Recenze

10 Majitel

Hyundai Santa Fe Santa FE 2,2 CRDI Elegance AT

8,39 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai Santa Fe, foto 1 Hyundai Santa Fe, foto 2 Hyundai Santa Fe, foto 3 Hyundai Santa Fe, foto 4 Hyundai Santa Fe, foto 5
 

Technické info

Přezdívka auta Hyundai Santa Fe Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:2000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 34 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12,6 maximální rychlost [km/h]: 179 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 1582 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8,1

Popis vozu

Vůz v maximální výbavě, sedadla v kůži, u řidiče navíc všestranně elektricky polohovatelné. 2 din navigace Pioneer kombinovaná s radiopřijímačem a DVD přehrávačem. Vyhřívané čelní sklo, dešťové čidlo, dálkové zamykání, alarm, stupačky, přední rám aj.

Motor: 2,2 CRDI 114 kW 155 koní common rail je obdivuhodně tichý, zvláště ve srovnání se Škoda Superb 1,9 TDI 96 kW PD. Velmi dobře se rozbíhá. Záběh samozřejmě opatrný. Jak se chováte k vozu, tak se vůz bude chovat k Vám. Spotřeba oleje minimální, je předpoklad, že po záběhu bude neměřitelný, tak jako např. u Vectry ( benzin ) nebo Toyoty ( nafta ).

Převodovka: Klasická automatická 5ti stupňová s hydrodynamickým měničem momentu. Řadí sametově. Možnost manuálního řazení.

Podvozek: Je tužší, než jsem očekával, komfort je ale přijatelný, na úrovni Superbu. Řízení jemné, bez rázů. Pro manželku dobře posílené. Je však třeba více otáčet volantem pro malý převod. Rejd je však velmi dobrý na rozvor 2,7 m. Ruční brzda jako u vozů Mercedes na nožní pedál. Nutno konstatovat, že ruční páka je přehlednější. Občas se na uvolnění pedálu parkovací brzdy zapomene - není v zorném poli - a vůz sám zvukovým signálem upozorní na zatažení brzdy.

Zpracování interieru je na úrovni. Prostoru je dostatek, zvl. při šířce 1,9 m. I na zadních sedadlech je prakticky stejně místa jako u Superbu. Šířka je však příjemně větší. Zavazadlový prostor je dobře přístupný, velký. Nakládací hrana je vysoko. Je to daň koncepci vozu.

Vůz je velmi dobře přehledný. Po delší době. ( naposledy dobrý výhled u Wartburga a Trabanta, částečně u Formana ). Vzadu navíc couvací čidla.

Spotřeba zpočátku vyšší, jezdíme převážně po městě. Je 9 l/100 km. Na delší trasu po dálnici do 110 km/h - stále záběh - 7,5 l/100 km dle ukazatele. To na vůz pohotovostní hmoty přes 2 tuny a automatickou převodovku je velmi dobré.

Silné stránky

Robusnost, průchodnost. Na naše podmínky dostatečně silný motor, byť by vůz snesl silnější. Sametové řazení převodovky. Prostornost, ticho v interieru. Bohatá výbava. Velký rejd.

Slabé stránky

Velmi jednoduchý palubní počítač. I při manuálním řazení si automatika při razantnější akceleraci rozpojí přemostění hydrodynamického měniče momentu a řídí si otáčky motoru sama. Je to ale zanedbatelná nevýhoda chránící motor před přetížením.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Prozatím bez poruch

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Velmi dobré. Až na záměnu typu stupaček bezchybný přístup.

 


Další vozy značky Hyundai



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
8
náhradní díly
9
výkon motoru
8
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Více o modeluHyundai Santa Fe CM (2006-dosud)
Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi 4x4 – Mamut zámořský Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi 4x4 – Mamut zámořský

Hromada auta, moře místa a rozvážný krok. S největším…

Hyundai Coupé Hyundai Coupé

Druhá generace modelu Coupe poněkud pozměnila image a…

 






Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka vnadných blondýn je v konkurzu

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka…

Někdejší největší síť autosalonů v Česku A. Charouz Motors skončila v konkurzu. Uvedl to ve středu…

 

iSport.cz

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky nezajímá, říká Zábranský

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky…

Automaticky se ziskem extraligového titulu připadlo Kometě právo startovat v příštím ročníku Ligy mistrů. Na…

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře porazila Vinciovou

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře…

Návrat k tenisu po trestu za doping se ruské hvězdě Marii Šarapovové vydařil. Na turnaji ve Stuttgartu porazila…

 

Reflex.cz

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k nalezení nového chlapa

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k…

Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek pohoršil v rozhovoru pro The Student Times snad všechny české svobodné matky.…

Generálním ředitelem České televize bude i nadále Petr Dvořák

Generálním ředitelem České televize bude i nadále…

Generálním ředitelem České televize dnes Rada ČT na dalších šest let zvolila jejího současného šéfa Petra…