Recenze

Lukas00 (muž 36 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz E 220 CDI W211

9,76 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz E, foto 1 Mercedes-Benz E, foto 2 Mercedes-Benz E, foto 3 Mercedes-Benz E, foto 4 Mercedes-Benz E, foto 5 Mercedes-Benz E, foto 6 Mercedes-Benz E, foto 7 Mercedes-Benz E, foto 8
Mercedes-Benz E, foto 9 Mercedes-Benz E, foto 10 Mercedes-Benz E, foto 11 Mercedes-Benz E, foto 12 Mercedes-Benz E, foto 13 Mercedes-Benz E, foto 14 Mercedes-Benz E, foto 15 Mercedes-Benz E, foto 16 Mercedes-Benz E, foto 17 Mercedes-Benz E, foto 18 Mercedes-Benz E, foto 19 Mercedes-Benz E, foto 20 Mercedes-Benz E, foto 21 Mercedes-Benz E, foto 22 Mercedes-Benz E, foto 23 Mercedes-Benz E, foto 24 Mercedes-Benz E, foto 25
 

Technické info

Přezdívka auta Mercedes-Benz E Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:15600 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2148 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,6 maximální rychlost [km/h]: 225 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 540 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Než začnu s popisem vozu, tak Vás uvedu do děje jak sem se k němu vůbec dostal :-).
Cesta byla relativně daleká, ale přeci jen to stojí za pár slov.
Ve svých 18-ti letch sem začal, jako mnoho z nás, na Škodě 105 (pravda se Š105 to mělo tak maximálně karoserii společnou, motor z modelu 1100MBX, zadní náprava z užovky a předek z M-ka - nikoliv BMW :-) ).
Po téhle Škodovce pak následovala další, docela pěkná 105-ka ve slušivé modré metalíze. Jenže znáte to, časem mě omrzela a ja se zamiloval do BMW, tenkrát zrovna kamarád prodaval 318i E21, a ja ho musel mít (no byla to chyba, byl to žrout peněz, dost schnilej - což navenek nebylo vidět.......) po asi třech letech trápení se s nim, mu život částečne ukončila schnilá nádrž, auto jsem musel odstavit, neb nebyly peníze - byl sem po škole, bez práce........., když už vše nasvědčovalo tomu, že nádrž nechám vyměnit, život autu ukončil zřejmě nějaký Aviatik, popř. něco podobného, neb mi zrušil komplet dveře, blatník a zrcátko......auto jsem nakonec prodal na náhradní díly, klukovi který ho pak vyměnil za jiný díl co nutně potřeboval. (auto nakonec dosloužilo jako vůz na naučení se řídit jedné slečně, a jako kabriolet na kravení pro majitele).
Druhé BMW byla černá E30-ka, 320i 4-dv., pěkný auto, který relativně bezproblémů sloužilo dva roky, než-li jsem ho prodal na díly(dobré věci jako samosvor, nové brzdy atd. jsem si nechal). Za dva roky jsem do toho auto moc nedal, a odvděčilo se věrnou službou.
Černýho vystřídala další E30-ka pro změnu kupátko a opět 320i (ne že sem nechtěl 2.5-ku, jenže když sem ji sháněl, tak žádná kloudná nebyla). Tohle autiko sem si moc neužil, neb za víc jak rok vlastnictví jsem s ní najel asi 5000km. Po té co jsme dostal služební auto, chudák stála věčně opuštěná na parkovišti a chátrala, tak jsem ji prodal. Dodnes slouží jako auto na denní ježdění a fun novému majiteli.

Říkáte si jak se člověk který miloval BMW, byl s nim spokojený a nikdy nemyslel, že bude měnit značku, dostal k Mercedesu? Tak čtěte dále :-)

Tak a už se blížíme :-). Po té co jsem v práci nedobrovolně skončil (dobrovolně - stejně bych šel za pár tejdnů sám), jsem uskutečnil plán co jsem měl již delší dobu v plánu, začít taxikařit, a začal jsem vybírat vhodný vůz do 150tisic. Ve finále se výběr zúžil na dvě auta AUDI 100/A6 2.5TDI R5 a M-B W124. Nakonec vyhrál Medvěd, protože má rozvody řetězem, který nejsou tak náchylný jako řemen v audině. Po dlouhém vybírání sem nakonec koupil v Hamburku E300D 24V, t.j. poslední sedan W124 z roku výroby 1995 (přesněji 3.3.1995). Motor o objemu 3litry, 6 válců 24 ventilů, 100kW a 220n.m. (pokud se nemýlím)- (posléze byl montován i do masařky a ve verzi s turbem sloužil jak v ní, tak v mamutovi).
Podmínka byla automat a klima - oboje splňoval (splňuje) a jako bonus byla klima automatická a k tomu tempomat (bez kterého si už nedokážu představit život).

Auto sloužilo víc jak rok jako taxik, najel sem na něm asi 80 tisic km, opravy schlamstly dost peněz, přeci jen i jako slušná ojetina měl svý minimalně 3kila najeto a bylo to znát. V létě loňského roku, jsem začal uvažovat o koupi nového auta, neb jsem si na komfort medvěda neskutečně zvykl a chtěl jsem zas medvěda, jenže schodou blbejch náhod a okolností koupě nevyšla a tak mi nezbývalo než dál snít a čekat :-(.

Vzhledem k tomu, že už mi bylo jasný, že poctiivim taxikařenim nikdy nezbohatnu, padlo rozhodnutí, vrátit se do práce a dročku nechat na vedlejšák. Práce se po čase našla a začalo klasické čekání na konec zkušební doby a na slušné výplaty, aby měl člověk nějaké kloudné potvrzení o příjmu.

No a tak letos v srpnu nastala ona správná chvíle koupě auta, je pravda, že už někdy od června sem visel na internetu a hledal sem nějaké zajimavé nabídky.

Požadavek víceméně zněl jasné, 4-válce, diesel, a automat, a FACELIFT (neb před-facelift se mi nelíbí a ani by mi do baráku nesměl)zbytek bylo jedno.

Na mobile.de jsme našel dost ex-TAXIků u německých dealerů s par km na tachometru, jenže kdy už s se mi líbil, tak byl problém v datu uvolnění (klasický předváděčky s dotací od výrobce, kdy auto musí X měsíců být hlášeno na prodejce - což vzhledem k dovozu do ČR by byl problém).

Koukal jsem se i na weby různých dovozců, jenže ti kteří působí věrohodně, nejsou ochotni dovézt přímo auto na objednávku( se jim ani nedivim, marže na autech maj cca: 200tisic a tvrdí opak, jenže maj smůlu, když to samé auto je u delara v Německu za 27 tisic Eur i s daní a oni ho nabízí za 900, a u auta co by si člověk vybral by tolik neměli, ještě upozornim, že tuto variantu jsem zvažoval v červenci kdy byl kurz Kč vůči EUR více než příznivý, nakonec tato varianta padla a já začal hledat i v ČR. Po čase hledání jsem našel na webu oficiálního dovozce dvouletou převáděčku za 800 tisic což vypadalo vcelku rozumně, ale přeci jen, v té době se z venku daly dovézt levněji, jenže co čert nechtěl, než sem dal dohromady finance, ujasnil si přes koho to vezmu na leasing, tak uteklo mnoho vody a auto bylo o kilo levnější. Což už se jevilo jako velice zajímavá alternativa.

Po cca: měsíci kdy přípravy běžely naplno, sem zareagoval na inzerat a domluvil si návštěvu u prodejce, vše proběhlo OK, my se dohodli a vše se zdálo, že bude v pohodě. Ovšem nebylo, nastaly komplikace s leasingovkou, protože prodejce s ní nemá smlouvu a vše by muselo schvalovat vedení což by nákup oddálilo o další týdny a to už se mi nechtělo. Po pár dnech mi prodejce volá, že mi moje bloklý auto prodal kolega (neměl jsem na něm zalohu, protože jsme se tak dohodli - bylo to pro obě strany jednoduší kvuli papírování - on odjel na dovolenou a pohroma na světě). Naštěstí jako správný prodejce a dobrý obchodník přispěchal s alternativou, že má ještě jedno za stejný peníze a s paradoxně méně km.

No nakonec vše proběhlo OK já se stal hrdým majitel M-B E220CDI W211 social edition :-).

Jediný co to má snad z nadstandardní výbavy je automat(společně dodávaný s tempomatem) a metalízu.

Jedná se o provedení classic.

Moje auto je jedno prvních po faceliftu. Jedná se o 4-ventilový, 4- válec o objemu 2148ccm. Model 220CDI je modifikovaný model 200(avšak dostal vstřikování Delphi - místo Bosch - tak uvidíme jak to bude fungovat.) Oproti před-faceliftu se zvedl výkon na 125kW a točivý moment na 400 n.m.

Jak jste už někteří možná pochopili, auto je určeno nejen k mému kochání, ale i k práci, ano i tento mazlík bude sloužit jako taxík.

Tak na přání ještě něco dodám k autu, lépe řečeno něco k historii řady W211.

Řada W211/S211 nahradila v roce 2002 ve výrobním programu předchozí generaci W/S210, lidově přezdívanou masařka, vokoun....
W211-ka byla revoluční model co se týče elektroniky a aktivní bezpečnosti, zároveň měla být mnohem kvalitnější nežli její předchůdce který trpěl mnoha bolestmi a hlavně korozí, a výrobce si nutně potřeboval napravit reputaci, neboť třída E je nejziskovější z celé nabídky mercedesu.

Bohužel ani generace W211 nebyla zcela bezproblémová, stížnosti byly hlavně na revoluční elektro-hydraulické (SBC) brzdy, které fungovaly na principu drive-by-wire, nejčastější stížnosti byly na necitlivost pedálu a na častou nefunkčnost. (při výměně destiček se muselo auto připojit na diagnostiku a nechat zablokovat brzdy....).
Dále si hodně lidí stěžovalo na zbytečně složitou elektroniku, časté výpadky funkčnosti vozidla ( vůz "skákal" do nouzového režimu.) Tyto problémy ale měla i 5-ková řada E60/E61. Díky mnoha stížnostem se redakce Auto-Bildu rozhodla otestovat M-B E320CDi doslova v plné výbavě, a vůz si vybrala do 100tisícového testu, po kterém probíhá kompletní rozborka vozu. Je zajímavé, že s vozidlem po dobu tohoto testu neměli téměř problémy a nevyskytla se žádná vada, kterou zákazníci nejčastěji zmiňovali. Sama automobilka v průběhu výroby vozidla prováděla neustále úpravy a vylepšení ke kvalitě a spolehlivosti těchto vozů.

V roce 2006, od modelového roku 2007 proběhl lehký facilft - poznáte ho podle oválných mlhovek, změněné mřížky v nárazníku, a zevnitř hlavně díky volantu z modelu CLS(popř. v té době i z SL), a kulatější hlavici voliče automatu. Zadní světla mají jinou "grafiku", a zpětný zrcátka jsou uchycená na "nožičce" nikoliv celým tělem jako u předfacilftu. Z techniky se mnoho nezměnilo, ale asi největší novinkou a revolucí, je upuštění od elektro-hydralických brzd a návrat k hydraulické klasice. Zjednodušení a zkvalitnění elektroniky. Změna převodu řízení.

Motory se během výroby postupně měnily, probíhaly neustálé modernizace....(např. řadové vznětové šestiválce nahradily vidlicové, 3-ventilové zážehové osmiválce byly nahrazeny 4-ventilovými).

Model W211 má v nabídce širokou škálu motorů od 1.8 kompressor (E200) až po V8 6.2l (E63 AMG ), u vznětových od 2148ccm(E200CDI) po E430CDI (V8 4.3l). Některé motory však nejsou k dispozici pro kombika (E430CDI, E200NGT).
Provedení E200 se může dodávat též v provedení E200NGT, kde za cenu cca:100tisíc dostanete z fabriky přestavbu na zemní plyn.


Víc asi nemá cenu dodávat.

Auto mám zatim opravdu jen chviličku a žádné zajímavosti mě nenapadají (a vzhledem k Social Edition výbavě, na něm neni nic extra zajímavého) a víc info dají fotečky, které co nejdříve přidám k profilu auta.



Tak, čas letí jako voda, kilometry úspěšně přibývají.

Po roce a půl jsem se opět vrátil jen k taxikařině, za poslední rok a půl jsem najel cca:80tis km.

Nyní mám najeto 125tkm, z čehož já jsem s ním najel 110tis. km.


V prosinci 2010 jsme měl nezaviněnou bouračku (davejte si pozor na magory na magistrále, kteří nepouživají blinkry a zrcátka). Oprava byla za cca:300tis. Kč, malem to odepsali na totálku (a to jsem s tim odjel po ose domu).
- výměna blatníku
-výměna těhlice+všech ramen na zadnim kole
-výměna nápravnice
-výměna zadního světla + nárazníku.

Auto už má pár drobných šrámů (lehce ťuklý blatník, odřený nárazník), ale jsou to jen drobnosti, auto musí sloužit a vydělávat a ne se flákat po servisech.


Závady které se projevily za poslední dobu: občas si žije elktronika(čidla) svým valstním životem - automat nešel na kick-down, ale řadil - zřejmě chyba čidla otáček - po důkladné koupeli v dešti se to urovnalo a již 3 měsíce bezproblémů.

Občas se rozsvítí hláška Speedtronic inoperativ, stačí však vypnout motor a znovu nastartovat a no problem - tato "vada" se projevuje skoro od začátku, nepravidelně jednou za čas.

Ramena na přední nápravě už tak během 20tisic km doslouží, od 80tkm se na nich začíná projevovat lehká vůle.

Motor slouží bezproblémů )aby ne), spotřeba se dlouhodobě motá kolem 8-9l/100km, záleží na počasí, kde se motám centrum/kraje Prahy, potažmo den/noc.


Jediná závada, která mě nadzvedla ze židle se udála cca: před 5tis. km a to, že se mi urval doraz "ruční brzdy" nikdo to nezažil a mercedes se k tomu postavil chlapácky a kulanci ODMÍTL. Takže sem si za 500 nechal přelepit čidlo, aby nemělo auto pocit, že mám zataženou ručku a dál to momentálně neřešim a zkusim to pořešit v Německu.

Brzdové destičkx jsem na zadku měnil v 60tkm a vepředu v 70tkm. Zatím destičky drží, avšak začínají pískat, což je znamení, že během 10tkm min zadky odejdou do pryč.

Tlumiče jsou stále původní.


Na jaře sem byl donucen vyměnit baterku - 4 a půl roku stará z toho 2.5 roku na taxiku už nepřežila, možná v něčem co neni tak náročný na "šťávu".

Koupil jsme Vartu Silver line - měla nejvyšší starovací výkon z nabídky a zatim se jeví skvěle a to dostává co proto :-).

Velkou výhradu mám ovšem ke světlům, pokud mohu doporučit pro budoucí majitele W211 nekupujte auto bez Xenonů - H7 je slepota neskutečná. Na technický s normálníma žárovkama jsem pomalu ani nedosvítil na zeď.

Vyzkoušle jsme zatím 2x Extreme power a 1x Cool Blue oboje od Philipsu.

Ideální by bylo zkombinovat oboje dohromady - v zimě a v noci jsou cool blue velice příjemné, avšak relativně slabé.

E-xtreme power jsou dobré svítí slušně, ale neni to taky ono.

No to je asi tak vše, nějaké fotky dodám časem, ale fotim hlavně jen tachometr jak přibývají km.


Ještě jedna výtka by se našla, pokud je v létě horko, běží klima, v autě 4 lidi + já a kufry, tak auto nejede, dokud nefoukne turbo, což v kombinaci s linym pětistupnovym automatem neni ono. na comfort nejede a na sport zbytečně točí motor. Pokud mohu radit tak si kupte šestiválec, za ten komfort to stojí a spotřeba bude téměř stejná.

Do budoucna řeším výměnu za W212, zřejmě to bude kombik E350CDI, možná 250CDI, ale raději bych šestiválec - má krásný zvuk a spotřeba je skoro stejná jako u 4V.
A samozřejmě si neodpustim ILS (Inteligent light system).

Silné stránky

Je to Medvěd :-), Časem toto rozhodně doplním více, ale zatim by to bylo příliš neobjektivní, neboť auto mám krátce a oproti W124-ce je to opravadu mega skok do předu.

Ale musim přiznat, že se mi po ní stýská víc a víc, bohužel, na taxi to už neni :-(, pokud by se dala koupit nová, i s puvodnima agregátama, okamžitě sem první v pořadníku.

Ale pár drobností jsem již zaznamenal (občas budu srovnávat s W124-kou).
Takže tady jsou: Originální základní audio hraje více než dobře.
Jízdní vlastnosti vozu, slušný komfort a přitom to neni uplná houpačka.
Spotřeba v porovnání s předchůdcem o 3 litry nižší a jede mnohem líp.
A málem bych zapomněl, jedna páčka a nad ní páčka tempomatu, kdo si zvykne nechápe proč ostatní to dělají jinak.

Další drobnost, přesednete-li z tohoto auta do jiného, "nižší cenové kategorie" pak teprve v tu chvíli si uvědomíte za co se platí ty "hříšné" peníze automobilce. Kolikrát si přijdu jak Alenka v říši divů, a zároveň se více a více utvrzuji ve správném výběru auta.

Slabé stránky

Kupodivu vnitřní prostor, oproti W124-ce mi přijde W211-ka užší.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Tak zatim nic, ale 100% vim, že do autorizovanyho nepáchnu ani omylem.
Znám jeden malý neautorizovaný, ale jen na M-B specializovaný servis, kam jezdí servisovat i ambasády svoje auta.
Jezdil jsem tam už se svojí W124-kou, když byl problém a auto nejelo, a vždy ke 110% spokojenosti, co opravili funguje skvele, používají jen origo díly - jen na vyžádání jiné.

A hlavně vědí kam sáhnout a rozumí svému řemeslu a Medvědům.

Tak do autorizáku jsem nakonec páchl 3x, jednou olej filtr v automatu, jednou oprava po bouračce a jednou na "opravu" hand brake.


Jinak kamarád, který se dříve specializoval na W124 a starší, se postupem času "doučil" i novější, takže jezdim k němu.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupoval sem auto na Chodově a 100% spokojenost (a to jsem sám prodejce, což je poklona :-) )

 

Novinky v recenzi

7.9.2013 13:46

Tak tady jsou slibene fotky

Tak tady jsou slibene fotky

25.4.2013 17:20

Dne 24.2.2012 sem měl nehodu...

Auto dostalo ranu na pravou zadni cast, je to totalka....

Fotky doddam.

29.10.2012 04:01

195tkm

Tak a mame za sebou 195tkm :-)

Ve 192000km vyměněny komplet brzdy.
Přední kotouče nakonec daly 192tkm, zadní by vydržely ještě jedny destičky tudíž cca250tkm.

Za 180tkm soužití bych autu vytknul pár drobností: Elektronika občas pozlobí, nicméně zatim vždy stačilo vypnout motor a bylo to OK.(stejny jako u PC s WIN :-) ).
Občas pozlobí imobilizer, auto nenastartuje, lepe řečeno ani nema snahu startovat, přišel jsem na jednoduchý trik, vyndam kliček ze zapalování - zamknu a odemknu auto dalkou a vždy se problem vyřeší...

Jinak auto funguje bezproblémů, jen prostě nesvítí :-(

27.5.2012 23:18

170000km

Tak už sem pokořil 170tkm, úspěšně přiskakujou kilometry, za chvili oslavime 200:-)

24.9.2011 11:33

135tkm

V cca:133tkm KO přední destičky.

Kotouče vepředu i vzadu dají tak 20-30tkm, příští výměna proběhne o něco dříve, odhaduji tak ve 160tkm...

25.7.2011 11:55

125 tkm

Doplněna recenze o postřehy po 110tkm vlastnictví.

Tlumiče+kotouče původní.

Po 4,5 letech KO baterie
Po 70tkm KO přední brzd. destičky
Po 60tkm KO zadní brzd. destičky
Po 120tkm KO doraz ruční brzdy.

6.10.2009 10:48

Pomalu se blíží 45tis.km

Tak se pomalu blíží hranice 45tis. km, auto mám rok a měsíc, najel sem s nim 30tkm, a zatim stále spokojenost :-)

22.7.2009 03:16

Tak a prvních 40tkm má auto za sebou.

Tak a prvních 40tkm má auto za sebou. Já jsem s nim najel 25tkm a zatim bez problémů, tak doufám, že to bude i tak dál.

14.6.2009 04:44

Další pracovní fotka

Tak jsem přidal další pracovní fotku. Sic nic moc kvalita, ale co čekat v noci od mobilu :-)

10.5.2009 23:36

Tak sem přidal fotky :-)

Přidány nějaké pracovní fotky :-)

5.3.2009 12:40

Tak nevim jestli sem se s autem víc sžil, nebo si sednul už motor, ale spotřeba se pobybuje kolem 7,5l/100km

6.1.2009 00:00

Tak na silvestra autiko potkalo chodce, naštěstí se ani jednomu nic nestalo.
Lidi než vlítnete do silnice, čumte, jestli něco nejede....... mohla by to být poslední Vaše procházka v životě.

29.11.2008 00:00

Tak před týdnem jsem přezul na zimáky, a hned v pátek začlo chumelit :-D. Musim se pochvalně vyjádřit k chování auta na sněhu, při troše rozumu neni auto nedotáčivý a přetáčivost hravě řeší ESP. Koupil sem zimní Goodyear Eagle.......ani nevim jak se celý jmenujou :-D, rozměr 205/60/16.
I v relativně hlubokém a neprotaženém sněhu jsem neměl problém projet, rozjet se nebo vyjet kopec. Fakt pochvala.

8.10.2008 00:00

Tak dlouhodobá spotřeba po Praze se pohybuje kolem 8,5l/100km. Při troše snahy by se dala srazit na 7,5l, ale to bych nesměl tolik kroužit po centru, častý rozjezdy a čekání s nastartovanym motorem průměr zvetšují.

10.9.2008 00:00

10.9.2008 Tak dnes namontován taxametr.....krvácel jsem :-)
Jinak fotky z mobilu v plné polní :-)

24.8.2008 00:00

O víkendu jsem jel na chalupu, je to cca:150km, z toho 130 po dálnici. Tam jsme měl spotřebu 6.5l/100km a zpátky 5,5l/100km. Celou dobu po dálnici 133 dle GPS, krom uzavírek....
Jinak na chalupě sem udělal par foteček auta, tak až bude chvili čas dodám je sem.

21.8.2008 00:00

Tak přidána recenze, časem ji asi doupravim, fotečky dodam snad zíra.....

20.8.2008 00:00

Prosím zatim nehodnotit, fotky dodám stejně jako recenzi. Díky mnohokráte.


Přidat názorDiskuse: Mercedes-Benz E 220 CDI W211

Další vozy Mercedes-Benz E



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatim :-)

praktičnost
8

Nemá sklopný zadní sedačky :-(

prostornost
8

je užší než W124-ka

jízdní vlastnosti
10

Jízdní valstnosti jsou velice solidní, komfort, ticho neplave, dobře drží na silnici.

jízdní komfort
10

Viz. vejš.

provozní náklady
9

To radši nechci ani vědět

náhradní díly
9
výkon motoru
10

dostatečný. 125kW (170k) a 400n.m. jen nesmí bejt člověk naloženej a chtít výkon dole, dokud to nefoukne,nejede :-(

spotřeba
8

Dlouhodobá po městě 8,5l/100km, při troše snahy by se dala srazit na 7,5. při cestě ZLIČÍN-ČERNÝ MOST -ZLIČÍN se při dodržování rychl. limitů dá jet za 5,0l/100km. Kolem sedmý na Čerňák, po jedenáctý zpátky - takže relativně bez zácp.

hlučnost motoru
8

krásně tichonkej, ve vnitř. Zvenku je to hnusnej čtyřválcovej traktor - ovšem oproti PD je to tichošlápek.

kvalita sedadel
9

Příjemný, skvěle podpíraj záda, jen škoda že neni aspoň u řidiče ortopedická sedačka.

brzdy
10

No Comment, brzdí skvěle. Super je funkce HOLD, kdy nemusíte v zácpě stát na brzdě, jen ji sešlápnete nadoraz a auto pak samo brzdí, aniž musíte stát na brzdě.

zavazadlový prostor
8

jen ty sedačky sklopný kdyby byly....


Více o modeluMercedes-Benz E W211 (2002-2009)
Mercedes-AMG E 43 4Matic – Opravdu stačí šestiválec? Mercedes-AMG E 43 4Matic – Opravdu stačí šestiválec?

Šestiválec v E-Klasse od AMG? Není to málo, Tobiasi…

Nový Mercedes-Benz E kupé oficiálně: Je pro vás C kupé moc malé a S kupé moc velké? Nový Mercedes-Benz E kupé oficiálně: Je pro vás C kupé moc malé a S kupé moc velké?

Nové čtyřmístné kupé z dílny Mercedesu tvarově navazuje…

 





Blesk.cz

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat. Slováci jsou na tom ještě hůř

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat.…

Tuzemští operátoři škrtí Čechy na vysokých cenách za data, proto se na mobilu surfovat bojíme a hlídáme si každý…

Nešťastná Gottova dcera Dominika: Tátovi někdo zablokoval moje číslo v mobilu!

Nešťastná Gottova dcera Dominika: Tátovi někdo…

Až nyní vycházejí najevo informace o ročním sporu Karla Gotta (78) a jeho nejstarší dcery. Za jejich odlukou…

 

iSport.cz

Jablonský ve 30 letech ukončil v Brně kariéru. Ve Slavii zažil tituly i Ligu mistrů

Jablonský ve 30 letech ukončil v Brně kariéru. Ve…

Třicetiletý obránce fotbalistů Brna Tomáš Jablonský ukončil z rodinných a osobních důvodů hráčskou kariéru. S…

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom skončili. Mám vás rád, čau

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom…

Dění na mimořádné Valné hromadě FAČR rozčeřil Miroslav Pelta. Bývalý šéf českého fotbalu musel ve funkci skončit…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není vhodný pro děti

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není…

Diplomat Pavel Fischer by se jako prezident nebál bouchnout do stolu. Miloš Zeman je podle něj málo aktivní.…

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa: Námi nastavený model je modelem pro EU

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa:…

Po 19 letech přijel v pondělí do Prahy někdejší několikanásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar. Ten je…