Toyota Avensis (2007)
3.10.2007Jelikoz je na moje.auto.cz Avensisu relativne dost a tato posledni generace je tady pomerne dost slusne popsana od dobrych recenzistu, vyjadrim se spis…
Toyota Avensis (Onyx)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 07.07.08 19:24
« Re: Re: Re: NAFTA
Ahoj!
Ja jazdim priemer 5,92 presne , mam najazdene ale len cca 8000 tkaze este sa to mzono upravi. Jazdim 80-20, dialnice, mesto. Tankujem shell diesel, a tak 1/5 dam v power. Tichsie ale nepozorujem silnejsiu ani setrnejsiu prevadzku.
Tie 2.2 su trosku tricky, teda 110kW vie byt aj uspornejsia ale dcat papa cca 0,5L plus, aj tak je to na 130kW super. Dcat ale cepuju za nachylnost na naftu, nepotvrdene.
Ja som bral tu 93kw 2.0 lebo to abs staci a cena za dcat delo bola neumerna. -
Onyx 11.05.08 12:46
« Re: NAFTA
Ahoj Khane!
Nejcasteji jezdim k Shellu a beru jejich zakladni naftu. Jednoduse protoze je tady jedna samoobsluzna benzinka a je to tam proste nejlevnejsi.
Druhou zasadu mam, ze se proste vyhybam benzinkam, ktery proste nemaji mezinarodni jmeno. Maji vysoky standardy kvality a nezbyva nez doufat, ze u nich nedochazi k redeni paliv.
Casem stale vidim, ze tenhle motor byla nejlepsi volba. Je vazne moc dobrej! :yes: -
"-- skrytý --" 06.05.08 18:33
« NAFTA
Nazdar!
Tak nakoniec som aj na ostal pri ten 2.0.
DCAT je sleha ale okrem dialnice ten brutforce nema vyznam. Toto xodi akurat dobre a prijemna je spotreba.
A tu je otazka. Aku naftu beriete? Oplati sa shell vpower resp tie syntetizovane srakotky od OMV premium diesel myslim ?
diq -
Onyx 26.04.08 19:41
« Re: TTE resp. TF1
Ahoj mraziku. Na neco uz jsem koukal, ale i tady je to celkem hrozny. Nastesti se mi snad podari sehnat TTE volant za nejakou rozumnejsi cenu. Katalogova je myslim 300-400 euro bez prace! Myslim celkem masakr :-(. Musim rict, ze jsem videl uz asi dva Avensise snad se vsem doplnkama, co delaji a teda melo to konecne neco do sebe ;-). Pokud bys chtel neco konkretniho, napis. Muzu se Ti podivat a pripadne ti to i nejak poridit. :yes: -
Onyx 22.02.08 11:52
« Re: Citlivost na naftu
Ja nerikam, ze neni. Ale i kdyz je teda ten nas dvoulitr min citlivy, stejne mu dopreju to lepsi, co jde. Benzin bych asi koupil, kdybych od auta chtel sportovnejsi svezeni. Uprimne rikam, v Avensisu na sportovni svezeni zapomen. Natoz v Corolle Verso. Tohle auto proste musi makat a nejakej patek vydrzet, nic vic. Verim, ze to splni vrchovate. Hodne stesti s koupi. -
neregistrovaný: "MickeyMon" [194.121.90.XXX] 21.02.08 13:49
« Citlivost na naftu
Ten D-CAT je naozaj citlivejsi na naftu (su tam ine vstreky DENSO vs DELPHI). Dalsie problemy (horiaci DPF): www.autobild.de/artikel/100.000-km-dauer… Nebol by lepsi benzin ? Inak super kara o ktorej uvazujem aj ja (resp. Cor-Verso). -
Onyx 03.02.08 21:40
« Re: Re: Re: Bortič mýtov
Osobne bych to bral taky s rezervou. Pokud tam proste budes lejt naftu z normalnich benzinek (nenormalni benzinka = ta blizko byvalych JZD, atd.), tak bude vse v poradku. Jedinej problem D-CATu je ten, ze je proste drahej, protoze proste 180 konovej diesel si nechaji vsichni zaplatit (vcetne VW ve Skode RS). >:D -
neregistrovaný: "khan" [82.119.120.XXX] 31.01.08 22:57
« Re: Re: Bortič mýtov
Nazdar!
Celkom by ma zaujimalo ak mate niekto dlhsie ten DCAT, piste svoje skusenosti, nachylnost na naftu a zivotnost tohgo systemu.
Xcem to kupit a nexcem a o D-CAbatiT :-)
Zatial co som sa docital tak by to malo byt bezservisne a na naftu to tiez nie je az take ufnukane ako pise hore kolega. Samo olej z trafaku zozerie tak max rusky traktor :-) -
Poustnik 13.01.08 22:57
« Re: Re: Pěkné, veliké , černé , nové auto!
Tak v létě už tady asi nebudem, vracíme se na starý kontinent, ale nestěžuju si, máme se tu blaze....Ať ti jezdí a všechno nejlepší do nového roku¨! Hoj!!! :-) P.S. Nechtěli byste s Davidem 0600 uzavřít v novém roce příměří??? Jeho známky u tebe jsou smáznuté, jestli se nepletu a ty tvoje dvojky u něho pořád straší!!Vím, že mi do toho nic není, ale stejně...! Zdar! :-) -
neregistrovaný: "2.2 177k" [85.216.201.XXX] 13.11.07 20:01
« Re: Bortič mýtov
Dovolim si reagovat na ten motor. Osobne mam Avensis a o D Cat som uvazoval, nakoniec som zostal pri "obycajnom" 2.2 D-4D - hned napisem preco.
Mal som moznost vyskusat D Cat v Rav 4 aj v Avensis, ten motor je proste uzasny /zrychlenie, kultivovanost chodu, nizka hlucnost/ musim priznat ze v lepsi diesel som nesoferoval. To je jedna stranka, druha je ze ten motor je velmy citlivy na kvalitu nafty - a to dost, vyzaduje len kvalitnu bezsirnu naftu. Predajca ma varoval, ze natankovanie nafty s vysokym obsaho siry, alebo inak nekvalitnej nafty moze sposobit navstevu servisu, az vazne poskodenie motora. Samozrejme aj v SR sa da kupit bezsirna nafta, stoji cca o 4 sk viac ale hlavne mi nikto nezaruci ze to nejaky pumpar nezmixoval napr. s transformatorovym olejom. Tato skutocnost ma odradila. Aj ked kvalitne palivo by sa dalo zabezpecit tankovanim v Rakusku, auto by bolo nepouzitelne bez rizika napr. na cestu do Chorvatska. Opakujem, ze pisem co mi povedal predajca. Okrem toho je tam katalizator pevnych castic - cize dalsia vec co moze robit problem. Na zaklade uvedeneho som ozelel D Cat a mam klasicku 2.2 D-4D, ktora mi na rodinne jazdenie v sulade s predpismi plne postacuje a som nadmieru spokojny.
Plne sa stotoznujem s recenziou na auto a prajem majitelovi vela stastnych km. Odo mna ma auto len jeden minusovy bod a to ze nie je moznost verzie 4WD. Inac je to rodinne auto mojich snov.