Recenze

10 Majitel

Škoda Superb

8.72 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Superb, foto 1 Škoda Superb, foto 2 Škoda Superb, foto 3 Škoda Superb, foto 4 Škoda Superb, foto 5 Škoda Superb, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta Supoš Rok výroby 2018 Koupeno ojeté najeto [km]:23500 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1984 výkon [kW]: 162 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 243 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 660 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Vyrobeno 3/2018 (v provozu od 4/2018) cena nového vozu 1 280 000 Kč
Koupeno z programu Škoda + 2/2019 s najeto 23 500 km cena 790 000 Kč = pro mě pěkná sleva
Výbava: L&K v "plné polní" zmíním je pro mě podstatnou výbavu plně vybaveného vozu
Interiér: ticho slušné materiály na Škodovku vynikající. Sedadla slušná, mohly by být delší sedáky s možností prodloužení ale to je obvykle výsada prémiovek. Světlá kůže je příjemná, neboť sedadla jsou vyhřívaná i větraná (oboje funguje jak má)
Dotykový displej funguje dobře ale co mohu ovládám přes volant kvůli pozornosti Poznámka: jsem zvědavý co budu dělat až přestane fungovat, neboť některé funkce lze ovládat pouze přes obrazovku (třeba změna z vyhřívání sedadel na větrání!! = škoda toto je trochu nedotaženo).
Exteriér: bílá metla Moon, pěkná vedle bílého auta je poznat rozdíl, je to ale nepraktické často myjete, mě nevadí neboť to dělám rád. Kolem celého auta jsou docela pěkné chromové lišty které dle ceníku stojí 12 000 Kč, blbost, kterou bych si tam sám nedal, jen jsem to s tím koupil, ale na proti tomu je to díky tomu víc individuální, ale jen trochu, neb Superbů jezdí mraky.
Nejvíce oceňuji bezpečnostní výbavu, asistenti fungují skvěle, mám rád line asist, sice kecá do řízení na což si je třeba zvyknout, ale zase pak nejste tolik unavení při delší jízdě. Při sportovní jízdě vypínám (trvá dvě sekundy = 2 kliky na volantu). Adaptivní tempomat = skvělá věc v kombinaci s DSG, jen je trochu moc citlivý na vzdálenost a brzdí poměrně pozdě a tím pádem hodně, já bych zvolňoval dříve ale dá se na to zvyknout
Adaptivní podvozek = skvěle funguje od gumy = nastavení comfort po sport = podstatné přitvrzení podvozku. Ale sporťák to není a ani to od toho nečekám. POkud chcete sporťák kupte si Hondu TypeR nebo jiné žihadlo, já se rád svezu rychle ale pohodlně. Na kvalitní dálnici je nejlepší sport, na D1 normal nebo comfort, ale pak to víc plave, pokud jedete plynule tak je to v pohodě v jakémkoliv režimu.
Eco režim vždy zapne Start stop = vopruz, ale zase pokud není auto pod plynem, tak jede na volnoběh a šetří palivo. Má to taky otupovat reakce na plyn což jsem nepozoroval. Občas to používám ve městě, ale vypínám systém start stop.
Adaptivní Xenony: skvlěá věc velmi dobře funguje, nikdo na mě nebliká že bych ho oslňoval na Youtube je pěkné video, kde je celý systém vysvětlený. Kamarád má BMW s LED adaptivními světly, jsou objektivně lepší, ale rozdíl není velký oproti adaptivním xenonům, které má Supoš
Motor: výkon na předohrab dobrý. Víc přenést ani nejde, hrabe často i na suchu. Zrychlení za 7s je v naších podmínkách zcela dostačující, ve většině situací máte díky tomu další variantu řešení dopravní situace = zrychlit a odjet Do 200 km/h zrychluje ochotně a svižně i při naloženém autě, nad 200 zleniví.
Převodovka: DSG 6 kvalt, mokrá dvouspojka. Sladění s TSI slušné, jen někdy, když jedete bez plynu kolem 20 - 30 km/h a šlápnete na plyn více tak trhne.
Přídavné topení/větrání = skvělá věc, parkuji na ulici a není nad to si ráno sednout do vytopeného auta se zahřátým vodním okruhem (ne olejem) šetří to studené starty motoru a využívám do vždy pokud je teplota ráno pod 7 stupňů. Dálkové ovládání funguje na několik set metrů. Pokud je auto moc daleko dá se zapnout přes Škoda Connect přes mobil odkudkoliv. Při venkovní teplotě -5 trvá vytopení interiéru na 20 a vyhřátí vody v motoru na 60 cca 20 minut. Spotřeba benzínu je cca litr na hodinu. Za pošetření motoru těch pár korun stojí. Když to zapomenu zapnout tak to zapnu i při jízdě, dle vyzkoušení se motor ohřeje 3x rychleji, než bez topení za jízdy. Větrání jsem ještě nezkoušel doplním až vyzkouším.

Silné stránky

Komfort. Motor od Audi (kruhy jsou na všech kabelech od motoru) pro mě velké plus. Naftu fakt nechci. Je to vyrobeno v prvním pololetí 2018 tudíž ještě bez DPF !!! Taky pozitivum
Obří kufr, výbava Vás hýčká, včetně masáže zad řidiče, využívám a je to příjemné a záda pak tolik nebolí.

Slabé stránky

Zatím jsem žádné nenašel, jen velikost děr na nápoje mezi sedadly v předu je moc malá, hloupá a zbytečná chyba.
Zmíním spotřebu, kterou řeší hodně lidí (já subjektivně nepovažuji za slabinu)
Tankuji pouze 100 oktanový benzín !!!
mé hodnoty spotřeby:
město krátké jízdy: 10 - 13 litrů
průměrná spotřeba od koupě: 9,0 l/100km
dovolená na horách: ujeto 500 km z toho 200 km normální silnice a 300 km dálnice (tempomat na 160 km/h), auto narvané po střechu s rakví na střeše = průměrná spotřeba 8,4 l/100km = pro mě příjemné překvapení jak je to málo na 2.0 TSI
při ustálené rychlosti na dálnici to ukazuje
120 km/h = 7,0 L
130 km/h = 7,5 L
140 km/h = 7,8 L
150 km/h = 8,0 L
200 km/h - 13,0 L (zkoušeno legálně jen v SRN). Pokud chcete více detailů ptejte se.

Má to dle výrobce 65 L nádrž ale natankoval jsem nejvíce 71 litrů (ukazovalo mi to dojezd na rezervu 15 km). Tedy nádrž je dost pravděpodobně 75 L a ne 65 L

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jedna návštěva servisu na povinnou výměnu kapalin. Vše v klidu, servis se sám ozval (auto mám on line ve Škoda Connect)a navrhl termín. Odvezli mě kam jsem řekl. Vozidlo bylo hotové jak řekli, cena byla jak řekli. Spokojenost. Auto nemyli, protože jsem je umyl sám den před tím, tak se zeptali, jestli to mají mýt když je to čisté a nabídli vyčištění interiéru. Příjemné. Auto po týdnu dvakrát po sobě zahlásilo problém s levým předním světlem, ale světlo svítilo normálně, chyba sama hned zmizela a nešla načíst ani na diagnostice. V servisu řekli, musíte přijet až to bude hlásit, jinak to nezjistíme = FAIL Škodovky, proč chyba nezůstane zaznamenaná v ŘJ ??? Zatím to neřeším, neb samo zmizelo. Auto je v záruce do 100 000 km ne 5 let, tak na řešení je 4 roky čas.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Výborná komunikace, nic nebyl při koupi problém, auto předvedli, nechali projet, zvedli na zvedák za účelem prohlídky podvozku, fajn přístup. Stejně skvělé chování při samotné koupi. Prodejce Automechanika a.s. Prostějov.

 

Novinky v recenzi

15.1.2020 14:10

Rok se Supošem

Tak píšu po téměř roce užívání auta. Naprostá spokojenost. Spotřeba trochu vzrostla, ale to neřeším, pohybuji se kolem 9,5 litru na 100 km/h ale přes zimu denně používám přídavné topení, což spotřebu dost navyšuje, ale šetří to motor. \Pře léto jsem zkoušel to větrání, a to je v celku k ničemu, chladněji v autě není, ani při delším větrání. Je třeba jet a klimatizovat, což ale funguje velmi rychle. Nyní najeto 39 500 km, tedy já jsem najezdil od února 2019 cca 16 000 km. Auto mi hlásí, že olej vydrží ještě 4 500 km, což asi za dva měsíce najezdím, protože nás čekají delší cesty. Jinak s autem jako takovým je celkové naprostá spokojenost, Čištění kožených sedaček je snadné i od toho, že nám na ně šlape synek (ě,5 roku) v botičkách i když je venku mokro, vše jde pomocí originálního čističe a hadříku jedním tahem očistit bez následků na vzhledu kůže. Stejně tak okopané zadní části předních sedaček, opět od botiček. Auto jsem kupoval pro rodinu a manželka je nadšená jak z automatu tak z výkonu motoru. Ona hodnotí, jezdí to dobře, je to tiché a pohodlné. Nejvíce se jí líbí přídavné topení, což nyní opravdu oceňujeme, neboť v prosinci se nám narodil druhý syn. Pokud jsou nějaké dotazy ptejte se v diskuzi.


Další vozy Škoda Superb



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

jeden bod dolů za poruchu světel, která sama zmizela

praktičnost
10

Simply clever v praxi

prostornost
10

V daném segmentu a ceně normálního auta (nemám rád SUV) nic tak velkého neseženete

jízdní vlastnosti
8

pohodlné auto na delší cesty, žádný sporťák a ani se tak netváří. Málo informací od řízení

jízdní komfort
10
provozní náklady
9

S ohledem na motor běžné náklady

náhradní díly
0

Zatím nic

výkon motoru
9

Mě stačí

spotřeba
8

Na TSI slušná spotřeba

hlučnost motoru
10

Nevíte o něm, dokud více nepřidáte, pak má na 4hrnek docela pěkný zvuk

kvalita sedadel
9

Pro mě pohodlná, jen bych ocenil možnost prodloužit sedáky

brzdy
10

Bez problémů, jen při větší zátěži trochu hučí, ale nevadnou

zavazadlový prostor
10

660 l mluví za vše






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…