Recenze

10 Majitel

Peugeot 508

9,04 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 508, foto 1 Peugeot 508, foto 2 Peugeot 508, foto 3 Peugeot 508, foto 4 Peugeot 508, foto 5 Peugeot 508, foto 6 Peugeot 508, foto 7 Peugeot 508, foto 9
Peugeot 508, foto 10 Peugeot 508, foto 11 Peugeot 508, foto 12 Peugeot 508, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta 508 Rok výroby 2014 Koupeno ojeté najeto [km]:25000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,7

Popis vozu

Peugeot 508 jsem si vybral, protože za velice rozumné peníze pořídíte kus pořádného auta. Netrpím nějakými předsudky oproti francouzské značce, kvalita aut je dnes plus minus stejná u všech výrobců, vzhledem ke globalizaci a volnému pohybu pracovních sil. Byl jsem vlastníkem nového Audi A5 2.0 TFSi, (premianta spolehlivosti v různých asi podmáznutých žebříčcích), ale to mě dost zklamalo spotřebou oleje - podle internetových diskuzí jsem nebyl sám, rozvrzanými madly dveří, nebo nutností výměny všech tlumičů po najetých 80tis.km byly úplně vyteklé a tak se zhoršily rapidně jízdní vlastnosti což jsem přisuzoval z počátku zimním pneumatikám. Tolik k mým zkušenostem s koncernovou kvalitou. Pětsetosmička obzvláště v bílé perleti působí opravdu mohutně. Pro srovnání s nejnovější generací VW Passat se dle mého názoru sešlápnutým předkem a celkově subtilní karoserií působí 508 jako o třídu větší auto. Jedná se o jeden z posledních kusů před faceliftem, vyrobený v roce 2014, koupil jsem ho jako roční vůz u autorizovaného prodejce Peugeot. Auto je vybaveno dvoulitrovým turbodieselem HDi se 140 PS, tento motor je velice kultivovaný a tichý, má slušný a plynulý zátah a hlavně i při celkem dynamické jízdě mám kombinovanou spotřebu 5,7 litrů. Interiér auta je prostorný s kvalitními materiály, nic v něm nevrže a působící bytelným dojmem a tak nějak z něj mám dojem, že se to po najetých sto tísících kilometrech nezmění. Ze začátku jsem si zvykal na trochu vyšší posez , vzhledem k hodně nízkému Audi A5,, ale po dvou dnech jsem si zvykl a přijde mi vše v pohodě. Řízení a ovládání auta je trochu tužší, je znát že se jedná o relativně velké auto. Podvozek v zatáčkách sedí dobře, trošku se naklání, ale v krizové situaci určitě nezklame (model 508 RHX se podrobil losímu testu s velice slušným výsledkem) a navíc je velice komfortní. Auto je obuto na 16 palcových kolech a tak pneumatiky na mě působí trochu balónovitě, na jaře sjednám nápravu a koupím original Peugeot sedmnáctky nebo možná osmnáctky kola. Auto je ve výbavovém stupni Active, ta obsahuje vše co potřebuji, nejsem moc zhýčkaný. Příplatkové natáčecí bixenony svítí nádherně, ale full diodová světla po faceliftu jsou prý ještě lepší. Nemám sice v pětsetosmičce moderní bezpečnostní systémy (hlídání mrtvého úhlu, automatické brzdění v nízkých rychlostech, čtení dopravních značek atd.), ale co na autě není to se nerozbije. A např. dotykový displej umístěný nad řadící pákou nad pravým kolenem, jak u každého nového VW opravdu nepotřebuji, ten určitě bezpečné jízdě neustálým sklápěním zraku a hledáním patřičné kolonky k dotyku nepřidá.., mechanické tlačítko je nepřekonatelné :-). Když už jsem u kolene, tak musím pochválit Peugeot za použitý měkčený plast v této části středového panelu. S autem jsem spokojen a mohu ho doporučit všem co hledají pohodlný, neokoukaný cestovní sedan s dlouhým dojezdem bez tankování(nádrž 72litrů).

 

Novinky v recenzi

29.6.2019 19:01

Najeto 137.000Km

Auto už mám téměř čtyři roky a začal jsem přemýšlet o nástupci. Auto ovšem jezdí a vypadá jako nové (nové hlavní profilové foto z dnešního dne), tak si ho nechám do první vážnější poruchy, to ale vypadá, že ho budu mít do 300.000km:-))). Je mi líto prodat někomu takové hezké a spolehlivé auto za tržní cenu cca 200tis. kč, abych koupil něco jiného za cca 600 tis. a to nebude o moc lepší. Jezdí bez jediné závady, jen běžný olejový servis a filtry, měněny zatím jen destičky a kotouče. Spotřeba kombinovaná 5,5l dle PP. Musím vyzdvihnout bílou peugeoťáckou perleť, jezdím jednou za 14 dní do kartáčové myčky a na laku nejsou žádné škrábance. Když jsem měl dříve nové Audi, tak tam byl lak za dva roky samá vlásečnice.

30.1.2019 11:28

Najeto 124000 km

Najeto 124000km bez problému. Autu už bude 5 let, tak se pomalu ohlížím po nástupci. Nová 508 se mi celkem líbí až na to, že mi přijde docela malá a hlavně zatím drahá. Budu čekat, za rok se snad rozumné ceny dočkám:-). Taky se dívám po předváděčkách Talismanu, Insignie, Mondea a Kia Optima. SUV vylučuju kvůli větší spotřebě a vyšší citlivosti na boční vítr na dálnici ve vyšších rychlostech, stará dobrá 508 drží v rychlosti jak přibitá. Podle mě jediná výhoda SUV je, že se do něj snáze nastupuje, nejsem ale ještě tak starý abych nenastoupil do klasického auta:-)

28.5.2018 12:28

Najeto 100.000km

Tento víkend jsem na autě při výletě do Maďarska dosáhl mety 100.000 km. Původně jsem ho chtěl kolem této hranice prodat, ale auto vypadá a jezdí stále jako nové a hlavně bez žádných závad, takže si ho ještě nechám a třeba spolu najedeme 200.000 km, když to bude takhle dále pokračovat. Průměrná spotřeba na výletě dlouhém cca 1000km při využití tempomatu na rakouských dálnicích (135km/h) a běžných maďarských silnicích (94km/h) byla 4,8 l.

20.8.2017 21:16

Najeto 77777

Najeto 77777, jen servisní prohlídky a výměna všech brzdových destiček.

26.7.2016 15:02

100% spolehlivost

Můj Peugeot 508 má najeto zatím cca 49 tis. km bez sebemenší závady, jen běžné servisní prohlídky, za měsíc končí záruka, tak to snad nezačne:-). Průměrná spotřeba dle PP klesla na 5,5 litru. Jsem moc spokojený.

25.11.2015 21:16

Najeto celkem 31 tis. km.

Auto má najeto cca 31 tis. km bez sebemenších závad. Průměrná dlouhodobá spotřeba za 8 tis. km co auto užívám já, je dle PP 5,6 litrů a to auto rozhodně nešetřím. Na německé dálnici jsem zkoušel maximálku a vytáhlo to něco lehce přes 230km/h (fotka je v fotogalerii) a ještě by to trošku šlo, ale už jsem se bál kvůli houstnoucímu okolnímu provozu. O tom se 2.0 Tdi 103kw může jen zdát a to i před povinným seškrcením výkonu při svolávací akci kvůli emisnímu podvodu.


Další vozy Peugeot 508



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
10
provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
8
spotřeba
10
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

5 důvodů, proč jet na dovolenou do Bulharska

5 důvodů, proč jet na dovolenou do Bulharska

Představte si moře prohřáté poledním sluncem, pláže s jemným pískem, vzduch prosycený vůní růží a špetku…

Maláčová se Schillerovou bojovaly 5 hodin o 11 miliard navíc. Rozešly se bez výsledku

Maláčová se Schillerovou bojovaly 5 hodin o 11…

Jednání ministryň práce Jany Maláčové (ČSSD) a financí Aleny Schillerové (za ANO) o podobě rozpočtu resortu…

 

iSport.cz

Berdych podával na postup, ale nakonec prohrál ve druhém kole

Berdych podával na postup, ale nakonec prohrál ve…

Tomáš Berdych skončil na turnaji ve Winston-Salemu v druhém kole, se Srbem Filipem Krajinovičem prohrál 6:3,…

Jekkyl a Hyde Zavadil. Viking dře i pomáhá, ale doutná v něm frustrace

Jekkyl a Hyde Zavadil. Viking dře i pomáhá, ale…

Těžký případ Pavel Zavadil. Výborný hráč, nejstarší v lize – a největší cholerik. Chlap, který vám od plic…

 

Reflex.cz

Vzpomínky na minulý režim, které neblednou, večírek heterosexuálních vlastenců a vodou posvěcená frnda

Vzpomínky na minulý režim, které neblednou, večírek…

Zvyk připomínat si výročí, která poznamenala společnost, zvedá sebevědomí národa a v jeho kolektivní paměti…

Doba plastová: Mikroplasty jsou už obsaženy i v dešti. Podle Trumpa ale nejsou americké, takže nevidí problém

Doba plastová: Mikroplasty jsou už obsaženy i v…

Američtí vědci našli ve vzorcích z dešťové vody ve Skalistých horách mikroplasty. Svá zjištění publikovali ve…