Diskuse

Škoda Rapid (2018)

3.6.2018

Dobrý den, Jednoho parného letního dne jsem si řekl, že další léto už autem bez klimatizace jezdit nehodlám a začal proces výběru nového auta… ÚVOD…

 

Škoda Rapid (Honza21)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 20 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 08.07.18  23:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná recenze, vítej v klubu Rapid

    Ano, dám vědět, jak se k tomu ŠA postavili.
    Zatím se zdá, že dělají mrtvého brouka a prostě neodpovídají. Budu to dál řešit po dovolené. Na druhou stranu, po dalších x stech kilometrech musím říct, že pokud člověk jede v hustším provozu, kde ho míjí auta (dálnice, zaplněné město) a větší rychlostí (dálnice), pustí si k tomu nějakou hudbu nebo mluvené slovo, tak mi to těch cca 700 kilometrů vlastně SKORO nevadilo. Což nic nemění na tom, že to dělat nemá a ticho v autě je super věc.
  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 19.09.19  18:15

    « Re: Super recenze

    Zdravím a děkuji.
    Ne, nebylo to vůbec náročné. U všech dealerů (Fiat, Kia, Škoda, Toyota) stačilo říct o jaké auto mám zájam a zeptat se jestli by mi ho mohli půjčit na víkend. (S tím, že jsem byl ochotný třeba 14 dní/tři týdny počkat - měli na to kalendář a občas už bylo rozpůjčováno) Samotného by mě to asi nenapadlo, ale první byla Toyota se svojí promo akcí "toyota na víkend", kterou sami inzerovali. A pak už jsem to tak nějak pokládal za standard :-)
    Mimo proježděného benzínu za to nikde nic nechtěli (ani zálohu, nic). Limit byl 300km, u Kie myslím 200km. Vyzvednout v pátek před zavírací dobou a vrátit v pondělí hned ráno, aby ho měli k dispozici pro jiné předváděcí jízdy.
  • 10 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 06.09.18  09:58

    « Krásná recenze

    Díky za krásnou recenzi. Rapid mě moc neoslovuje ale tvoje argumenty a postup výběru jsou naprosto racionální a pochopitelné. A s těmi světli nejsi sám. Sám mám doma starší Madzu 6 s halogenama a před čtvrt rokem jsem dostal poprvé služební čtyřokou Octavii, která má LEDky. To je taková paráda, že jsem se zapřísáhl, že další moje auto už bude jedině s nejlepšíma dostupnýma světlama :-) Jo a ještě Android Auto, to je taky fajn věc :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 15.06.18  18:06

    « Re: Re: Re: Moc hezké,

    Zdravím a děkuji.
    Nepovažuji se za fanouška žádné značky, z hlediska přístupu (nebo image) - spolehlivost, jednoduchost, trvanlivost je mi ale sympatická Toyota. Japonci obecně.
    Nicméně povahou jsem hodně racionální, vždy a u všeho poměřuji cenu/výkon(přínos). Na nějaké „tohle za každou cenu chci“ opravdu nejsem. A protože nikdo nepřekročíme svůj stín, tak jsem počítal pořizovací cenu, servis, pojištění a oceňoval různé rozdíly ve výbavě. A zkrátka vyhrála škoda rapid. Určitě ne proto, že by byla nejlepší, ale spíš proto, že zkrátka „ok, to mi stačí“. Byť mám auta a techniku obecně rád, z hlediska nákupu je to pro mě podobné jako nákup pracího prášku, náplně do tiskárny, toaletního papíru... Zkrátka spotřební zboží. Hledám výrobky, které splňují moje představy o funkci, a z těch které je splní, vyberu ten nejlevnější.
    Na Civic kombík jsem svého času koukal s motorem 1.8. Myslím, že když jsem se rozhodoval, tak nějak končily jednaosmičky a vyprodávali je. Matně si vzpomínám - bylo to cenově mimo.
    Znovu jsem pro zajímavost kouknul do Honda ceníku. Civic za 430 asi není špatný kup. Ale když chcete parkovací senzory, kožený volant, senzor na stěrače, tak už je to 490… Přitom těchto pár věcí nemá cenu 60tis. A když chcete lepší světla, tak to nejde jinak, než za 590…
    Možnost příplatkové výbavy dle vlastního vkusu a konfigurace auta po jednotlivých položkách je silnou stránkou škody (a i jiných značek) ve srovnání s Japonci.
    Souhlas – pokud začíná člověk na nízké srovnávací laťce, vybírá se auto i v nižších cenových hladinách dobře. Tak se mi bude dobře vybírat i to další. To je taky fajn výhled :-)
    Jj, semaforový drag-race je fajn. To mě bavilo s fabií. Ideální soupeř byl třeba Ford Transit. Ale nesměl o tom jeho řidič vědět... >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 14.06.18  17:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Pěkná recenze, vítej v klubu Rapid

    Zdravím.
    Já jsem se po tom, jak se zachoval servis, rozhodl oslovit rovnou Škoda-auto. Nekoupil jsem si nové auto proto, abych jezdil do servisu podle předpovědi počasí a někoho přesvědčoval. (Uznávám, byl jsem naivní).
    Uvidíme, jak se k tomu škodovka postaví – prý to předali na „péči o zákazníky“.
    Jinak díky za návod, odkazy, doporučení apod. Určitě to pomůže více lidem.
    Hezký den a pevné nervy.
  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 11.06.18  20:38

    « Re: Re: Re: Pěkná recenze, vítej v klubu Rapid

    Doplnil jsem výrobní štítek. V autě je Sanden - 5Q0 816 803 F
    V servisu na nahraném videu (samozřejmě) nic neslyší.... Co k tomu dodat, že.
  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 08.06.18  20:08

    « Re: Moc hezké,

    Děkuji, vnímám to jako pochvalu, že výběr je "až moc racionální" :-)
    Toyota Auris TS 1.6 se mi líbila a dlouho byla favoritem (také jsem jí měl dvakrát na víkend půjčenou :-) ). Je to dospělejší auto, nebo tak alespoň působí. Má lepší řízení, řazení, podvozek, sedadla, design (z mého pohledu). Uvnitř je ale méně místa, je dražší, nemá některé prvky výbavy, nebo je pak ještě víc dražší... A hlavně z hlediska motoru a jízdní dynamiky jsem po přímém srovnání jako příznivce jednoduchých, vyzkoušených, spolehlivých atmosferických motorů (konečně proto jsem chtěl toyotu) došel k závěru, že turbo (byť tříválcový litr) je na běžné svezení příjemnější/lepší. A vzhledem k tomu, že línou mrchou jsem se už najezdil dost, tak jsem nestál o auto, kde se musí do kopce podřadit o dva stupně, aby to alespoň nezpomalovalo. (což byl přesně případ aurise v kopci) Dnes bych řekl, že 1.6VVTi je největší slabina toho auta.
    Přemýšlel jsem i nad 1.2T 85kW od Toyoty (který je zase ještě dražší :-) ), ale přístup prodejce "to v Aurisu jako předváděčku nikde nemáme, nikdo by to nechtěl, všichni kupují 1.6valvematic. Sice to máme v C-HR, ale to je jiné auto, to by vám k ničemu nebylo" nebyl moc prozákaznický...

  • « 10 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 05.06.18  17:47

    « Re: Super

    Dobrý den a děkuji.
    EGR ventilem si 100% jistý nejsem, ale z článku zde
    [odkaz]
    se domnívám, že VW TSi motory ho mají.
    Na druhou stranu podle příspěvku zde
    [odkaz]
    se zdá, že ho minimálně 1.2TSi nemají.
    Možná je to u 1.0TSi řešené proměnným časováním ventilů (dřívějším otevřením sacích ventilů), což by mi osobně přišlo spolehlivější (odpadá EGR ventil) a snad i lepší z hlediska možného zanášení karbonem. Jednoznačnou odpověď jsem ale přes google nenašel.
    Každopádně jsem se ale při psaní spletl a mělo tam být elektronicky ovládaný wastegate. Šlo o to, že je tam nějaký plastový bazmek, jehož životnost je zřejmě pochybná a oprava relativně drahá - cca desitka... A tady jsem se spletl podruhé, protože tohle se týká 1.2TSi.
    1.0TSi, má také obtokový ventil s elektromotorkem (viz první odkaz), ale je pravda, že nevím v jaké kvalitě. Opravím to v textu.
  • 10 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 05.06.18  12:09

    « Super

    Tak tomu říkám profesionální recenze. :yes: Prakticky všechny klady a zápory pěkně popsány, asi není co dodat. Pořizoval jsem do domácnosti už druhý Rapid 1.0 TSI (u prvního jsem úspěšně otestoval pasivní bezpečnost) a za ty peníze velká spokojenost. Tedy až na to, že u druhého auta je pár dní po vyjetí z showroomu potřeba uplatňovat záruku kvůli nepříjemným prkotinám.

    Jen bych měl jeden dotaz, jsi si jistý přítomností EGR? Já slyšel, že jej tahle TSI nemají, ale můžu se mýlit.

    Cvrlikání klimatizace jsem u druhého auta krátce zaznamenal taky, řeší se i na fóru. V některých případech se měnil kompresor na záruku, ale asi záleží na servisu a na povaze zvuku.
  • 10 Reagovat !

    foto Bertold

    Bertold 03.06.18  22:23

    « Výborná podrobná recenzia

    Zdravím. Výborná podrobná recenzia. Chválim aj porovnanie s konkurenciou pri výbere. Kapitolu výber auta nikdy nepreskakujem. Je zaujímavé vedieť aké argumenty nasmerovali kupujúceho ku kúpe daného auta. Navyše, na porovnaní s konkurenciou si si dal očividne záležať. U nás na SK takéto možnosti otestovania auta nie sú. Aspoň nie v mojom regióne. A vidím, že si kukol aj môj blog a popracoval na nejakých tých grafoch. Nech auto funguje podľa očakávaní.
  • 00 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 12.03.23  17:31

    « Re:

    "Nemôžem si pomôcť ale pre mňa je to sparťan. (Vysekaný chlap zahalený tógou s oštepom v ruke) Auto, ktoré ide, je svižné, vyzerá dobre, ale nečakajte od neho príjemného spoločníka na dlhé cesty ktorý by vás rozmaznával výbavou či komfortom."

    :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Frinejm

    Frinejm 09.06.22  14:50

    « Moje skúsenosti s Rapidom

    Ahoj. Pekná recenzia, veľmi podrobná. Určite niekomu pomôže pri výbere auta.

    Ja som mal 1,2 TSI - 77KW v Ambition - Rok výroby 2013. Bol kúpený ako nový.

    Moje postrehy sú:

    Auto krásne priestranné. Pre 4 dospelých ako uliate. Priestor na nohy vzadu, taký človek často nenájde ani v omnoho drahších autách. Povedal by som že sa v tomto aspekte podobá na malý superb :). V zadnom rade nie je problém umiestniť otáčateľnú detskú sedačku s nožičkou. Kufor je takmer bezodná diera - 550l.

    Motoricky 1,2 TSI - 4valec s príjemným prejavom. Turbodiera tam bola do tých 1700 otáčok sa zbieral neochotne. Spotreba výborná - priemer na úrovni 5,6l za cca 80tisíc km. Prevodovka točila cca 2400 otáčok pri tachometrových 130 km. A dvojka bola naozaj dlhá, dalo sa na nej ísť až do 80tky.

    Podvozok - ako je popísané, priečne nerovnosti v zákrutách vedia auto dosť vyviesť z pohody. Šofér cíti odskok zadnej nápravy. Inak auto veľmi tvrdé až nezmyselne a väčšie nerovnosti sa ihneď ozvú buchotom do interiéru. Podvozok teda nie je športový je naladený na pohodovú jazdu. Na druhej strane je dosť slabo odhlučnený. Celé auto totiž už pri 130 - 140km/H pôsobí dosť hlučne. počuť je jak obtekajúci zvuk tak všetko okolo. To je asi daň za úspory na výplniach.

    Brzdy - pre mňa kapitola sama o sebe. Považujem ich za podpriemerné. Zadné kotúče rýchlo hrdzaveli a musel som ich vymeniť 2x počas 100 000km

    Poznatky zo servisu - ceny náhradných dielov sú neuveriteľne nízke, Auto je jednoduché, a opraviť ho vie každý neznačkový servis. Čo ma na aute dost štvalo bola šuštiaca a bublajúca klimatizácia ako už ste spomínali. A potom voda v dverách - odtokové žliabky boli často zapchaté dverným tesnením a voda pri daždi neodtekala ale kumulovala sa v dverách. Nikdy nezabudnem na ten zvuk prevaľujúcej sa vody keď som to započul prvý krát. Stačilo iba obstrihnúť tesnenie dverí. Novšie ročníky to mali vyriešené iným dverným tesnením s výrezom na odtokový kanálik.

    Auto bol môj oblúbenec. Krásna spotreba, výborné ceny náhradných dielov, výborná priestrannosť. Výborné auto ako služobák, alebo do rodiny s detmi, kde je tlak na rozpočet.

    No po určitom vyzretí a vyskúšaní iných aj starších áut človek zistí, že podvozok je čistý podpriemer. Tlmenie okolitého hluku veľký podpriemer. A neduhy, ktoré som spomenul začnú dosť otravovať. Brzdy samé o sebe sú tiež slabšie.

    Nemôžem si pomôcť ale pre mňa je to sparťan. (Vysekaný chlap zahalený tógou s oštepom v ruke) Auto, ktoré ide, je svižné, vyzerá dobre, ale nečakajte od neho príjemného spoločníka na dlhé cesty ktorý by vás rozmaznával výbavou či komfortom.

    Svoj účel ale splní na 100% a určite sa na neho môžete vždy spoľahnúť na 100 %.

    Keby som mal opäť kupovať rapidku, tak iba ako živnostník do firmy, alebo ako druhé lacné auto do rodiny.

  • 00 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 18.09.19  19:02

    « Super recenze

    Zdravím, dočetl jsem na jeden zátah a jedním slovem super :-)
    Rapid se mi už od začátku výroby líbil. Kamarád si pořídil roční bílou 1.2 TSi tak jsem měl možnost si Rapida trochu osahat. Na vnitřní šířce je znát použitá kombinace Fabia/O1 , vzadu mi taky přišel prostornější než vpředu. Navzdory sebevědomé ceně jsou některé úspory až moc znát ( výplně dveří, odhlučnění motoru) . Spotřeba u 1.2 TSi byla skoro na úrovni litru. Ale ten až dieselový hluk od motoru mě překvapil, obzvlášť po výměně oleje.
    Pro mě byla a je největším mínusem cena. I teď po boomu Scaly jsou ty ceny liftbacků neskutečný (a to se liftback přestal vyrábět mnohem dřív než Spaceback ).
    Oproti tomu byly Toleda levnější a jejich cena padá mnohem víc, i když jde o totožné auto.
    PS: Je hodně náročné vyjednat si zápůjčku auta na vyzkoušení? Uvažuji o funglovce,ale rád bych si pár aut vyzkoušel...i když autopůjčovna to jistí >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 26.11.18  22:14

    « PROBLÉM S KOMPRESOREM VYŘEŠEN

    Po sledování níže odkazovaného fóra

    [odkaz]

    mi bylo zřejmé, že někde kompresor vyreklamovat umějí a jinde „neumějí“… Oslovil jsem v říjnu mailem servis AUTO-BRANKA v Praze na Proseku, mailem zaslal videa a popis. Odpověď byla zhruba následující:
    „ … Děkuji Vám za zaslaný dotaz. Jsem velmi potěšen, že naše „dobré skutky“ se šíří mezi lidmi. Vámi zmiňovaný hluk jsme skutečně řešili a domnívám se, že jsme schopni pomoci i Vám. Prozatím nic neslibuji, cesta k úspěšnému výsledku není jednoduchá a dopředu ho nelze zajistit. …“

    Domluvili jsme se, že jim auto cca za měsíc přivezu a při příležitosti odletu na týdenní dovolenou jim ho nechám v Praze. A skutečně jsem dnes po týdnu přebíral auto s vyměněným kompresorem, vysoušečem, propláchnutým okruhem klimatizace a novou náplní klimatizace… Nový kompresor je Denso 5Q0 816 803 D ...

    Tímto děkuji jmenovitě panu Kozovi a panu Vávrovi, za jejich schopnost a ochotu problém řešit a úspěšně vyřešit.

    Funkci, resp. bezhlučnost jsem vzhledem k počasí venku nemohl vyzkoušet, ale předpokládám, že problém je vyřešen. Přeji i ostatním, kterým hluk vadí, úspěch při hledání servisu, který chce a umí.

    P.S.: Po převzetí auta přestala svítit pravá přední mlhovka (resp. občas fungovala, většinou ale ne). Moje rozborka na parkovišti ukázala částečně vysunutý konektor - po docvaknutí svítí jak má.
  • « 00 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 09.09.18  19:08

    « Re: Zvuk trojvalcov.

    Zvuk motoru - souhlas, i když při delších cestách by člověk ocenil spíše ticho než vrčení.
    Převodovka - souhlas, všechny rychlosti jsou dlouhé, těžké.
    Dvojku řadím, pokud auto jede minimálně dvacet. (volnoběh na dvojku je myslím 16km/h) Pod dvacet = jednička. Jde tam zařadit dobře, jen to je (byl) nezvyk.
    Trojku řadím, pokud auto jede minimálně čtyřicet. (50km/h na trojku je přesně 2000ot).
    Další rychlosti už si nepamatuji, ale pod 95km/h už to chce spíše pětku než šestku, tak si to zájemce může rozpočítat.

    Na druhou stranu mi tyhle dlouhé rychlosti nevadí. Když chcete, dáte tam nižší rychlost a na dálnici nebo prázdné silnici je příjemné, že auto jede stovkou na dva tisíce otáček, 130 na dva a půl.... Podřadit můžete vždycky, sedmičku si do převodovky nepřiděláte. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 09.09.18  15:35

    « Zvuk trojvalcov.

    Osobne považujem zvuk trojvalcov za zaujímavejší, než u štvorvalcov. Trojvalec pod plynom pekne vrčí, kdežto štvorvalec len hučí.
    Otázka k prevodovke: Nezdá sa Ti, že má auto veľmi natiahnuté prevody? Hlavne dvojka, na ktorej sa zvyčajne jazdí po meste, do 90° zákrut, po parkovisku, sa mi zdá byť dosť dlhá, otáčky padajú až k 1000/min a treba podradiť až do jednotky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 26.08.18  21:48

    « Re: 3 válec.

    Zdravím,
    vibrace rozhodně nejsou problém. Když už něco, tak "divný" zvuk, ale to je otázka zvyku a citlivosti každého jedince. Případně hlasitosti rádia či muziky. (Záleží na tom s čím srovnáváte. Pokud jste zvyklý na auta 700tis+, tak je to samozřejmě horší. Ve srovnání s malým dieselem v malém autě je to ale myslím lepší a ve srovnání s 4 válcem je to celkově také akceptovatelné.)
    Řekl bych, že ten motor ocení řidiče s trochou citu a schopností ovládat spojku a plyn. Není problém se s tím rozjet jen přes spojku bez plynu, elektronika si sama přidá lehce nad 1000 ot/min (třeba v kolonách). Pokud chcete normální rozjezd a odjezd, pak je ideální udržet nějakých 1 500 ot, tj. abyste po plném puštění spojky neklesl níže - tam to chce právě řidiče, který není úplný začátečník a diletant. Atmosféra jede od 1000otáček, možná i od 900 a je blbuvzdornější.
    Minulý týden jsem s tím táhnul malý vozík (150kg?) + cca 330kilo nákladu a všechno v pohodě (včetně rozjezdu na křižovatce do kopce).

    Předminulý týden mi kolega sám od sebe řekl "Hele, ten litr je na normální ježdění úplně v pohodě." Což od člověka, který jezdí atmosférický benzín 2.0 115kW 192Nm beru jako docela příjemné hodnocení.

    EDIT 6.září: Dneska se mě člověk, který se o auta nezajímá a normálně jezdí Astrou J 2.0 diesel 121kW ptal: "jede to celkem hezky, co je v tom za motor?"

    Takže tak. Pokud se oprostíte od předsudků a zaručených pravd, tak je to v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto otatomekahoj

    otatomekahoj 26.08.18  10:41

    « 3 válec.

    A neklepe se to při rozjezdu? já jel Fabií 3 válcem a to byla hrůza..
  • « 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 08.08.18  15:40

    « Re: reakce Škody-Auto

    Docela zklamání. U mě to dopadlo tak, že po celodenním pozorování v servisu, poslání videí a opakovaném dohadování aneb "závada se neprojevila, ale až se jednou celý Climatronic po*ere, tak ho rádi na záruku opravíme" mi nakonec řekli, ať tam zajedu, když se to bude hodně projevovat.

    Protože na to nemám nervy, řeším jiné věci a jezdím jiným autem, tak zatím neřeším. Nicméně pokud něčeho dosáhneš, tak nezapomeň napsat update. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Honza21

    Honza21 19.07.18  18:06

    « reakce Škody-Auto

    Původní mail a reakce reakce Škody auto na něj byla po pěti týdnech následující. (jména a VIN jsem nahradil *)

    "Dobrý den,

    U nového rapidu (5/2018) s automatickou klimatizací slyším při zapnuté klimatizaci pískání/cvrlikání. Klimatizace nejvíce píská/cvrliká při jízdě, v případě, že je venkovní teplota podobná požadované teplotě v interiéru a je zapnuté A/C. Zvuk okamžitě ustane při vypnutí klimatizace. V autě je kompresor Sanden - 5Q0 816 803 F.

    Servis i přes předané video s nahraným projevem při jízdě tvrdí, že klimatizace je v pořádku.

    Prosím o informaci, jak dále postupovat.
    V případě potřeby mě můžete kontaktovat i na telefonu ****.

    Děkuji Vám za odpověď
    S přáním pěkného dne

    Ing. ****

    Škoda-Auto:

    "Vážený pane ****,

    děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se na nás obrátil se svým podnětem ohledně potíží s "cvrlikáním" klimatizace při jízdě, projevujícím se zejména při venkovní teplotě podobné požadované teplotě v interiéru, u Vašeho vozu ŠKODA Rapid, VIN *****.

    Po prověření se servisem sdělujeme, že servisu se nepodařilo Vámi popisovanou závadu vyvolat – neprojevila se. Na Vámi dodaném videu technici žádný nestandardní zvuk neslyšeli. Prosíme Vás proto, abyste si domluvil ještě jednou termín kontroly v servisu v době, kdy se bude Vámi popisovaná závada projevovat, a závadu předvedl technikům přímo na místě při zkušební jízdě. Bez toho, aby se závada projevila, bohužel nemůže servis diagnostikovat příčinu potíží. O Vašem případu je informován vedoucí servisu, pan ****.

    Věříme, že se uvedeným postupem podaří dořešit celou záležitost k Vaší plné spokojenosti.

    S přátelským pozdravem

    Mgr. ****, Customer Experience
    ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II, 293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic"

    Štvou mě. Jde o věc, kde je problém a řešení známé. Navíc se projevuje jen někdy a člověk v té době nemusí být zrovna před otevřeným servisem. Asi si nikdo nechce nechat rozvrtat nové auto jen tak z plezíru, ne?

    Problém se projevoval například v pátek navečer, když jsem se vracel ze severu Čech domů po osmé večer. Pilo mi to krev několik hodin, respektive, aby mi pískání nepilo krev, měl jsem puštěné rádio, které jsem mít puštěné nechtěl, protože preferuji v autě ticho.... :-(

    Uvidím příští týden, jestli bude "správné počasí", zkusím tam zajet. :-/

    Takže tak... Never give up! :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…