Recenze

9 Majitel

Volkswagen Passat Low and Slow

9,08 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Passat, foto 1 Volkswagen Passat, foto 2 Volkswagen Passat, foto 3 Volkswagen Passat, foto 4 Volkswagen Passat, foto 5 Volkswagen Passat, foto 6 Volkswagen Passat, foto 7 Volkswagen Passat, foto 8
Volkswagen Passat, foto 9 Volkswagen Passat, foto 10 Volkswagen Passat, foto 11 Volkswagen Passat, foto 12 Volkswagen Passat, foto 13 Volkswagen Passat, foto 14 Volkswagen Passat, foto 15 Volkswagen Passat, foto 16 Volkswagen Passat, foto 17 Volkswagen Passat, foto 18 Volkswagen Passat, foto 19 Volkswagen Passat, foto 20 Volkswagen Passat, foto 21 Volkswagen Passat, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta Žebriňák Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:444000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 235 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4,5

Popis vozu

Zhruba před rokem když jsem začal dělat autoškolu jsem začal přemýšlet jaké první auto si koupím.Po zvážení všech aspektů jsem se rozhodl pro diesel. Po hodinách brouzdání po internetu jsem našel pěkné VW Vento s motorem 1.9 TDI 81Kw který byl posílen na 110Kw (chip a vstřiky Sprint 764) ale auto se mi nechtělo přechovávat přez zimu (narozeniny mám na jaře) takže nic. Potom přišla řada BMW 525 TDS buď E34 nebo E39 ale to z důvodů spatných recenzích na netu a od kamarádů jsem vypustil. Na 330d už se nevešla do rozpočtu 50 000 kč. Pak přišla na řadu B5-B5,5 Passat když někdo píše bláboly jako Full, plná a nebo vše krom kůže tak mu nevěřte ani slovo... Objel jsem už hodně srazů a navštívil hodně klubů a fór a nic takového jako plná výbava jsem ani z daleka neviděl. Zvlášť u B5.5 se dalo doobjednat spoustu věcí jako (kožený Recaro interiér s výhřevem všech sedadel + el. ovládáním a pamětí, skivak, střešní okno se solárním panelem, výhřev čelního okna, audio systém DSP+ changer, samostmívací zrcátko, integrovaný dětský podsedáky v zadních sedačkách, Bi-xenony atd... a takhle by se dalo pokračovat dost dlouho)... V téhle době už bylo jasný že strejda bude prodávat VW Passat B5 věděl jsem že to auto má najeto celkem dost ale když mi řekl kolik tak mě málem kleplo :D Auto jsem projel a když nastartovalo i při -18C tak jsem tomu motoru začal věřit. V únoru jsem se na auto jel podívat důkladněji a stav mě příjemě překvapil. Každý český "odborník" mě přesvedčoval že auto který má najeto víc než 220tkm je těsně před smrtí :D Na netu se píše že náprava nic nevydrží a že když se mění tak je to oprava za desetitisíce. Náprava vydrží tak 70tkm a MS Germany stojí do 6tkč a práci si člověk s hořákem a zakladním nářadí udělá sám. Tady se původní náprava měnila po 400tkm ale náprava najela 320tkm v Německu.
Tak nakonec si strejda přivezl Viano a mě prodal Passata. Jenže pořád 2 měsíce než jsem dostal řidičák. No auto stejně muselo do lakovny a na výměnu skla, než se mě dostal zpět tak to tvalo víc než měsíc a výsledek strašný. Auto bylo po zimě a od českých řidičů (ala jedu tam kudy to míň drhne) docela dom***né :( Tak jsem se pomalu pustil do oprav, dodělávek, úprav mělo to být auto na denní ježdění ale nějak se to zvrhlo ...:D Víkend se na něm dělaly brzdy, světlo, interiér atd. V květnu mě přesvědčili ke snížení "jen na pružinách" V-Maxx 45/45 na Monroe tlumičích, dále se dávali originál světla protože ty DEPA to je svit pojď na mě z boku. V létě jsem si začal vydělávat na brigádě a tak jsem přemýšlel co a jak. V červenci jsem našel polokožený interiér Kůže/Alkantara (tapecírunk, loketka, sedadla) potom přišla nabídka na výměnu pružin+tlumiču za stavítko TA-Technix takže došlo k dalšímu snížení. Díky tomu se do podběhů nevlezly R16 od BMW + podložky na změnu rozteče-> takžě jezdím na plechách, ale už mám R18 Champions z Phaetona.

Výbava: naštěstí se lámal rok takže mám rv 1997 ale model rok 1998
4xpytel na držku
4x el. okna
Loketka
3-ramínko
Climatronic
Vyhřívané sedadla
Changer na 6 cd
Polosportovní polokožená sedadla
Centrál na DO
El. zrcátka
8x repro
Skivak
Držák na brýle
Není toho moc ale mě to stačí :)

Motor, převodovka, brzdy podvozek:
Motor je klasická "rotačka" 81 Kw co vám budu povídat s tímhle autem má dost práce a výkon není nic moc... Vlastně spíš nic než moc ale zato ta spotřeba... :D a na to že má ten motor najeto k 450tkm a ještě se na něj nešáhlo tak to je fajn..
Převodovka má docela krátkou jedničku což ale docela na českých silnicích oceňuju a 5 by taky mohla být delší. Taky by tam mohla být 6 protože přes 190 km/h už se motor dost přetáčí ve 160 km/h tam prásknout 6 a mohl by pokračovat i nad 200 km/h :D
Brzdy: Kdo brzdí ztrácí... Brzdy jsou docela fajn ale když sednu do OII tak si vždy poprvé rozbiju hlavu o volant :DD
Podvozek: Naklání se a hýbe celkem dost ale na serii jsem toho moc nenajezdil. Teď jezdím sportovní stavitelný podvozek TA-Technix a nemůžu si ho vynachválit palubka je od vozovky v pořád stejné poloze a kruháče jezdím i na zimákách na 4q.
Vzhled: Každý ať posoudí podle sebe...

Co jsem za ten půl rok dělal (opravoval):
Kompletní výměna předních i zadních brzd
Zaslepení a vyčištění EGR+ sání
Vyčištění interiéru
Výměna zadních i předních světel
Oprava zadního nárazníku
Výměna řemenů příslušenství
Montáž sportovních pružin
Dodělání interiéru kůže/alkantara
Montáž stavitelného podvozku TA-Technix
Výměna olejů a filtrů
Výměna čerpadla servořízení
Výměna termostatu
Renovace volantu
Výměna visko spojky a vrtule
A ještě spousta dalších věcí které si ale nepamatuju :D

Plány:
Nalakovat střechu + hagusy do černé lesklé
Přes zimu dát R18 z Phaetona do komaxitu + gumy 215/35 R18
Dát masku se znakem
Hodit auto pořádně k zemi
Nové těsnění pod vanu
US lištu dopředu
Do budoucna:
Celolak
Dodělat výhřevy
Tempomat
Xenony
Chip
Spojka
Roura místo výfuku
Rozvody za 40tkm
Brzdy z V6 -> 312mm
Mlhovky z B5,5 nebo denní svícení z Fabie II RS

Silné stránky

Spotřeba až 3,6 l/100
Dostupnost dílů
Pro mě vzhled
Prostor
Na správném podvozku jízdní vlastnosti
Nenápadnost

Slabé stránky

Slabší náprava která už nestojí svět (6000 kč) ale není to nejodolnější náprava na světe ale díky tomu že auto najelo cca 320 tkm v Německu tak se původní měnila ve 400 tkm
Snížení: začneš a nevíš kdy přestat
Tvrdost na stavitelné podvozku

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Všechno si dělám sám

 


Další vozy Volkswagen Passat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
4
provozní náklady
7
náhradní díly
10
výkon motoru
5
spotřeba
10
hlučnost motoru
3
kvalita sedadel
9
brzdy
8
zavazadlový prostor
9

Více o modeluVolkswagen Passat B5/3B, 3BG (1996–2005)
VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI (176 kW) – Dá se boj s SUV vyhrát? VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI (176 kW) – Dá se boj s SUV vyhrát?

Volkswagen nabízí oplastované kombi s pořádným…

VW Golf IV VW Golf IV

Už je to tady, představujeme Vám horkou novinku tohoto…

 





Blesk.cz

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po vážném úrazu!

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po…

Jedním nešťastným pádem si přivodila hned dvě vážné zlomeniny! Eva Pilarová (78) si kromě levé kyčle polámala i…

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad. Ještě to ale chvilku potrvá

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad.…

Na mobilních zařízeních máme spoustu grafických editorů včetně několika od Adobe, bohužel ale ve značně…

 

iSport.cz

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem boural, slavil Hamilton

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem…

Startoval až ze 14. místa, ale stejně si nakonec dojel pro triumf. Lewis Hamilton ve Velké ceně Německa formule…

Zlatan v dešti

Zlatan v dešti "utopil" Dočkala a perlil: Mohl jsem…

Pověsti o něm nelhaly, zjišťuje americká MLS. Zlatan Ibrahimovic je král, umí to s míčem a má pořádnou…

 

Reflex.cz

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i nenáviděný

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i…

Koprovku buď milujete, nebo nesnášíte. Být vůči ní lhostejný prakticky nejde. Asi měsíc v roce koprovku bezmezně…

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu pomáhala bourat stan Reflexu

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu…

Poslední tajný koncert Reflexu se na Colours odehrál v režii kapely TH!S. Gang kolem herce a režiséra Vojty…