Mazda 323f (1992)
21.7.2007Moje Mazda je s posilovačem řízení, všechny 4 elektricky ovládaná okna, výškově nastavitelný volant (v nějvyšší poloze tak akorát - mám 187cm), 6…
Mazda 323F (PainSnip3R)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
PainSnip3R 11.08.08 01:20
« Re: motory
Ono těch verzí bude ještě víc, viděl jsem v techničáku u 1.8 SOHC 76 i 78kW a u DOHC 94 i 96kW, jsou různě naladěný.. rozhodně už ale jakkákoliv 1.8 s tim hejbe pěkně. Jinak ta verze s turbem o který jsem se zmiňoval, to je normal 5ti dvéřko.. je jich hoodně málo -
"-- skrytý --" 10.08.08 22:14
« motory
zdarec, jen k te recenzi, 323 BG s karoserii 5 door hatchback (tedy v evrope 323F) se vyrabela s motory 1.6 (66kW) typ B6 pak 1.8 SOHC typ BP s 74kW a 1.8 DOHC (BP-DOHC) s 94kW.
to GT-X a GT-R jsou dve provedeni ale 323 BG 3 door HB. byl to motor BP-DOHC, GTX bylo 4x4 bez turba a GT-R s turbem, oznaceni se mohlo lisit podle trhu, kde se to prodavalo. vykon byl cca 142kW cca 190HP, ale nebyl probelm to nastavit vyssim tlakem turba na 300 koni, ale prevodovka to jaksi nedrzela.
Efko jsem kdysi mel, bylo to GT ze Svycarska s BP-DOHC a byla to ucinena pila ;) tak zoom zoom -
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.08 00:37
« ahoj.
ta prace to VT vypada dost dobre.jestli chcete s VT nejak dal pokracovat tak nastivte pacevt.com tam vam radi poradi.a ty svetla abych nepoznal.Pagani Zonda to je jeasny je to mi auto snu.tedy z tech dnesnich aut.pred Pagani je porad Dodhe Charger mno.... :-) -
neregistrovaný: "nekvasilondrej@ centrum.cz" [213.195.202.XXX] 01.09.07 08:55
« zpáteční světla
mazda 323 starší typ. nesvítí mi zpátečka,spínač na převodovce je funkční napětí na něm je a přesto nesvítí, nejde mi napětí na zpáteční žárovky. Můj nazor je že to jde přes rele ,ale nemohu jej najít. Kdo mi poradí?
czfrost2204: S čím jsi tam byl ty?
a nevíš o někom kdo by měl video toho mího "rozhození" ? >:D Docela bych se na to podíval ještě zvenku >:-[] Ale to asi nikdo mít nebude..