Škoda Favorit (1994)
28.6.2008Fáčko sjelo z výrobní linky pátý měsíc roku 1994,jde o model GLXI solitaire s 50 KW motorem s jednobodovým vstřikováním a plnou výbavou jaká se v té…
Škoda Favorit (Ladi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 29.06.08 10:47
« Re: RS?
Víš Hory, ty tady na auto.cz působíš jako místní blbeček, s prominutím tedy...
V nicku jsi opřený o svého Calibera, takové to pseudoterenní imageové auto. Pod tím máš jako motoristickou osobnost Mareše a Topolánka. Už toto o tvé intelifenci hodně vypovídá. Abys tomu dodal korunu, tak každý příspěvěk píšeš Caps Lockem, to abys nespletl velká a malá písmena a hlavně aby jsi byl ještě důležitější. Každý nechce dělat práci, která vyvolává ve spojení s mužem smích, čili letušáka. Ne každý chce svůj život prožít otázkami: "Dáte si kávu nebo čaj?", "Připoutejte se prosím, budeme přistávat"... Až budeš mít v hlavě něco, co Ti bude dovolovat se takhle povyšenecky vyjadřovat, tak to zkus, zatím jsi jen silně intligenčně podprůměrný diskutér, ale svým ušlápnutým egem a namyšleností pro nedostudovanou servírku jsi přeborník.
Pro Ladi: Nic si z toho nagelovaného letušáka nedělej, kdybys viděl jeho příspěvky v jiných diskuzích, tak bys věděl, co je to zač. Máš auto, které ti postačuje a pro tvou situaci splňuje všechny požadavky, nehraješ si na machírka a nebudeš proto dělat společensky vysmívanou profesi. Jinak znáš tohle: Víš co je letušák? Je to číšník, kterého vyhodili z hotelovky, protože umí chodit jenom rovně >:-[] -
hacek.hacek 29.06.08 10:28
« Re: Perfektní stroj, ale
jo, ty pedaly fakt hruza des >:D jinak co se tyce folii, tak verim, ze spolujezdcum se ted ulevilo od horka :-) Zeptam se Te, menil jsi pate dvere ? nebo mas puvodni a zadni sterac jsi dal pryc ? Moc se mi libi zadni zasterky se zvyraznenym napisem Skoda, jsou opravdu pekny :-) A jeste jedna otazka, ten vypinac (prepinac) pod spinaci na svetla je manualni zapinani ventilatoru chlazeni ?
Jakub -
Hory 29.06.08 04:14
« RS?
VZÁDU TA NALEPENÁ KOMEDIE RS MĚ FUCKT POBAVILA...! JAKO VTIP SE TO URČITĚ POVEDLO. JINAK VÝSLEDNÁ ZNÁMKA SPOKOJENOSTI, KTEROU UVÁDÍŠ ZA 9 B? HMM, TO BYCH CHTĚL VIDĚT, KOLIK BYS DAL NA 10B. STUPNICI JAKÝKOLIV NOVÝ KÁŘE? TO SI MĚ POBAVIL PO DRUHÝ! TAK AŤ TA PLAČKA SLOUŽÍ A HLAVNĚ, AŤ SE TI NEROZPADNE PŘI TĚCH TVEJCH 160 POD RUKAMA, NOHAMA! 8-s -
-
Ronault. 28.06.08 21:18
« Perfektní stroj, ale
Dokud se auto nedostalo k majiteli, tak super auto, samozřejmě na rok a místo vzniku. Opravdu velká škoda je té vínové metalízy :'-( :-(
Musím pochválit kola, vkusné lízátko nad zadním sklem a pěkně vypsaný nápis na zástěrkách...
Naopak ty pedály jsou kýčovité 8-s Stejně jako ta nálepka na zadním blatníku a polepy skel, prostě Tuzing není můj šálek kávy...
Jinak pro LPG ti doporučuji si najít někoho, kdo to umí seřídit, v konečném výsledku třeba ani rozdíl ve výkonu u Favorita nepoznáš, mě bývalý kousek dokonce táhle lépe na LPG, ale to bylo BRC a seřizoval to opravdový odborník, takových je málo
K tomu ventilátoru... koukám, že to má kde kdo, já taky >:D Ale nemontoval jsem to tam, protože Favorit se tak rychle vařit nezačne a na LPG už vůbec ne. LPG má totiž o nějaký ten stupeň nižší teplotu spalování, takže LPG se tak rychle nepřehřeje. Mám to odzkoušené na předminulém Favoritu. Tehdy jsme jeli ve dvou Favoritech přes Alpy do Itálie. Ve Vídni jsme se v neskutečném vedru dostali do zácpy. Zatímco kolega na benzín už skoro vařil, tak náš LPG se držel stále na normální teplotě, dokonce v Alpách v dlouhých stoupáních na čtverku s plynem na podlaze a zahrádkou na střeše nehřál... takže ten ventilátor u LPG moc využití nemá... ;-)