reklama


Recenze

Integran (muž 32 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Acura Integra 1.8i 96kW

8,90 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Acura Integra, foto 1 Acura Integra, foto 2 Acura Integra, foto 3 Acura Integra, foto 4 Acura Integra, foto 5 Acura Integra, foto 6 Acura Integra, foto 7 Acura Integra, foto 8
Acura Integra, foto 9 Acura Integra, foto 10 Acura Integra, foto 11 Acura Integra, foto 12 Acura Integra, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Okurka Rok výroby 1993 Koupeno nové najeto [km]:242000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1796 výkon [kW]: 96 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Předně chci poukázat na to, že vozidlo není mé, jen se o něj pomáhám starat a jelikož jeho stále první (!) majitel ani netuší, že nějaké recenze existují, tak se pokouším jednu recenzi dát dohromady. Když odjel za prací do evropy a chtěl tu rychlé a vybavené vozidlo s automatem, nabídli mu Škodu Forman LX. Po zkušenosti s tímto vozem a jeho manuální převodovkou nebyl spokojen, jelikož jako Kanaďan je zvyklý na úplně jiný komfort vozidel.Po několika dnech utrpení odjel zpět, aby si v Kanadě zakoupil komfortní vůz s automatem. Volba padla na červený sedan Acura Integra. Poté šla Acura do kontejneru a byla dovezena do přístavu Kdaňsk v Polsku, kam si pro ni majitel musel osobně přijet a vůz tam činil značný obdiv.Vůz jezdil po ČR i PL na Kanadské značce. Majitel, ale žil v ČR a tak dostala v 90.letech okresní převozové značky, aby následovně dostala opět polské SPZky, které má dodnes. Jedná se o vůz Acura Integra Sedan 1.8i LS, který většina z nás když už, tak zná jako kupé. Za velkou louží se jich pár prodalo,ale do Evropy se nikdy nedovážel. Toto vozidlo jezdí od počátku v ČR a bez mimořádných oprav a tak se na něm sůl za těch 20let podepsala. Nyní je na GO karoserie a laku v jednom servisu na Vysočině a zase bude jako nové. Myslím si,dle pohledů lidí, že zde v Evropě je to naprostý unikát, který jinde než v americe a v Japonsku není, leda že by ho měl také někdo doma. Auto v životě nevidělo garáž, péči o karoserii,interiér atd., krom jednoho krupobití kdysi, kdy oprava stála 60.000,-

Silné stránky

-Vozidlo u svého jediného majitele najelo svých 242000km po dálnicích i silnicích Evropy a krom tekoucího topení a problém s vyťukávacím kódem a rez se nidky nic nepokazilo, takže silnou stránkou je určitě spolehlivost.
-Dále se povedl dezign automobilu, neboť i nadále připomíná z některých úhlů kupé včetně všech čtyř bezrámových dveří.
-Další silnou stránkou je spotřeba. Může s tím člověk jak chce a většinou jezdí za 6-7,5l.
-Originální Acura rádio na kazety, tkeré spolu s vysouvací anténou stále funguje.
-Dále je to auto velice tiché a krom škubnutí automatu vás nic neruší. -Komfortní příjemné sedačky, dostatek místa na všech sedadlech a výbava na úrovni včetně originálního denního svícení, nebo samootvírání kufru po zatáhnutí za páčku.
-Zavazadelník je velký, ale například kolo by jste tam asi nedali.Ale pár kufrů na dovolenou v pohodě.
-Na tu dobu dobrá bezpečnostní výbava včetně ABGů apod..
-Silný motor 96kW, který s autem dost zacvičí a i na dálnici potrápí nějaké to zakomplexované TDI.

Slabé stránky

-Nejspíš nekvalitní lak, který již je nějakou dobu po smrti, neb je smrtelně bledý a auto tak působí ne rudě, ale růžově.
-Na to jak má relativně silný motor a váží by auto mohlo mít lepší brzdy a lepší dosah světlometů i když to je způsobeno spíš zakalením skel i čoček uvnitř, než výrobou.
-Chybějící funkce světelné houkačky tzv probliknutí.
-Slabá antikorozní ochrana, když se s autem jezdí dlouhá léta a s nulovou péči prostě zhnije na prach.
-Absence mlhových světel vpředu i vzadu.Tam řešeno "Škodamlhovkou".
-I když je auto téměř shodné s Hondou Integra 3D a trošku s Hondou Civic, tak velice špatná dostupnost náhradních dílů a neochota mezinárodní (mezikontinentální) spolupráce.
-Špatně sehnatelná baterie jak do motorky..
-Aerodynamický svist okolo bezrámových oken a zrcátek. Škubání automatu při akceleraci.
-Hodiny pouze do 12h (AM/PM)
-Auto se samo zamyká, nebo alespoŇ zalarmuje,přesto nelze radši nechat klíčky uvnitř+ po projetí chooperu jako jediná z aut na parkovišti probouzí v 5 ráno všechny svým pronikavým a otravným alarmem.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Oprava topení přestalo před cca dvěma roky topit.
Zblázněný vyťukávací kód-odpojeno.
Kompletní GO karoserie,zadní nápravy a laku.

Jinak vozidlo vždy věrně bez nehody sloužilo a servisované nikdy v ČR nebylo.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prý velice dobré, dostal na památku i přední reklamní registračku Autosalon ACURA, Kanada, vozidlo prý připravili během chvíle, nic nezamlčovali, neprodlužovali. Ostatně koupit v roce 1993 auto v přepočtu kolem 400.000,- Kč v hotovosti, taky bych zákazníka jen obskakoval. Pouze se mu pokusili jako každému mladému klukovi doporučit spíš Acuru Integru kupé, ale on chtěl praktické auto pro třebas budoucí rodinu a tak koupil sedana. Po procházení skladu s auty Acura, mu z těch pár sedanů padla do oka v rohu stojící červená Integra.Ze sedanů byl všeobecně menší výběr, než z více prodávaných kupé. Během pár dnů pak šla do Evropy.

 
reklama

Novinky v recenzi

14.11.2012 15:46

Již po renovaci

Nyní je auto defacto již po renovaci a lze s ním normálně jezdit. Zatím bez foto.Kompletní oprava karoserie, laku, předních světel, poklic a disků kol, olejové vany apod.. Příští rok už jen ložisko od klimatizace a vysouvací anténu od rádia a bude frčet jak nová. Každý se teď za ní ohlíží, když to jede mezi EU auty a rudě svítí.


Další vozy značky Acura


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

na 99 procent

praktičnost
7

Sedan je přeci jen víc praktičtější než kupé

prostornost
9

Až na to na/vystupování. Jak z Formule 1..

jízdní vlastnosti
9

I přes svůj věk, korozi, kilometry na CZ silnicích a původnost všech dílů velice dobré. Minimálně některé malé sedany z Francie by se mohli stále ještě hodně učit.

jízdní komfort
5

O co tvrdší podvozek o to měkčí sedačky :-)

provozní náklady
10

Doteď téměř nulové, ale letos to vydá peněz jak za ojetou Octavii i víc.

náhradní díly
1

Nejsou a když už jsou tak se nevyplatí dovézt.

výkon motoru
8

Plně dostačující, vzhledem k váze auta skoro i překypující.

spotřeba
9

za těch 6-7l to opravdu jezdí.

hlučnost motoru
6

Nízká, ale pokud se automat rozhodne že podřadí o dva tak vysoká,ale aspoň že pěkná.

kvalita sedadel
8

Sedačky i jejich textilie patří do kategorie těch dost povedených. Dokonce i ty vzadu. jen jsou proklatě nízko.

brzdy
4

Mohly by být účinější,nebo alespoň navozovat ten pocit,ale za ty roky..

zavazadlový prostor
7

Velký s odklápěním,ale pračku jako do liftbacku Octavie, Avensisu, nebo SAABu 9-3 nenarvete


Více o modeluAcura Integra
Acura MDX: Facelift sedmimístného SUV pro modelový rok 2010 Acura MDX: Facelift sedmimístného SUV pro modelový rok 2010

Acura, americká luxusní divize japonské Hondy, uvádí na…

Spy Photos: Acura ZDX - Kupé do amerického poloterénu Spy Photos: Acura ZDX - Kupé do amerického poloterénu

Ssangyong to odstartoval, ale až BMW je proslavilo. Řeč…

 

reklama





Blesk.cz

Záhadná smrt tučňáků v kanadské zoo. Sedm ptáků se podle pitvy utopilo

Záhadná smrt tučňáků v kanadské zoo. Sedm ptáků se…

Na západě Kanady se v zoologické zahradě Calgary utopilo sedm tučňáků. Oznámila to místní…

Stříbrná „popelnice“ v Toulcově dvoře: Patří do ní hliník a kovový odpad

Stříbrná „popelnice“ v Toulcově dvoře: Patří do ní…

V Hostivaři můžete kromě plastů a papíru konečně třídit i hliník. Většina lidí je zvyklá třídit umělé lahve i…

 

iSport.cz

Fanoušci jsou stále proti Kýhosovi. Je to těžké i pro hráče, řekl kouč

Fanoušci jsou stále proti Kýhosovi. Je to těžké i…

Potřeboval tři body víc než sůl. Vladimír Kýhos v náročné době musí přesvědčit výsledky. Zvlášť poté, co mu…

Inter Milán - Sparta 2:1. Dočkal nedal penaltu a domácí rozhodli v závěru

Inter Milán - Sparta 2:1. Dočkal nedal penaltu a…

Sparta zakončila základní skupinu Evropské ligy porážkou 1:2 na hřišti Interu Milán. Svěřenci Davida Holoubka v…

 

Reflex.cz

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první ukázku z filmu, který dějově předchází Pelíškům

Jak vypadá Hřebejkovo Zahradnictví? Sledujte první…

Nejde vlastně o jeden film, ale o unikátní trilogii. Tvůrčí duo tvořené scénáristou Petrem Jarchovským a…

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné označení přebalovacích místností, prý bylo sexistické

Tohle nás zničí: Obchod musel vyměnit nevinné…

Některá evropská média zaznamenala v minulých dnech další díl absurdní diskuse, která přivede Evropu k…

 
 
reklama