Recenze

AnGeor (muž 48 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz E 500

9.93 Uživatelé

Hodnoceno: 156× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz E, foto 1 Mercedes-Benz E, foto 2 Mercedes-Benz E, foto 3 Mercedes-Benz E, foto 4 Mercedes-Benz E, foto 5 Mercedes-Benz E, foto 6 Mercedes-Benz E, foto 9 Mercedes-Benz E, foto 10
Mercedes-Benz E, foto 11 Mercedes-Benz E, foto 12 Mercedes-Benz E, foto 13 Mercedes-Benz E, foto 14 Mercedes-Benz E, foto 15 Mercedes-Benz E, foto 16 Mercedes-Benz E, foto 17 Mercedes-Benz E, foto 18 Mercedes-Benz E, foto 19 Mercedes-Benz E, foto 20 Mercedes-Benz E, foto 21 Mercedes-Benz E, foto 22 Mercedes-Benz E, foto 23 Mercedes-Benz E, foto 24 Mercedes-Benz E, foto 25 Mercedes-Benz E, foto 26 Mercedes-Benz E, foto 27 Mercedes-Benz E, foto 28 Mercedes-Benz E, foto 29 Mercedes-Benz E, foto 30 Mercedes-Benz E, foto 31 Mercedes-Benz E, foto 32 Mercedes-Benz E, foto 34 Mercedes-Benz E, foto 35 Mercedes-Benz E, foto 36 Mercedes-Benz E, foto 37 Mercedes-Benz E, foto 39 Mercedes-Benz E, foto 40 Mercedes-Benz E, foto 41 Mercedes-Benz E, foto 42 Mercedes-Benz E, foto 43 Mercedes-Benz E, foto 44 Mercedes-Benz E, foto 45 Mercedes-Benz E, foto 46 Mercedes-Benz E, foto 47 Mercedes-Benz E, foto 48 Mercedes-Benz E, foto 49 Mercedes-Benz E, foto 51 Mercedes-Benz E, foto 53 Mercedes-Benz E, foto 54 Mercedes-Benz E, foto 56 Mercedes-Benz E, foto 57
 

Technické info

Přezdívka auta pjetikilo Rok výroby 2003 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 3 objem [cm3]: 4988 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 460 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 540 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 16 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Zdravim vsechny ctenare MA.CZ, kteri zabrousili az k recenzi na me pjetikilo. Jsem tady podruhe, tak tentokrat doufam ze to bude lepsi nez posledne ;)

Co jsem ridil predtim:

RP jsem si zacal delat na jare 94 a dostal nekdy v dubnu, ale jelikoz mi jeste nebylo 18nact, mel jsem v nem poznamku – plati od xx.xx.1994. To me samozdrejme neodradilo od jezdeni :) V te dobe jsem mel Renault 11 GTX, cerveny tridverak. Motor byl 1,7 benzin, nejaka sportovni verze s dvema dvojitimy karburatory Weber. Auto hrabalo i na 2ku a jelo neskutecne. Jenze zhruba po roce se odporoucelo do vecnych lovist. Zacalo hledani neceho jineho. Zrovna se zacinala prodavat Skoda Felicie. Koupil jsem si jednu z prvnich, temer 300t Kc, zadna vybava a cekani jak na mercedes :) Po nejake dobe jsem se zacal koukat po necem silnejsim, zabavnejsim. Jeden znamy prodaval sveho Golfa III VR6, se spoustou uprav na motoru a podvozku. Zvenku vypadal jako obycejny cerny golf. Nejzabavnejsi auto co jsem kdy vlastnil, nejvice se mi libily pohledy nechapajicich ridicu, kteri neverili, ze je predjizdi takovy srot ;) Pak muj strejda prodaval jeho W124 E300i. Vedel jsem ze auto je servisovano jenom v nemeckem mercedesu a ze nikdy nebylo bourane, tak jsem ho od nej koupil. Neskutecne auto, neskutecne pohodli, neskutecny motor. Proste AUTO. Kdyz jsem ho prodaval, melo 17 let a na tachometru 576000 km! Pak jsem osedlaval ruzne sluzebni priblizovadla. Fablii HTP na jezdeni po Praze, Octavii na delsi cesty. Po zmene zamestnavatele jsem vyfasoval Passata 2.0Tdi. Solidni auto, ale ty penize co za nej chteji... No a jelikoz casto cestuju, domluvili jsme se se zamestnavatelem, ze si koupim auto a oni mi za jeho pouzivani budou priplacet nejakou castku k platu a platit kilometry, coz dnes dela 8,4kc/km... :) A jelikoz jsem ted na dvouletem prjektu v Manchestru, prvni co me napadlo, bylo koupit si Jegra :) Na inzerat jsem nasel XJ6 1995 se serviskou, posledni servis byl 2000km pred prodejem. Sice uz mel najeto 150t mil, ale slapal krasne. Nejvice potesujici byla cena, 1750 liber :) Nejakou fotku jsem pridal do galerie, mozna casem napisu recenzi. Auto je ted v CR, stale na UK znackach. Jenze jsem zacal hodne sluzebne cestovat po UK a tak jsem si rekl, ze by nebylo zrovna vhodne nedojet k zakanikovi kvuli poruse auta. Co si budem povidat o spolehlivost Jaguaru jeste s takovym nabehem...

Jak jsem k nemu prisel:

Takze jsem se rozhodl, ze by jsem se mel poohlednout po nejakem novejsim aute. Mezi me pozadavky na auto byly predevsim tyto:
- automat
- dostatecne vykonny motor
- pohodlne cestovani na dlouhe trasy

Na zaklade toho jsem zacal hledat. Nasel jsem spoustu vozu, ktere tyto pozadavky skoro plnily, jenomze to pokazde byly auta, ktera byla napul silna nebo napul pohodlna. Prochazel jsem nabidky a hledal. Az jsem v autosalonu MB (vedle autosalonu Audi, kde jsem se byl divat na AR) nasel Ecko s petilitrovym atmosferickym V8 s automatem a v hodne slusne vybave. Koupen a servisovan u nich, po jedinem majiteli. Zajel jsem se na nej podivat, projet se a za tri dny jsem ho mel pred barakem. Byl a porad jeste jsem uchvacen motorem, podvozkem, prevodovkou…. Proste celym autem!

Jizda:

Po meste se rucicka otackomeru povaluje kolem 1200 – 1400 otacek a prakticky nic se nedeje. Motor si jenom tak sumi nekde v dali. Pokud vyrazim na cesty ktere jsou mimo obec a znam je, zapnu podvozek na Sport II a na prevodovce navolim 2ku (do 120km/h) a to se motor s klidem postara o nalezite sportovni jizdu, kdy ani “rychle” hot hatche nestihaji drzet krok.
Ovsem dalnice je kapitola sama pro sebe. Tohle auto je postavene na cestovani vysokymi rychlostmi po nemeckych dalnicich. A jelikoz casto cestuju do/prez/po nemecku, mam moznost tohle vyzkouset. Mam par oblibenych useku dalnic, kde jsou tri pruhy a celkem slaby provoz. Navic, nemecti ridici jsou zvykli, ze se kolem nich obcas prezene neco hoooooodne rychle, takze si davaji pozor a jezdi tam kde maji, tzn. neblokuji zbytecne rychle pruhy. Optimalni cestovni (tempomatova) rychlost je 200km/h, dale uz je to moc rychle i na nemecke dalnice, zvlast, kdyz ceksy/polsky/slovensky/madarsky/./././ TIR zacne predjizdet v mistech kde ma zakaz... Obcas me pouze zarazi rychlost pri pohledu na tachometr a tim nemyslim ze jezdim jako blazen. Mam na mysli napr, sjezd z dalnice, kdy uz jsem v odbocovacim pruhu a pri pohledu na tachometr se zdesim, protoze tam vidim cisla ktera se do tech zatacek co po sjezdech tady u nas nasleduji proste nehodi. Auto proste vyborne maskuje rychlost a tak je treba se hlidat.
Z dob W124 jsem byl zvykly mit na dalnici levy loket opreny o dvere a ridit jenom tak dvemi prsty a to i pri vysokych rychlostech. Tohle petikilo to umi taky, coz me po predchozich zkusenostech s “konkurenci” (BMW530d+180kmh=obe ruce na volantu) docela potesilo.
Ad nafta: Urcite se najde hodne lidi, kteri me budou krmit radama, pro jsi si nekoupil Cdi, rychle je to skoro stejne a zere to mene. Nedavno jsem se na toto tema bavil s bratrankem, kdyz jsme nekam jeli. Ano, moderni 6ti valcove diesly maji skoro stejne vsechny rychlostni parametry, ALE proste tam neni ten feeling toho benzinoveho V8. A taky spotreba neni nijak diametralne odlisna. Ano je to o nejaky ten litrik vice.... ale za te FEELING to stoji :) A kdo rika ze ne, tak ten bud nikdy takovy motor neridil, nebo ma otupele vsechny smysly.

Spotreba:

Spotreba je adekvatni tomu, co od auta chcete. Zatim posledni dlouha cesta prez evropu byla Praha -> Manchester. V nemecku rychle, vsude jinde v ramci predpisu (+20 ;) Po prijezdu pocitac hlasil prumernou rychlost 119km/h (ach ty zacpy) a spotrebu 11,3. V pripade okresky a sportovni jizdy je to kolem 17 – 19l. Mesto do 15. Ma dlouhodoba spotreba je 12,6 a to jezdim kazdy den autem do prace.

Komfort:

Vuz je ve vybave Avantgarde se spoustou priplatkove vybavy. Cena „zakladniho“ modelu byla temer 1,9m, muj vuz mel priplatky za vice nez 600t. Nejlepsí vymozenosti je panoramaticka strecha + solarni panely, ktera se stara o prijemne klima v zaparkovanem voze. Ortopedicke sedacky s vyhrivanim a ventilaci jsou taky hooooodne prijemne, dale 4 zonova klimatizace atd atd.
Vzduchovy podvozek Airmatic DC II funguje vyborne, vuz je ve vysokych rychlostech dostatecne stabilni a v nizkych komfortni. Odlucneni interieru je take na patricne urovni. Co se tyce ozvuceni, v aute je nainstalovan APS Comand system s 6CD changerem. Vybava je opravdu kompletni. Neco jako „v plne palbe“ :) :) :)

Exterier:

Moje petikilo vypada zvenci jako jakykoliv jiny E-Class. Samozdrejme bez oznaceni typu na viku kufru (pouze V8 na prednich blatnicich), standartni vyfuky (zadne :), cerna metaliza a modre tonovana okna. Zimni kola 17” originalni E500, letni 19” AMG.

Servis:

Zatim pouze pravidelne opravy dle servisky. Auto vozim na servis do nemecka. Mechanici tam tomu vice rozumi a taky ceny jsou nizsi nez u nas. Vsechno funguje jak ma a tak jsem spokojen.


Novinky:

1. Problem s elektroinstalaci?
Jednoho krasneho anglickeho vecera, po prijezdu z prace, jsem si vsimnul, ze mi nezhaslo prave predni svetlo. Rikal jsem si, ze to je asi nejaky error a ze rano zajedu do servisu at se na to podivaji. Rano bylo uz vse OK, takze jsem mavnul rukou a dobry... Za tyden znovu, nezhasnutelne prave predni svetlo. To jsem uz do servisu vyrazil, ale nez me vzali, bylo po problemu. Dalsi tyden to stejne... Vsimnul jsem si, ze se to stava vzdy po myti auta. Vyrazil jsem tedy do servisu... Nez jsem tam stihnul dojet tak mi auto nahlasilo snad vsechny mozne alarmy, vcetne nefunkcnich ESP ABS SRS a taky prehrati baterie :) V servise to napichli na pocitac a promazali alarmy, ze pry je vadna jednotka praveho predniho svetla a ze ona posila neco spatneho ven. Jednotka obednana. Nez jim jednotka prisla, musel jsem vyrazit smer CR. Celou cestu nam neskutecne prselo, ale auto jelo bez problemu... Po prijezdu do CR opet znamy problem s prednim svetlem. K tomu se pridalo nefunkcni nastavovani sedadla ridice. Rikal jsem si ok, je sobota, dneska uz nic nevyresis, ale v pondeli do servisu, protoze v utery jedes do Recka! Nedele rano, prijdu k autu a po prvnim pokusu o nastartovani nic, ani tuk. Vytahnu a zastrcim klicek. Uz vubec nic, ani odemknuti volantu :( Co s tim v nedeli rano v 3nci... Na prahu u ridice nalepka service24MB. Volam na nejake divne cislo 00800, ktere je na mezinarodni bezplatnou telefonni linku. Zvedla to slecna, ktera se me zeptala, jaky mam problem s autem a kde se nachazim. Vsechno jsem ji to vylicil a ona ze bude kontaktovat nejblizsi servis a ti mi zavolaji. Zhruba do 30ti minut mi volali z MB Ostrava, kde auto stoji a jestli muzou poslat odtahovku. Auto odtahnuto. Nafasoval jsem nahradni B180Cdi, se kterym jsem absolvoval cestu do Holandska, ale o tom az jindy. V dalsich dvou dnech probihalo hledani zavady. Nakonec zavada nalezena. Zatekajici voda do hlavni ridici jednotky, do ktere se pripojuji vsechny ostatni. Voda tam tak tekla uz asi delsi dobu a vsechny kontakty postupne odesly. Vymena jednotky vcetne prace 23t – odjezd do recka o skoro tyden pozdeji... K servisu v OV mam par pripominek. Auto tam bylo cca tyden a oni nebyli schopni ho za tu dobu umyt, bylo snad spinavejsi nez predtim. To mi nejde do hlavy, jak je mozne se takhle chovat k zakaznikovi. Druha vec, jelikoz mam panoramatickou strechu, je potreba ji nakalibrovat pokazde, kdyz je odpojena od batrie. Na to jsem je musel upozornit sam, protoze to byla prvni vec kterou jsem vyzkousel kdyz jsem sednul do auta a nefungovala spravne. Takze celkove jsem spokojen byl, ale s VELKYMI vyhradami. Pokud nebudu donucen, sluzby v OV uz nevyuziju.
Zaroven se chci omluvit za neucast na srazu MB! Tato slamastika me potkala presne ten vikend, kdy se sraz konal...

2. Na dovolene jsme byli v Recku, jeli jsme navstivit i babicku. Auto stalo pred barakem a jedne mile pani se podarilo ho nabourat den pred odjezdem zpet do CR. Rozbite leve zadni svetlo, posunuty naraznik a jedna mensi dira v nem. Bourajicim autem byl uplne novy Megane, ktery pote neodjel, musel byt odtahnut. Nejbezpecnejsi auto ve sve tride, ale asi jenom kdyz mu funguji airbagy, coz nebyl tento pripad. Nastesti cca 20km od babicky je servis Mercedes, kam jsem s autem zajel. Profesionalni pristup, obednani a lakovani dilu, pak pristaveni auta rano v 9h a v 18h hotovo. Cena opravy 2.300EUR. viz. fotky

3. Pjetikilo dostalo cerne folie, aby mu na slunicku nebylo moc teplo na vnitrnosti. Hodne lidi me od tohoto odrazovalo, ze pry mafianska kara apod. Abych rek pravdu, je mi to jedno. Me se to auto takhle libi a jestli nekomu jinnemu ne, tak je to jenom jeho problem. Montaz provedla firma solarstop, cca 4 hodiny prace. Vysledek je perfektni, jsou to profici. Foto bude co nevidet ;)

4. cesta Praha – Manchester. Odjez z Prahy tesne pred 20h, aby v Nemecku nebyl moc provoz. Stejne byl, ale u Frankfurtu, tri pruhy a jenom par aut v pravem. Jeli jsme ve dvou s plne nalozenym kufrem. Tomtom zapnuty kvuli mereni top speed a jdeme na to... No rucicka sla za 260 a tomtom ukazal 259km/h. Auto by jeste jelo, ale musel jsem brzdit... Nevim co si o tom mam myslet. Omezovac je preci na 250km/h a my jsme jeli rychleji nejenom podle tachometru. Vmax pro E 500 je 275km/h.

5. rekordni spotreba. Londyn, nedele odpoledne, z Canary Wharf do parku v Richmond, 27km 1.5h, spotreba 22l :) a to jsem ji srazil z 24l na poslednim useku cesty, kdy uz to „jelo“ :)

6. Tak sportovni filtry K&N a vyfuky AMG jsou konecne TADYYY :) snad mi je tento tyden nekdo namontuje ;) viz foto

7. Vyfuky i filtry jsou uz na miste. Zvuk dostal vice basu pri normalni jizde, kdyz se na to slapne, tak je to poooodstatne lepsi :D O vikendu se mi snad podari udelat par fotek...

8. Na aute byl proveden olejovy servis B. Pri tom jsem je pozadal o kompletni kontrolu auta, proste at jsem si jisty ze vsechno funguje jak ma. Takze byly vymeneny zadni tlumice (a 12t Kc bez prace) predni spodni ramena (a 5t Kc bez prace) a nejake silenbloky na zadni naprave. Celkove spokojenost, az na tu cenu :) Dale firma KAPS vymenila olej v prevodovce vcetne filtru za 2500Kc. Takze vsechno probehlo OK, byl jsem rad ze na aute je vsechno v poradku a po navratu do UK nebudu muset pouzivat jejich drahy MB servis. Jenze jsem servisoval v CR, takze nemuze byt vse na 100%, to by si pokazili reputaci... Takze po ujeti necelych 1000km se ozvaly brzdy, pred sebou jeste 1000km. Takze super, tak trochu jsem doufal ze to tentokrat probehne normalne...
Ale aspon mi umyli komplet auto...

9. Vozili jsme svadbu, pjetikilo i Jag. Fotky budou asap :)

10. Kompletni predni brzdy vymeneny v MB Manchester, na pockani, 385 liber. Pristup v servise 1* skoda ze to takto neumi v CR...

11. Nova kola, 18" AMG VI z E63. Pirelli PZero :)

 

Novinky v recenzi

29.10.2016 01:48

...

Provetrano :)

19.8.2013 16:07

nocni foto

dva pokusy :)

11.7.2013 21:57

10 let - 300.000 km - rekapitulace a koupil bych si diesel?

Mel jsem tam chybicku ve vypoctu, ale nic to nemeni :)

Dlouho jsem tady k pjetikilu nic nenapsal. Auto melo pred nekolika mesici 10 let a zaroven prekonalo 300t km, tak jsem se rozhodl ze udelam malou rekapitulaci. Auto nas ani jednou nikde nenechalo. Pouze jednou odmitlo nastartovat a to bylo vinou uzasneho servisu v CR. Vice o tom v novinkach. Takze s autem max spokojenost a ted ta mene neprijemna vec a to naklady, vcetne originalni porizovaci ceny. Neni to asi uplne presne, ale hrubou predstavu si muzete udelat:

porizovaci cena: 2.6m
servis za 10 let: 450k (15x30t)
pojisteni: 350k (10x35k)
naklady na palivo: 1.080k (30x36k)

celkem tedy za 10 let 4.480m CZK

prodejni cena dnes? :) netusim, cca 200k? takze za 10 let naklady 4.3m CZK.

Tady je krasne videt, ze diesel pro takove auto nema moc smysl. Usetril bych za palivo cca 200k? Auto by dnes melo hodnotu o 50k vyssi? No, ale v celkovych provoznich nakladech je to jenom kapka...

10.5.2013 16:43

10 let - 300.000 km - rekapitulace a koupil bych si diesel?

Dlouho jsem tady k pjetikilu nic nenapsal. Auto melo pred nekolika mesici 10 let a zaroven prekonalo 300t km, tak jsem se rozhodl ze udelam malou rekapitulaci. Auto nas ani jednou nikde nenechalo. Pouze jednou odmitlo nastartovat a to bylo vinou uzasneho servisu v CR. Vice o tom v novinkach. Takze s autem max spokojenost a ted ta mene neprijemna vec a to naklady, vcetne originalni porizovaci ceny. Neni to asi uplne presne, ale hrubou predstavu si muzete udelat:

porizovaci cena: 2.6m
servis za 10 let: 450k (15x30t)
pojisteni: 350k (10x35k)
naklady na palivo: 750k (30x25k)

celkem tedy za 10 let 4.150m CZK

prodejni cena dnes? :) netusim, cca 200k? takze za 10 let naklady 4m CZK.

Tady je krasne videt, ze diesel pro takove auto nema moc smysl. Usetril bych za palivo cca 150k? Auto by dnes melo hodnotu o 50k vyssi? No ale v celkovych provoznich nakladech je to jenom kapka...

22.8.2010 17:19

nove CLS....

http://www.youtube.com/watch?v=UUm-5GCw5rA

krasa, krasa, krasa....

co dodat ;)

17.6.2010 11:24

jede nekdo z Phy v sobotu se podivat???

http://www.sportparty.cz/

Mercedes-Benz si vás dovoluje pozvat na 2. sraz sportovních vozů, který se koná 19. června 2010
od 9.00 do 18.00 h na polygonu a letišti Dlouhá Lhota (okres Příbram)

Program:
prohlídka sportovních automobilů Mercedes-Benz účastníků srazu
prohlídka vozů Mercedes-Benz z aktuální nabídky
prohlídka sportovních automobilů Mercedes-Benz v provedení AMG
spanilá jízda sportovních automobilů Mercedes-Benz po okolí
jízdy sportovních automobilů Mercedes-Benz účastníků srazu na polygonu
jízdy návštěvníků srazu testovacími vozy Mercedes-Benz na polygonu
jízdy návštěvníků srazu testovacími nákladními vozy Mercedes-Benz na letišti
doprovodný program - motocyklový stuntrider, simulátor F1, dětský program
Harmonogram9,00 zahájení, registrace
9,30 – 11,30 jízdy na polygonu pro majitele sportovních vozů Mercedes-Benz
jízdy nákladními automobily na letišti
11,30 - 11,45 vystoupení stuntridera
od 12,00 postupný odjezd sportovních vozů Mercedes-Benz na spanilou jízdu
12,00 – 15,45 jízdy testovacími vozy Mercedes-Benz na polygonu
jízdy testovacími nákladními vozy Mercedes-Benz na letišti
15,45 – 16,00 vystoupení stuntridera
16,00 – 16,15 ukončení spanilé jízdy sportovních vozů Mercedes-Benz
16,15 – 18,00 jízdy testovacími vozy Mercedes-Benz na polygonu
jízdy testovacími nákladními vozy Mercedes-Benz na letišti
18,00 ukončení akce

28.5.2010 13:22

servis

sem tam mi pri kickdownu skubla prevodovka, tak jsem ji nechal zkontrolovat. dopadlo to tak, ze vnitrek novy, stary zustal jenom obal... zaroven olejovy servis a nove brzdy :)

o vikendu v planu foceni a toceni, tak doufam ze bude aspon trochu hezky :(

30.11.2009 17:46

sede BMW 3 3Z2 77xx

znate nekdo majitele?
diky

29.8.2009 22:50

kuk

nova dekorace kufru... kdo vi co to je? ;)

26.6.2009 10:55

19ky na prodej

Pokud by mel nekdo zajem o AMG Styling IV 19" tak napiste.

Cena primerena

12.5.2009 23:07

foto

pridano HDR foto z pole u 3nce a nocni foto s Ronnyho princeznou ;)

12.5.2009 23:07

foto

pridano HDR foto z pole u 3nce a nocni foto s Ronnyho princeznou ;)

1.5.2009 22:07

maska

foto s novou maskou... libi?

27.3.2009 23:47

Manchester - Praha

Cesta v pondeli na vecer. Necelych 1600km, 12:30h, 123 km/h, 12,3l/100km

7.3.2009 02:08

olej

Pjetikilo bylo dneska na olejovem servise. Olej s filtrem, klima filtr, brzdovka a par drobnosti. Provedeno v MB Manchester Central, auto krasne nablyskane, povysavane, navonene... Proste sluzby na vysoke urovni. Nejlepsi na tom je cena: 436GBP coz je 13.416Kc. Jak je to mozne??? V CR minimalne 2x tolik a s jakym pristupem? Proste to moc nechapu...

25.2.2009 01:49

AMG VI

jelikoz tady v UK je uz jaro (ne ze by tady vubec nejaka zima byla :) tak jsem prezul na nove kola. AMG VI, ktere muzete najit na AMG63 modelech. Pneu Pirelli PZero Rosso Assymetrico. 245/35 a 265/30

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Mercedes-Benz E 500

Další vozy Mercedes-Benz E



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
prostornost
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
0

:) :)

výkon motoru
10
spotřeba
0

:) :)

hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…