Recenze

Onyx (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

BMW M3

9,11 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW M3, foto 1 BMW M3, foto 2 BMW M3, foto 3 BMW M3, foto 4 BMW M3, foto 5 BMW M3, foto 6 BMW M3, foto 7 BMW M3, foto 8
 

Rychlá navigace

Technické info

Přezdívka auta emtrojka Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:99000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 252 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní

Popis vozu

.. a tak zatimco s Golfikem se jezdilo na dovoleny a do Cech a po Svycarsku na tury a lyzovani, tak prace nesla nejaky ovoce a ja mohla zacit pokoukavat o aute pro zabavu. O necem, co jsem vzdycky chtel a co najednou bylo v ramci novyho rozpoctu OK. Ultimatni stroj mam tady na auto.cz uz od zacatku jasnej a teda nejspis nerealnej, ale jsou alternativy, ktery by se jednou za zivot podarit mohly (zakladnejsi model 911ky), ale samozrejme o tom to ted nemluvil. Rozpocet byl daleko daleko nizsi, ale neco uz by z toho slo.
Koukal jsem na zacatku na spoustu aut. Bylo jasny, ze by to mel bejt bud znovu roadster a nebo sportovni kupe. Takze od NC Miaty 2.0 pres 330i (E46 nebo E92), pres Toyobaru, pres mozna I nejaky ostry hot-hatche pak zpatky k S2000 a proste M3. 996ka by mozna financne I sla, ale fandove odpusti, ja se proste pres ty svetla nedokazu nejak dostat, proste to nejde.
Koukal jsem taky na starsi auta, Hachiroku by byl uprimne sen, ale to nejde sehnat za rozumny penize. Stary Escorty jsou sezrany nebo stojej randal, to samy stary Alfy Romeo a Datsuny. Na to clovek musi mit proste svoji garaz a sem tam do toho vrazit asi vetsi balik, no nevim.
Koukal jsem taky na Integru, ale casem jsem dospel k tomu, ze to musi bejt minimalne petivalec a nebo pak jeste vice valec. Finalisti by byli dva: S2K a M3 E46 a prave kvuli tomu sestivalci to nakonec vyhrala emtrojka..
Ta teda chvili trvala. Vsechno byly SMGcka, navic najezdy klidne 200 000 kilaku a to jsem proste nechtel. Az najednou se objevila jedna a ja vytusil, ze to mohlo bejt ono. Druhej majitel v ramci jedny rodiny, pravnik od zenevskyho jezera. Auto puvodne mela jeho maticka, ale postupne mu ho prenechala. Jemu se zacalo darit a dokoupil jeste CL500 a Turbo S a najednou na stary bavo s manualem uz nejak nebyl cas. Peci mel ale vynikajici a krome skrabnutyho narazniku, kterej se mu uz nechtel opravovat, uplne v cajku.
Nemela najeto ani 90 tkm, kdyz jsem ji koupil a az na ten lak a elektricky sedacky bych ji sam asi lip nepostavil. Mozna jeste latkovy sedacky bych asi bral vic nez ty komplet kozeny, ale jinak je to pecka. Hlavne manual, mensi kola, zadnej sibr a lepsi audio, I kdyz ruku na srdce, skoro ho nepustim. Ten motor je totiz absolutni perla. Auto mam ted skoro dva roky a doted nechapu, ze tohle monstrum nekdo v Mnichove pustil na silnice, hlava mi to nebere.. :-o Nemyslim, ze ma cenu se o tom rozepisovat – kdo nezazil nepochopi, nebo by si mohl rikat, ze to prehanim a vymejslim si a tak. Bez chyby ale neni. Kdyz mu clovek slape na krk, tak zere olej a to I dost. Naopak, kdyz s nim clovek jede na pohodu na prodlouzenej vikend, tak nezere skoro zadnej.
Co se servisu tyce, tak to samozrejme neni zadna hitparada. Po case jsem musel udelat velkej servis vcetne serizeni vule na vackach, vsechny naplne a filtry a celkovou kontrolu. Nastesti je auto celkove ve skvely kondici, ale I tak ten servis byl ranec. Ale kdyz je od zacatku original serviska, tak u tohodle auta se podle vyplati to drzet dal. Kor kdyby se clovek rozhodl ho prodat.
Za dva roky jsem jinak mel zavady dve. Vnitrni zpetny samozatmavovaci zrcatko prestalo tesnit a “vylilo” se. V UK je firma, ktera ten dil zrevidovala a opravila chybu, takze pri trose zrucnosti si to clovek dokaze opravit sam a za par stovek.
Podobne casem odesel spinac signalizujici zpatecku, takze prestaly svitit zpateckovy svetla a zaroven parkovaci sensory. Opet jsem si opravil svepomoci za par stovek. Na internetu clovek najde spoustu veci a pokud neni uplni nemehlo, da se.
Jinak ale spousta skvelejch zazitku, uzivani si podle me brutalniho zvuku sestivalce, neskutecnyho gripu (nekdy mozna az na skodu) a celkove jizda s timhle autem se da popsat jako zazitek.
Zminka o prakticnosti. Na dovolenou se tam vejde uplne vsechno (pokud clovek nejede na kola nebo neco podobnyho) a lze privezt v poradku spoustu krabic s vinem. Nekolikrat jsem v tom vezl I tri spolucestujici a nikdo si nestezoval na nedostatek mista. Vazne je to auto pro ctyri – mozna ne na celodenni cestu, ale nekolik set kilometru urcite jo. Deti jsou vubec v pohode, mista je spousta a pokud tomu clovek netoci do otacek, tak dalnicni presuny I v hodne vysokych rychlostech jsou prekvapive komfortni (diky za ty 18”ky)..

Ted ale nejaka ta kritika:
Nejvetsi slabosti je podle me jednoznacne prevodovka. Je to sice manual a nektery lidi to I hodne bavi, ale po MX-5 nebo S2000 (se kterou jsem v ty dobe uz taky jel) se tohle da prirovnat k tyci, ktera je bodnuta do testa na hutnej domaci chleba – jen do toho testa nekdo hodil jeste 6 kovovejch tenisaku .. a poper se s tim kamo. Doted jsem se s tim neszil a pozdeji vysvetlim proc. V posledni dobe jsem zacal I uvazovat ze bych snad zkusil najit nejakej odzkousenej shortshifter a na ferovku bych to zmenil. Vizualne stejny, ale funkcne to podle me potrebuje zmenu.
Druhou slabosti je vaha. Tohle ve finale podle me neni sportak, je to spis getecko, ktery ma motor ze zavodaku. Je to opravdu tezky auto a je to cejtit nejen v kazdy zatacce (kde to nekdy muze ridic i ocenit – nikoli vsak vetsinu casu), ale pak je to hlavne cejtit pri brzdeni z downhillu. Auto jsem si koupil vylozene pro radost, takze ho beru do Alp, do francouzskych Vogez a pak do Schwarzwaldu. Najel jsem s nim nekolik tisic kilometru prevazne pod plnym plynem, ale zas na druhou stranu ten rocni najezd neprekroci pet tisic kilometru. Kdyz jedu v kopcich „plnej“, tak to jedu v podstate jen na uphill. To do toho muzu dat proste uplne vsechno a uziju si to skvele. Jakmile ale clovek jede plnej I downhill, tak jdou brzdy do kopru strasne brzo, je toho na ne proste dost a clovek citi, ze se na ne brzo nemuze spolehnout. Auto nabira hrozne rychlost a setrvacnost se osalit proste neda. Tim jsem se dostal vlastne ke treti slabosti.. ty brzdy no.
..tim se dostavam k posledni slabosti a tou by byla pozice za volantem.. (..uz se to celkem kupi, co?) No dalo by se sedet niz. A zaroven sedacky jsou opet spis cestovni, nez sportovni. Zvazoval jsem, ze bych se vykaslal na to udrzet auto v puvodni podobe a ze bych z nej udelal ostrejsi bestii, ale pak jsem to prehodnotil..
..to kdyz jsem si rekl, potom, co jsem promarnil sanci a nekoupil jsem E30 M3 predtim nez tak hrozne poskocila na cene a pak se to samy stalo u 964, rekl jsem si, ze koupim neco zajimavyho v horsim stavu, zkusim to zhodnotit, pojezdit a zase strelit, pokud mozno se ziskem.

 


Přidat názorDiskuse: BMW M3

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy BMW M3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
8

Rekl bych ze odpovidajici technice a povaze modelu.

náhradní díly
8

Resil jsem prkotiny, ale nekteri uz vedi, ze kdyby sel do kopru vanos, tak se do toho lze neprijemne vysypat..

výkon motoru
10
spotřeba
8

Da se s lehkou nohou na dalnici jezdit za 9. No ale pak taky za 15. Slo by to i vejs, ale pak uz je to asi pomerne trapeni. Okamzita samozrejme zacina vysokejma ciframa, ale to sem nepatri..

hlučnost motoru
10

Doted nechapu, ze seriovy auto muze legalne delat takovej bordel.. God bless Germany.

kvalita sedadel
6

Tohle se podle me moc nepovedlo..

brzdy
7

..tohle ma taky svoje rezervy.

zavazadlový prostor
9

Více o modeluBMW M3 E46 (2001-2006)
BMW M3 CS: Exkluzivní a rychlá limitovaná edice se chlubí novou galerií BMW M3 CS: Exkluzivní a rychlá limitovaná edice se chlubí novou galerií

BMW M3 CS sice není žhavou novinkou, ale automobilka se…

Za volantem BMW M3 Cabrio E36: Limitka, navíc v americké verzi Za volantem BMW M3 Cabrio E36: Limitka, navíc v americké verzi

BMW M3 je rozhodně kultovním modelem, který si vybudoval…

 





Blesk.cz

NHL 19 je parádní virtuální hokej, nejvíce baví online zápasy

NHL 19 je parádní virtuální hokej, nejvíce baví…

Nastal čas opět vybruslit na virtuální led. NHL 19 je tu a i když nejde o herní revoluci, nabízí několik novinek…

Houby na víkendovém talíři! Česnečka, karbanátky i rizoto

Houby na víkendovém talíři! Česnečka, karbanátky i rizoto

Přinesli jste si z lesa koše plné hub, ale došly vám nápady, co si z nich ukuchtit? Přinášíme tři snadné, rychlé…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Zlín - Baník 1:2. Ostravě vystřelili tři body Baroš s Pazderou

SESTŘIH: Zlín - Baník 1:2. Ostravě vystřelili tři…

Fotbalisté Baníku Ostrava zvítězili v předehrávce 9. kola první ligy 2:1 ve Zlíně, který neuspěl po sérii čtyř…

SESTŘIHY: Sparta vyhrála šlágr v Plzni, Litvínov rozdrtil Pardubice 6:2

SESTŘIHY: Sparta vyhrála šlágr v Plzni, Litvínov…

SOUHRN | Trápení Pražanů s Plzní je u konce. Hokejisté Sparty porazili v pátečním šlágru extraligy Plzeň 3:2 v…

 

Reflex.cz

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů před rozhodováním o zakázce za 100 milionů

Michal Hašek je zpátky ve Vinařském fondu. Pár týdnů…

Někdejší jihomoravský hejtman Michal Hašek je mimo jiné známý tím, že v minulosti zastával desítky různých…

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Poslední šábes šneků: Leváci odhaleni!

Konečně přišel čas prozradit strašnou pravdu. Náš seriál Šábes šneků byl částečně trolling, částečně reklama na…