Recenze

10 Majitel

Honda HR-V RU

9,83 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda HR-V, foto 1 Honda HR-V, foto 2 Honda HR-V, foto 3 Honda HR-V, foto 4 Honda HR-V, foto 5 Honda HR-V, foto 6 Honda HR-V, foto 7 Honda HR-V, foto 8
Honda HR-V, foto 9 Honda HR-V, foto 10 Honda HR-V, foto 11 Honda HR-V, foto 12 Honda HR-V, foto 13 Honda HR-V, foto 14 Honda HR-V, foto 15 Honda HR-V, foto 16 Honda HR-V, foto 17 Honda HR-V, foto 18 Honda HR-V, foto 19 Honda HR-V, foto 20 Honda HR-V, foto 21 Honda HR-V, foto 22 Honda HR-V, foto 23 Honda HR-V, foto 24 Honda HR-V, foto 25 Honda HR-V, foto 26 Honda HR-V, foto 27 Honda HR-V, foto 28 Honda HR-V, foto 29 Honda HR-V, foto 30 Honda HR-V, foto 31 Honda HR-V, foto 32 Honda HR-V, foto 33 Honda HR-V, foto 34 Honda HR-V, foto 35 Honda HR-V, foto 36 Honda HR-V, foto 37 Honda HR-V, foto 38 Honda HR-V, foto 39
 

Technické info

Přezdívka auta Háčko Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:6100 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1498 výkon [kW]: 96 kroutící moment [Nm]: 155 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,2 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 475 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

S japonskými auty mám už zkušenosti z minulosti. Měl jsem Civica, v rodině byl Accord, CR-V. Po odmlce a vlastnictví koncernových aut, jsem si pořídil dalšího Japonce. Tím byl malý offroad od Suzuki, a to Jimny. Tohoto "prcka" jsem před šesti lety kupoval, jelikož jsem potřeboval menší auto do města k vůli parkování, a taky proto, že se dle recenzí jednalo o velmi nenáročné auto na údržbu. Postupem času však začal čím dál více scházet vnitřní prostor (odrůstající dítě), a tak byl čas na větší auto.

Vzhledem k tomu, že jsme si u Jimnyho zvykli na pohodlné nastupování, vyšší posezení a výhled z vozidla, v zimě jsme nemuseli čekat na úklidovou službu na odhrnutí 15 cm sněhu k naší uličce k domu, tak jsme se rozhodli koupit auto v podobném duchu, ale s "civilnějšími" jízdními vlastnostmi, tedy nějaký menší crossover nebo SUV. V hledáčku jsme měli Škodu Yeti, Mazdu CX-3 a Suzuki Vitaru. Ve Škodě se mi tradičně nelíbila cenová politika, Mazda měla méně prostorný interiér a malý zavazadlový prostor. Vitara rovněž, a i když měla velmi zajímavý jízdní projev, působila na mě dojmem auta, vyrobeného z velmi tenkého plechu. Tohoto si člověk všiml už při zavírání dveří řidiče, které byly lehounké jak papír a musel jsem s nimi více třískat. Na "A" sloupcích nebyla v prostoru pantů dostříkána barva, spíše velmi slabý rozprach, prostě zpracování mě příliš neuchvátilo.

Úplně nakonec a vlastně náhodou jsem jel kolem salonu Hondy, kde jsem si chtěl nezávazně prohlédnout CR-V. Koukám na ceník a tohle auto však už bylo mimo rozpočet. V rohu stálo bílé HR-V, jehož cenovka byla k rozpočtu mnohem blíže. V tu dobu byl na salonu model s benzínovým 1,5 i-VTEC v prostřední výbavě Elegance. Po chvíli se objevil prodejce a nabídl mi zkušební jízdu. Jedno mě zarazilo už při prvním usednutí a zavření dveří... tlumené, ne, jak u auta z bakelitu...Na první pohled robustní auto. No fajn, to by šlo. HR-V je uvnitř opravdu vetší, než tomu napovídá pohled zvenčí. Nechápu, jak se podařil při vývoji auta navrhnout tak prostorný interiér. Nalezení ideální polohy za volantem byla otázka okamžiku. Všude, kde se člověk dotýkal lokty, byly měkčené materiály, žádný plast. Ovladače byly dobře rozmístěny a nejdůležitější funkce ovládány přímo na volantu. Po vyjetí na cestu mě překvapil krátký a precizní chod řadící páky, méně potěšila spojka, která zabírala o něco výše, než jsem byl zvyklý. Po chvilce jízdy se zahřál motor (signalizuje pouze modrá kontrolka) a mohl jsem autu "pomalu začít šlapat na krk". Tady mě trochu zarazil zvuk motoru, projevující se někdy mezi 1,800-3.000 ot./min. Nejednalo se o hluk, spíše o podivný, nezvyklý zvuk, který jsem nikdy v žádné Hondě neslyšel. Motor se k mému překvapení na druhou stranu vcelku slušně dostával do otáček, což mě zprvu docela překvapilo. Nad 4.000 ot./min. už o sobě však dával docela dost vědět. Ustálenou jízdou do 130 km/h ale nebyl téměř slyšet, aerodynamický zvuk a hluk od podvozku byl taky v pořádku. Podvozek mě na kategorii crossover překvapil. Ideálně tuhý, s nepříliš výrazným nakláněním v zatáčkách a slušnou stabilitou při dálničních rychlostech, a to je vzadu obyčejná náprava s torzní příčkou.
Pořád jsem přemýšlel, co si mám myslet o motoru.. Pokud bych měl tento nepřeplňovaný agregát tenkrát hodnotit, tak mezi současnými downsizovanými a přeplňovanými maloobsahovými motory na mě působil jako exot. Od volnoběhu se sbíral lineárně, ve středním pásmu (po přečasování vačky) měl citelný nárůst výkonu až k omezovači, tj. k 7.000 otáčkám.

Na to, že má motor jen 155 Nm., na mě při první jízdě udělal dobrý dojem. Logicky od něj nelze očekávat zátah od 1.500 ot./min jako u současných turbomotorů a je třeba více spolupracovat s řadící pákou. Rozhodně ale nejde o podprůměrně dynamické auto. Je třeba chápat, že při potřebě okamžité dynamiky v 60 km/h rychlosti na 6. stupeň, nelze jen přišlápnout plynový pedál, ale podřadit, podle okolností třeba o 2, 3 stupně, pak to funguje na výbornou. Spousta lidí je "namlsaná" TSI, TDI, HDI a od motorů čekají zátah odspodu, ovšem Honda se řídí jinak, je to takový old school a mě to tak (zatím) ještě vyhovuje. A tohle všechno se mi po vystoupení z auta honilo hlavou :-)

Předváděcí jízda mě nakonec mile překvapila. První zádrhel jsem viděl v ceně, Hondy jsou obecně drahá auta. V té době (12/2015) však měla Honda ČR zajímavou nabídku financování a rovněž velmi zajímavou nabídku pojištění. Prodejce mi dále nabídl docela výraznou slevu z ceny auta, na to že se jednalo o novinku v EU (absolutně nejvyšší slevu z výše uvedených modelů, které byly v původním hledáčku). Po zvážení všech atributů jsem nakonec podepsal objednávku a auto se zadalo do výroby. Do ČR přijelo až za 4 měsíce, hold daň za to, že jsem chtěl černou barvu a prostřední výbavu, tedy model, který nebyl v tu dobu nikde v ČR na skladě.

Co se týče auta jako takového, mám s ním k dnešnímu dni najeto cca 6.100 km. Zvolil jsem výbavu Elegance, což zahrnuje krom duální klimatizace a kompletní el. výbavy (všechna stahovací okna mají funkci stažení a vytažení jedním stisknutím tlačítek), alarm, rovněž předkolizní systém, čtení dopravních značek - včetně omezovače rychlostí, hlídání jízdních pruhů, automatické stěrače a světlomety, parkovací senzory, tempomat, sklápěcí zrcátka klíčkem, stahování všech oken klíčkem, mlhovky, vyhřívaná sedadla, taky docela slušně hrající audiosystém se 6 repro (na Hondu s nezvykle hutnými basy a věrným podáním středového pásma). Dotykový display multimediálního centra se dá ovládat (dotyky) i za jízdy. Navigace zatím funguje bez výhrad a po dobu záruky je k dispozici bezplatná aktualizace mapových podkladů Garmin. Propojení telefonu přes USB a zrcadlení telefonu (mirror link) mi od update telefonu na Android 6,0 už nefunguje. Tuto funkci sice nepoužívám, přesto snad Honda na tomto problému zapracuje. Propojení telefonu přes bluetooth a HF funguje bez problému. V úložném prostoru pod tunelem řadící páky se nacházejí dva konektory USB, jeden konektor HDMI a zásuvka na 12V. Zásuvka na 12V se nachází také ve středovém tunelu vzadu a další je v zavazadlovém prostoru. Obě stínítka mají podsvícená zrcátka. V interiéru, včetně zavazadlového prostoru, je osvětlení řešeno LED žárovkami. Za špatných světelných podmínek velmi efektní. LED žárovky osvětlují rovněž registrační značku a zadní skupinové svítilny. LED denní svícení u HR-V nenajdete, pouze klasickou žárovku.

Jak jsem psal, interiér je na velikost vozu opravdu velkorysý. Zpracování je rovněž na úrovni, nikde nic nevrže ani po jízdě na velmi rozbitých cestách. Palubní deska je vyrobena z plastu, měkčené materiály jsou pouze na výduších klimatizace a na středové konzoli, kde se opírá řidičova pravá noha (nebo spolujezdcova levá noha). Výplně dveří jsou nahoře měkčené, dole je plast. Volant se dobře drží v ruce, má kožený potah, včetně hlavice řadící páky. Ovládání ventilace je dotykové, dá se na to rychle zvyknout. Hezky vypadá a za celou dobu se ještě nestalo, že bych musel nějaký klik opakovat, nebo že bych se netrefil, funguje báječně. Na volantu vpravo je kruhové tlačítko na ovládání tempomatu a omezovače rychlosti. Vlevo je další kruhové tlačítko na ovládání audiosystému. Dalšími tlačítky, umístěnými na ramenech volantu se dále vlevo ovládá HF a hlasové vytáčení a vpravo také palubní počítač. Ač je multimediální systém Honda Connect v českém jazyce, v palubním počítači češtinu nenajdete, krom světových jazyků je zde naštěstí i polština, která mi je s některými technickými výrazy asi nejbližší :-) V návodu k obsluze je však strom PP rozepsán celkem detailně, takže problém by s tím být neměl. Palubní počítač má tři tlačítka, kterými se dostanete do celkem čtyřstupňového menu (podle druhu volby, kterou chcete zobrazit, změnit atd.) Lze tak nastavit třístupňovou citlivost detekce překážek před vozidlem, inteligentní omezovač rychlosti, výstrahu před námrazou.... a spousty dalších funkcí. Jinak je zobrazování PP klasické, tj. vidíte venkovní teplotu, celkové ujeté kilometry, denní počítadlo km, počítadlo ujetých km od posledního tankování, dojezd, doba jízdy celková a aktuální, počet zbývajících dnů do servisní prohlídky (mění se docela často - dle stylu jízdy), aktuální spotřeba, průměrná spotřeba za jízdu a dlouhodobá spotřeba. Dat v PP je opravdu dost. Osobně mám nastaveny na úvodní ploše PP pouze celkový počet ujetých km, aktuální venkovní teplotu, čtení dopravních značek, stav paliva a čas. Další údaje k jízdě na ploše PP nepotřebuji, ať během jízdy neobtěžují. Display je sice monochromatický, v bílé barvě, ale na druhou stranu alespoň ladí s ostatním podsvětlením zbytku auta. Výstražné hlášky jsou zobrazovány oranžovou barvou (nebezpečí kolize, otevřené dveře, nezapnutý bezp. pás, málo paliva, únik tlaku z pneu apod). Na dotykovém display multimediálního centra pak mám za jízdy navoleno zobrazení aktuální, průměrné spotřeby a spotřeby během předchozí jízdy. Na pozadí mi běží údaje o aktuálním audio souboru, přehrávaném z USB. Jednu nevýhodu jsem už ale stačil zaznamenat. Během jedné delší cesty se mi rozsvítila kontrola tlaku v pneu (Honda nepoužívá čidla TPMS, ale využívá dat ze senzorů ABS). Na palubním počítači se sice zobrazí hláška pokles tlaku v pneu, ale už se nedozvíte z které pneumatiky vám tlak uniká. Nicméně jsem pak pohledem zjistil na PZ kole zabodnutý hřebík. I s ním se však dalo dojet do cíle, únik tlaku byl jen minimální. Od té doby s sebou vozím preventivně manometr :-)

Na sedadlech, krom zadního prostředního místa, je dostatek prostoru ve všech směrech do cca 190 cm výšky. Zadní sedáky se dají vyklápět a zaaretovat k opěrákům. Tím vznikne další prostor, třeba k převážení vyšších předmětů. Sklopením polohovatelných opěradel (polohují se ve dvou úrovních) dopředu, tyto zcela zajedou do podlahy a vznikne tak úplně rovná plocha se 475 litrovým zavazadelníkem. Rezerva se nenabízí ani za příplatek, namísto ní je pod podlážkou otvor pro další zavazadla. Hold se člověk musí spokojit s lepící sadou, nebo s Honda asistance :-)

Úroveň okolního hluku v interiéru je na danou kategorii auta velmi dobrá. Zarážející je jen výše popisovaný hluk motoru, který jsem nedávno řešil dodatečným odhlučněním. Prostřednictvím jedné brněnské firmy, zabývající se car hifi, jsem za ne příliš vysoké finance objednal tlumící butyl-kaučukové pásy, které jsem aplikoval na motorovou příčku, přední podběhy, podlahu a kapotu motoru. Během víkendu byly tyto prvky nalepeny na holý plech pod čalounění a hluk se tak dostal na dnes již akceptovatelnou mez. Výhodou je, že toto tlumení není vidět a opravdu funguje. Auto je tímto opatřením o necelých 9 kg těžší, ale výsledek stál za to.

Motor je, jak popisoval výše předváděcí jízdu, klasická atmosféra. K běžnému ježdění není třeba tolik řadit, jak jsem před první jízdou předpokládal. Jde ochotně do otáček. Pouze při potřebě dynamičtější jízdy či předjíždění v kopcích je zapotřebí více motor vytočit a spolupracovat s velmi dobře ovládatelnou řadící pákou. Kulisa je neskutečně přesná. Je to klasická Honda, která má ráda otáčky :-) Větší točivý moment by se z patnáctistovky bez přeplňování inženýrům zřejmě vydolovat nepodařil.

Spotřeba mě na danou kategorii docela dostala. Za celou dobu mám dlouhodobý průměr 5.98 l/100 km (měřeno přes aplikaci fuelio), dle PP je to 5,7 l/100 km. Převážná část jízd je cesta do práce 10 km tak a zpět, popojížďky po městě za nákupy, občasné výlety a zatím jen 2x dálnice ze Slezska do Čech. Motor k vůli přímovstřiku a možné tvorbě úsad karbonu každý den alespoň dvakrát, třikrát vytočím k červenému poli. Na druhou stranu, uvážlivou jízdou v rámci předpisů a s citlivým zacházením plynovým pedálem není problém s tímto autem zajet průměr i pod 5l/100km (dle PP). Při tachometrových 130 km/hod. točí motor na 6. převodový stupeň 3.200 ot./min.

O podvozku jsem psal už výše, je tvrdší, ale ještě stále dost komfortní. Problém jsou až opravdu větší výtluky. Podrží v zatáčkách a nemá problém s jízdou na dálnicích při vyšším tempu (auto jede tachometrových 200 km/h). Na autě mám dokoupeny pneu s nižším profilem (225 45 R18), a přesto je auto stále dobře odfiltrované. Hluk od pneumatik je na solidní úrovni, na drsném asfaltu je to už horší,ale stále akceptovatelné.

Brzdy jsou vynikající. Dobře se dávkují a ani při rychlé jízdě jsem zatím nepocítil vadnutí. Auto má elektronickou ruční brzdu, lze ji nastavit i automaticky (brzdí při každém zastavení) a dále má klasického asistenta rozjezdu do kopce.

Řízení je na dnešní dobu, jak je zvykem - mírně přeposilované, avšak stále ještě v normě, a tak má člověk pořád přehled, co se mu děje pod koly.

Ještě pořád "bojuji" se systémem start stop, občas se mi stane, že při vyjetí zapomenu to tlačítko, umístěné vedle řadící páky vypnout. Časem si možná zvyknu :-) Naštěstí vypíná motor, když je opravdu zahřáty a auto úplně stojí déle než cca 3-5 sekund.

Auto se vyrábí v Jižní Americe. Z toho jsem měl původně strach, především, že bude pokulhávat kvalita zpracování, ale zatím byly obavy zbytečné. Na mimoevropských trzích je HR-V k dispozici i s motorem 1,8 I-VTEC (známý z Civicu) a s pohonem všech kol, který však v Evropě nelze (zatím) objednat. Asi máme u nás málo bláta a sněhu :-) Taková je prostě politika značky, co už. Alternativně si lze v EU k benzínovému motoru připlatit za automatickou převodovku typu CVT (variátor). Jediným dalším motorem v nabídce pro EU je skvělá naftová 1,6 s 88 Kw a 300 Nm., která se montuje rovněž do Civiců a CR-V s předním pohonem. Vzhledem k mému rozložení jízd (spíše kratší trasy) by byl tento motor pro mé využití zcela zbytečný.

Ještě si neodpustím malou poznámku ke globalizaci výroby aut. Ać se jedná o japonského výrobce, vyrábějící tento model v Mexiku, zevrubnou prohlídkou jsem narazil na pár zvláštností. Tohle auto má až moc "nejaponských dílů" :-) Přední brzdiče jsou klasika Nissin,ale zadní brzdové třmeny s el. brzdou jsou od výrobce TRW. Tlumiče pro HR-V zase vyrábí Sachs, vstřikovače paliva Bosch...

Technické údaje:

motor - řadový čtyřválec, obsah 1498 ccm, 16 ventilů, rozvod DOHC VTEC & VTC, přímý vstřik paliva, emisní norma Euro 6,

výkon - 96 kw (131 koní) /6.600 ot./min., točivý moment 155 Nm/4.600 ot.min.,

spotřeba paliva podle výrobce - město 7.0 l, mimo město 4.8 l, kombinace 5.6 l. Palivová nádrž 50 litrů,

rozměry - délka 4294 cm, šířka 1772 cm (včetně zrcátek 2019 cm) , výška 1605 cm, rozvor náprav 2610 cm, světlá výška v pohotovostní hmotnosti dle výrobce 185 mm (na pneumatikách 225 45 R18 mám naměřeno ke krycímu plastu motoru 172 mm), zavazadlový prostor 448 l (475 l včetně prostoru pod mezipodlahou), celkový objem se sklopenými sedadly1103 l (po hranu oken), 1533 l (po střechu)

hmotnosti - pohotovostní hmotnost 1320 kg, maximální hmotnost 1790 kg, maximální zatížení brzděného vozíku 1000 kg, maximální zatížení nebrzděného vozíku 500 kg, maximální zatížení střechy 75 kg.




Silné stránky

- vnitřní prostor, ať už pro posádku, tak i pro zavazadla,
- spotřeba paliva,
- jisté jízdní vlastnosti, s ohledem na kategorii vozidla,
- příjemně točivý motor,
- velmi dobře poskládaná převodovka a řazení,
- dílenské zpracování.

Slabé stránky

- netradiční až podivný zvuk motoru v nižších otáčkách (1.800-3000 ot./min). Dle dealera se jedná o hluk způsobený vyšším kompresním poměrem v kombinaci s přímo vstřikovými a vysokotlakými vstřikovači Bosch.
- multimediální systém, resp funkci mirrror link nezle spárovat s MT, který běží na Androidu 6.0. Zařízení Honda connect totiž běží na obstarožním Androidu 4.0.4,
- Newtonmetrů není nikdy dost... :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

- zatím žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto kupováno u dealera ve Frýdku-Místku. Příjemné vystupování spolumajitele salonu a servisu, nabídnuta zajímavá sleva na pořízení auta.Opravdu nestandardně ochotný člověk.

Test zrychleni 0-180 km/h

Dnes jsem zkoušel s Háčkem dynamický test zrychlení z 0-180 km/h. Podmínky sice nebyly neideálnější, s ohledem na venkovní teplotu pod bodem mrazu a dopolední provoz, ale nějakou vypovídací hodnotu to mělo (škoda jen toho prokluzu při rozjezdu a špatného přeřazení z 2. na 3. stupeň).

 

Novinky v recenzi

26.4.2017 21:17

1. garanční prohlídka

Tak jsem dnes s HR-V absolvoval 1. prohlídku, po roce provozu. V Hondě ve vedlejším městě, kde jsem kupoval i auto, nemají problém s vlastním olejem, takže jsem volil ten, který je uveden jako alternativa v servisním plánu. Koupil jsem Motul 0W30 ACEA A3 Ester, který motoru prospěje určitě víc, než tovární vodička 0W20 ACEA A5. Cena za prohlídku, filtr a výměnu oleje velmi příjemná - 1480,- Kč. Takže spokojenost. Auto má najeto 12.900 km a stále bez sebemenšího problému. Když už jsem byl na salónu, vyzkoušel jsem Civic 1.5 T s CVT a bylo to velmi zajímavé svezení.

29.3.2017 13:46

Denní svícení

Takže z důvodu předchozího upgradu žárovek předních světlometů jsem se dnes rozhodl vyměnit i žárovky deního svícení a parkovaček. Místní prodejce autodoplňků mi poradil tento výrobek, s ohledem na dosavadní, prakticky nulové reklamace: CAN-BUS žárovky T20, 30 SMD LED bílé 6000 K. Žárovky jsem hned vyměnil, vzhled samozřejmě koukatelnější, než ty nažloutlé bubliny. Na PP nesvítí žádná chybová hláška. Takže uvidíme, jak to bude, nebo nebude sloužit.

16.12.2016 13:45

Testy zrychlení

Auto už je po záběhu, v současnosti najeto 9.600 km. Proto jsem zkusil test zrychlení z 0-100 km/h a test zrychlení z 0-180 km/h. Podmínky nebyly úplně ideální - teplota pod bodem mrazu a silný provoz, ale přesto ta videa alespoň nějakou představu o dynamice auta s tímto malým motorem, poskytují. Čas, potřebný k akceleraci z 0-100 km/h je o 0.4 sec. lepší, než uvádí výrobce auta.

Z 0-100 km/h
https://youtu.be/9gzQ9ZOXaJA

Z 0-180 km/h
https://youtu.be/6Uq99lftvdM

12.11.2016 09:40

zima 2016/2017

S autem mám k dnešnímu dni najeto 8.700 km, pořád bez jediného problému. S příchodem chladnějších dní jsem zatím nezaznamenal ani žádné pazvuky, které bývají v současných autech Bohu žel běžné. Koupil jsem zimní pneumatiky Nokian WR D3 a nechal je nazout na původní 16" kola. Kupodivu jsou tišší, než letní 18". Spotřeba oproti letním měsícům zatím v průměru o 0.2 l vyšší. Celkový průměr od dubna 2016 je stále na přijatelných 6.024 l/100 km.

Co však nemohu pochválit je účinnost hlavních světlometů za tmy a deště. Jsou prostě jen průměrné, hold obyčejné H4. Zkusil jsem je vyměnit za Philips X-treme a výsledek mě mile překvapil. Světlo je bělejší a jasnější - o placebo nejde :-)

V motoru mám zatím olej Shell 5W30 ACEA A3. Původní 0W20 šla po 2.000 km z auta pryč. Úspora 0,1 l na 100 km není dostatečnou "omluvou" za nestabilní mazání ve vyšším zatížení motoru.

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Honda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím bez výhrad. Snad se potvrdí předchozí spolehlivost, jak u mých bývalých Hond

praktičnost
9

jedinou výtku mám k množství odkládacích prostor. Hlavně do dveří nedáte 1,5 PET lahev

prostornost
10

na 4,3 metrech se Hondě podařil vytvořit dostatečně velký interiér pro rodinu s dětmi :-)

jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9

větší výtluky na vozovkách kola s nižším profilem nedokáží (logicky) zcela "vyžehlit". Paradoxně jsou tyto "stavy" více cítit při nižších, než u vyšších rychlostí

provozní náklady
10
náhradní díly
9

originální díly mírně dražší, aftermarketové v běžné ceně

výkon motoru
9

nižší točivý moment motoru

spotřeba
10

na crossover vynikající, zatím dlouhodobý průměr 5,98 l/100 km

hlučnost motoru
7

po instalaci dodatečných protihlukových a tlumících materiálů bez výhrad. V sérii popravdě slabina vozu

kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10

Skladný a dostateçný. Vychytávka Magic seats.


Více o modeluHonda HR-V
Honda HR-V 1.5 i-VTEC (96 kW) CVT – Městský pohodář Honda HR-V 1.5 i-VTEC (96 kW) CVT – Městský pohodář

HR-V s atmosférickým motorem a CVT převodovkou…

Honda S2000 Honda S2000

HONDA S2000 je atraktivní roadster s motorem vpředu a s…

 






Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Tajemství „krabích tyčinek“: Tušíte, jaký hnus jíte?

Tajemství „krabích tyčinek“: Tušíte, jaký hnus jíte?

Ačkoli vypadají, že jsou z kraba, a dokonce mají podle původní receptury krabí maso obsahovat, jsou jen z…

 

iSport.cz

Plzeň uctí zesnulého Rajtorala a vyřadí jeho dres. Ivanschitz má nové číslo

Plzeň uctí zesnulého Rajtorala a vyřadí jeho dres.…

Fotbalová Viktoria Plzeň v sobotním ligovém utkání s Duklou Praha oficiálně vyřadí číslo 27, s nímž nastupoval…

Italský řád, tvrdost, rychlost. Hvězdám se líbí a Chelsea v Anglii jede

Italský řád, tvrdost, rychlost. Hvězdám se líbí a…

Ani Guardiola, ani Mourinho, natož Klopp. K titulu v Premier League uhánějí fotbalisté Chelsea pod velením…

 

Reflex.cz

V Praze se budou vystavovat nahé ženy na kontroverzní výstavě Voayer

V Praze se budou vystavovat nahé ženy na…

Do Prahy přijede ze Slovenska výstava, na níž se prezentují nahé ženy převážně v pozicích odpovídajících…

Video z budoucnosti. Podívejte se, jak bude vypadat dokončená barcelonská Sagrada Familia

Video z budoucnosti. Podívejte se, jak bude vypadat…

Stavební práce začaly už v roce 1882 a stále ještě nejsou hotovy. I přesto je katedrála Sagrada Familia ve…