Diskuse

Mazda 323f (1995)

10.1.2010

BA-čko jsem koupil začátkem roku 2009, zatím jsem stihl jen necelých 20 000 kilometrů, to ale snad stačí na pár informací o něm. Předem nutno říci, že…

 

Mazda 323F (Jenick)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.2010  10:19

    ehm...

    "Ovládání klimatizace není tuctové se třemi otočnými kolečky, jako u většiny dnešních vozů, nýbrž zajímavě udělané ovládání s táhly a knoflíky na ovládání směru proudění vzduchu"...tak to ta musim upozornit a opravit, ze tvoja mazda nema tuctove ovladanie klimy, ale zastarale >:D Pozri si napriklad taky favorit, tiez ma tak. Vsetky stare auta tak mali, cudujem sa ze na tak peknom aute, ako je mazda 323F su este posuvne, nemoderne tiahla. Ale to je len detail. Inak naozaj krasne a mimoriadne nadcasove auto. Povodne som nad nim tiez velmi uvazoval, no nakoniec som skoncil u taliana. Tie bezramove dvere musi byt fakt parada :yes: ale zas ako pises vie to byt aj neprakticke.
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 11.01.2010  13:15

      « Re: ehm...

      jo,jo. Moje 626 ty táhla měla taky. Je fakt že to byl 93 r.v. ale v té době (snad aspoň ve střední třídě) už byla ´kolečka´ normálně.
      Jinak i já nad touhle ´trojkou´ uvažoval. Z venku je to fakt krásné, jak už řekli všichni nadčasové auto. Jenže se nedala sehnat za rozumný peníz, někde v blízkosti verze s 1,8 motorem, všechno tyhle 1,5. Takže jsem nakonec skončil....vlastně ani nevim. Asi v Escortu 8-s >:D
      Nechť ti slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto Jenick

      Jenick 11.01.2010  21:21

      « Re: ehm...

      Já nechci tvrdit a ani netvrdím, že je to supermódní převrat, ale jak jsem už psal, dělám v bazaru, kde denně řídím bez přehánění cca kolem 50ti různých aut a každej musí pochopit, že si pak ve svém vlastním autě od těch koleček rád odpočinu. Jinak ale chápu, že jde pokrok dál. Má to třeba i třicet let starej první model Samuraie... ;-\ Ještě jedno negativum oken bez rámů, na který jsem přišel v zimě- přimrzlý okna vydávaj divný pazvuky, musím je obvykle lehce stáhnout a zase vytáhnout, pak pohoda
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.2010  12:57

    No...

    tak presne tohle auticko jsem mel, nedalo se s nim jezdit ani za 5 a ani 6 a maly kdy za 7 listru na 100 km. Co se tyce designu a spolehlivosti, tak to jako vzdy pred mazdou kloubouk dolu. Ale tvrdit ze je to i svizne auto, to urcite tento motor ne. Promin opravdu ne.
    • 00 Reagovat !

      foto Jenick

      Jenick 11.01.2010  21:32

      « Re: spotřeba

      Neříkám, že ve městě, neříkám, že na dálnici, ale jezdím poměrně pravidelně trasu Praha-Vary a spotřeba prokazatelně kolem pěti, když nepospíchám. Prostě na pětku do 110 km/h si to vezme. Se svižností přihlížím k tomu, že je to 1200 kg vážící 1.5tka, stará 15 let, je jasný, že se dneska nechytám ani na novej Swift v litru...
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 11.01.2010  16:51

    Já jsem tohle autíčko teda neměl ...

    ... ale recenze je popsaná celkem solidně, ještě bych být majitelem - doplnil nějaký fotky a bude to prima! ;-)

    Buď vítán BA!! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 11.01.2010  17:21

    Vysoký nájezd

    Zdravím tě, nebojíš se vysokého nájezdu kilometrů? Přeci jen na benzín je to hodně velké číslo...
    Jinak ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.01.2010  18:01

      « Re: Vysoký nájezd

      Tak toho bych se nebál >:D To je japonec a tam je to trochu jiné než u evropanů. Mazdy v benzínu najedou i 500000km!,ale nafty za moc nestáli... Jinak 323 je skvělé auto,blahopřeji k výběru ,a ať slouží!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.01.2010  18:11

        « Re: Re: Vysoký nájezd

        kilometrů bych se u typu těchto motorů vzkutku nebál. Můj táta měl na 626 r.v. 88 nalítáno půl milon kilometrů a v -15 chytala na poprvé, motor jen vrněl, ale byl to 2.0.

        Recenzi máš pěknou skoro vše můžu potvrdit. Trochu fotečky a bude lépe >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.01.2010  21:13

          « Re: Re: Re: Vysoký nájezd

          Taky je to možná tím že Mazdy mají třeba u 1,8/16V výkon jen 74kw zatím co konkurence 90kw i víc. Moje Mazda má najeto 150tisíc ,spotřeba oleje nulová a jen si ševelí.Na závodění to není,ale je to držák.
          • 00 Reagovat !

            foto Jenick

            Jenick 11.01.2010  21:41

            « Re: Re: Re: Re: Vysoký nájezd

            Souhlasím, kdybych chtěl výkon, koupim si civica VTEC, nebo VTI, já hledal auto, co se nebude *(ne že by se Honda srala), nechtěl jsem nic zbytečně tvrdýho a hlavně nechci mít strach, nechat to v Praze před barákem 365 dní v roce. Kilometry mě neděsí, kámoš má to samý v 1.5tce, najeto 400 000, ležela dvakrát na střeše, přežila asi dvacet pubertálních majitelů a v květnu s ní vyhrál sprinty v Mělníku na Mazdasrazu... to byl aspoň pro mně dostatečnej výraz spolehlivosti ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 11.01.2010  22:11

              « Re: Vysoký nájezd

              To já vím o jedné co je 2x stočená,1x bouraná a na tachu bylo přesto 450tisíc (takže v reálu cca650tisíc) a jezdí dodnes. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto dochtor

    dochtor 12.01.2010  11:20

    BA

    Gratulujem k parádnej Mazde :yes:
    Rozhodne sa nemusíš báť vysokej spotreby na diaľnici. Pri akejkoľvek "normálnej" jazde sa určite nedostaneš cez 9.
    Určite sa dá jazdiť pod 6, kto tvrdí opak má problém buď s Mazdou alebo so sebou.
    Motor 1.5 je určite vydarenejší a trvácnejší ako 1.8. Tie mali do istého času konštrukčnú chybu (problém so spotrebou oleja).
    Rozhodne nesúhlasím s jednoduchým podvozkom. Veď má vzadu multiprvok! O tom sa v tej dobe mnohým iným autám mohlo akurát tak snívať :-)
    Slabinou sú poddimenzované predné kotúče, 13" disky hovoria za všetko.
    • 00 Reagovat !

      foto Jenick

      Jenick 12.01.2010  21:22

      « Re: BA

      Díky! :-) :yes: Jo, motory 1.8 a 2.0 V6 mi vymluvili kvůli horší spolehlivosti, někdy mají i 1.5tky problémy se žraním oleje. Obvykle ale nejde o chybu auta, nýbrž majitele. Jako každej japonskej vysokootáčkovej motor je i tenhle alergickej třeba na vysoký tempo při studeným motoru, o kvalitě maziva ani nemluvě... jednoduchým podvozkem jsem nemyslel technologicky, ale na pohled. Prostě i laik (já) si to auto prohlídne zespodu a okamžitě vidí, jak to celý odpružení funguje... To se mi třeba na devatenáctce nepodařilo, ještě k tomu to pořád chtělo opravy, na který jsem sám nestačil...
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 12.01.2010  21:30

        « Re: Re: BA

        Ahoj Jenicku - píšeš že se ti to nepodařilo s devatenáctkou. Hm, to je smůla. Já byl včera na rande s jednou pětadvacítkou, hele pěkná pr.satice a taky se mě to nepodařilo ... :no: ;-) >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Jenick

          Jenick 12.01.2010  21:39

          « Re: Re: Re: BA

          No jo, devatenáctka je taková jednodušší, pětadvacítka, ta je sice starší, ale výbavou strčila všechny do kapsy, s tou to není legrace... Držím palce příště :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto simon-sez

      simon_sez 13.01.2010  21:20

      « Re: BA

      ten isty motor mam aj ja v BJ? podla opisu by to celkom sedelo...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…