Škoda Fabia (2009)
6.7.2009Můj život a automobily :-) Auto je pro mě jak člen rodiny, mají se se mnou skvěle. Je tu velké srovnání Felicia/ Fabia2, kdo třeba časem bude řešit…
Škoda Fabia II (RichtrJan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Tyrrell 06.07.09 18:35
« Recenze je kvalitní až
na menší nesrovnalost.Fabie 2 1,2 HTP 44kW nebo 51kW!Motor 1,6 MPI je trochu jinde.Určitě bych si koupil jiný auto,než Fabii respektive Škodu,ale každý má právo výběru.Zvolená motorizace 1,2HTP je menší zlo než 1,4 TDI.To je snad největší tragédie na kolech.I když HTP je taky předurčený k problémům,ale je třeba doufat.V r.2003 jsem si koupil do firmy Fabii 1,2HTP kombi a celkem za 4 roky nebyl zásadní problém i když motor občas zhasnul a hlásil poruchu,ale vždy jsem dojel do servisu.Fabie je vyloženě městský auto a nemá v genech jízdu na větší vzdálenost.Spotřeba ve městě do 7l/100km,"svižná" jízda dálnice do 10l/100km,pohodlí je srovnatelný s městským autobusem.Po 4 letech šla do světa.Letos v zimě jsem si vyzkoušel Fabii 2 r.2008 1,4TDI a to je opravdu vrchol všech nectností.Budka je ještě menší než u starší verze a pohodlí zůstalo bohužel zachovaný.Výhled z budky je snad ještě horší.A tak tohle auto opravdu né.Jen menší dodatek k tankování u Lastury.Zrovna v čechách nepatří mezi in pumpy,porovnání kvality paliva v německu a v čechách u Lastury přineslo velký rozčarování.Jinak přeju tisíce km bez nehody a bez problémů.-! -
Special-line 06.07.09 17:57
« Re: Interiér
To mě chcete říct že na 5. dveří zevnitř naní plast ale jen plech? To se mi nějak nezdá chtěl bych to vidět. Proč by si dávali práci se zaplechováním tý díry když je plast levnější. To zas v Boleslavi šiděj tam kde nemaj a přemejšlej o tom o čem by neměli. -
Special-line 06.07.09 17:55
« Re: Re: Motor
Ten zrezlej válec nevím, to nebude porucha motoru jako takovýho, tam musela bejt nějaká závada, nejpravděpodobněji prasklý těsnění pod hlavou protože vzdušná vlhkost toto nemůže způsobit, a déšť se tam snad ani nemůže dostat. Jako všechny tyhle závady se můžou stát ale třeba ty zapečený kroužky to je olej/zacházení, ta hlava zacházení/špatný kus. Rozhodně si myslím že tohle není v základu nijak špatný motor a najede o mnoho víc než 100 000. Porucha se jistě vyskytnout může, ale nemyslím si že by se tyto fatální poruchy stávaly nějak často, o tom by se už za tu dobu co se HTP montuje vědělo. -
RS 06.07.09 15:45
« Motor
Můžu prosit celkový pohled na motor? Z té jedné fotky mi přijde uplně jinak poskládaný (kryty, plasty, sání...)
Nebyla by špatná taky nějaká lepší fotka na palubku, především jak tam pasuje ten nový volant.
Musim hodit jednu kritiku, zástěrky svou funkčnost sice mají, ale na F2 vypadají naprosto otřesně
;-\ -
pedro26 06.07.09 15:37
« Interiér
Ahoj, chystáš se stejně detailně, jako motor, nafotit i interiér? Bylo by to fajn. I by mě zajímalo, jak vypadají zevnitř ty 5 dveře, když tam není plast. Jinak mám nedávnou zkušenost s 1,2 v první generaci Fábie Combi. Byla z půjčovny a já jel do Bratislavy a zpátky = 500km. Ačkoliv jsem ze svojí OII zvyklý na 140 koní, tak jsem si na 1,2 stěžovat nemohl. Hnal jsem ji stabilně 140km/h a spotřeba se držela na 7l. Jediný problém byl, když mi tam vlítlo kamioňácký hovado. To než jsem do kopce roztáhnul zase na 140, tak to chvíli trvalo. Když doplníš fotky interiéru, tak je to u mě FULL 10b. :yes: -
-
"-- skrytý --" 06.07.09 10:52
« Motor
cituji: "Na těchto motorech se objevují i takové závady jako zarezlý válec, zapečené kroužky, zničená hlava, tak uvidíme, ale myslím si, že 100tis bez fatální poruchy asi nevydrží."
Tohle myslíš vážně? Já bych motor u kterýho si myslím že nevydrží ani 100.000km nekoupil. Přiznám se že o zarezlých válcech atd. jsem nic neslyšel ani nečetl tak to trošku rozveď.
Zapečený kroužky a zničený hlavy asi nebude až taky chybou motoru jako jeho používáním ne? -