 15:28 DanV
- zdravim rezniku 22.06.2010 11:07 Brandon Walsh
- denní svícení 22.06.2010 12:42 David Silver
-
159 23.06.2010 19:32
Ricardo
-
Re: 159 23.06.2010 19:51
white label
- Re: Re: 159 23.06.2010 21:23 ReznikCZE
-
Re: Re: 159 23.06.2010 22:15
Ricardo
-
Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:26
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:38
Ricardo
-
Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:43
ReznikCZE
- Re: 159 23.06.2010 22:49 Thomasino
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:53
Ricardo
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 23:10
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 23:15
Ricardo
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1… 23.06.2010 23:23 ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 23:15
Ricardo
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 23:10
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:43
ReznikCZE
-
Re: Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:38
Ricardo
-
Re: Re: Re: 159 23.06.2010 22:26
ReznikCZE
- Re: 159 23.06.2010 21:25 ReznikCZE
-
Re: 159 23.06.2010 19:51
white label
- Bormio 19.07.2010 14:17 RS
-
Wiii 03.12.2009 18:23
Hodnocení
Krásný auto, krásná barva, ideální motorizace na denní ježdění, dle mého je 159ka nejkrásnější Alfa a to už něco znamená :yes: :yes: :yes: jen dopln fotky, jinak zacnes dostávat spatny hodoceni :-( Co se tyce recenze, je akorat dlouha, ona se sama (tvou dobrovolnou pomocí) prodlouzi casem... Uvidis, taky jsem na takovy zacinal ;-)-
-
-
-
ReznikCZE 03.12.2009 20:06
« Re: Re: Re: Re: Hodnocení
Nejlepší na tom je že působí sportovnějc už kvůli tomu že nemá MMi, idrive atd . .Nepřipadá mi jako počítač na kolech :-) . . .Ale BMW jsem měl a NEZKLAME tě! je to jistota ale já chtěl něco jiného a osobitějšího a 159 začíná s DPH na 558 tis. Korunách ;-) . . .BMW lepší motory, výbava, atd . .ale pohodlí a podvozek alfy 159 nemá obdoby ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 03.12.2009 18:42
Kráska v bílém
Zdravím,zatím nehodnotím,čekám na spoustu kvalitních fotek :),ale rozhodně upřímně blahopřeji k vozu jež na českých silnicích nepatří k často viděným,jehož provoz asi bude dražší než v případě pofidérních Oktávek,Passatů a Mondeí,který ale rozhodně stojí za každou korunu a na oplátku dá pocítit "cuore sportivo" :-)
Jen prosím,opatrně a s rozumem,byla by hrozná škoda něco tak krásného(obzvlášť v té bílé) někde rozstřelit... :-) -
kaaRS 03.12.2009 18:42
Hmmmm
tak to je to o cem jsem psal u sebe v recenzi auto vybrane srdcem. Nadherna italka te bych dal sanci. Vsechno je podle meho gusta jen snad alfu jedine cervenou a uzasna jsou ty kola uplne mnam. Nebudu cekat na fotky a dam 3x10 a doufam ze je doplnis. A jinak at jezdi. ;-) :yes: -
-
ReznikCZE 03.12.2009 18:58
« Re: Alfa
Ahoj C 63 AMG my vydržela týden. Motor výbornej ale ten podvozek!. Nedalo se s tím jezdit tvrdé, automat tupý a ztráta adheze byla častější i u normální jízdy. takže podvozek velké giantické mínus a vyvážení mezi přední a zadní nápravou no fuj AMG by se za to mélo stydět . . .Ten motor bych bral v M3 :-) . . .Alfa je jistota, stabilita, více drží na klikaté silnici a duši z tebe nevytřese :-) 460 koní je moc na MB C-klasse
-
-
-
-
-
-
-
-
Nicco 03.12.2009 22:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: dojezd
To neverime prave tak, akoze si s 530kou isiel 110. Dajme tomu, ze ma 5ka 70L nadrz => (100/3600)*70 = 1,94l/100km.
Pamatam sa ze VW mal Lupo3D a bol to myslim rekord. Takze o 500kg tazsie auto 4x4 a o liter mensia spotreba? >:D
Skor si sa sekol v tych km. Menej ako 5L tomu nedavam.
-
-
-
-
-
-
-
Vampix(Diesel Power) 03.12.2009 21:25
« Re: Re: Re: dojezd
Díky, protože já mam v E90 61 litrů a jezdím teda převažně mimo město a pak po městě a víc jak 900 sem asi nenajel tak si tady připadám trošku jako neuměl a to jen se 130kW...Ale dlohá cesta s klidnou nohou se dá jet do 5ti no...jen mně to překvapuje ty hodnoty :-)
při dojezdu 1800km by jsi musel jezdit pod 4 litry na sto....myslíš že je to fakt reálné?-
-
-
Vampix(Diesel Power) 03.12.2009 22:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: dojezd
no jako neříkám nic, dneska jsem jel 90 na tempomat asi 10 km a aktualni ručička se pohoupovala pořád 4-5 litrů-
-
krovakus 04.12.2009 00:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: dojezd
I kdyz to sem uplne nepatri, ale kdyz uz je rec o ty spotrebe. Nevim, kolik jsem mel v nadrzi litru, ale uz mi svitilo hladovy oko. A presto jsem z Karlovych Varu dojel do Plzne a pak jeste 10 km za plzen do vesnice, kde bydlim. Celkem tedy 100 km. Nevim, pri kolika litrech se kontrolka rozsvecuje. Kdo vi, budu rad za odpoved. Ale docela mi to prekvapilo, ze Astricka dojela. Jinak k Alfe. 3600 je hoooodne zajimavy cislo a hodne diskutabilni, ale tem 1800 km bych veril. S 2.0 D4D v Avensisu jezdime bezne 1200 pulka mesto, pulka mimo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ladi 03.12.2009 19:42
krásná mašina
Možná je dobře,že alfama většina lidí opovrhuje a proto jich jezdí tak málo,aspoň v té nudné šedi aut bez duše vyniknou takové perly jako máš Ty.Jak říkali kluci,recenze ještě není úplná (fotky),ale alfa má u mě jedině 10.Na jaře,taky budu sedlat tuhle značku.....ach jo taká doba :-( .Ať slouží :yes: -
"-- skrytý --" 03.12.2009 19:58
wow
ahoj, moc pěkný autí!
Dotaz - ty jsi měl dříve 159 3,2 litr? Jak bys je srovnal? Já teď chci kupovat Accord 2,4, ale 159 koukám vychází cenově podobně, tak třeba by stála za hřích... Můj požadavek je však automat, a těch moc není. Máš zkušenost? Díky moc!-
ReznikCZE 03.12.2009 20:03
« Re: wow
automat jezdí brilantně hladce ale já jsem fofrklackovej :-) . . .3.2 litr zní krásně jede když se točí ale ta spotřeba - když jsem se snažil pod 14 litrů nešla za boha . .kombinovaná 18 ;-\ což je i na osmiválec hodně . . .U naftové verze kombinované s automatem je jeden problém odchází egr ventil (cca 3tis. kč) ale v záruce není problém jedinej důvod -Euro 4 2.0JTD tím netrpěj a benziňáci taky ne ale 2.4 jtd jo většinou do tisíce km (prý je to vadná serie od Boshe) já jsem měnil v 500km a do teď nic projevovalo se to škubáním motoru za studena-
"-- skrytý --" 03.12.2009 20:15
« Re: wow
to mě vždycky pobaví, jak se u takových aut řeší spotřeba. 3,2 byl šestiválec pokud vím. jinak auto krásné, ať slouží.-
"-- skrytý --" 03.12.2009 20:19
« Re: Re: wow
no ono řeší/neřeší. Já mám auta rád takže to tak neřeším, ale jezdím buď Prahu ve městě, nebo daleko. A když jedu 2 000 km na otočku, tak už je to znát, to samý ta Praha. Teď mám 3,0 V6, v Praze žere 15 s lehkou nohou, myslel jsem že mi to vadit nebude ale vadí :-(
-
-
"-- skrytý --" 03.12.2009 20:17
« Re: Re: wow
no ty krávo 18 litrů.... to je už i na mě moc. Do 12 jsem OK, 13 překousnu za něco, ale 18?? Když mě se tak moc nechce do nafty :-( Asi to tedy bude Accord (ten si nejel předpokládám). Alfička má duši! -
-
-
"-- skrytý --" 24.02.2010 00:06
« Re: wow
počkaj na nový motor od alfy 1750 turbo s multi- air FPT, aj výkon + spotreba vynikajúca , mal som to šťastie v taliansku a super 200koní ale bude aj 265 koní + elektromotor 4x4 ale o rok, poznám accord dotrepal ju kamarát ale super nie tak športove ale pohodlne a poruke všetko , obe autá sú dobré vyber načo potrebuješ a spoľahlivosť u oboch aut je na dobrej úrovni a len tá starostlivosť je rozdielna - iné ceny ;-)
-
-
wolff 03.12.2009 20:13
nádhera
No comment
:yes:
Ty máš nejhezčí Alfu a já nejhezčí Fiat. >:-[] :yes:
Bravo. -
Vampix(Diesel Power) 03.12.2009 20:17
Moc pěkné auto
Design těchto vozů byl vždycky parádní, ale kvůli spolehlivosti z doslechu sem to nějak nechtěl riskovat. Každopádně si zasloužíš body a taky ti je dám ;) Jenom trošku fotek protože sem zvědaveeeec.... Ať dobře slouží bez poruch i nehod :yes:
P.s: Pro všechny myslíte, že je rozumné nechávat na fotkách SPZ? Mám trošku obavy že zlatý český ručičky si tady tak lehce můžou vytypovat vozy a zjístit adresu už pro ně problém nebude
-
Mira328i 03.12.2009 20:50
SUPR AUTO
..moc krásná alfička:-)..blahopřeju.
Jediný v čem bych byl trošku skeptický je přímé srovnání jízdních vlastností s řadou 3, jelikož se ta platí stále za špičku co se motorů,podvozku a techniky týče.
Jinak je to ale krásný auto,jen držím palce ať se nesype-podle posledního testu v auto tipu který byl na 100tis,nedopadla přiliž dobře-určitě si ten test četl,ale je pravda že VW-to jest mnohými považováno za ,nejkvalitnější auta světa, sou daleko za ní:-).
Takže alfě držím palce a přeju ať všechno klapne a nový model dostane zase zadní náhon a vrátí se tím ke kořenům..-
-
Mira328i 03.12.2009 21:13
« Re: Re: SUPR AUTO
..:-)..jo alfa si žádá kvalitní a pečlivou údržbu..
Ale fakt je že spolehlivost nebyla nikdy její silná stránka, ale to se dá brát.. přece jenom je to srdeční záležitost;-), alfy sou moje oblíbená značka-měl sem tu čest se už v pár typech svést a kdyby bmw nebylo měl bych asi alfu:-).
I přez tvoji jistotu přeju ať dobře slouží;-)
-
-
-
-
FRPE 03.12.2009 20:51
Italské řeznictví
Nazdárek Řezníku!
Tebe vidět je tady radost! Recenze = pečlivá a pěkná, typ člověka = známý, fotky = brzy doplníš, nemám co bych vytkl, mohu jen chválit ... ;-)
PS : snad jen - ten dojezd 3600km jako fakt na jednu nádrž? 8-s
PSS : Cupřice by na tu tvojí porci km, potřebovala 18x nádrží >:D-
ReznikCZE 03.12.2009 20:59
« Re: Italské řeznictví
Ahooj . . .dík za milé přijetí . .po natankování a 50 km toto ukázal palubák ovšem reálně jsem najel skoro 1600 a nevyjel jsem rezervu . .fotil jsem to starým mobilem tlemil jsem, se za jízdy a bouchal do palubky nehorázný . .spotřeba 4.1 . .nevěřil jsem a nebo počítač zblbnul hehe :-)
-
-
Mira328i 03.12.2009 21:40
Re: Re: Re: Re: SUPR AUTO
Za studena motor vytočí jen barbar...moula když ještě není ohřátej olej;-)..
Jak se diváš na osud alfy a její návrat k zadnímu hoblu?podle mě to bude přínos jak co se týče jízdních vlastností tak i zabavy za volantem:-).. -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.12.2009 22:21
Alfa-hodnocení
Tvý auto patří spolu se 156,GT,Brera,Mito,8 C k mým oblíbencům,teda co se ,,alfin,, týče
Auto10-nádherný design i barva k tomu pasuje,není to ,,masovka,,slušný výkon,škoda že je to nafta :'-(
Recenze10-dávám tip na kvalitní recenzi.Je tak akorát dlouhá,nechybí v ní nic zásadního a navíc tam máš i hodně záporných vlastností (není to v recenzích běžné)což ukazuje na tvůj nadhled :yes:
Foto9- to ti nadržuju hodně moc,to auto má spoustu krásných křivek a zde na MACZ je na fotky poměrně velký nárok a spousta lidí zde umí velmi kvalitně snímat.Pokud doplníš,rád opravím,pošli mi pak SZ,pokud budeš mít zájem.
btw : dobrá SPZ asi si měl velký štěstí >:D .Máš divnej obrázek na nickem ,očekával bych tam Alfu-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.12.2009 22:35
« Re: Alfa-hodnocení
reznik - já vím a máš pravdu,ale k takové krásce by mi sedělo spíš to ,,Cuore Sportivo,, nebo jak se to říká.Divím se,že se ti neozval strarej alfiňák na MACZ Merkur :-|
btw : sorry už jsem to spravil,to dělá ten podělaná Mozilla (puntík je i o řádek níž ;-\ )
-
-
-
Poustnik 03.12.2009 22:23
Zdravím, ReznikuCZE! Tak nám tady předvádíš dalšího fešáka!!!
Recenzi od začátku máš príma, auto taky,vzpomínám jaká byla bžunda, když jsi sem před někdy rokem a půl dal své BMW. Lísteček MACZ za stěračem a tak.... >:D >:D
Ať slouží a nezlobí! Hoj! :-) -
Matt26 03.12.2009 23:02
biely skost
Jedným slovom - nádhera ! ;-) Už teraz sa teším na tie profesionálne fotky čo máš v pláne (potom určite bude za 10). A môžem dúfať aj na recenziu to krásneho žltučkého Mita v pozadí? :-) -
RS 04.12.2009 08:55
Skvost
Nádhera, nádhera, nádhera, není co víc dodat ;-) Od včera mám černý SW, ale ty kola ti závidim jako nikdo :-)
Mohu se zeptat kolik ti ukazuje palubní pc na výměnu oleje? Já jsem celkem v šoku, že mi to píše příští výměnu za 39.000km :-O -
"-- skrytý --" 04.12.2009 10:05
Soooo nice
Zcela upřímně, tohle je jedno z nejhezčích aut, co jsem kdy viděl. Parádní kombinace skoro ve všech ohledech. :yes: -
Johny.Rico 04.12.2009 13:30
Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!!
To jsem ještě nikdy v životě neviděl, nikdy...-
-
-
Johny.Rico 04.12.2009 14:31
« Re: Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!!
Jak jela ta 3.2? Píšeš, že hodně žrala. Konrkétní čísla v tvém případě?-
-
-
-
Merkur 04.12.2009 16:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Červené otáčky v 6500????? Dyť to je jak benzin!!!
Tak v bílé jsem 159 ještě neviděl a můžu říct,že vypadá božsky (i když v SW by podle mě byla ještě hezčí ;-) )a navíc v TI,tak to je župa :yes: :yes: :yes: .Ještě navíc v podle mě nejlepší motorizaci pro 159 a to jsem benzinovej.Dávam za 10.
V6 u Alfy u mě skončil motorem Busso,který se naposled dával do GT,ten měl ještě koule.Holdenovskej 3.2 V6 má bohužel jen kulky :-( .
-
-
-
-
-
-
.andrej. 04.12.2009 16:25
Krasna
Aj ked vo mne Alfa vzbudzuje urcitu nedôveru, pre jej motor a hlavne bozsky predok, by som si ju vedel predstavit v garazi.
Mam proste rad ten agresivny dizajn.
:-!-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 04.12.2009 19:42
« Vkládání novinek
reznik -Jen doporučení,napiš vše pod jednu novinku a neroztahuj to do 4,jelikož ti pod tebou skoro hned zmizí z hlavní strany a nikdo si to nepřečte :-! ;-)
-
-
sandro_cortez 04.12.2009 21:28
Q4 vs Q2
tak 159 s tymto motorom a vybavou (TI) veeelmi moc chcem. ked vsetko pojde ako ma,tak na jar by uz mohla byt u mna doma. jedina vec, nad ktorou sa neviem stale rozhodnut je ci kupit Q2 alebo Q4 (samozrejme s manualom). jazdil som len s Q2 verziou a podla mna to na tento vykon staci tak akurat, ale taha ma to viac k tej stvorkolke. v tvojich minusoch pises ze Q4 pomaly reaguje,tak by som chcel opytat teba aj ostatnych,ze ci sa vobec oplati priplacat za Q4 a kila navrch. vopred diky za pomoc pri rozhodovani-
ReznikCZE 06.12.2009 14:36
« Re: Q4 vs Q2
Q4 v kombinaci s Ti snižuje příď jako u mě takže budeš škrtat o silnici (na rozbitých nebo houpacích cestách) . . . Možná bych dnes voli Q4 auto je živější a nelíbí se mi u Q4 reakce v zatáčkách (reakce přijde necitlivě a většinou pozdě) při velmi svižné jízdě. Ovšem ztráta adhéze u Q4 nehrozí a stejně preferuje přední nápravu . .Je to na tobě. Rozhodni se podle toho kde budeš jezdit jestli sníh a led je to jasný ale počítej s tím že je auto nižší. .Pro sportovní jízdu je lepší Q4 (mimochodem je to standart u Alfy). takže cca z 70% bych ti doporučil standartní Q2 ;-)
-
-
-
FRPE 05.12.2009 11:20
Dnes večer ...
... bude tataráček + topinky. Tak za chvíli letím do řeznictví pro 0,8kg pravý svíčkový, vejce a ostatní ingredience co doma nejsou ... ;-)
Mňam :-)-
-
FRPE 06.12.2009 16:03
« Re: Re: Dnes večer ...
Adresa? No bydlím U Blázince 2, Plzeň ... >:D
Heleď teď vyjímečně nekecám ale byl jsem v řeznictví, tam neměli pravou ani falešnou svíci, tak jsem na rychlíka vyrazil do Glóbusu a tam měli falešnou svíčkovou, vzal jsem 0,75kg a ostatní věci ... :yes:
Tataráček + topinčičky + vínko Modrý Portugal 2003 = Frpeho bolí hlava jako čert, dietka vzala za své ale holka bráchovo a ještě jedna příbuzná - ty měli z tý výtečný chuti orgasmus ... ;-) >:D
-
-
-
-
Mira328i 08.12.2009 12:12
RE-NOVINKY
moc fajn napsané(prožité..)..
Když sem to četl,přišlo mi že stejně to cítím i já:-)..
Prázdná okreska plná zatáček..občas nějaký horizont a za ním se to zas klikatí..ideální cesta na zjištění podstaty toho kterého auta:-).
Taky mam takový svoje oblíbený trasy:-). Dálnice-nuda-tam se rozjede každý auto,rovný silnice to samý ale klikatící se silnička mezi kopci..pěkný asfalt..to je to co je zábava,požitek.
Alfa i když se zdá být jiná má podobnou skupinu majitelů jako bmw, lidi co mají auto ale potřebují z něho mít i radost:-). -
-
-
STi (Modo Team) 09.12.2009 00:36
« Re: Re: Merak
Spoustu fotek jednoho pěkného kousku Meraku najdeš tady na serveru veteran.auto.cz, kde ho nedávno "testovali". Ale bohužel americkou verzi s relativně nevkusným nárazníkem. A ikdyž je Merak moc hezký auto, přece jen Bora byla ještě zajímavější, stejně tak Ghibli, ale ty už jsou cenově trochu výš...
Jinak mě trochu překvapuje,jak si užíváš Alfu na okreskách. Netvrdím, že je to špatné auto, naopak se mi opravdu hodně líbí a to i s tvým motorem, ale přece jen máš srovnání, jaké je skutečně zábavné auto - viz.tvoje bývalé Z4 M - asi jen málo aut na světě vůbec si dovedu představit zábavnějších!!!-
ReznikCZE 09.12.2009 10:35
« Re: Re: Re: Merak
O tom Meraku SS vím a pokukuju po něm :-) . . . . Nicméně Z4 M je výborné auto ale pouze na to jedno. V čechách není místo (krom okruhu), kde si auto můžeš užít. Podvozek je nekompromisně tvrdý a na našich silnicích se mu nedá věřít. Má tendenci v zatáčkách poskakovat ;-\ . . .Alfa mi toho nabídne víc ale je to úplně jiná třída. Radost se Z4 jsem zažil jen v alpách a při pohledu na něj jinak jsem s ním trpěl :'-( . . BMW řady 3 v M-paketu co jsem měl mi přijde taky moc tvrdý. Takže nemůžu si vynachválit kompromisně naladěný podvozek 159 - opravdu! :-). Neposkakuje, rány pohlcuje slušně a jistota přilnavosti je tam (možná jen v hlavě) větší ;-) . A po půl roce si myslím že jsem s Alfou udělal dobře. A jak jsem psal Alfa se zdá být těžká pouze na papíře a z akcelerace jinak na točivých a utažených silnicích radost udělá a baví mě to ;-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 13.12.2009 03:46
fotky
Ahoj šéfe. Konečně jsi sem dal tu svojí krásku. Zapomněl jsi, že jsem něco nafotil já. Tady máš link na fotky, tak si je přidej jestli chceš ;-)
[odkaz] -
Huben 15.12.2009 20:56
zajímalo by mě...
proč tam máš vyvěšenou fotku té maximalky z jiného (benzínového) auta,hm???
možná už jste to tu řešili,ale nechce se mi číst celá diskuze... -
Vampix(Diesel Power) 21.12.2009 00:41
zajímavá příhoda
s naftou. Jsem rád že se to vyřešilo ale mám trošku obavy. Tankuji totiž na shellce, vlastně výhradně musím a ikdyž jsme teď 2 dny v kuse přečkali v -18 přes noc a ráno žáden problém tak mně to celkem udivuje...Nerad bych to taky řešil.
Btw slyšel jsi o tom že nafty nemá smysl nebo jsem někde i slyšel že by se nemělo nechávat stát v zimě nastartované ale raději hned jet že se mnohem rychleji zahřejou když se pojede v poklidu....Já jsem to někde snad četl, nebo slyšel a sám nevím co na to říct, výhradně raději i kvůli interiéru bych nechal auto vždycky pár minut postát ale sám jsem na rozpacích co je teda lepší pro motor :-/ -
Mira328i 21.12.2009 08:45
Re: zajímavá příhoda
..jestli můžu:-),odpovím:-).
Pro všechny druhy motorů je lepší se po nastartování ihned rozjet, protože motor pracuje ve vyšších otáčkách a i olejové čerpadlo má větší tlak,motor se tak lépe a rychleji správně promaže.A díky zátěži i ohřeje. Osobně to dělám tak že nastartuju a držím otáčky někde kolem 1,3tis. minutu ..2..pak vyrazím.Dělám to proto že se mi automat trošku prohřeje, samozřejmě jen ve větších mrazech.
Je prokázáno že jeden studený start je jako 300km s ohřátým motorem po dálnici,tak moc to dává zabrat.
-
-
Special-line 21.12.2009 13:40
« Re: Re: Re: zajímavá příhoda
Jak říká Míra, osobně to moc dlouho nenechávám, Octávku naftu teda dýl ale myslím že víc jak 2 minuty nemá smysl. Ono stejně když to necháš na volnoběh ohřát tak stejně musíš vyjet stejně pomalu jako kdybys to na místě neprohříval. Motor je sice trochu zahřátý ale převodovka jen malinko a tukové náplně ložisek kol a homokinetických kloubů jsou pořád velmi studené.-
ReznikCZE 21.12.2009 13:47
« Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda
Tak jako tak vyjíždím pomalu . . .Z toho jak se auto chová, když s ním vyjedu hned nebo po pěti minutách cítím co se jeví jako lepší nápad (pocitově).
Je jasné a to Vám dávám za pravdu že se ohřívá pouze motor (na volnoběh) a ostatní věci se prohřívají za jízdy (samo že jedu pomalu). . ;-)-
Special-line 21.12.2009 13:53
« Re: Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda
Jasný ono právě o tomhle jsou neustále nejrůznější debaty. Ale obecně se se má za to že lepší je zahřívat pomalou jízdou. Při ní je pracovní teplota ve válci vyšší a tak se motor míň zanáší úsadami. Moderní motory se navíc chovají tak že nehrozí zahlcovíní motoru a zhášení motoru při přidání plynu, jako u starých aut. Ovšem pokud se rozjíždím od baráku třeba do prudkýho kopce stojí za zvážení to trochu prohřát, ale stejně ty 2 minuty jsou asi max.
-
-
Mira328i 21.12.2009 13:50
« Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda
člověk si dá cigárko..a vyrazí...je to akorát aby byl motor z na konci modrého pole a může se jet, převodovku to trošku prohřeje a ta pak řadí o poznání měkčeji ;-).
Ale nenechávam to běžet na volnoběh ale nohou trošku přidávam plyn aby se motor snáze ohřál, toď můj způsob :-)-
-
PeT-a (RSKa) 21.12.2009 16:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajímavá příhoda
Ráno auto promrzlé jak hova.do, tak ho zapnu a jdu na 10 min jestě domů....pak přijdu a začíná pomalu foukat teplý vzduch tak nemrznu. Jezdím jenom 10min do práce (z práce samozhřejmně nečekám) tak si tu jízdu přece nebudu znepříjěmnovat, že budu sedět v mrazáku, ne??
škodí to nějak autu?? Myslím, že ne.... -
-
-
-
-
-
-
Mira328i 22.12.2009 18:37
« Re: zajímavá příhoda
..ne vůbec si mi neurazil..proč by.
Jen sem si říkal že já o voze a ty o koze:-)..
Dneska když sem měl na teploměru 0 a auto bylo úplně studený tak sem se schválně díval na rafičku teploty, okem je dost dobře vidět jak se ihned(do 10-15sekund) začne zvedat na začátek modrého pole-asi ukazuje úplně od začátku.
Někdy natočím;-)..
Ale topit začne až tak na konci modrého pole.-
TurboKluk(smazat hodnoceni) 25.12.2009 20:26
« Re: Re: zajímavá příhoda
Tak, dost pochybuju že by ti zmrzla nafta pokud vím tak ze zákona se v ve vsech PHM v zimnim období přidáva aditivum proti mrazu, u nas ted bylo -19C a neebyl nejmenší problém s naftou z shell, OMW alpin beru jen jako fajn marketingový tah.
U naftý je naprosto bez předmětně nastartovat a jit na 10min domu, motor se stejne nenezahřeje a jak už nekdo psal tak je jen meněí tlak oleje takže to nemaže, Idealne je NASTARTOVAT, ZAPNOUT SI PÁS, BĚHEM TÉTO DOBY SE CHOD MOTORU USTALI A MUŽEME VYJET,četl jsem zde o nějáke pomale jízdě, jen bych to upřesnil o rychlost samozřejmě nejde duležitě jsou otačky ty by neměly letět moc vysoko.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FRANIK 21.12.2009 17:37
gratulace
Moc pěkný, trochu závidím a doufám že někde na sraze ti ji budu moct trochu poslintat ;-) Jen jedno bych asi vyměnil a to motor ne obsah né výkon též né jen palivo bohužel k alfě mě nesedí nafta podle mého je to svíčková s těstovinami 8-s ale kdo hodně jezdí tak budiž. Jinak regni se na alfisti.cz moc 159 tam zatím není. :yes:-
-
-
-
FRANIK 22.12.2009 21:17
« Re: Re: Re: Re: gratulace
věř že italský auta jsou hodně velkej kůň a není to jen o jedný značce, kvůli tomu hodnocení měnit nebudu. Jsem ujetej opravdu na auta kterých je buď hodně málo nebo mají nějaké specifikum které jinde není to by odemne dostalo 10 b za auto. na toto servru ale moc aut nebylo který by dostal za auto 10 ode mne. I když aut pěkných tu je moc. ;-)
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 02.01.2010 00:24
EGR ventil
Měl jsi při vadném EGR ventilu zvýšenou spotřebu? -
Johny.Rico 03.01.2010 22:52
Shell vs. others...
Zvláštní, a to já si myslel, že na Shell mají nej palivo v ČR. Asi ne. Třeba kamarád u jedné Shell v Havířově viděl stát kamion s ukrainskou značkou (cisternu s palivem) a hezky to tam ladovali... Někteří říkají, že nej je OMV a Benzina.-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.01.2010 22:54
« Re: Shell vs. others...
johny.rico - ....Někteří říkají, že nej je OMV a Benzina.
Mají pravdu ;-)-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 03.01.2010 23:47
« Re: Re: Re: Shell vs. others...
johny.rico - když je to jen trochu možný,tak na ty dvě,v nejhorším OMV nebo Schell.95-tku ale netankuju.-
Miikeee 25.01.2010 12:49
« Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
No a vite co je nejhorsi? ..ze na 95% benzinek je stejny benzin protoze vsude jezdi stejne cisterny. Rodice v tomhle oboru podnikaji takze o tom neco vim... u tech uplne malych bych si mozna dal trochu pozor ale pokud tankujete u omv shell benzina nebo slovnaft je to jedno. Jinak jsem z Havirova a na ty shellce tady to je stejny pokud nebereme ty jejich vysoko oktanove paliva ty maji samozdrejme vlastni:)-
-
Miikeee 25.01.2010 15:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
S tou chybu neudelas..my jsme u "klasicke" nafty a taky bez problemu ikdyz je pravda ze se parkuje v garazi.
Jo a tu alfu ti tady urcite zavidim nejvice, proste dokonala jako vsechny alfy(no dobre mozna by mohli byt trosku lehci)a tenhle kousek Ti je slovy neposatelny ;-) Kdyby ti nekdy zmizela tak ja o tom asi budu neco vedet >:D-
ReznikCZE 25.01.2010 18:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
Takže na tebe si budu dávat pozor :-) . . .je pravda že jsem na auto dost náročnej a toto je zatím nejlepší kompromis i když už bych něco dolaďoval viz mínusy ;-) . . .Jen mi přijde že to auto v takovjch mrazech trápím ale startuje s přehledem na první pokus jen jak se auto kroutí tak povrzává těsnění (dokud se interiér neohřeje) no něměl jsem to mejt-
Miikeee 25.01.2010 21:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
Cetl jsem v cem vsem uz jsi jezdil a je zajimave sledovat jak ses k te alfe postupne dostal...ale nakonec mi tohle auto taky prijde jako nejlepe vyuzitelne..mit pod palcem vykon ktery musis neustale krotit a hodne tvrde naladeny podvozek neni na kazdodeni jezdeni nic prijemneho (podle kamose ktery ma moznost posledni dobou jezdit v Z4 3.0 je to pry az moc tvrde a to byl puvodni zamer ze v tom bude jezdit zenska >:D me to samozdrejme jeste nepujcil takze prozatim budu verit jemu)
..tedka v tech extremnich mrazech bouzel neni na vyber a u nas ma uz par sousedu problemy s nastartovanim ikdyz parkujou v garazi a rozhodne to nejsou spatne auta
Abych nezapomel, rozebiral jsem jeste tu kvalitu nafty protoze u ni nemam takovy prehled a bral jsem to spise z hlediska benzinu,protoze tam uz me to naucili, kde brat a cemu se naopak vyhybat(hlavne kvuli predrazenosti ani ne tak kvalite, ta je u benzinu opravdu temer stejna). U nafty je to tak ze kazdy vyrobce ma nejake svoje slozeni ktere jsou narozdil od benzinu hodne rozdilne a zrejme nejlepsi ji ma slovnaft (az do -30)ale protoze jich je u nas malo tak se jim to nevyplati inzerovat jak treba u omv ktera patri mezi ty lacine ale hold marketing dela svoje a tomu jejich zazracnemu nazvu se tezko odolava zvlast kdyz my do toho slozeni nevidime:-) Benzina patri mezi ty kvalitnejsi a treba u shellky je to udajne hodne indivudualni..tady u nas bych ti to napriklad rozhodne nedoporucoval. Treba ti to aspon trochu pomuze ;-)-
ReznikCZE 25.01.2010 22:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
Shell mě teda hodně zklamala :-( . .dík za pomoc ;-) Verva mi přijde zatím jako hodně dobrá ale nikdy jsem nehledal recenze na naftu bylo mi to jedno a shell jsem bral jako "značku" . . .Ten Slovnaft je velmi zajímavej rozhodně bych to do toho neřekl :-) . . .Aut jsem prostřídal hodně a dá se říct že jsem se hledal ale klinul jsem ke sporťákům ;-\ . . .pár aut mě vyloženě zklamalo a pak už jsem vybíral dle vyvážených vlastností (vč. náročnosti na servis a ceny) BMW nikdy nezklamalo ovšem zdálo se mi všední a pak jsem začal hledat něco malinko víc . . . a byla tu Alfa :-) popravdě jsem nevěděl co od toho čekat ale přesvědčila mě. Po půl roce většinou mám jasno co mi bude sloužit dál a co se mi zdá jako ohraná, všední a nudná písnička . . . Od BMW jsem krom šestky, Z8, X3, X6, všech M (mimo Z4) a jedničky měl všechny a super auta jenže postupem času jsem postrádal jednoduchost a s iDrivem mi to přišlo přetechnizovaný :-( (z počátku mě to bavilo) a v M-paketu(bez toho se mi to moc BMW nelíbí a to nemluvím o strohým interiéru) . . .a Italové se mi velmi zalíbili (od 500-Maserati) :-)-
-
Miikeee 25.01.2010 23:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Shell vs. others...
Abych te shellce az tak nekrivdil tak ty vysokookatnove paliva maji fakt super, to musi poznat uz kazdy sam ze to je o necem jinem ale jinak je to predrazeny prumer v tom lepim pripade.
Recenze bys hledal asi docela tezko ale je to cca 2 tydny co blesk zverejnil vysledky cojky kvality paliva vetsiny benzinek v cr(bouzel se k tem vysledkum dostal jako jediny, cojka je oficinalne zverejnit nemuze coz je bordel ale ja bych jim v tom veril).
Malokdo mel asi moznost vystridat tolik aut jako ty..musi to byt dobra zkusenost. S M-paketem naprosto souhlasim bez nich si bmw nedokazu predstavit a me osobne nejvice od bmw bere 5(ne ta nejnovejsi ta me hodne zklamala) a povazuju ji za jedno z nejpovedenejsich bmw vubec, zejmena 530d s automatem ten bych ale na druhou stranu nechtel..a s interierem to vidim stejne, ale doufam ze se to zlepsi a treba to drevo si nechaji jen do 7micky.
O IS-F jsi neuvazoval? :-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vampix(Diesel Power) 27.01.2010 09:14
« Re: Shell vs. others...
Tak my už několik let tankujeme u Shell protože otec ma na cely vozovy park jejich karty a vlastně do všeho se tankuje nafta. Počinaje tranzitama přes mondeo, octavie, přes trojku tak i X6 a nikdy nebyl problem s jejich palivem ani v tuhé zimě. Ani po 3 dnech mrznuti venku v tatrach kdy se pruměrně pohybovaly teploty kolem -20 nebyl problem s Shell naftou, tehdy v X5. Takže zatim no stress.
-
-
-
Kubyyyk 06.01.2010 23:09
Tak ti to ohodnotím, ty kluku řeznická!
Auto: 10b. - Já si myslím, že za auto snad ani nejde dát jinak než plný počet bodů. Alfa 159 je sama o sobě moc krásný sedan. Ale tvoje auto je dokonalost. Ty nádherné tvary v bílém laku vynikají jako tělo italské modelky, které by člověk nejradši hladil celé noci. Pruh na okně v barvě italské trikolóry je dokonalý nápad a auto se s ním hrdě hlásí ke svým kořenům. Ty nádherné ráfky spojují exkluzivitu a sportovce ve fešáckém hábitu. Nádherná a dokonale očalouněná sedadla s rudě vyšitým logem automobilky. Aaaaaach....je to pastva chlape, je to pastva!!!
Recenze: 10b. - zde se zřejmě nebudu tolik rozepisovat jako u auta samotného. Já jsem se z tvé recenze dozvěděl vše, co jsem potřeboval. Je vidět, že své auto dobře znáš a že je pro tebe velkou radostí.
Fotky: 10b.- Na fotkách máš auto zachycené hodněkrát jako celek. Dal sis záležet na detailech auta, které chytnou za srdce každého nadšence do aut. Fotil jsi na hodně místech. Krásně jsi nafotil i interiér. není co dodat.
Takže celkově tě hodnotím 10-10-10, protože si to tohle auto se vším všudy zaslouží. Přeju ti spoustu spokojených kilometrů za volantem tohoto krasavce :-)
Kubyyyk -
MichalSN 07.01.2010 00:29
:D chcem len dodat
Ze mas chlape najkrajsie auto na svete .. a raz sa mi splni sen .. a kupim tu istu farbu tu istu vybavu .. ten isty motor .. jedine co kupovat nemusim je Laska k tomuto autu Love Ya -
Brandon Walsh 07.01.2010 10:22
krasne
tak ako to opisal kubyyk by som nikdy nedokazal. toto auto je nadhera kvoli nemu chodim kazdy vecer do nakupneho centra presne tato biela tam stoji. Vzdy si zoberiem prospekt uz len pre ten pocit ze aspon nieco z neho vlastnim >:D Ziadne auto ma nedokazalo chytit za srdce ako 159 :yes: -
talio2 07.01.2010 18:45
benzín a nafta tech.data
Ahoj, jen bych tě chtěl upozornit na prohození těch popisků u fotek..neber to jako rýpání, jen jsem si všiml :-) -
Matt26 08.01.2010 15:39
sprint-booster
Ahoj, mohol by si tú vecičku odfotiť, že ako to vyzerá? A mohol by si tiež viac napísať o inštalácii. Či to bolo zložité a tak... Ako to vlastne funguje, že to prenieslo krút. moment do nižších otáčok? Dík ;-)-
ReznikCZE 08.01.2010 17:07
« Re: sprint-booster
Zdar. Montovali mi to v Imofě byla to otázka 15-ti minut a ještě mi stihli umejt auto.
zde specifikace Sprint Boosteru: S vývojem řídících jednotek moderních motorů přestala existovat přímá mechanická vazba mezi plynovým pedálem a škrtící klapkou. Systém ETC (Electronic Trottle Control), nahrazující plynové lanko - známý též jako drive-by-wire, má bohužel i své nevýhody. Jednou z nich je opožděná odezva motoru na přidání plynu, což může za určitých okolností (rozjezd do kopce, rychlé přeřazení, předjíždění apod.) působit potíže.
SPRINT BOOSTER znatelně zkracuje reakci škrtící klapky vozidel vybavených ETC na sešlápnutí plynu řidičem.
Montáž SPRINT BOOSTERU je velmi snadná a nevyžaduje žádné zvláštní dovednosti nebo nářadí (kromě šroubováku). Zařízení se pouze zapojí mezi konektory elektronického pedálu a kabelového svazku vedoucího k řídící jednotce (ECM).
fotku přidám do galerie-
Wiii 08.01.2010 17:19
« Re: Re: sprint-booster
Ano, mám stejnou věcičku ale jménem TuneKit PowerPedal. Je to německý výrobek, ale u atmosferického benzínového vysokootackoveho motoru mi to je k nicemu (sice rychlejší reakce na plyn, ale horší kontrola dávkování výkonu, je to ideální pro turbo diesly, kde to je opravdu účinné), takze to slo ven a ted to jen vozim v kufru.... :-) Takze kdyby to nekdo chtel, dejte vědět. Pasuje to do všech BMW s elektronickým pedálem (tzn. myslim po roce vyroby 2001). :-)-
-
Wiii 08.01.2010 17:25
« Re: Re: Re: Re: sprint-booster
No on to tam narval minulý majitel asi z duvodu, že chtěl tunit >:D A to už jen ten m3 look co se na to snazil narvat je o jeho tuzerske nature vypovida dost.. Na 320si se nastesni nedela prakticky nic pro tunery.. jediny co tam jde narvat je ten PowerPedal a pak Chip od Hammanu za 60k >:D >:D :no: :no:
Jinak pro turbo a kompresorový motory je to určitě super!!! 4lověk se mnohem rychleji dostane na spravny otáčky ;-)
PS: toto se mi uz 3 mesice válí v kufru : [odkaz]-
Matt26 09.01.2010 12:51
« Re: Re: Re: Re: Re: sprint-booster
Dík chlapci za info, znie to zaujímavo. Ešte tú fotečku do galérie poprosím a môže byť aj z viacerých uhlov. ;-) Ako tak čítam, že montáž je jednoduchá ale asi si si to nemontoval sám, že nie... A ešte otázka... Myslíš, že sa o úmerne financiám a úžitkovej hodnoty oplatí kúpiť, lebo za cca 350e je už chiptunink s 20kw a 80Nm navrch.
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.01.2010 19:42
(bi)xenony
Měl by sis změnit popis u fotky. Píšeš, že máš bixenony a na další fotce máš detailně popsáno dálka, ukazatel směru a potkávačka. Bixenonová světla jsou xenonová světla s možností přepínání světelného toku na POTKÁVACÍ A DÁLKOVÁ světla. Zatímco xenony používají pro dálková světla klasickou halogenovou žárovky, bixenony mají stejnou patici jako žárovky H4 a pro dálková světla používají rovněž výbojku. Takže máš xenony ;-) . A test co ukazuješ( BMW 3, Mazda 6 a Alfa),tak není moc adekvátní, když porovnávají poslední model Alfy a PŘEDPOSLEDNÍ model Mazdy 6.Vím, je to test z roku 2007, ale ty máš taky model 09, tak by to chtělo hodit porovnání s novou šestkou :-) . Mohl by to být dobrý návrh pro redakci :-). Jinak pěkné auto :yes:-
-
"-- skrytý --" 10.01.2010 19:07
« Re: Re: (bi)xenony
Tak to u Alfy pěkně tahaj za nos >:D . Srovnání s Báwem mi moc k sobě nejde. Přestože obě auta jsou srdcovky ( prakticky založenej člověk si ani jedno z nic nekoupí ), tak v BMW je trošku lepší pojezd a vůbec je to auto o level výš oproti Alfě :-) . Vem si jen ty 6-ti válcové motory z jejich produkce, ty jsou bezkonkurenční. Náhod na zadek ( s Alfou si těžko hodíš zatáčku driftem ) a když si řekneš BMW a Alfa Romeo, tak už jen z toho názvu je slyšet, co je prestižnější :-).-
ReznikCZE 11.01.2010 13:55
« Re: Re: Re: (bi)xenony
Tak co jsem jezdil a co jsem měl jsou jízdně Alfa a BMW nejpodobnější Alfons je ovšem komfortnější . . . .O 6-ti válcích bez debat ovšem u čtyřválců výkonové rozdíly nejsou moc patrné alfa dokonce 2.0JTD má 180 koní oproti 177 u BMW 3-er. . .měl jsem dvě trojky (sedan a coupe) a tam byly bi-xenony řešeny stejně . . .Mimochodem v servisu BMW mi řekli že bixenony se vyznačujou tím že se mezi tlumenými světly nepřepínají ale svítí oboje naráz (dálky a tlumená světla)-
white label 19.01.2010 15:03
« Re: Re: (bi)xenony
Bixenony, dnes poměrně běžně používané v sériové produkci nemají proti xenonům dva samostatné (výbojkové) zdroje světla, k čemuž by mohla předpona "bi" celkem logicky svádět. "Bi" jen "značí", že světlo z xenonové výbojky se využívá jak pro potkávací/tlumená, tak pro dálková světla. U dříve používaných "xenonů" se při zapnutí dálk. světel, pouze přídává další pár halogenových (dálkových) světel ke xenonům, které jsou stabilně nastaveny pouze jako potkávací/tlumená světla. Dáklové halogeny také zpravidla slouží jako světelný "klakson/houkačka". U bixenonů funguje zpravidla vše naprosto stejně, pouze s tím rozdílem, že xenony svítí ve dvou režimech, v potkávacím/tlumeném je výbojka částečně omezena stínítkem a v dálkovém svítí naplno bez "omezení". "Stínítko"
přepíná mezi oběma režimy v superkrátkem čase, takže je docela nesnadné tento proces v reflektoru lidským okem pozorovat...-
-
white label 19.01.2010 15:28
« Re: Re: (bi)xenony
Halogenku H4 sis někdy prohlížel, ne? Ta se dá taky označit za jakousi bi-halogenovou žárovku, z jednoho zdroje světla (žárovky) taky pochází světlo jak pro tlumená tak dálková světla.
Rozdíl je pouze v tom, že H4ka má dvě různá vlákna. Jedno pro tlumené, také se stínítkem a druhé pro dálkové světlo, bez stínítka. Při přepínaní tedy svítí (podle potřeby) buď jedno vlákno stíněné, nebo druhé nestíněné. A teď si představ, že by tam bylo pouze jedno společné vlákno pro oba režimy svícení a bylo naopak fexibilní to stínítko. Při tlumených by stínilo, při dálkových nikoli...-
"-- skrytý --" 29.03.2010 20:42
« Re: Re: Re: (bi)xenony
A montují se teda jen xenony nebo i bixenony?
Rozdíl chápu ;-)-
zip2016 29.03.2010 20:55
« Re: Re: Re: Re: (bi)xenony
Prostě a jednoduše. Bixenon je pouze jedna výbojka, která svítí jako potkávací i jako dálkové světlo, jako je to například u žárovek H4. Pokud má auto ve světle dvě žárovky (např. 2xH1) tak se tyto povětšinou nahrazují jednou sadou xenonu, která supluje potkávací světla a jako dálková se i nadále používá jedna sada H1, protože pokud by si nahradil xenonovou výbojkou i dálkovou sadu žárovek, mohlo by se ti stát, že při přepnutí z potkávacích na dálková by si byl asi tak 5 sekund bez světla než by se ti nažhavila sada dálkových xenonů. Jde to sice zapojit i tak aby potkávací sada nezhasínala při přepnutí na dálkové, ale je to poměrně složitý. Taky je nesmysl,aby svítila potkávačka s dálkou zároveň, protože xnon je přímo ohraničené světlo bez tzv. dozvuků a tudíš by byla potkávačka společně s dálkou nevyužitá a její světlo by se v tom dálkovém bez využití ztrácelo.
edit: Podle fotky na které jsou rozsvícené potkávačky s dálkou, je podle zabarvení světla celkem patrné, že ta dálka je obyčejnej halogen, ale to je můj dojem. Možná je to jen špatná fotka.
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 17.01.2010 22:16
Co je to za hezkou 147mu vedle?
Že by to byla moje?!? >:D -
Thomasino 26.01.2010 00:11
Trochu moc novinek :-)
Koukám, že s novinkami rozhodně nešetříš! >:D Tímto tempem se bude muset u tebe rolovat dolů pod recenzi k posledním fotkám několik dlouhých minut >:-[] To je pak otázka, jestli to někdo nevzdá :-) -
Wiii 27.01.2010 16:13
159 GTA
Ahoj Rezniku, nevis kdy má ta Alfička přijít ofiko do prodeje? :-) A taky me zajima, zda-li je pohon AWD jistej, nebo jestli se třeba nepolemizuje nad návratem RWD do Alfy ;-) Popřípadě prostě nějaké informace (předpokládanou cenu atp.) ;-) :yes: :yes:
Díky :-) -
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 22.02.2010 21:26
Hodnocení Alfa
Auto 10. Proč?
Začnu snad jediným mínusem - nafta,ta se mi bohužel z mých předchozích aut zprotivila,ale to je můj problém
:'-(
Na druhou stranu,je tento typ nesmírně elegantní,nevidím tam snad jediný detail,který by se mi nelíbil...i ty debilní zrcátka vypadají krásně :yes:
Co tam mám dál: předek se mi vždycky strašně líbil,je ,,svůj,,nedá se s jinou značkou zaměnit,perfektní prošívání nádherných sedáků s logem Alfy,nádech sportovního interiéru ,budíky i středový panel nádhera,vlaječka Itálie na čelním horním skle (fakt vychytávka),elegantní zadní partie - zkrátka taliáni design umí :yes: .Oceňuji i odvahu jít do nemasového auta,které má pověst častých poruch a 10-tka je snad jasná.
Recenze 10 - pomůže někomu,kdo přemýšlí nad tímto vozem,nalezl jsem tam vše,hlavně popis jízdního chování a dostatečný výčet nejen kladných,ale i záporných vlastností,což není na MACZ úplným pravidlem.Dávám tip na kvalitní recenzi a to dělám jen velmi vzácně ;-)
Foto 10 - dostatečný počet kvalitních kompozicí,spousta pohledů se kterými si dal majitel trochu práce a ,,neodpráskl,,to jen odboku,asi bych vymazal nějaké grafy a pokusy o jiný typ fotky,páč je tam dost mnohem kvalitnějších.
Ve své ,,virtuální,,topce řadím toto auto s recenzí a fotkami na cca 10-15.místo :yes:
Závěrem chci popřát majiteli spoustu šťastných kilometrů a má můj respekt za ,,odvahu,,nákupu vozu,který vidím na našich silnicích ne tak často a to víc si ho se zájmem prohlédnu :yes:
-
ReznikCZE 22.02.2010 21:38
« Re: Hodnocení Alfa
Tééda čekal jsem více horší výhled >:D . . .Pro mě byla jednoznačná nafta jelikož se nabízí se systémem 4x4 a hlavně že to auto je firemní, tudíž podmínka ;-). Pro sebe bych si nejspíše vybral 1750 TBi s 200 koníky a zrychlení za 7,7 a to nepočítám laděné výfuky v serii ;-) -
"-- skrytý --" 06.03.2010 12:26
« Re: Hodnocení Alfa
týýýjo ... tak takhle si nějak představuju zhodnocení recenze. Kéž by to někdo udělal i u mě :-(-
white label 06.03.2010 12:50
« Re: Hodnocení Alfa
Můžu to klidně "překopírovat" přímo pod "tebe"... ;-) >:-[]-
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 06.03.2010 20:13
« Re: Re: Hodnocení Alfa
horysman - pokud boduji,což vzhledem k tomu,jaká auta hodnotím,není moc často,tak to píšu u každýho ;-) ..připadá mi férové napsat důvody proč jsem takto bodoval..
Co se týče tebe,tak tvůj typ Alfy tam jakž takž spadá ;-)-
"-- skrytý --" 07.03.2010 00:07
« Re: Re: Re: Hodnocení Alfa
no mě se právě toto líbí. Já se nerozčiluji když dostanu málo bodů pokud mi to někdo zdůvodní za co a jak to zlepšit. Pak to beru a až to napravím napíšu a druhá strana (snad) zlepší bodování. Když mi někdo dá málo a většinou sám je na tom hůř tak to mě rozčílí. Právě proto se mi tvůj přístup víc než líbí :yes:
-
-
-
-
-
-
JayJay3 23.02.2010 15:42
Auto Belissimo!
Tohle je proste nadhera. Co se designu tyce tak jeste dnes par let po uvedeni nema ve stredni tride konkurenci at si kdo chce co chce rika, ta maska, profil, zadek... A v te bile co mas je to krasa taky! Jednoduse numero uno, bravo! :yes:-
FRPE 23.02.2010 16:28
« Re: Auto Belissimo!
Zdárek pane!
Měl jsem možnost se řezníkem jet a mohu potvrdit že názor v čr že Alfy jsou :no: se zde vymyká, protože je to super auto, jak designem tak nádhernej introš, do toho všeho má ještě pěknou přítelkyni, a to celé podtrženo a sečteno je velká italská nádherá!!! škoda jen že nemohu dát fotky Řezni a jeho přítulky - on je hezkej chasník, ona ještě hezčí děvče = :yes: ;-) Takový snědý italský ale pěkný typy lidiček jsou to, no ... :yes: A jsou strašně fajnes!-
JayJay3 23.02.2010 20:33
« Re: Re: Auto Belissimo!
Haha! To je reklama panu Rezni jako to se jen tak nevidi. Tak dejte priste vedet a ja vezmu svoje GT a muzeme dat nakej freeride a Alfice hezky seznamit :-! Jinak asi podobny typy maj podobnej vkus ne jen na auta, podle popisu jsem jemu podobnej a pritelka tez ;) A fajny lidi ja rad :yes: -
"-- skrytý --" 06.03.2010 12:16
« Re: Re: Auto Belissimo!
jo nejsi jedinej koho svez. Mě vezl už hodněkrát a dostal mě k Alfám i bez nějakého přemlouvání >:D Prostě autíčko je parádní a Petr (Řezník) je prima člověk :yes:
-
-
-
Brandon Walsh 23.02.2010 19:07
řezníku
pekne fotky ale zmen si popis zraz srni bol 19.-21.2.10 >:D [odkaz] -
janodespota 01.03.2010 21:33
perfekt....
z profilu mi siluetou pripomina aktualne vyrabany mitsubishi Lancer...- to len tak na okraj, pekne auto je to, fakt... :yes: -
jmurjr (H22A7) 03.03.2010 21:38
Geneve
Dakujem za zverejnenie fotiek. Tento rok mi to asi nevyjde (budem rad, ked stihnem motorkovu vystavu v blave v piatok).
Z fotiek mozem skonstatovat, ze Giulietta je krasna, dizajnovo Alfa znova zahviezdila, co mozem povedat aj o Porsche a Cayenne. Skoda, ze tuto to ma pre mna negativny nadych. Hyundaje su zozadu krajsie... S60 a BMW 7 Alpina netreba komentovat, tie sa tiez podarili. A tiez vidno, ze Morgan podstupil ocnu operaciu, aby neskulil >:D
Este raz dakujem.-
-
ReznikCZE 03.03.2010 22:31
« Re: Re: Geneve
Kluci nemáte za co! Přeci si to nebudu schovávat jen pro sebe ;-) . . . .Na barvy si prosím tě nestěžuj jsem naštvanej že vyšli takhle ;-\ . Každá automobilka měla jinak nasvícená auta a neustále měnit jas a clonu mě fakt nebavilo :-(
p.s. je to 410 fotek (bude) v maximálním rozlišení baterka by byla vybitá hned ;-\ a vynechal jsem i nějaké automobilky. Toto jsou automobilky pro mě zajímavé ;-)
p.p.s. Thomasino nějak mě nenapadlo vyfotit GTi nebo R za což se omlouvám :-( . .Příště na tebe budu myslet
-
-
-
"-- skrytý --" 04.03.2010 22:02
Zlín
Ahoj, dnes asi okolo13:20 jsem se díval z okna a co nevidím: krásná, sněhově bílá Alfína s nepřehlenutelným pruhem na čelním skle. Říkám si, to auto jsem už někde viděl, ale popravdě řečeno, ta pražská značka ve mě vyvola nejistotu kde... Pak jsem si vzpomněl, MACZ, to je to místo, kde jsem tuhle krásku viděl. Jak malý ten svět je... Mimochodem jel jsi kolem mýho auta, které tam stává každý den v té úzké ulici na tř. T. Bati a vzadu ses otáčel. Kde jsi tam prosím Tě zabloudil;-)? -
"-- skrytý --" 16.04.2010 18:42
Krása ala Alfa Romeo
Ako samotný Alfista rád sa pozerám na tie ladné krivky...Alfy stále majú aktuálny design aj napriek tomu že sú staršie ale teraz tie nové maju prad ako žraloky niet si ju nevšimnúť v kolóne áut...tak teraz k hodnoteniu 3x 10b som jednoducho unesený tou krásou...recenzia sa krásne číta a fotky sú nádherné.
PS: jedna poznámka: keby niektoré auta nerobili talianskí dizajnéri tak by maly design ina na určitú dobu a nie taký nadčasový ako Alfa či už 164(moja) 159(tvoja) 147,156 a podobné...sú to jednoducho nadherné autá ;-)-
-
Thomasino 13.05.2010 21:11
« Sraz Alfistů v sobotu na Pálavě
Ahoj Rezniku, budeš v sobotu na srazu Alfistů na Pálavě? Přemýšlím, že bych se tam zajel podívat. Sice až tak na 12-tou do Klentnice, ale rád se podívám na pěkná auta a není to moc daleko. Dá se to spojit s hezkou projížďkou (ikdyž asi nebude hezky) a v Klentnici Na faře mají výborný kafe ;-)-
ReznikCZE 14.05.2010 08:24
« Re: Sraz Alfistů v sobotu na Pálavě
cao Thomi, bohuzel vim o srazu ale nehodi se mi to jedu na pozvani bratra na vikend pryc . . Ale 22.5.-23.5. budu u masarykova okruhu na zavodech FIA GT kde mam pozvanku do boxu a zazemi pro F430 a Mase MC12 celej den tam urco nevydrzim co takhle vejletik? popripadne fotecky a jestli by mohj i Mojito s Rocem ;-) co ty na to?
p.s. mate tam pry hezky silnicky :-) . .ukazes krasy tveho kraje?-
Thomasino 16.05.2010 23:00
« Re: Sraz Alfistů v sobotu na Pálavě
Tak on to nakonec byl spíše takový minisrázek :-( Přijel jsem v poledne do Klentnice, ale bylo tam jen 10 Alf a z těch zajímavějších (z mého pohledu) tam bylo jen bílé MiTo. Bohužel žádná Brera, GT, GTV ani 159 ;-\ :-O
Za týden na okruh na FIA GT jdu v sobotu také, možná bychom tam mohli dát nějakého spicha, případně se večer někam projet. To není problém :-) A nějaké hezké silničky se taky najdou ;-)
-
-
-
-
-
-
Chobot 17.05.2010 23:14
Nazdar
Zajímavé. Zde ještě mé standardizované nazdar není.
Takže Řezníku. Za auto máš plnej. 159 je přenádherná a v bílé ani nemluvit. Moje oblíbená karosářská varianta(sem sedanistou). Motor přijatelnej. Pohon všech kol, to je nevídané. Prostě za tohle vše 10b.
Recenze je good. Proto asi také má razítko nejlepší recenze. 10b.
Fotek je přehršel. 10b.
Nechť ti lítá :-) -
DanV 27.05.2010 15:28
Prosek
Čau, dneska jsem tě asi zahlídl na Proseku. A pokud si to nebyl ty, tak stejně za auto :yes: -
Brandon Walsh 22.06.2010 11:07
zdravim rezniku
gratulujem k dennemu svieteniu som zvedavy co budes zapinat pocas hmly >:D >:D ;-) ale preco pisem neplanuje sa giulietta ? ;-)-
ReznikCZE 22.06.2010 11:39
« Re: zdravim rezniku
Ahoj Zino . .Giulietta jak je krásná a jak se v ní suprově sedí tak nebude . .Jedině Giulia (nástupce 159 za dva roky údajně). Jsem na ty sedany přeci jenom ;-) . . .Prý hlavní světlomety jsou dost nízko na to aby trochu tu mlhu podsvítili a hlavně jak často je zde taková mlha že nejsou vidět xenony? :-) ;-)
edit: scháním prašulky na juniora gt 1300 z roku 1974 ;-)
-
-
David Silver 22.06.2010 12:42
denní svícení
Čau Řezníku. tak nějak bych řekl že to je stejná né moc dobrá investice jako pásek diod co má každý druhý auto poslední dobou. Je na ho.v.no když jede proti tobě auto - vyjíždí z lesa a přes světla, respektive přes mlhovky nebo diody umístěné těsně nad koncem příde nad silnicí nejdou vidět a tak o tom autě člověk neví. Ty máš bílý auto, takže vidět jde, takže tu nepraktickou roli zachranuje barva auta, ale když to takhle dělají lidi co mají černá auta, je to pěkně na rozbití držky :-)-
ReznikCZE 22.06.2010 18:52
« Re: denní svícení
no . .já mám stejně nízko světla tak jako tak . .Takhle můžeš nadávat i Lambu že má debilně nízko umístěný světla >:D ale řekni to těm designérům že je to nepraktický >:D . . .Dneska každá nová Škodovka to má u mlhovek ale nesvítí to fialově nýbrž pouze žlutě
p.s. když auto uzná za vhodné že je moc šero tak světla zapne a ledky vypne ;-)-
David Silver 23.06.2010 08:25
« Re: Re: denní svícení
Ale ne, to už je zase nízký auto. To je pak jasný že tam budou světla níž žeo. Ale když si dá trapák na Octávii II černou ledky až k podspoileru, tak je to dement :yes: >:D Teda aspon podle mě. Jako originál mi nevadí ale ty dodělávaný to mi už vadí... Má tro každej kre.tén dneska už a buď to svítí tak na ho.v.no že to nejde vidět anebo to oslňuje. Já bych ty proužky zakázal a bylo by :-! >:D
Když to je tak inteligentně vymyšlený, tak to je dost dobrý.! To tam jsou nějaké snímače? nebo podle čeho se to přepne?-
Brandon Walsh 23.06.2010 08:38
« Re: denní svícení
mne sa najviac pacia devil eyes ala audi to ma kazdy dement v sobotu som to videl na elementovom volve pozeram co to za audi take nepoznam a ono to bolo volvo v kombiku >:D-
David Silver 23.06.2010 08:41
« Re: Re: denní svícení
Jojo, vzpomínám si když s tim přišly nový Audiny, já jsem asi po měsíci co se prodávala s tim nová A4, na kole a cestou sem potkal hnusnej starej passat s tuningovýma předníma světlama ve kterých byl takovej pásek diod. Ale co nevidět tuto modu vystřídal pásek LED, který je mnohem levnější než sada světel :yes:
-
-
-
-
-
Ricardo 23.06.2010 19:32
159
Dneska jsem v extrémníhc podmínkách vyzkoušel všechny dostupné motory kromě 2,4 JTD takže už konečně chápu, co tě k 159 přivedlo. Konečně předokolka, co NEPOTŘEBUJE stabilizační systém :yes: :yes: :yes:
Jen motor 1,8 TBi je jedno velké zklamání... ale V6 manuál předokolka to bohatě vynahrazuje >:-[]-
white label 23.06.2010 19:51
« Re: 159
Ric
Tak teď nevím komu mám s tím 1,8 TBi věřit (asi spíš tobě), protože tohle dneska přibylo v diskusi pod RCZ:
"dnes 17:50
Autor: Peter10
4c222d33175e7
č. 24 původní příspěvekRe: Re: Re: Super auto
to si len myslis.. Jazdil som s tym uz, bol som na oficialnom predstaveni, ten motor je sikovny ale nie je to ziadny trhac asfaltu. Podotykam ze som jazdil na silnejsej verzii. Ked uz chces zamutit vodu, skus si ist zajazdit na alfu 159 1,8 TBi a uvidis co to je mat bestiu pod kapotou. Z toho motora sa spamatavam uz mesiac..."
-
ReznikCZE 23.06.2010 21:23
« Re: Re: 159
každý motor je tak diametrálně jiný že si najdou úplně jiný zákazníky. 1.8TBI má krouťák, je lehký, dobrá spotřeba ale není to atmosféra a je příliš utlumen otáčkoměrem (chladný motor něco jako GTI Golf-chybí mu divokost a to jak ho budeš krotit) nic víc, zatímco V6 a v předohrabu to nastává divadlo umocněné ječením šestiválce! ;-) a teď chlapečku teď se snaž, protože kolem 6ti. tisíc otáček ti ukážu kdo koho řídí ;-) :yes:-
white label 24.06.2010 00:26
« Re: 159
Myslíš něco jako ten Golf GTI, cos ho ještě sám neřídil... ;-)
>:-[]-
-
white label 24.06.2010 09:25
« Re: 159
Jedna věc je světlá výška vozu, která je u GGTI zrovna na naše silnice a podmínky tak akorát, abys neměl strach sjet na vedlejší silnici, nebo parkovat na různých "zrádných" místech. Jinak v něm ale vysoký posaz rozhodně není, minimálně na poměry kompaktních hh, u většiny současných hh si naopak tak nízko sedačku dát nemůžu, o čemž se svými 193cm asi něco vím..., vůbec posaz za volantem je silná stránka GTI...Třeba v Sciroccu (což už je ale spíš kupé) sedím k zemi opravdu blíž, ale hlavou už se přitom lehce dotýkám stropu i při sedačce v nejspodnější poloze...
Jinak ano, současné GTI6 je na hh opravdu až "úžasně" kultivované, což může někomu velmi vyhovovat a někomu jinému zase spíš "vadit". V tomto ohledu mi vyhovuje o poznání "naturalističtější" (tím i trochu méně kultivované) GTI5.
Ale ten kdo chce především nezkrotný, ultimativnější hh, půjde logicky stejně hledat jinam...
I přesto (nebo spíš právě proto) považuju GGTI stále za "nejuniverzálnější" klasický hh na trhu...
P.S. Každopádně jízda na sedadle spolujezdce (tam sice záleží do značné míry na samotném řidiči vedle sebe) nemá takovou výpovědní hodnotu jako jízda na sedadle za volantem, což platí prakticky u každého auta...-
-
ReznikCZE 24.06.2010 17:23
« Re: Re: 159
V Mitu jsem taky seděl na místě spolujezdce a načipovanejch 200 koní s ním dělali divy to šla kultivovanost stranou :yes: >:D . .Ten Golf mi proto nevyhovuje kruciš vždyť to má být GTI a to něco má znamenat ale opravdu moc velký rozdíl mezi 1,4TSI a GTI nevidím až tak zázračnej rozíl abych si za GTI připlatil je až příliš podobné klasickýmu Golfu, který se má zavděčit másám . .Ale Golf GTI5 na to že vypadá hůř tak je o poznaní sportovnější >:-[] a to nemluvím o R32 bože >:D-
white label 29.06.2010 18:42
« Re: 159
Nevím přesně jak to myslíš s tím, že je GTI až příliš podobné klasickému Golfu? Pokud vzhledem, tak to je do značné míry záměr výrobce, pokud myslíš celkovým charakterem a chováním na limitu, tak to si vedle, tam je GTI nepoměrně zábavnější..., ale těžko se to vysvětluje komukoli, kdo jej neřídil, nebo se aspoń nesvezl s někým, kdo má GTIčko opravdu "v ruce"...
Pokud si řídil "aspoň" tu R32 (zřejmě pátou generaci, kterou taky celkem dobře znám)), tak by mě docela zajímalo v čem byla (podle tebe) celkově o tolik lepší, než GTI5 (kromě parádního zvuku šestiválce s výborně naladěným výfukem)?
-
-
-
-
-
-
Ricardo 23.06.2010 22:15
« Re: Re: 159
Tak každý má jiná měřítka, já jsem od 200 koní čekal rozhodně víc. Právě, že tam ani toho točivýho momentu v reálných podmínkách moc není, do kopce je to znát, že to je prostě (reltivně na velikost auta) malý motor s turbem.
A lehký motor zmiňovaný ReznikemCZE v tomto případě moc plus podle mě taky není, z podvozku je v přímým srovnání cítit, že je odladěný spíš na těžší diesel nebo V6, ty jsou lépe ovladatelné.-
-
-
-
-
Ricardo 23.06.2010 22:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159
3.2 byl sedan TI a kombík normální, TI byla asi o kousek lepší... ke Spideru jsem se nedostal, byl o něj moc velkej zájem. Ale je to Q4, tak počítám, že to bude nudnější než předokolka 159.
Giulietta jedině T-Jet MultiAir, ten slabší T-Jet je tak do města a na venkov a diesel je naprosto o hofně a docela slabej-
-
Ricardo 23.06.2010 23:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159
No tak pak je to celkem jasná volba Spider >:D mimochodem je to manuál ;-) ale kolegové říkali, že Q4 - teda je to doměnka, že Spider V6 se jinak nedělá. Divím se, že to nedokážou na okruhu sami jasně určit...
Určitě vem silnou benzínovou Giuliettu, nejlíp 2x >:D č.19 je hezky bílá a obsluhuje ji tak nádherná slečna, že jsem za ní přišel hned třikrát :P-
-
Ricardo 23.06.2010 23:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 159
Ale u automatu zní taková filozofická otázka - proč? >:D
A smetánka.... dobře jsme vám je zajeli tak bys měl být vděčnej >:-[] já jsem pak šel i na jízdy pro veejnost mimo okruh (pod dohledem hostesek na místě spolujezdce) a po jedné projížďce se 100koňovou pětistovkou slečna říkala, že já můžu jezdit ve všem klidně sám, že se nechce nechat zabít >:D
Jestli bude zítra možnost, tak ještě doporučuju jízdu v terénu s Ivecem, borec od toho je správnej punkáč a je to zajímavej zážitek, pro nás silniční a okruhový jezdce.-
-
-
Ronault. 23.06.2010 23:38
« Re: 159
WL: Já se obávám, že za těch 10 km po dálnici by přišel o všechny body a kupodivu by to bylo minimum za rychlost 8-s >:-[] >:D
Jinak já dneska žádnou hlídku nepotkal, navíc jsem skoro celou cestu jel jen 110, nějak jsem si připadal, že je to prostě super a fajn se kochat přírodou a být v pohodě a v klidu... a nebo to bylo tím, že jsem měl hypoxii mozku po ranním darování krve 8-s >:D >:D
-
-
Ricardo 23.06.2010 23:39
« Re: Re: 159
Na okruhu jsem naštěstí jel sám, to není nic pro normální holky... (bez urážky)
Je pravda, že jsem dodnes nevěděl, že na příjezdu do Žebětína odspodu je takovej skrytej skákací hup... jinak pohodička. Se 100k se ani nedá jet nějak vražedně ne? Asi jsem nevzbudil důveru... A odkud víš, že to byla blondýnka, hm? >:D
-
-
-
white label 23.06.2010 23:37
« Re: 159
Jj, tihle ti "pseudonovináři" jsou strašný vyžírky... :*) 8-s >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ReznikCZE 23.06.2010 21:25
« Re: 159
na předohrab se opravdu dobře řídí a to auto fakt miluji! Kamarád si ji z Belgie přitáhl 220tis. km (což jsem moc nepochopil) ale je po servisu a na ty kilometry abnormálně zachovalá už najel 20tis. km a miluje to auto ale nenávidí spotřebu a není tak nekomfortní jako 3er ovšem ta by mi i ve dvoulitru ujížděla ;-\ >:D
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 19.07.2010 17:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Bormio
Povrchem ne vždycky :-( Ale spíše jsou tam hezký výhledy :-) Na svezení je tam spousta silnic po okolí, než přímo ty co vedou až nahoru. Tam je to trochu o hubu jet na hraně, stačí malá chybka a jak říkal v TopGearu Richard Hammond, když padáš dolů, ještě stihneš zavolat svému pojišťovákovi!! >:D >:D
Nebo jak to vidíš ty, Rezniku? ;-)
Doufám, že sis to tam taky parádně užil!
-
-
-
-
-