Diskuse

Peugeot 508 (2014)

20.4.2016

Recenzia je viac menej hotová (11/2016), pridané hodnotenie (21.4.2016). Pridaných niekoľko fotiek (23.4.2016) na letných pneumatikách. 11/2016…

 

Peugeot 508 (MisoSK)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto Midlosek

    Midlosek 24.04.2016  11:33

    Nové foto

    Tak teď už snad i SCHROJF a tommas změní svá hodnocení, fotografie jsi doplnil...
    U některých aut dostává míň fotek stejné kvality lepší hodnocení a recenze je po vložení hned označena za nejlepší. Trochu mi uniká, jak se taková recenze hned stává tou nejlepší, když na to často nemá >:D .
    Jinak 508 mi jako rodinné auto byl moc sympatický. Jen můj odpor k naftě v osobáku ukončil moje úvahy o tomhle autě. Ty letní kola mu sluší. Přeji Ti hodně šťastných kilometrů bez závad ;-) .

    Edit: nahoď si informaci o doplněných fotkách do "novinek", ať si toho taky někdo všimne. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 24.04.2016  20:29

      « Re: Nové foto

      Vďaka za radu.

      Fotky sem tam nejaké prihodím určite. Ja moc veľký fotograf nie som, ale občas niekoho poprosím... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 28.04.2016  18:13

    Výměna brzd. kapaliny

    Výměna brzdové kapaliny po 2 letech? Zbytečně vyhozené peníze... zvlášť při nájezdu necelých 12 tis km. Nevidím důvod, proč ji měnit dřív, než po 4 letech ;-)
    Jinak Pežotek pěkný, hlavně dobrá volba motoru ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 28.04.2016  21:12

      « Výměna brzd. kapaliny

      Je to hlavne vec názoru. Nemyslím si, že degradácia brzdovej kvapaliny súvisí s kilometrovým nájazdom. Je to skorej o čase ako takom vzhľadom na to, že je silno hygroskopická.

      Druhá vec. Výrobca predpisuje a auto je v záruke. Takže debata o tom, čo chcem alebo nechcem musí ísť bokom a dodržiavanie výrobcom predpísaných miním rešpektujem aspoň kým je auto v záruke.

      Tretia vec, možno to je (aj) o peniazoch a taká "malá domov" od výrobcu pre servisnú sieť. Videl som viecero novších áut, ktoré majú brzdovku predpísanú na výmenu po 2 rokoch. Staršie autá to majú na dlhší interval. Možno tento predpis reflektuje nejaké zistenia (klesajúca kvalita, nové poznatky,....?) a zmeny oproti minulosti.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 01.05.2016  09:56

        « Re: Výměna brzd. kapaliny

        Tak pokud to předepisuje výrobce, tak ti nezbylo nic jiného, než ji vyměnit.
        A ano kapalina degraduje hlavně tím, že natáhne vodu a sníží se tak její bod varu. Tento jev se ale zvyšuje s častějším provozem vozidla. I samotní výrobci kapalin doporučují po 2 letech nechat pouze zkontrolovat bod varu... Je ale možné, že výrobce v rámci úspor přešel na nižší kvalitu kapaliny a náklady převedl na zákazníka v podobě častější výměny...
        • 00 Reagovat !

          foto MisoSK

          MisoSK 01.05.2016  19:36

          « Re: Re: Výměna brzd. kapaliny

          Ono to možno bude "ruka v ruke". Napr. spol. ATE odporúča výmenu každé dva roky pri bežnom type DOT4 (SL6).
  • 00 Reagovat !

    foto povo

    povo 01.05.2016  19:35

    auto

    Mohol si spomenut ze predna naprava je lichobeznikova a prepracovanejsia oproti klasickej 508 (nie GT) vdaka comu ma to auto vyrazne lepsie jazdne vlastnosti. Mal som ju kedysi pozicanu na vikend (verzia GT) vo verzii sedan a musim povedat ze velmi prijemne zvezenie. Co mi trochu vadilo boli padla pod volantom - resp ich rychlost s akou preraduju jednotlive stupne - priliz pomale. Taktiez pri rozjazdoch sa treba naucit davkovat plyn a je prevodovka v rezime komfort niekedy jej trva kym sa rozbehne ale ako vravim je to viac otazka cviku s plynom. Vyborne super pohodlne sedadla. Odhlucneie je absolutne top - to je aj zrejme jeden z dovodov vacsej vhmotnosti.
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 01.05.2016  21:00

      « auto

      Pravda, pravda, súhlasím :-) . Na druhej strane práve ten podvozok spomínajú v každej recenzii, tak mi pripadal jeho opis ako nosenie dreva do hory. Necítim sa ani extra fundovaný na jeho presný popis a porovnanie voči klasickej náprave MacPherson. Možnosť porovnania s obyčajnou 508 som mal iba veľmi krátku, takže po pravde neviem, o koľko je to iné.

      Radenie pádlami pod volantom tiež nemám s čím porovnať, ale rýchlosť radenia mi nepripadá pomalá voči tomu ako rýchlo by radil bežný vodič manuálne. Iná vec sú rozjazdy zo zastavenia. Tam sa mi to zdá pomalšie ako keď šikovný šofér vyštartuje. Pri manévrovaní na malom priestore sa mi už pár krát stalo, že auto sa pre zmenu pohlo až moc - alebo aspoň ja som mal taký dojem, že prácou s klasickou spojkou by som to urobil lepšie a jemnejšie.
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 28.05.2016  21:08

    Tenhle Peugeot se, zase jednou po case, libi...

    ale tos fakt najezdil s takhle velkym dieselem za dva roky jen 11.785 km?

    To nechapu.
    Ale to nekritizuju - kazdyho vec.
    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 28.05.2016  22:43

      « Re: Tenhle Peugeot se, zase jednou po case, libi...

      Nie je to jediné auto s ktorým jazdím. Na "malé" jazdenie po meste a okolí používam staršie Punto, 306 alebo firemné Berlingo. Druhá vec je aj to, že už našťastie nemusím jazdiť toľko čo kedysi.
  • 00 Reagovat !

    foto Iv8

    Iv8 29.11.2016  08:04

    Spotřeba

    Z kraje musím pochválit za velmi pěkný popis auta a vlastních pocitů z auta. Ten pokles spotřeby pod 7 litrů na 1000km je překlep nebo je to průměr spotřeby na 100km po ujetí 1000km ?
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 29.11.2016  21:02

      « Re: Spotřeba

      Hlúpo som to sformuloval... :-) Jasné, je to priemer na 100km po prejdení 1000km vzdialenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 28.04.  16:08

    zajímavé auto

    pěkná recenze a moc pěkná druhá část fotek s autem v pohybu. Asi poslední normální Pegueot který francouzi nezprasili tím i-kokpitem. Z ekonomického hlediska ale nechápu nejsilnější diesel při nájezdu 18 000 km za 3 roky. Až budeš za pár let prodávat bude to velmi zajímavá ojetina.
    • 00 Reagovat !

      foto MisoSK

      MisoSK 29.04.  21:48

      « Re: zajímavé auto

      Keby malo auto dotykové ovládanie, tak ho zrejme nekúpim. Nesedí mi tento štýl nastavovacích prvkov v aute, dalo by sa povedať, že mi až vadí.

      Čo sa týka motora, tak som ho kúpil "lebo som chcel a mohol som". Netreba za všetkým hľadať zdravý rozum. :-) Bola možnosť, aká možno už nikdy nebude, tak čo... Sú veci, keď si treba povedať, že asi žijeme len raz. Zatiaľ neľutujem.
      • 10 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 29.04.  22:25

        « Re: Re: zajímavé auto

        Tak tomu rozumím, když bylo za speciální cenu, proč ne. tak ať ještě dlouho a dobře slouží.
        • 00 Reagovat !

          foto MisoSK

          MisoSK 30.04.  14:19

          « Re: Re: Re: zajímavé auto

          Ďakujem. Zatiaľ 100%. Na druhú stranu 18000 km je nič, takže o spoľahlivosti moc referovať neviem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se svézt na vlně bezrámečkového designu

Sharp se vrátí se smartphony do Evropy. Chce se…

Sharp plánuje návrat na evropský mobilní trh. V průběhu uplynulého veletrhu IFA v Berlíně to oznámil šéf…

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit pozici Česka v EU, radí Sobotka

Příští vláda by měla bojovat se suchem a zlepšit…

Vyjednat lepší pozici v jádru Evropské unie, posilovat bezpečnost a zvyšovat výdaje na obranu. I to by měly být…

 

iSport.cz

Lavička povolal na Chorvaty tři nováčky. Zaujali ho Král, Piško a Wiesner

Lavička povolal na Chorvaty tři nováčky. Zaujali ho…

Trenér fotbalové reprezentace do 21 let Vítězslav Lavička nominoval na říjnové kvalifikační utkání mistrovství…

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu, chybí Schick

Jarolím nominoval. Vzal nováčka z Olomouce i Škodu,…

Reprezentační trenér Karel Jarolím zveřejnil českou nominaci na závěrečné dva zápasy kvalifikace MS proti…

 

Reflex.cz

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od liberálů z FDP a radikální AfD?

Německá pravice se hlásí o slovo. Co čekat od…

Víkendové parlamentní volby v Německu nepřinesly na první pohled moc překvapení. Kancléřkou nadále zůstane…

Pohnutý osud slavné

Pohnutý osud slavné "ušaté" lokomotivy. Zahrála si s…

Sedmasedmdesát parních rychlíkových lokomotiv řady 464 vyrobili v letech 1933 - 1939 v ČKD a plzeňské Škodě.…