reklama


Recenze

10 Majitel

Audi Q7 AUDI Q7 3.0 TDI

9,90 Uživatelé

Hodnoceno: 115× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi Q7, foto 2 Audi Q7, foto 2 Audi Q7, foto 2 Audi Q7, foto 3 Audi Q7, foto 4 Audi Q7, foto 5 Audi Q7, foto 5 Audi Q7, foto 6
Audi Q7, foto 6 Audi Q7, foto 7 Audi Q7, foto 8 Audi Q7, foto 9 Audi Q7, foto 10 Audi Q7, foto 11 Audi Q7, foto 12 Audi Q7, foto 13 Audi Q7, foto 14 Audi Q7, foto 15 Audi Q7, foto 16 Audi Q7, foto 17 Audi Q7, foto 18 Audi Q7, foto 19 Audi Q7, foto 20 Audi Q7, foto 21 Audi Q7, foto 22 Audi Q7, foto 23 Audi Q7, foto 24 Audi Q7, foto 25 Audi Q7, foto 26 Audi Q7, foto 27 Audi Q7, foto 28 Audi Q7, foto 29 Audi Q7, foto 30 Audi Q7, foto 31 Audi Q7, foto 32 Audi Q7, foto 33 Audi Q7, foto 34 Audi Q7, foto 35 Audi Q7, foto 36 Audi Q7, foto 36 Audi Q7, foto 39 Audi Q7, foto 41 Audi Q7, foto 42 Audi Q7, foto 43 Audi Q7, foto 44 Audi Q7, foto 45 Audi Q7, foto 46 Audi Q7, foto 47 Audi Q7, foto 48 Audi Q7, foto 49 Audi Q7, foto 50
 

Technické info

Přezdívka auta Audi Q7 Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:146666 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 176 kroutící moment [Nm]: 550 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,5 maximální rychlost [km/h]: 216 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4

Popis vozu

Rozhodl jsem se psát recenzi vozu jako autentický deník. Jako popis zážitků, faktů i pocitů právě proto, protože vnímám, že ve chvíli, kdy je Vám vozidlo určitým podobenstvím "partnera", se kterým měsíčně prožíváte cestami za prací i s rodinou desítky hodin má tato kombinace informací význam. Hlavně pro ty, co zvažují, co se opravdu rozhodují.
Q7, sedmimístné provedení, nový motor 3,0 TDI, 176 kW, 550 Nm.
http://www.audi.cz/q7/ - Tady najdete veškeré dostupné informace. A hlavně, stránky Q7 GLOBE mají skvělou muziku, videa o vzniku Q7, o jeho designu, filmy o vzniku reklamy - část se natáčela i v Praze na Barrandově a další.
Audi Q7 jsme poprvé mohli zahlédnout jako studii PIKES PEAK. Poté, co jej postupně odhalili na stránkách Q7 GLOBE se tento vůz stal mým vozem snů.
Jedna věc je sen, druhá je realita. Rozhodnutí, proč nakonec Q7 přšlo s pohledem do ceníku Audi. Zjistíte, že Audi A6 Avant (3.0 TDI DPF, Tiptronic, AUDI A6 Allroad 3.0 TDI i Q7 3.0 TDI jsou v ceníkových cenách téměř podobné. A Q7 je prostě krásná a velká.
Často jsem při svých pracovních cestách na Slovensku. Tam, v Bratislavě se v závodě VW Slovakia se Audi Q7 rodí. Když projedete kolem, uvidíte tam jednu technickou zajímavost - vozy Audi Q7 i VW Touareg vezené lanovkou, Doppelmayer, jako v Alpách. :-)
Měl jsem možnost továrnu VW Bratislava pracovně navštívit v létě 2005, pár dní před zveřejněním podoby Q7. Bezpečnostní opatření byla na vysoké úrovni, přístup však korektní a pochopitelný. To jsem o voze, který jsem ani neviděl pouze snil.
Nabízím Vám prohlídku a návštěvu ve výrobním závodě alespoň virtuálně: http://www.youtube.com/watch?v=kGrZqL-4k7I

Jako další video nabízím srovnávací test Audi Q7, BMW X5, Mercedes ML, všechny s TDI motory srovnatelného výkonu. Audi je tam představováno ještě s motorem o výkonu 171 kW a 500 Nm, nyní má 176 kW a 550 Nm, výkon nejen parametrově ale i pocitově vzrostl, spotřeba naopak klesla.
http://www.youtube.com/watch?v=xGz-WfZ2TXY&feature=related



Silné stránky

Silný motor - famozní zátah. Po přesednutí ze Škoda Superb výhled jako z rozhledny. 15. - 16.3. Mám za sebou první "cestovatelský" víkend. Díky tomu, že studuji školu v Brně, najezdil jsem celkem 900 km mezi Prahou a Brnem. Jednu cestu jsem jel tzv. na spotřebu, tachometrově na 120 - 130, adaptivní tempomat. Spotřeba 8,8 l/100 km podle palubního počítače. Jinak kolem 9,6. Adaptivní pneumatické pérování v modu komfort skvěle vyžehlí i D1, v modu Dynamic je to "motokára", v zatáčkách však sedí jako přilepené.
20. - 21.3. 2008
Postupně přibývají další kilometry, tentokrát i na sněhu a ledu tak, jak jsme jej prožili prvních jarních dnech roku 2008. Projíždění závějí je radost, pomalu vplujete a můžete si jemným pohráváním pedálem akcelerace užívat pocity naprosté volnosti, pocitu, že Vás nic nemůže zastavit. Stáváte se zachráncem, který může vozy zapadlé s lehkostí vytahovat. A že by bylo 21.3. na pár kilometrech co tahat. Vůz v roli zachránce se na chvíli přemění na autobus a přibere posádku auta, co zůstává pod kopcem. Večer pokračuji v testování. Hledám místa, kde je možné leccos zažít. Na volné ploše přišlápnete více a ladným driftovaným obloukem se otočíte - ESP je v relativně nízké rychlosti vstřícné. Jen na Vás v závěru na ploše rychloměru oranžově zamrká - to abyste věděli, že je stále s vámi. Pak opustíte silnici s pevným podkladem, zpomalíte, auto přizvednete do modu OFF Road, stisknete tlačítko ESP což přizpůsobí i ostatní agregáty průjezdu terénem a prostě jedete. Vozidlo se promění ve velkého, silného černého pantera, který proplouvá hlubokými kolejemi, odvážně stoupá a kličkuje cestou mezi skalami stále vzhůru. Zářící "oči" xenonů Vám otvírají pohled do zasněžené rokle před Vámi. Jedete pomalu, jistě, vypínáte audio tak, abyste vnímali každou jemnou nianci souznění motoru, kol, řízení. Je to auto, které Vám dává pocit bezpečí, jistoty a především pocitu svobody.
22.3. návrat z Českého ráje do Prahy, schválně těmi nejzapadlejšími okreskami, sníh na silnicích roztál, krajina v západu slunce famózní, tak fotím. Cestu si užívám, projíždím krajinou, hledajíc hranice nových cest. Cesta je cíl, tomu teď hodně rozumím. Excitující zážitek. Návrat na R10 u Benátek nad Jizerou. Spotřeba v cíli, v Praze 9,7 l/100 km.

O pár řádků výše jsem zmínil audio - auto je vybavené CD měničem, systémem MMI s velkým barevným displejem. Je ještě vyšší typ audia BOSE. Musím však říci, že hraje skvěle, vestavěný subwoofer podává krásně prokreslené, plastické basy - akustická basa je jeko živá, zvonivé tóny kytary jsou rozeznívány přímo před Vámi. Příjmové vlastnosti tuneru jsou vynikající - většina stanic hraje dobře i tam, kde ostatní rádia mají problém (např. kotlina kolem Berouna).
Má řadu dalších příjemných vlastností - 2 tunery umožňují to, že jen stále prolaďuje pásmo a hledá potencionální stanice, které lze poslouchat. Na obrazovce MMI máte přehled, co je aktuálně možné poslouchat, jaký typ vysílání ta či ona stanice poskytuje a jen pootočením a stisknutím ovladače MMI posloucháte to, co vás zaujme.

23.3. dnes jedeme do hor, čekejte další zážitky.
Přidám určitě další fotky, bylo nádherně. Spotřeba při návratu 8,9 l/100 km, cesta tam 11. Cesta tam byla zahájena 20 km po Praze, ...samá červená, kolona na opravovaném mostě na R10 u Brandýsa, pak docela svižně, hodně... Jede dobře.
Zajímavým zážitkem bylo stoupání od Desné na Jizerku, obzvláště partie dále za Horním Polubným. Opět stejné jarní divadlo - auta zapadlá do příkopů, zoufalé hrabání těch, co jeli nahoru bez řetězů, bezmocné klouzání těch, co prostě jeli rychle. Q7 prostě jela, stoupala, zkusmé přidání plynu znamenalo lehké odjetí zádě - pod vrstvičkou sněhu "sklo". V pohodě, bezpečně, v tomto případě pomalu.
27. - 29.3. Přidávám další kilometry cestováním na Slovensko. Uvědomil jsem si několik dalších silných stránek vozidla Audi Q7. Q7 je opravdu velmi komfortní. Komfort zajišťuje výborné odhlučnění, skvělé pneumatické pérování a kvalitní sedačky. Sedačky jsou vůbec zajímavou kapitolou. Jedná se o základní sedačky, tkaninina Cosmo. Přestože jsem asi 9 let prožíval v "kůži", látka je příjemná a tvarování těchto sedaček zajišťuje i dobrou oporu hlavy. To zažívám poprvé.
Doplňky typu Adaptivní tempomat výrazným způsobem snižují únavu a zvyšují bezpečí. Prima věc je i nádrž o objemu 100 l. Pokud jezdíte rozumně, při spotřebě kolem 9,5 l/100 km máte opravdu veliký akční rádius.
Zvláštní zážitek je pocit z dynamického zrychlení. Samozřejmě, oproti zvyku z manuální převodovky, nejde před rozjezdem "natůrovat" a pak pustit spojku, to ne .... předokolka pak stejně hrabe... Tady prostě přidáte plyn a auto "zavrní", strašná síla Vás zatlačí do sedadla a najednou jste kdesi vepředu, kam jste před chvílí koukali. Dvě a půl tuny včetně řidiče, spolujezdce.
Další kilometry, další zážitky, souznění... Jede úžasně.
...zítra mě opět čeká cesta do školy, do Brna...
Přidávám jeden zajímavý zážitek, který souvisí s kapacitou nádrže. V pátek odpoledne jsem natankoval plnou a ráno, po 6 hodině ráno, 5.4. 2008, jsem vyrazil na D1 do Brna. Ráno mlhavé, občas jsem k orientaci využíval obrazovku adaptivního tempomatu - vidí na 190 m. Díky tomu jsem jel v klidu, pomalu, se spotřebou asi 8,6 l/100 km. Když jsem palubní počítač přepnul na akční rádius, ukazoval po dojezdu do Brna 1020 km. SCIFI? :-)
11.4. 2008 V Praze je krásný podvečer a my vyrážíme na krátkou cestu na koncert na Malou stranu. Těch asi 7 km mě ujišťuje, že Q7 je docela běžný vůz - potkávám jich asi 6. To sedmé parkuje vedle mě, na Malostranském náměstí. :-) Q7 7ks na 7km
12.4. Děti, děti, děti - přestavuji vůz na sedmimístnou verzi na přání dětí. Nejprve jsem přemýšlel, kam s roletou zavazadlového prostoru a nakonec se ukázalo, že je vše chytře vymyšleno. Fotodokumentaci vytvořím.
14.4. skládám 3. řadu sedadel a fotím. 3. řadu využívaly o víkendu děti. Dnes jsem se do ní zkusil posadit sám. Nástup - snadné posunutí druhé řady, je spojeno se sklopením opěradla. Nastupování mi připomělo doby, kdy jsem jako řidič začínal ve voze Trabant 601 limousine De Luxe - úžasný název a 25 koní k tomu. Jen je to o trochu výše. Kupodivu místa pro kolena je docela dost. 180 cm výšky ovšem znamená propojit tělem sedačku se stropem :-)
V dokumentaci se uvádí, že je doporučují pro osoby do 160 cm. Myslím, že 170 cm postava se tam docela může vejít. Děcka tam jsou nadšeny - mají svoje soukromí.
Q7 dnes překonává 8000 km. Protože jsem si dnes užil hodně ježdění po městě, v kolonách, z kopce, do kopce, zaznamenal jsem poměrně velkou spotřebu - 13,5l/100 km.
1.5. ráno startuje výprava 9 lidí, Audi Q7 a Mercedes Benz Viano směr Berlin. Připravujeme reportáž.
Chystám se natočit video o funkci adaptivního tempomatu.

18.4. 2008 - po měsíci opět v Českém ráji, po sněhu ani památky, krásný den a Q7 má najeto o 3500 km více. 19.4. se vracím, v Praze na Balabence mám spotřebu 8,1l/100 km, pak se chvíli motám po městě, a skončil jsem na 8,4 l/100 km, fotím.

30.4. Přezouvám na letní pneu - GOOD YEAR F1, 235/60 R18 SUV, směrový design.

1.5. - 2.5. Výlet do Berlína, testuji maximálku na německé dálnici - dostávám ke 200. Při zpáteční cestě nechávám vyfotit rekordně nízkou průměrnou spotřebu - 7,6l/100 km.
Na dlouhé cestě využívám pro velkou rodinu 7 míst - sedí se ve 3 řadách.
A leje a leje. (2.5.)
Naživo poprvé vidíme Bugatti Veyron - je opravdu nádherný. Kde je takhle naživo k vidění? Unter den Linden, Volkswagen forum. To auto je opravdu nádherné. Obrázek přidávám.
Po letech jsem se vypravil do Chorvatska autem. Plný vůz, vytaženo 6 sedadel, plně naloženo... TO AUTO JE PROSTĚ skvělý. Hlavně zpáteční jízda, s přestávkami na spaní (v posteli) za 18 hodin 1150 km... Jede skvěle, sedadla, ve kterých vydržíte, pocit bezpečí, skvělý adaptivní tempomat (do toho určitě investujte), ... radost z jízdy.
Přidávám foto z návratu... večerní návrat po D1, po bouři, navigace TOM TOM 930 (to je na samostatnou recenzi - funguje fakt dobře).
Tak dobrou noc. A nechte si zdát o skvělých autech. Třeba o Q7. :-)

10.9. Dlouho jsem vám nepsal. Píši vám nyní proto, že za:
1) nacházím v tuto chvíli trochu více času
2) Mojemu Audi Q7 bude "20.000 km".
3) Mám spoustu zážitků, o které se s Vámi chci podělit.

Poslední delší cestu jsem obsolvoval v létě na cestě na dovolenou do Chorvatska. Zde se velmi osvědčila navigace TOM-TOM 930. Má hodně aktuální mapy - celé Evropy, což je důležitý fakt. Můj předchozí stroj bylo MIO 520 a to paradoxně nemělo v "Evropě" mapu Slovinska. Což při cestě od nás docela chybí. TOM-TOM má zároveň velmi kvalitní hands free pro telefon, velmi dobře se automaticky spáruje s telefonem. A dobře naviguje. :-) Co mi chybí - ukazatel nadmořské výšky. Ne, že by ty bylo podstatné, ale mám tento údaj rád. A do této navigace nejde nahrát rozumný software, který by to uměl.
Další nepracovní cestu jsem absolvoval na Šumavu, tentokrát s pěti koly na střeše. Na nakládání je to o něco výše, než na Superba. Co však oceníte, to je gigantický prostor pro náklad. Pak už jsem si auta užíval velmi příjemným způsobem. Hodně jsem cestoval letecky po Evropě. Hlavně do Ruska, do Petrohradu, do Moskvy. Náročná práce, dlouhé cestování, únava po pracovním týdnu. Pak přiletíte do Prahy. Parkuji auto na GO Parkingu, proto vždy při čekání na kufr volám GO Park mikrobus a za 5 minut sedím v autě. Věřte mi, že při cestě, dolů po Evropské, z letiště si to Audi, jeho pohodlí, pocit, že už jste vlastně doma ohromně vychutnáte. Královský pocit.
Rusko je kapitola sama pro sebe. O dopravních zácpách v Moskvě jsem zatím jenom četl. Teď jsem je několikrát prožil. Jmenuje se to PROBKA - v překladu "špunt". A přesně to vystihuje situaci. Auta stojí v 6 proudech tam, v 6 zpátky, ... stojí, občas se posunou... Cesta z letiště, pár km zpravidla 2 hodiny. Do centra z hotelu Holiday Inn v Sokolnikách raději jezdím metrem. Vozový park je plný polarit. Ale Maybach za týden vidítě několikrát. Uvídíte také docela hodně čínských aut. Populární jsou auta japonská, Lexus a Infinity je vidět na každém rohu. Z aut, které u nás neuvídíte je častím modelem NISSAN TEANA - zpravidla s motorem V6. Foto z "PROBKY" přidávám.
Teď o víkendu jezdím do Brna do školy. Na tachometru je v tuto chvíli 19.400 km. Takže 20 se blíží.
Mějte hezké řidičské zážitky a bezpečné návraty z cest.
Kilometry nyní naskakují rychle, "letadlo" nahradilo ježdění autem Q7, na tachometru je přes 22.000,- km. A silně si opět uvědomuji, jak je Q7 skvělé... dokonc se přistihuji při myšlence, že až mi za 5 let bude končit leasing (2013) budu chtí zase AUDI, Q7, ... a co všechno bych do něj chtěl.
Pátek 17.10. cestujeme do Frankfurtu nad Mohanem, na výstaviště, ne na autosalon, ale na mezinárodní veletrh knih. Auto je opět přezuté na zimní pneu a je to čistá radost z jízdy. Jede skvěle, je pohodlné, rychlé. Při zpáteční cestě, po novém úseku dálnice A6 z Norimberka k českým hranicím zkouším maximálku. Končím na tachometrových 226. To auto mělo v tu chvíli ještě rezervu. Já ani dálnice ne. :-) 550 Nm dělá své. Cesta tímto tempem ubíhá rychle. A já si uvědomuji, jak je AUDI Q7 skvělé auto.
"Pomalu" a jistě, tedy velmi rychle se blížím ke 30.000 km. Auto jezdí jako hodinky. Tento víkend (22. - 23.11. 2008) jsem najezdil po D1 660 km. První sníh, vánice, úžasné značky "Zimní výbava". Včera, víc než kdy jindy, jsem si uvědomil nesmyslnost této značky. Když jsem se vracel večer kolem půl osmé, v husté vánici od Brna do Prahy s přeškrtnutou značkou u Humpolce zima ani vánice neskončila... Jen šílenců na letních pneu jelo víc než dost...
A 07? ....radost z jízdy. :-)
5.2. 2010 Jsme dosáhli "ďábelské kilometráže" 66.666 ujetých kilometrů, na D1 z Brna do Prahy. Auto šlape jako hodinky. Mám ho prostě rád a moje rodina taky.

17.2. 2011 - Cesta na Šumavu, Sušice, 99.999 km.... 100.000 km - po roce přibylo 33.333 km skvělých zážitků za volantem.

Slabé stránky

Chcete stále někam jezdit.
Cena příplatkových výbav.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto Jarov představuje v praxi, jak vypadají profesionální služby.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto Jarov
Skvělý prodejní servis.
Profesionální péče servisu.
Starají se fakt dobře.

 
reklama

Novinky v recenzi

9.10.2013 21:18

Rozloučení a znovuzrození

Audi Q7 je skvělý vůz. Vůz, o kterém byla tato recenze jsem prodal v červnu 2013. Audi, ve kterém teď jezdím je Audi Q7. Je to úžasný vůz. A to je nová kapitola.

21.5.2013 23:18

Loučení

Více, jak pět let společného života. Více, jak 145.000 společných kilometrů. Moje "černá kočka", Q7, silný černý panter se se mnou pomalu loučí. Za malou chvíli tu bude nová, "černá kočka" Q7, ...o pár kW silnější, vybavenější, ale stále Q7. Vzpomínáte si? V jednom z prvních článků své recenze jsem psal, že si nedovedu představit, že by mé příští auto mělo být cokoliv jiného, než AUDI Q7. Je 20. týden roku 2013. V tomto týdnu se v Bratislavě vyrábí moje nová Q7. (http://www.audi.sk/svet_audi/miesta_vyroby/bratislava/)
Těším se na ni. Protože ji mám stále rád. Je totiž úžasná.

9.10.2011 20:45

111666 km

Zajímavé číslo se objevilo na součtu ujetých kilometrů.
Jaké bude nové Q7?
Co si o tom myslíte?
http://www.auto.cz/spy-photos-audi-q7-2-61833

9.10.2011 20:37

Nová kola

Zvětšuji na 19´

9.10.2011 20:37

Q7 - hrdinka filmu

...asi před 15 lety jsem složil muziku, která se dobře hodila k několika záběrům AUDI Q7 u větrné elektrárny
http://www.youtube.com/watch?v=qEG9_zpksos

27.2.2011 23:48

100000KM 17,2, 2011

Cesta na Šumavu, Sušice, 99.999 km.... 100.000 km - po roce přibylo 33.333 km skvělých zážitků za volantem.

6.2.2010 22:46

66666 km, 5.2. 2010, D1, BRNO - PRAHA, 16 hod 10 min :-)

AUDI Q7 stále "šlape jako hodinky". Skvělá cesta s rodinou, končím skvělou školu (www.mba-uk.cz), jedeme z promoce. Prostě náskok díky technice. Pro ty, které zajímá ještě něco jiného než Audi (např. muzika), přidávám odkaz na: http://www.youtube.com/watch?v=sgZ7vVOmiBg

29.11.2009 20:19

Svatební kočár - viz. fotogalerie

14.11. 2009 Q7 mi skvěle splnila roli svatebního kočáru. 15.11. jste ji mohli vidět v Pařížské ulici v Praze. Dekorace vydržely přesuny rychlostí cca 130 - 140 km/h mezi Prahou a Sychrovem a zpět.

29.11.2009 20:16

Je nám 60... tisíc kilometrů :-)

Funguje stále naprosto perfektně. Bez jediné závady. Prohlídka na 60.000 km včetně očisty interieru, náplní a hlavně výměny brzdových destiček, atp. stála cca 34.000,- Kč.

6.2.2009 14:56

Po necelém roce 35000 km.

Je to tak, po necelém roce provozu překonávám na D1 hranici 35000 km. Provozní údaje: palubní počítač udává dlouhodobou spotřebu 11l/100km. Spotřeba oleje cca 3,5l.
Do fotoalba přidávám úlovek, prototyp BMW nového Z4 - pořízeno v rakouském Kaltenbachu.

20.12.2008 00:00

Nafta za 24.50! To je radost! :-)

12.12.2008 00:00

Q7 úspěšně zvládlo 30.000 km a má za sebou první servisní prohlídku. Servis Auto Jarov byl precizní, rychlý, profesionální. A cena příjemnější, než jsem čekal.
Dnes jsem absolvoval 640 km na trase Praha - Třinec - Brno, odkud nyní píši příspěvěk. Právě v tak divokých klimatických podmínkách oceníte kvality Q7.

19.11.2008 00:00

Přidávám nové obrázky od hotelu PUPP v Karlových Varech. Auto jezdí skvěle.

21.10.2008 00:00

Přidávám foto 226 km/h z dálnice A6 v Německu.

10.9.2008 00:00

Přidávám pár aktuálních pocitů z cest. Foto z dopravy v Moskvě.

7.9.2008 00:00

Prožil jsem nyní skoro měsíc v Rusku. V Sankt Petersburg (Petrohrad, pro nás dříve narozené i Leningrad) a dvakrát jsem byl v Moskvě. Po stránce motorismu určitě zajímavý svět. Překvapí Vás množství nových aut, množství luxusních vozů. V Petrohradě určitě potkáte Porsche Caynee tak 7x častěji, naž jakýkoliv vůz Škoda. Maybach se vám v Moskvě bude zdát jako "běžný vůz". A styl jízdy ruských řidičů a zážitky z Moskvy v roli chodce... no tak to je adrenalin. Mám pro Vás nachastánu řadu obrázků. Tak se těště, protože bude na co koukat.

14.7.2008 00:00

Záruční oprava vyřešena!!!
Q7 je opravdu skvělé auto. Tam, kde nepomůže GOOD YEAR, tam pomůže Auto Jarov. :-)
Viz. pokračování "Silné stránky" vozu.

8.6.2008 00:00

Přehoupl jsem se přes 12.000 km - viz deník - silné stránky vozu.

6.6.2008 00:00

Řešení reklamace - vadné pneu GOOD YEAR. Na úterý 10.6. mám dohodnutu schůzku se zástupci Good Year k řešení situace, kdy všechna 4 pneu táhnou vůz silně doprava. Jsem zvědav.

15.5.2008 00:00

První "závada" a jak se řeší.

2.5.2008 00:00

Přidávám nové obrázky z výletu do Berlína.

20.4.2008 00:00

Přidávám další údaje. Fotku na palubní počítač se spotřebou.

16.4.2008 00:00

Přidávám odkaz na další video - srovnávací test Audi Q7 3.0 TDI, BMW X5 3.0 D a Mercedes Benz ML 320 CDI. (viz. popis vozu)

14.4.2008 00:00

Překonána hranice 8000 km, fotím 3 řadu sedadel.

13.4.2008 00:00

Přidávám odkaz na video o výrobě vozu Audi Q7 v závodě Volskwagen Slovakia:
http://www.youtube.com/watch?v=kGrZqL-4k7I

8.4.2008 00:00

8.4. 2008 - přidávám obrázky Škoda Octavia, se kterou jsem jezdil od roku 2002 do roku 2004 - Škoda Octavia Combi, 4X4, Laurin a Klement. Obrázky pořízené na trase Paříž - Dakar, Sahara. Přebíral jsem ji s najetými 15.000 km. Naprosto skvělý, vychytaný vůz, první zážitky se 4x4, motor 1,8 T, 150 koní, můj miláček.

24.3.2008 00:00

Tak mě napadlo, že lze recenzi udělat hodně živou, tak se klidně ptejte, co Vás zajímá. Nezávisle na tom budu samozřejmě dopisovat své zážitky a praktické zkušenosti.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Audi Q7 AUDI Q7 3.0 TDI

Další vozy Audi Q7


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Auto je precizně zpracováno.

praktičnost
9

Přes jeho vnější rozměry je ovládání i v podzemních garážích pohodové. Složitější je průjezd do úzkých garážových vrat bytových domů, obzvláště jsou-li v zatáčce.

prostornost
10

Pořizoval jsem jej především pro velkou rodinu. Interiér je prostorný, příjemné je nastavování sklonu opěradel 2 řady a možnost jejich posunu. Superb má pro nohy vzadu více místa.

jízdní vlastnosti
10

Vlastnosti v provozu Vás překvapí. Skvělá ovladatelnost, lehkost, se kterou auto řídíte jak na silnici, tak v terénu. Naprostá přesnost řízení, kupodivu jasná odezva na to, co auto "právě prožívá" - jede jako po kolejích. Radost řídit.

jízdní komfort
10

Komfortní, pohodlné. Komfort je možné nastavit především podvozkem - pneumatické pérování a jeho řízení mění charakter auta tak, že jej ve vteřině proměníte z komfortní "limuzíny" ve "sporťák" s pevným až motokárovitým podvozkem. Zážitek.

provozní náklady
8

Zatím nejvýraznější položkou je havarijní pojištění. Je však pravdou, že pojištění od Kooperativy, které je součástí leasingu, je bezkonkurenčně nejlevnější i při 5% spoluúčasti. Spotřeba nafty je zatím příjemným překvapením.

náhradní díly
8
výkon motoru
10

Od podzimu 2007 je v Audi Q7 3.0 TDI inovovaný motor, který má 176 kW a 550 Nm, což je o 10% více, než předchozí verze. Motor skvěle táhne, díky náhonu na všechna 4 kola je efektivně a okamžitě zužitkován.

spotřeba
9

Na dlouhých trasách je spotřeba nafty milým překvapením - zatím jezdím v rozmezí 8,8 - 9,6 l/100 km. Pro otrlé je pohled na palubní počítač ve strmém stoupání, poskakujíc v dopravní zácpě. Celkově ale příjemnější, než jsem čekal.

hlučnost motoru
9

2,8 V6 ve Škoda superb má běh krásně sametový, Q7 je můj první diesel. Je to po cca 750.000 km v benzinových autech změna. Za pár desítek sekund o motoru zvukově nevíte, ... jen cítíte tu sílu.

kvalita sedadel
10

Kvalitní, normální sedadla, ručně seřiditelná, černá tkanina COSMO. Jsou pohodlná, i po dlouhé cestě se budete cítit dobře. Jejich seřiditelnost umožňuje nalézt příjemný posez. Zadní jsou dobře variabilní. 6 a 7 sedadlo vyzkoušeno a je bonusem. :-)

brzdy
10

Výkonné, dají se dobře dávkovat, příjemný nástup. Velmi zajímavá je jejich spolupráce s adaptivním tempomatem - sám si "šlape" na brzdu, když je potřeba zpomalit. Dobře přibrzďuje i automatická převodovka TIPTRONIC.

zavazadlový prostor
9

Jeví se relativně mělký, avšak velký.


Více o modeluAudi Q7 4L (2005-2015)
Audi SQ7 – Nejlepší auto na světě? Audi SQ7 – Nejlepší auto na světě?

V posledních testech jsem se dost rozplýval,…

Audi Q7 s umělou inteligencí se naučilo samo řídit (+videa) Audi Q7 s umělou inteligencí se naučilo samo řídit (+videa)

Automobilka Audi ve spolupráci se společnosti nVidia na…

 

reklama





Blesk.cz

Trafikantka Iveta (46) z Robinsonova ostrova: Náhle ovdověla a zhroutila se

Trafikantka Iveta (46) z Robinsonova ostrova: Náhle…

Trafikantka Iveta Stará (46) je nejstarší ženou v reality show Robinsonův ostrov. Osud se s ní nemazlil. Iveta…

Zloděj odešel naštvaný a s prázdnou: Jeho amatérské počínání natočila kamera

Zloděj odešel naštvaný a s prázdnou: Jeho amatérské…

Po nešikovném „zloději“ pátrá policie. Neznámý muž se vloupal do domu v Hevlínské ulici na Zličíně. Přitom…

 

iSport.cz

Všechno je jinak! Nekončím, řekl Van Gaal. V létě uvidí, co dál

Všechno je jinak! Nekončím, řekl Van Gaal. V létě…

Fotbalový kouč Louis van Gaal popřel úterní informace o tom, že by ukončil trenérskou kariéru. Pětašedesátiletý…

Nový znak Juventusu? Nedvěd se zamiloval, fanoušci dávají ruce pryč

Nový znak Juventusu? Nedvěd se zamiloval, fanoušci…

Fotbalisté Juventusu Turín usilují v Serii A už o šestý titul v řadě. Mnohem větší poprask než na hřišti…

 

Reflex.cz

Opuštěné paláce Saddáma Husajna: Podívejte se, v jakém luxusu žil irácký diktátor

Opuštěné paláce Saddáma Husajna: Podívejte se, v…

U moci se držel takřka 24 let a za tu dobu stihl postavit odhadem až 100 opulentních rezidencí. V každém…

Britové učí Čechy chránit kulturní dědictví

Britové učí Čechy chránit kulturní dědictví

Britská premiérka Theresa Mayová nedávno ocenila celoživotní práci historičky architektury Barbary Peacockové,…

 
 
reklama