Volkswagen Golf (2011)
31.8.2011VW Golf VI 1,2 TSi 77Kw Trendline Zdravím všechny „Golfisty“. Dlouho jsem zvažoval přidání recenze na tento web. Vždyť mí kolegové tady celkem…
Volkswagen Golf VI (Herbi TSI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Herbi TSI 15.05.12 14:54
« Re: Re: Re: servis po 30tkm :)
Pokud se mi teda chce ještě nějak reagovat...Čteš po sobě co píšeš??? Nekonflitní vyjádření názoru teda my na moravě chápeme rozhodně jinak!!No vlastně,když jsem si četl něktéré reakce pod tvou recenzí, tak můžu být vlastě ještě polichocen.Máš pravdu. :yes: :yes: :yes: -
Herbi TSI 10.05.12 20:49
« Re: servis po 30tkm :)
Já se zas směju lidem , kteří si myslí, že jsou díky svému autu pány tvorstva a že spolkli moudrost světa. Navíc o tvé úrovni svědčí i diskuse pod tvou recenzí!!! Bohužel se utvrzuji, že podobné auta na našich cestách (mimochodem se mi v jistých ohledech taky líbí) řídí většinou egoističtí omezenci s IQ značně zaostávajícim nad svým libidem.
K tvé připomínce se nebudu vyjadřovat, jelikož toto téma jsem tady řešil hned na začátku zveřejnění recenze a vlastně nebudu reagovat na jakékoliv tvé další "znalýý rejpáání". :no: -
Herbi TSI 10.05.12 09:07
« Re: Rozvody
Ahoj.
první signál jsem zaznamenal někde po překročení 15tis/km.Problém se tehdy projevil jako nevinné zaškubání po startu. Bylo mi doporučeno servisním technikem nechat tento problém až na první servis 30tis/km. Tedy celkem dlouho jsem s tím jezdil a příznaky se časem stupňovaly. Říkal jsem si, že auto je v záruce, no tak co...
Ale četl jsem, že v některých případech přeskočení a destrukce VW hradil jen 70% nákladů na díly a 50% nákladů na práci...
V mém případě, jak píši, se dealer zachoval vztřícně(platil i olej atd.), otázka je, jak by tomu bylo v případě poškození motoru.
Auto bylo přihlášeno do provozu v únoru 2011, ale je to skladovka, takže nevím jak dlouho stálo v garážích... -
-
Herbi TSI 25.02.12 14:53
« Re: 63 kW x 77 kW
Zdravím Renaulte! Dal jsem tehdy na radu prodejce, který motor s 63Kw doporučoval spíš k fábii.
Navíc jsem nechtěl slabší motor než měla moje předchozí Octavie II TDI.
Měl jsem taky možnost projet se s Golfem Plus TSI 63 kw DSG a jevil se mi jako slabý vzhledem k hmotnosti auta. Navíc jak píšeš může to být i jiným zpřevodováním.Já mám 6kvalt oproti 63kw s 5kvaltem.
S 77Kw TSI jsem zatím hodně spokojený. Jak píšu v aktualitách, největší podíl jízd absolvuji na okreskách mezi Ostravou a Opavou. A na tyhle jízdy je motor jako dělaný. Jezdím celkem svižně se spotřebou lehce nad pět litrů. Jinak o přecitlivosti na styl a režim jízdy tady toho bylo napsáno dost...a můžu jen potvrdit.
Jinak co se týče otáček, tak já jezdím spíš ve spodním spektru, ale občas ho v pár pasážích jen tak vytočím k šesti tisícům, aby třeba neumřelo turbo. Motor není lačný otáček jako motory Hondy, ale točí se celkem dobře.Dokonce jak zjišťuji má i celkem hezký zvuk... Na 1až3 st. se motor může jevit i celkem ostře:-) -
Herbi TSI 12.01.12 19:16
« Re: Re: Opravy škrábanců
Tak vidím, že mám minimálně jednu zpřízněnou duši :-) Já i přítelkyně děláme přesně to stejné a sklízíme docela slušný výsměch od většiny lidí, kteří by nejraději parkovali ve vchodových dveřích a když už se jim to nedaří, tak mně (194 cm /105 kg) párkrát donutili auto odbrzdit a vytlačit mimo souvislou řadu. Prostě jsem se tam nevešel a možnost lézt za volant odspolujezdce mi přišla ještě horší:-) V tu chvíli jsem při své prudší povaze měl chuť na tom autě provézt jiné upravy než jen sklopit zrcátko, ale na autě bych se nikdy nemstil, spíš měl ten dotyčný štěstí, že jsem ho nemohl konfrontovat osobně... -
Herbi TSI 12.01.12 17:48
« Re: Re: Opravy škrábanců
Ale nic tragického :-) Jsem ve své podstatě až nesnesitely puntičkář a štvou mě tři krátké, ale o to hlubší a souvislé rýhy na levých předních dveříh, které musel udělat někdo dveřma jiného auta a 100% ten člověk neměl žádný kladný vztah k autům nebo si možná na té mojí leštěnce ulevil. Nevím...
Jako o prevenci jsem dokonce uvažoval, že celé auto nechám polepit průhlednou fólií. Na internetu jsem našel ceny okolo 4 tisíc za celé auto, ale kolega, který má s touto metodou praxi, mě vyvedl z poněkud najivní představy o ceně...
Nezbývá než parkovat na obezřetných místech, ale jak dlouho mi to vydrží to nevím... -
-
Herbi TSI 13.10.11 12:29
« Opravy škrábanců
Cthěl bych poprosit, jestli mi tady může někdo napsat objektivní názor na prostředky, které by měly opravit/zamaskovat drobné škrábance na laku auta jako např. otluky od dveří druhých aut. Na trhu je více prostředků, které se pohybují cca. kolem 800 Kč. a slibují řešení.
Tak bych chtěl vědět jestli to jsou jen pohádky, pomocí kterých se dají z lidí vytáhnout peníze nebo jestli takový efektivní prostředek nějaká společnost umí vyrobit. Všiml jsem si, že i firmy jako např. Sonax tento produkt nabízí.... Prozatím jsem zaznamenal názor, že je to práce pro autolakýrníka nebo minimálně pro použití korekční tužky s kterou nemám moc zkušeností..... -
Herbi TSI 02.09.11 20:22
« Re: Re: Golf TSI
O čtrnátce jsem po pravdě řečeno pokukoval. Tady v sekci testy jsem četl, že příplatek za tento motor se moc nevyplatí, co se dynamiky týče a spotřeba je dost vyšší. Shodou okolností ho má soused přes ulici s dřívějším rokem výroby, kdy ještě dvanáctka nebyla v nabídce. I on dospěl k názoru, že když už 1.4 TSI, tak 118 kw....