Seat Leon (2016)
31.1.2016Byl jednou jeden Leon… Výběr auta: Tak přišla řada i na mě a já se musel poohlédnout po novém autě. Můj sen bylo vždycky „BMW řady 1“, ale vzhledem…
Seat Leon (Mithrandir86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mithrandir86 01.02.16 16:29
« Re: Nic proti
Z Francouzema mám osobně špatnou zkušenost...manželka má Peugeot a teta Renault a obě auta jsem zkoušel a obě byly dost poruchový. To ale neznamená, že by byly francouzský automobilky špatný. Jen já jim prostě tolik nevěřim...to je celý. Nikomu Renault, Peugeot ani citroen neberu.
Na spotřebu jsem sám zvědavej, ptže jde každej den dolu. Motor je nezajetej, tak uvidím, kde se ustálí. A co se týče ACT a koncernu tak si dle recenzí myslim, že zrovna s tímhle motorem mají už docela zkušenosti, už se pár let montuje. Samo je to potencionální kurvítko a když se podělá, tak zlatá 1.4 bez ACT :-) -
Mithrandir86 01.02.16 16:24
« Re: Jak to běží na dva válce?
2 válce to vypne, když jedu plynule, tzn. neměním sešlápnutí plynu. Dost si to řídí samo. Změna zvuku motoru mi přijde hodně subjektivní, když se na to víc soustředím, vypnu klimatizaci a rádio, tak je zvuk na 2 válce o něco hlubší. Jinak nějaký trhání, nebo prodlevu, pokud potřebuju zrychlit vážně nepozoruju. A i při nízkém zatížení si někdy motor sám zapne znova 4 válce.
Jinak na Hondu Civic Tourer jsem taky koukal, jen se mi nelíbí vzhledově. Ale to je čistě subjektivní věc. Tak ať dobře jezdí. -
Atomas 01.02.16 12:37
« Super volba!
Dle mého názoru jsi vybral skvěle :-) Snad jen pár postřehů k recenzi. U interiéru jsi se nezmínil o ambientním osvětlení. Jak se ti líbí? Pravé zpětné zrcátko se ti nenaklápí, když přepneš ovládání na pozici např. levého zrcátka (dle potřeby). A spotřeba u toho motoru se mi nezdá... Nepřešel jsi z atmosféry s původními návyky? -
Verny_2013 01.02.16 07:26
« řazení
S tím řazením máš pravdu. Tady šel koncern o krok zpět. U svého auta jsem to zpočátku nevnímal negativně, ale po roce používání sportsvana souběžně s Octou 1. gen musím jednoznačně říct že co se týká přesnosti, pocitu robustnosti řazení, jistota při dorazu pocitová i akustická že tam ten kvalt máš je u 16 let starého auta lepší než u stávajícího koncernu. Inu ušetřit se někde muselo. -
Koubes84 01.02.16 09:30
« Lejno
Zdravím vizuální dvojče. Připadá mi, že jsi autem hodně unesenej. Protože, pokud Ti 110kW připadá jako svižné auto, tak mně 132 připadá na hraně použitelnosti. Nevím, jak je poskládaná převodovka u 1,4, ale u 1,8 rozhoděn nemůžu říct, že není třeba podřazovat při předjíždění. Od 4-ky nahoru jsou kvalty dlouhý jak týden před výplatou. To stará Laguna tahala na 5-ku a ž-ku úplně jinak. Taky měla kratší převodovku...
Jinak souhlas, s autem je spokojenost.
P.S přidej fotky, je to zatím docela málo. 10 jsem dal jenom pro to auto :-! -
michal.t 01.02.16 00:02
« Jak to běží na dva válce?
Hezky napsaná recenze :yes: Je opravdu vidět, že Tě Tvé auto baví a dobře to znám... Smýšlím asi podobně, pokud jde o rodinné auto, taky jsem o Leonu v kombíku nedávno uvažoval - u mě to nakonec vyhrálo jiné, možná ještě více neobvyklé (ale také zábavné) auto (civic tourer).
Zajímalo by mě, jak se u toho motoru projevuje to vypínání válců - ubíráš třeba plyn a najednou se změní zvuk, když se dva válce "odpojí"? Když čtu, že motor běží na dva válce, tak se mi prostě vybaví Fiat Maluch (bez urážky, věřím že tak zlé to u Seatu nebude).
V zátahu se to přepnutí nijak neprojeví? žádné cuknutí?
A co třeba když otáčky necháš hodně klesnout - zapne si motor zpět všechny čtyři válce (i při nízkém zatížení), aby se zlepšila rovnoměrnost běhu a zamezilo jevům spojeným s podtáčením?
Fotky přidám, časem, teď jak slezl sníh mám auto trochu jako prase :-)