Mazda 323f (1992)
21.7.2007Moje Mazda je s posilovačem řízení, všechny 4 elektricky ovládaná okna, výškově nastavitelný volant (v nějvyšší poloze tak akorát - mám 187cm), 6…
Mazda 323F (PainSnip3R)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
PainSnip3R 02.03.12 18:41
« Re: Krásná kára
Díky, máme podobné zkušenosti, taky na Mazdu hodně rád vzpomínám, prostě moje první auto. Měli jsme trošku odlišné verze, já měl 76kw, 1025kg... asi jen verze pro jiný trh nebo verze výbavy. Moje výbava byla GLX tuším, takže asi si měl jinou výbavu jen. Ale bylo to super vozítko, navíc tak jak sem to měl udělaný se za tim dost lidí otočilo, docela stylovka a klasika :). -
Piggyman 22.01.12 20:54
« Krásná kára
Zdarec, měl jsem tuhle krásku od roku 2000-2009 (také 1.8 SOHC), výkon jse měl teda v TP psaný 78 KW (105K) a ABS jsem na autě měl, tak nevím, že ho tam nemáš. Dále k výkonu bych řekl, že auto určitě mělo z 0-100 kolem 8,5 -8,8s, jelikož váha auta byla jen kolem 1050 kg (aspoń to takhle bylo psané v techničáku), takže to zrychlení bych viděl reálné a když porovnám se svojí O2 RS, tak se mě zdá, že opravdu není o tolik rychlejší než byla mazdička (fotku mám u fotek RS ) :-) Poslední věc..to auto mělo setsakra koule a drželo na silnici suprově, zrychlení na dvojku a trojku bylo naprosto famózní, 4ka a 5ka už byly takové nic moc. S autem jsme kdysi s kamarády řádili v noci lehce omámený alkoholem (dodnes si říkám jaký jsme zamlada byly howada), auto bylo opravdu k neurvání v zatáčkách a doteď si u nás na dědině vypráví starousedlíci, jaký howado tam tenkrát túrovalo tu motorku v noci (měl jsem decentní laděný výfuk značky LASER). Dodnes na auto vzpomínám, jak bylo super, hlavně spolehlivý, jen jsem do něj lil olej a benzín, jinak absolutně bez poruchy. Ať ti slouží, je to každopádně klenot a opatruj ji.Máš ji super (já jí měl taky hodně opečovávanou a v perfect stavu). Hoj -
"-- skrytý --" 01.09.08 01:15
« Re: motory
já taky doplním pár věcí. Ještě se dělal motor 1,6 8V s 62kW. Ty údaje o kW se často liší podle chyb v techničácích a podle různej chyb na stránkách. Vím že by mělo GT do roku 91 mít 96kW a pak má být sníženo na 94 (jako u mí X6tky kde je do roku 94 106 a pak 104kW). Těžko říct -
PainSnip3R 11.08.08 11:47
« Re: Re: Re: Sobotní sraz...
Nahrál jsem nějaký svoje fotky ještě, ale doufám, že se objeví něco od redakce, když už se fotilo.
czfrost2204: S čím jsi tam byl ty?
a nevíš o někom kdo by měl video toho mího "rozhození" ? >:D Docela bych se na to podíval ještě zvenku >:-[] Ale to asi nikdo mít nebude.. -
PainSnip3R 11.08.08 01:20
« Re: motory
Ono těch verzí bude ještě víc, viděl jsem v techničáku u 1.8 SOHC 76 i 78kW a u DOHC 94 i 96kW, jsou různě naladěný.. rozhodně už ale jakkákoliv 1.8 s tim hejbe pěkně. Jinak ta verze s turbem o který jsem se zmiňoval, to je normal 5ti dvéřko.. je jich hoodně málo -
"-- skrytý --" 10.08.08 22:14
« motory
zdarec, jen k te recenzi, 323 BG s karoserii 5 door hatchback (tedy v evrope 323F) se vyrabela s motory 1.6 (66kW) typ B6 pak 1.8 SOHC typ BP s 74kW a 1.8 DOHC (BP-DOHC) s 94kW.
to GT-X a GT-R jsou dve provedeni ale 323 BG 3 door HB. byl to motor BP-DOHC, GTX bylo 4x4 bez turba a GT-R s turbem, oznaceni se mohlo lisit podle trhu, kde se to prodavalo. vykon byl cca 142kW cca 190HP, ale nebyl probelm to nastavit vyssim tlakem turba na 300 koni, ale prevodovka to jaksi nedrzela.
Efko jsem kdysi mel, bylo to GT ze Svycarska s BP-DOHC a byla to ucinena pila ;) tak zoom zoom -
Novic (Porsche team/GT-R team) 06.07.08 00:37
« ahoj.
ta prace to VT vypada dost dobre.jestli chcete s VT nejak dal pokracovat tak nastivte pacevt.com tam vam radi poradi.a ty svetla abych nepoznal.Pagani Zonda to je jeasny je to mi auto snu.tedy z tech dnesnich aut.pred Pagani je porad Dodhe Charger mno.... :-)