Škoda Fabia (2007)
26.1.2008Toto auto som si kúpil preto, lebo predtým som mal Fabiu, 1,2 HTP 12V a jej spotreba ma dosť šokovala... Jazdil som na nej dosť veľa, ale tá spotreba…
Škoda Fabia vRS (Kuriér)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 20.05.08 12:30
« tukancek
videl som tu foto s tou preliaceninou...dost neprijemne ale neviem ze ci si to uz dal opravit ale da sa to spravit aj bez lakovania(jednak je to lacnejsie a tiez budes mat tu istu farbu) su taki machri na to ktori to vedia vyrovnat len neviem ze kde to mas ci na kapote alebo na dverach...a myslim ze to robia uz aj v nejakych autorizovanych servisoch (napr autogroup BA oproti avionu) -
"-- skrytý --" 14.05.08 13:29
« kod farby
zdravim
moc pekna fabka, skoda ze sa RSky robili len v diesli, mohli tam dat aspon 1,8t z octavky...
mam na teba taku otazku, nemas nahodou kod farby auta, zachvilu budem lakovat embulu a uz davno som si vybral modru metlu od skodovky, len stake neviem najt ten kod farby
dik :-) -
"-- skrytý --" 09.05.08 15:29
« moc pekna fabka
krasna barva kamarade, a auto poveedene, nemam moc v lasce koncernove vozy ale uznavam ze tento diesel je hodne kvalitni,mel sem moznost otestovat v passatu, auto jako takove me nijak nenadchlo ale motor si zaslouzi pochvalu,jinak mas to za deset, super recenze,auto (vesmes), i fotky at krasne jezdi.Ciao :yes: -
"-- skrytý --" 05.05.08 15:18
« Re: Re: Re: Spotreba v neutráli?
Kua Spešllajne, on se ptal mě ;-) Ale máš pravdu.
No vono by to mělo na volnoběh jet i na vyšší stupně, protože volnoběh je regulován (ale možná jen do určité míry). Otáčky akorát nesmí klesnout příliš rychle, aby se to stihlo oregulovat. -
Special-line 05.05.08 14:50
« Re: Re: Spotreba v neutráli?
Je to takhle: Když jede motor na neutrál voloběhem tak do motoru samozřejmě palivo jde aby se nezastavil. Pokud ovšem jedeš se zařazeným kvaltem a úplně sundáš nohu z plynu, tak zde zafunguje tzv. režim decelerace a ŘJ přeruší dodávku paliva do motoru, kvůli úspoře paliva a účinějšímu brzdění motorem. Pak ti počítač ukáže nulu a palivo tam opravdu nejde. Motor se ale stále točí protože je hnán setrvačnou silou auta. Pokud necháš spadnout otáčky těsně nad volnoběh tak se opět obnoví dodávka paliva do motoru aby se motor nezastavil. Třeba na jedničku nebo na dvojku tak auto jede pomalinku bez plynu. Na vyšší rychlosti už by chcípl protože by ten výkon nestačil na překonání odporů. Když se ti to stane v křižovatce na dvojku tak se třeba naše Octávka rozjede tak až se skoro lekneš.
U naftovejcm motorů a u stříkaček benzínu podlak vůbec nehraje žádnou roli, protože ŘJ si to palivo dávkuje podle sebe podle signálů snímačů. A ŘJ vždy dokáže odměřit kolik paliva do motoru jde. -
TurboKluk(smazat hodnoceni) 05.05.08 14:38
« Re: Spotreba v neutráli?
vidím že jsi znalec mohl bys mi vysvětlit tohle,
situace jedu autem z kopce na neutral konstantni rychlosti palubni počítač ukazuje spotřebu nějákych 1,5L
Ta sama situace jen zařadím pětku nebo šestku nešlapu na plynový pedal a počítač píše 0,0L.
Muj nazor je blbost aby si s zarazenou rychlosti motor bral mene než s neutralem.
Jsou ty udaje mylne proto že když jedu na neutral tak je to defakto volnobeh ale když dám rychlost tak se tvoří podlak palivo jde rychleji do spalovaci komory a počítač ho nestihne zvažit spočítat, proste určit kolik ho je , proto pise 00 dík za osvětu. -
"-- skrytý --" 04.05.08 20:09
« Re: Spotreba v neutráli?
To je jednoduché. V klidu ti to ukazuje x litru na HODINU, zatímco v pohybu to jsou litry NA 100 KM ;-) Motor na neutrál bere za jednotku času furt stejně. Čím pomaleji jedeš, tím déle by trvalo ujet 100 km a tím více by tedy motor spotřeboval. Howgh.