Opel Vectra (2003)
27.4.2007S tímhle autem jsem už najezdil hezkejch pár tisíc kilometrů. Cestování s ním je velmi pohodlné. Ale abych začal popořádku. Jako pokaždé beru své…
Opel Vectra (Dragon.001)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- diesel 27.04.2007 12:59 RRAAFF
- Dobré auto 27.04.2007 13:05
- Dobrý 27.04.2007 13:13
- Vectra 27.04.2007 13:28
- hodnoceni 27.04.2007 22:23
- hodnocení 28.04.2007 08:57
- proč?? 01.05.2007 14:37
- ?????? 01.05.2007 14:53
- hmm 01.05.2007 14:59
- hodnocení 01.05.2007 15:06
- Chudáku 01.05.2007 15:08
- auto 01.05.2007 16:47 mirastr
- hodnocení 01.05.2007 19:56
- Křivda - ČTI ! 01.05.2007 20:48 Dragon.001
- 2.2 01.05.2007 23:10 MiG-21
- hodnocení 02.05.2007 18:38 Halis
- 6b 03.05.2007 21:53
- 9 05.05.2007 16:48 wikinko
- yes 06.05.2007 13:08 mirastr
- Hodnocení 07.05.2007 08:57
- co audio? 09.05.2007 13:51
- 7b 11.05.2007 17:26
- Změna 15.05.2007 19:43 lazak.
- taky zlepšení... 22.05.2007 00:26 Are
- Hodnotenie 22.05.2007 07:36 2.0VTEC
- Hodnocení 23.05.2007 20:29 petrzel1
- Zmena 25.05.2007 18:14 Onyx
- 9b 31.05.2007 22:42
- taketo ja mozem 03.06.2007 16:00
- mam vectru rok 03.06.2007 23:18
- No jo no 04.06.2007 21:43
- bodování 2 12.06.2007 14:01 Focusman
- Zkušenosti na základě asi tak 6x víc ujetých kilometrů 12.06.2007 15:56
- 9b 26.06.2007 10:10 mura11
- Hodnocení 27.06.2007 09:26
- Opel Vectra C - 2,2 DTI 24.07.2007 19:03
- Signum 28.07.2007 18:46
- hlucnost 29.07.2007 12:54
- 10b 29.07.2007 15:51
- moc pekny popis 04.08.2007 17:34
- Obmedzenie výkonu motora - servisný režim 20.08.2007 09:50
- 10b 27.08.2007 12:19 CountachSV
- VECTRA C je pekne auto 19.09.2007 14:38
- aby jsi neřekl.. 20.09.2007 15:54
- boha jeho 05.11.2007 13:54
- Vnitrni cirkulace 02.01.2008 13:36 lumirs
- zadná číra optika 11.01.2008 19:46
- 3.0 CDTI 22.01.2008 18:14
- Řazení 16.02.2008 17:34
- pěkná 12.03.2008 17:57 delvan
- Vekina 21.10.2009 17:53 Sepp
-
RRAAFF 27.04.2007 12:59
diesel
Dávám 10. Jinak to sem vám ten diesel ale moc nevyplatí co? 35000Kč za takovou krátkou dobu, to vychází tak na +-12tkm /rok. -
"-- skrytý --" 27.04.2007 13:05
Dobré auto
Mal som Opel Signum s týmto istým motorom, bol som s ním spokojný. Bolo to služobné auto, kupovalo sa s najazdenými 1.500 km, po dvoch rokoch som ho odovzdával s 224.000 km a absolútne bez závad. Ten šedý interiér je ovšem hrozne nudný, ja som mal béžovú kožu, to bolo trochu o inom ;-) Spotrebu s automatickou prevodovkou som udržal na 6.8 l. Predpokladám, vaša priemerná spotreba sa pohybuje okolo 6 litrov. -
"anonym" [217.118.99.XXX] 27.04.2007 13:28
Vectra
Doma mame 2000r 2,0 16V a kedze vidim ze predchadzajucu radu mas aj ty tak sa chcem opytat na hlavne rozdieli v podvozku-v com je ina ta nova? lepsie aj horsie vlastnosti-
Dragon.001 27.04.2007 23:25
« Re: Vectra
Je to naprosto nesrovnatelné, nová je o třídu jinde. Hlavní rozdíl vidím v tuhosti karoserie. Tam kde je u starší cítit kroucení se nová ani nehne. Výrazný pokrok je též v podvozku - menší náklony v zatáčkách, lepší ovladatelnost a stabilita. Hodně cítit je to na nerovnostech, výtlucích, kde u nové mnohem méně odskakují kola a rozhoupat ji je také mnohem těžší. Na druhou stranu je více náchylnější na vyjeté koleje a boční vítr. Taky předává do volantu trošku méně informací o předních kolech. Možná to je tím posilovačem s proměnlivým účinkem, ve výbavě s klasickým by to možná bylo jiné. Máme ve městě velké stoupání s poměrně ostrými zatáčkami >:-[]. Ty si můžu dovolit projet o cca. 10 - 15km rychleji. >:D-
Dragon.001 27.04.2007 23:28
« Re: Re: Vectra
A ještě bych chtěl zdůraznit menší nedotáčivost nové a to i přes to že stará je 2,0 DTI a nová 2,2 DTI
-
-
-
"-- skrytý --" 01.05.2007 15:08
Chudáku
Proč mám od tebe za jedna? Rád bych abys mi to vysvětlil ale asi máš lepší auzo -
Dragon.001 01.05.2007 20:48
Křivda - ČTI !
Než jsem si uvědomil, jak to tady chodí. Tak jsem rozdal pár neobjektivních známek. Cítí-li se někdo poškozen, dejte vědět. Kouknu na to ;-) :yes: -
Halis 02.05.2007 18:38
hodnocení
Tak na Céčko se chystám a ty jsi mi potvrdil to, co jsem si o ní myslel- dávám za 10. :-) :yes: -
-
wikinko 05.05.2007 16:48
9
kazdemu si daval zaradom 10 a mne si dal iba 9 :'-(
mas to aj odo mna za 9. vectru mam rad -
neregistrovaný: "vladimir" [84.244.82.XXX] 09.05.2007 13:51
co audio?
Zdravim, mám taky Vectru, stejný rok výroby. Znám Opely velmi dobře a přijde mi, že v tomto voze je poměrně slabé audio. Mám tam rádio s MC, vestavěným CD changerem na 4 CD (přímo v rádiu, ne v kaslíku před spolujezdcem) a se zabudovaným telefonem. Je to ten typ co nemá pro předvolbu stanic běžných 6 tlačítek, ale má čísla jako klasický tel. vč. křížku a hvězdičky. Zajímalo by mne, jakou máš zkušenost ty, jestli je to rádiem nebo obecně Opel polevil ve své tradici s vynikajícím ozvučením. Jistě mi dáš za pravdu, že ve všech předchozích Opelech, pokud bylo originál rádio, tak to hrálo naprosto bezvadně. Dík za odpověď.-
Dragon.001 09.05.2007 18:02
« Re: co audio?
No můžu objektivně posoudit rozdíl s předcházející generací. Myslím že, rádio hraje čistě a kvalita zvuku je na slušné úrovni. Hlasitost je pro běžný poslech po dlouhou dobu dostatečná. Neunavuje uši, prostě na komfort. Aby ho ale slyšela půlka města, tak na to nemá. Je hodně znatelné, že oproti Vectře B mu chybí samostatné basové reproduktory v předních dveřích (takže jen 8 repro - alespoň v našem). To v Béčku, když vytáhnu basy (10 repro) a osolím to, to je jiný poslech >:-[] ale, to se ale zas nedá vydržet pořád
-
-
"-- skrytý --" 11.05.2007 17:26
7b
Zvednul jsem ti "známku" na 7b, s tou šestkou pro novou Vectru jsem to trochu přepískl. Nedělám to proto, abys mi opravil šestku u Jagu, dělám to proto, abych byl spravedlivý a napravil drobňoučkou křivdu (vzhledem k mojemu hodnocení ostatních běžných aut). Nic to nemění na faktu, že Oply moc nemusím, já tady hodnotím hlavně auta, recenzi i fotky máš OK..Ať slouží ;-) -
lazak. 15.05.2007 19:43
Změna
Měním body z 9 na 10 fakt supr kára, měl jsem kdysi Béčkovou v kombíku po faceliftu(čirá optika...) a dobré vozítko, jediné co mně hodně štvalo byla spotřeba oleje a spotřeba nafty 7,2l na 100km, byla to 2.0DTI.Co ta 2.2DTI a olej papá taky nebo je to od výměny po výměnu?Ted mám Grandscenic a tam je to vše ok. :yes: :yes:-
Dragon.001 15.05.2007 21:19
« Re: Změna
Před časem byla na první servisní prohlídce a výměně oleje. Obojí je po 30 000km. A nebylo nutné olej vůbec doplňovat.
Co se týče béčkový, tak nám jezdí kolem 6,8. Je to trochu míň než píšeš ty, ale to může být jednak stylem řízení, jestli jezdíš město, nebo dálnici... A hlavně kobík je těžší. Takže bych ten půllitr nějak neřešil. A olej je zapotřebí trochu delejvat. Tak 0,75 litru mezi servisem. Jezdíme po 15 000. No a na to že má nalítáno přes čtvrt míle, tak to není zas tak hrozný. Dolejváme od 100 000 do tý doby vůbec, na 180 000 se to vyšplhalo tak na půl litru no a teď těch 0,75
-
-
petrzel1 23.05.2007 20:29
Hodnocení
Dávám za 5, protože Opel je z Německých značek na samém chvostu. Dizejnově se jim povedl jen Speedster, Calibra (v minulosti úžasná Manta a Opel GT) a teď trošičku i nová Corsa. Jezdil jsem jak ve Vectře 2,0i 4x4, tak v Calibře 4x4 2,0i Turbo, ale přes pohodlnou jízdu a dalo by se i říci sportovní jízdu mě ničím nezaujaly. Calibra měla a stále má alespoň určitý náboj, ducha nebo jak to pojmenovat. Ale Vectra? Hranatá krabice, podobná Nissanu, Toyotě a dalším a dalším autům. Největší prča je ale v ůpravě OPC. To jsem už fakt neskousl. A počkej na kvalitu elektroinstalace za pět let!! Osobně Ti však přeji závad co nejméně!!!-
Dragon.001 23.05.2007 22:57
« Re: Hodnocení
Díky za tvůj názor. Ale chtěl bych říct, že po představení této generace Vectry, jsem z jejího vzhledu taky odvázanej zrovna nebyl. Ptal jsem se, kam zmizely ty nádherný zrcátka, jejichž linie vychází už z masky chladiče, kam zmizel ten dravý výraz?
Postupem času, kdy jsem občas se starší Vectrou zavítal do Opla na výměnu oleje a měl jsem možnost mezi tím předváděcí jízdy. Tak jsem jí začal pomalu přicházet na chuť. Až se můj názor otočil o 180° a nyní parkují vedle sebe v garáži. :-) A opravdu striktně hranatá karoserie a interiér mi nyní v době zaoblování a protahování linií poskytují trochu oživení ze stereotypu. Na silnici se nedá s ničím zaměnit.
Co se spolehlivosti týká, na Opel nenechám dopustit. Mám doma i generaci B, a je to nejspolehlivější auto co jsem kdy řídil.
Zkus se prosím oprostit předsudků z doby před 10 lety, kdy se spolehlivostí byl Opel opravdu otřesný, rezavěl,... a porozhlídni se po netu. Opel byl nyní DVA ROKY V ŘADĚ vyhlášen nejspolehlivější automobilkou Německa! ;-)-
Dragon.001 23.05.2007 23:07
« Re: Re: Hodnocení
Ještě bych se doplnil. Do tohoto hodnocení promlouvá nejen faktická statistická poruchovost všech modelů značky příslušné kategorie. Ale podílí se na něm kvalita služeb autorizovaných dealerů a servisů, úroveň a rychlost oprav, dostupnost náhradních dílů a subjektivní spokojenost zákazníků. :yes: -
petrzel1 01.06.2007 00:38
« Re: Re: Hodnocení
Zdravím! Tak se mi nepodařilo tě vytočit. Škoda... Ale teď vážně! Máš to za 10 bodů a to z těchto důvodů: Nereaguješ podrážděně na kritiku svého auta, ale poctivými argumenty ji vyvracíš. Neoplácíš nízké bodové hodnocení stejnou mincí. A nakonec, byť jsem to o té krabici myslel vážně, tak máš vlastně pravdu. Dnes je to samá boule, ale ostře řezané tvary aby člověk hledal lupou....A nejít cestou módního trendu chce odvahu. Jak ze strany automobilky, tak ze strany kupce. Blahopřeji!
-
-
-
Onyx 25.05.2007 18:14
Zmena
Davam Ti teda 3 za fakt dobrou recenzi. Auto mi jako takovy vazne nic nerika a za to me nemuzes nijak obvinovat. To ze jsem mel predtim Opla je proste jen souhra nahod, kdyz jsem tehdy potreboval neco rozumnejsiho na dojizdeni. Co teda tvy prvni auto? Opel Kadett C Coupe nebo Mantu? ;-) -
-
"-- skrytý --" 03.06.2007 23:18
mam vectru rok
som velmi spokojny. mam podobne skusenosti ako dragon, vyborne auto. -
neregistrovaný: "Pavel" [213.220.204.XXX] 12.06.2007 15:56
Zkušenosti na základě asi tak 6x víc ujetých kilometrů
Hodnocení auta na základě "pěknejch" 35 tisíc kilometrů najetých od roku 2003 považuju spíš za estetickou exhibici než vyhodnocení reálných zkušeností. Najel jsem se stejnou Vectrou 150 tisíc kilometrů za 2 roky a už bych do ní nešel ani zadarmo. To auto bych charakterizoval jako "divné" počínaje chováním podvozku a konče traktor-dieslem (mluvím o 2.2, ne o nových podstatně lepších 1.9 motorech). Za ty dva roky mi měnili poloosy (hned u nového auta), odešla klimatizace, vysypala se ložiska převodovky, prakticky co měsíc to nějaká závada. Už mi bylo jedno, jaké vymakanosti jsou spojeny s odmykáním vozu nebo zabouchnutím kufru, spíš jsem se bál, že vůbec nedojedu. Jo a za naprosto debilní považuju ovládání řady funkcí přes střední displej-neintuitivní software, nelogické funkce... Nutno říct, že další Vectra - z roku 2006 - měla ovládání ještě horší, tam už jsem měl pocit, že se jedná o naschvál výrobce auta a že to nechali programovat nějaké studenty střední školy v rámci výuky... Já bych dal Vectře tak 3 body a doporučil bych všem obcházet ji obloukem. Je to zkušenost ze 3 Vecter C po sobě a na základě 220 tis.km ujetých během 3 let. Vectra - never more!-
Dragon.001 12.06.2007 18:52
« Re: Zkušenosti na základě asi tak 6x víc ujetých kilometrů
Naprosto s tebou nesouhlasím. To že máš takové zkušenosti ti ale věřím. Existují lidé - smolaři.
Já na Opel ale nedám dopustit. Jsou to nejlepší auta, co jsem řídil. Začalo to před hodně lety. Když se po komunistickejch přibližovadlech dovezla ojetá Vectra A. Měla nalítáno něco přes 100 000 a dalších 100 000 rychle dostala. Za tu dobu si řekla jen o rozvody, čepy, tlumiče a pár drobností.
No pak jsem jezdil s Octávkou, nebylo to špatný auto. Ale vypadá jako krabice, místem nepřetýká. Nějak mě nevzala. Pak přišlo Toledo. Tragičtější auto jsem neviděl. Popis odpovídá tomu co ty píšeš o Vectrách. Jen co po 3 letech doběh leasing, muselo auto pryč. Rozhodoval jsem se jaké? A uviděl jsem Vectru B po faceliftu. Prostě skvost.
V den ukončení splátek Toleda už krasavice čekala. Oproti Toledu to nebyl rozdíl třídy. Po všech stránkách ho deklasovala. (Mám jí taky tu s aktuálníma fotkama a popisem jak vypadá po 230 000. Klidně se koukni =D)
Na pozici druhého auta v rodině se mezitím vystřídalo několik vozů. Ale na béčkovku spolehlivostí a přívětivostí nemělo žádný.
Tak jsem pár let pokukoval po generaci C, začala se mi líbit. Navíc byl Opel 2 roky v ředě vyhlášenej nejspolehlivější automobilkou Německa. Ve spolehlivosti mě nikdy nezklamal. Tak jsem nakonec tak před 9 měsíci sehnal tuhle. Stála několik let jako výstavní. Neměla nic najeto, ale byla už starší spec. (nemá novou tvář). A tak byla za dobrej peníz.
Těch 35 000 měla za zhruba 7 měsíců. Teď už je to víc. A stále mě přesvědčuje o správnosti tohoto rozhodnutí. Toho že parkují obě vedle sebe. ;-)-
neregistrovaný: "Pavel" [213.220.204.XXX] 12.06.2007 23:56
« Re: Re: Zkušenosti na základě asi tak 6x víc ujetých kilometrů
Tak ať Ti to jezdí i nadále, budu jen rád, když někdo udělá lepší zkušenost než já! A hlavně ať Ti přesvědčení o správnosti volby vydrží déle než těch 7 měsíců/35 tis.km! By the way, o Opelu jako nejspolehlivějším automobilu Německa jsem věděl z nálepky na zadním okně mé Vectry. Přišlo mi to jako dokonalá ironie a výsměch. Já mám najeto asi 1,2 mio km s řadou různých aut, ale to co s Vectrou jsem do té doby u žádného auta nezažil. Ze začátku jsem z toho měl trauma, později jsem si zvykl. Prostě po 5 až 10 tisících km tj. cca každých 3 až 6 týdnů se něco muselo vysypat. Když ne, tak jsem znervózněl a obával jsem se, že tentokrát se mi to stane někde za hranicemi, což je vždycky větší vzrušení. Jinak ve firmě jsme těch Opelů Vectra měli asi 10 a podobnou zkušenost jako já udělali skoro všichni, bezporuchové auto bylo skutečnou vyjímkou. Postupně se taky přešlo na jinou značku. V této souvislosti by mě fakt zajímalo, kdo a jakým způsobem přišel na to, že Opel je nejspolehlivějším autem Německa??!! Fakt jsem o tom věděl jenom z té nálepky na skle (ale víc jsem se o to aktivně nezajímal). To je nějaká objektivní anketa? Jo a abych uvedl taky nějaké pozitivum: prakticky se všemi závadami si v Auto-Staiger dokázali poradit, to jsem u nich oceňoval. I když se někdy na díly čekalo třeba i několik týdnů, díky tomu mám za 3 roky ježdění s Vectrami najeto skoro 20 tisíc km s náhradními auty. Hezké skóre, ne?
-
-
-
-
"-- skrytý --" 27.06.2007 09:26
Hodnocení
Skvělá recenze, množství fotek, navíc pro mě favorit na koupi nového vozu.... 10bodů. ;-) -
neregistrovaný: "Radek" [217.197.158.XXX] 24.07.2007 19:03
Opel Vectra C - 2,2 DTI
To video je pěkné,ale Vectra GTS se trošku liší od té tvé podvozek je o dost tvrdší a jinak nastavený takže to nelze srovnávat ;-\ Ale jinak pěkná měl sem ji taky,atˇ slouží. -
"anonym" [88.100.113.XXX] 28.07.2007 18:46
Signum
Zdravim a mam doitaz - chci koupit Signum as mam nabídku na 2.0 turbo benzin 175k. Bojim se spotřeby - oprávněně?-
Dragon.001 29.07.2007 13:16
« Re: Signum
Tak na to bohužel opravdu neumím odpovědět. Jezdím jen naftou. V současný době mi klesla průměrná spotřeba dokonce na 5,9 litru. Když se na to šlape, jedu tak za 8-9. A to je na obsah 2,2 slušný. Tomu říkám "za málo peněz hodně muziky" >:D Zkuste si najít někoho s podobným benzínovým motorem :yes: Ale já osobně bych radši volil ten třílitr v naftě = stejné jízdní vlastnosti za poloviční spotřebu
-
-
"anonym" [85.160.84.XXX] 29.07.2007 12:54
hlucnost
dobry den, mame doma saab 9-3 s rekl bych identickym motorem a chci se zeptat, jak je to s hlucnosti vaseho dieslu. mam totiz pocit, ze saab je hlucny vic, nez napr diesl v octavii. dekuji za odpoved-
Dragon.001 29.07.2007 13:25
« Re: hlucnost
Já jsem s hlučností velmi spokojený. Motor je velice tichý. Cestující neznalý auta se často ptaj, jestli je to benzín nebo nafta :yes: S novou octávkou jsem nejel, takže nedokážu říct. Rozhodně se ale odhlučnění interiéru liší podle stupně výbavy a typu použité klimatizace. Saabem jsem nikdy nejel, takže taky nedokážu posoudit.-
"anonym" [85.160.106.XXX] 29.07.2007 14:32
« Re: Re: hlucnost
prave, ze je to stejny motor (saab pouzival diesly opelu) a mam pocit, ze je hlucny docela dost. rozhodne je poznat, ze to neni beznin:) ale je mozne, ze je jinak odhlucnen, nez ve vectre. je ted nove (ojete) koupeny, tak pujde na celkovou prohlidku, tak se na to zeptam v servise. ale i tak diky ;-)-
"anonym" [84.47.35.XXX] 23.01.2008 20:38
« Re: Re: Re: hlucnost
myslim,ze mas pravdu.je to ten isty motor.ten motor je za studena dost hlucny a pri naberani otacok ma taky ostry zvuk ale akonahle sa zohreje je tichucky-skoro ho nepocut.ale aj ked je studeny,nieje to nic hrozne.akurat pocut,ze v tom aute je motor.. ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 29.07.2007 15:51
10b
Než jsem začal číst, říkal jsem si obyč stříbrná vectra. Pvní řádky recenze mě přesvědčili že úplně obyč není a zaslouží si 10b... -
"anonym" [213.151.202.XXX] 20.08.2007 09:50
Obmedzenie výkonu motora - servisný režim
Mám najazdené 120 000 km za tri roky a okrem iných poruch sa mi parkrát stalo, že motor bezdôvodne prestal ťahať a rozsvietila sa trojuholníková kontrolka - porucha motora. Veľa vecí si riešim sám tak aj tento. Po konzultácií so servisným technikom som hľadal chybu v podtlakovom systéme (tesnosť všetkých tenkých hadičiek). Jedna bola uvolnená. Chyba bola odstránena motor šľapal. Asi po 5000 km pri jazde do kopca sa to zopakovalo. Neskôr sa to zopakovalo ešte niekoľkokrát.Vylučovacou metódou som prišiel na to, že stačí zastaviť, motor vypnúť a znovu naštartovať. Porucha sa vyresetuje a pokračujete ďalej. Test elektroinštalácie v autorizovanom servise nenašiel žiadnú chybu.Vrtalo mi v hlave prečo sa porucha stále nepravidelne objavuje a prišiel som na jednú vec.
Pri jazde do kopca (ale aj po rovine) nizkými otáčkami motora je nedokonalé spaľovanie (pričom motor ťahá bez problémov) softwér to vyhodnotí ako poruchu a obmedzí výkon motora.
Ako som uz opísal stačí vypnúť zapaľovanie a pokračovať zvýšenymi otáčkami motora.
Odvtedy si dávam pozor uz mám najazdené o 50 000km viac a žiadná porucha neprišla.
Poruchu si môžete navodiť a vyresetovať aj sami. Zaraďte 5.rychlostný stupeň pri rýchlosti cca 60 - 70 km
a stlačte plynový pedál na podlahu. do 5-10 sec sa porucha objaví. Reset už poznáte.
Veľa pohodových kilometrov!-
Dragon.001 22.08.2007 19:46
« Re: Obmedzenie výkonu motora - servisný režim
Díky, asi máš pravdu. To s tou 5 při 70 se mi sice podle návodu nepovedlo. Ale je pravda, že se porucha objevila na dálnici. Při cca. 160 km/h 5r. stupni ve stoupání a plynu na podlaze. Kdy motor po cca. 5-10 s. jakoby zaváhal a poté přešel do nouzového režimu.
Ptal jsem se v servisu. Řekli, že toto se stává u jedné série EŘJ. motoru. Pokud by se to opakovalo častěji, vyřeší to definitivně přehrání softwaru. Stalo se mi to zatím jen 1x, takže to neřeším...
-
-
CountachSV 27.08.2007 12:19
10b
čau chlope :-) díky za reakci i hodnocení, oplácím stejným a píšu k výše postavenému ze tvých vozů :-). Cčko se mi fakt líbí v Caravanu čeče, neuděláme nic, a stejně tak Bčko :))) ale to je otázka vkusu, to znáš... takže se měj! -
"-- skrytý --" 19.09.2007 14:38
VECTRA C je pekne auto
Ale trosku k tej diskusii ASRA OPC u Dana. V prvom rade si precitaj vsetky moje prispevky u neho.
Dalej neviem preco by skusenosti kolegov, z ktorych s niekotrymi som v kancli denne, s niektorymi dokonca sa vozim velmi casto (niekedy oni mna, niekedy ja ich). Spolu sa hrabeme v autach, spolu pozerame olej, spolu davame do servisu... Preco by taketo skusenosti mali byt typu JEDNA BABA POVEDALA? Nechapem. Ano nie je to uplne to iste, ako 100% vlastne auto, ale... Navyse ten kamarat, co robil v autorizovanom servise OPEL a uz tam nerobi a ma z tym autom 10krat vacsie skusneosti, hoci Ty sam mas 2 OPLE. On ich za tyzden videl vzdy aspon 10.
Napriklad uznavam, ze OPEL DIESIEL nemame vo firme ani jeden, aspon o tom neviem. Tie mozno tiez nezeru.
Co sa tyka vymeny olejov, vsetci vymiename kvalitny olej, niektore auta su eset v zaruke, takze to robi autorizovany servis (ja viem nic moc, ale urcite tam neleju nic za 150Sk / liter).
Tiez si aj u prispevkov u Dana mozes precitat. Napisal som tam aj, ze OPEL su pre mna pekne, velmi soplahlvie auta a ja tej automobilke celkom fandim. Kazda znacka svoje muchy ma a zranie oleja u hned niekolkych typov motora pri OPEL touto muchou je (jednou naozaj z mala much). Som velky fanusik HONDA a tiez tej automobilky nejake muchy najst viem, objektivne.
Takze tak, uzivaj si OPLE, urcite pekne mat doma dve tak komfortne a prijemne vozitka, ako su VECTRA B a VECTRA C.-
Dragon.001 22.09.2007 21:10
« Re: VECTRA C je pekne auto
No jen 2 ne. Jezdil jsem ještě generací A. A v rodině jsou další 3. Calibra a 2 B. To ale není tolik důležité. Já jen vím o jediném motoru Opel, který žral olej. Ten se montoval nejen do Vectry B a měl označení myslím X16XEL (nejsem si ale jistý). A ten tím byl opravdu proslulý (po pravdě).
Jen tak na okraj Opel odebírá dost koncernových motorů GM, nejčastěji vyvíjených ve spolupráci s Fiatem. Užívají se ale i ve vozech jiných značek nejen Opel a Fiat. Paradoxně si u prakticky identických motorů stěžují na spotřebu oleje většinou pouze u Opla.
Tím samozřejmě nechci říct že si vymýšlíš. Jen prostě já mám asi na motory štěstí a lidi v tvém okolí smůlu. Jinak si to vysvětlit neumím.
-
-
"-- skrytý --" 20.09.2007 15:54
aby jsi neřekl..
po zajímavé diskusi došlo na větší objektivitu, takže odemně za 9b, nakolik Vectru znám dobře (táta má GTS 2,2DTI) recenze je vyborná a 10b si zaslouží hlavně podvozek...
takže se snad za novu znamku neurazíš...
-
"anonym" [194.197.79.XXX] 05.11.2007 13:54
boha jeho
chlapi kolik vam je roku??? Vy se tady handrkujete o znamky jak kluci na piskovisti o lopatku ... ja ti dam 1 bod protoze ty jsi mi dal taky 1 ... promin, menim na 6 ... oka tak ja ti to taky zvednu >:D >:D >:D -
lumirs 02.01.2008 13:36
Vnitrni cirkulace
jen otazka, ta vnitrni cirkulace se automaticky zapina na zaklade jakeho impulsu?-
Dragon.001 10.01.2008 11:48
« Re: Vnitrni cirkulace
Je tam čidlo kvality nasávaného vzduchu z venčí. To v něm hlídá množství škodlivin. Když překročí limit, tak se buď částečně nebo úplně uzavře. Tak aby jich v kabině bylo co nejdéle co nejnižší množství.
Ale raguje jen na výfukový plyny a podobný jedy, takže když pojedeš kolem haldy hnoje. Tak i když budeš chcípat smradem, tak se nezavře. A musíš si to udělat sám čudlíkem. :yes:
-
-
"-- skrytý --" 22.01.2008 18:14
3.0 CDTI
Ahoj, mal by som otazku, ci nemas skusenosti s tym motorom 3.0 CDTI (184k). Podla mna boli super tie 2.2, co mas Ty, ale tie uz sa nepredavaju. Viem, ze ten 1.9 sucasny nestoji za vela (kupeny od FIAT). Kamarat ma moznost kupit SIGNUM s tymto motorom v plnej vybave, s tymto 3.0 ale nemam ziadne skusenosti, ani som sa v nom neviezol...-
"anonym" [195.168.176.XXX] 22.01.2008 18:59
« Re: 3.0 CDTI
Ahoj, dúfam, že nevadí, že budem písať sem... Kamošova mamina má Vectru Caravan 3,0CDTi Cosmo, najazdených cca 80 tis km a zatiaľ bez akéhokoľvek problému. Tak ak budeš chcieť vedieť niečo konkrétne, tak mi napíš, ale môžeš aj sem a ja sa spýtam.
P:S. Ten trojliter vyzerá v prospektoch nie moc nadupane, ale v reále to ťahá nádherne ;-)-
-
Dragon.001 23.01.2008 01:41
« Re: Re: Re: 3.0 CDTI
No tak s tím 3,0 jsem v životě nejel. Tak fakt nedokážu říct. Ale vzhledem k tomu že i ta 2,2 jede parádně.... Bude to ještě lepší :yes:
Ale hlavně jako dálniční expres. Protože ten těžkej motor v kombinaci s hnaným předkem... no bude to asi dost nedotáčivý. S váhou motoru nic neuděláš. Já tu 2,2 vidím jako dostatečně výkonnou při zachování výborný ovladatelnosti v zatáčkách. Kdy má auto na limitu sice lehký sklony k nedotáčivosti, ale není to nic hroznýho. Ta 3,0 na tom bude o dost hůř.
Navíc při provozu zhruba 35% město a 65% mimo jezdím za 6 - 6,2 litru na 100km a to nohu fakt nehlídam a je neustále puštěná automatická klimoška (nepoužívam ECO mode). Ta teď v zimě sice nechladí, ale zas hlídá vlhkost vzduchu. Aby v autě bylo příjemně a nemžily se okna. Když je vypnutá, dá se jezdit bez problému pod 6l/100km.
Ve tvý situaci bych taky dost váhal. Ale asi bych volil tu 1,9-150k. Je to jen o 34koní míň naž má 3,0 a ty chybějící kila na předku v zatáčkách jen uvítáš. Navíc jsem o motorech 1,9 slyšel zatím vesměs jen chválu :yes:-
"anonym" [84.47.35.XXX] 23.01.2008 20:03
« Re: Re: Re: Re: 3.0 CDTI
ta 3,0 ma drahe nahradne diely.to jej jeden z tych "specialnych" motorov.nebolo ich vela ,takze este o to horsie..-
-
"-- skrytý --" 29.01.2008 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3.0 CDTI
No ja som prave na tie motory 1.9 z FIATu nepocul nic dobre. STK na maminej fabii mi vybavoval clovek, co jazdi len opelmi, vo firme maju len opel a on sa one stara... 2.2 DTI chvalil velmi, ze vynikajuci motor, ale tie 1.9, tie oznacil za nie prilis podarene a cudnu taktiku OPEL, ze si take nieco nevyrobili sami, ale nakupili.
Kamarat ale do toho 3.0 asi pojde, tam som zvedavy, ako bude spokojny...
-
-
-
-
-
-
Kubyyyk 29.01.2008 10:24
« Re: 3.0 CDTI
Ahoj ja sem se s tim parkrat svezl...kamarad ho ma v rodine a jezdi s nim prevazne on...jako zatah na jakejkoliv stupen v jakejchkoliv otackach j paradni...je to rocnik 2004 caravan...v plny palbe s kuzi na 17kach kolech s xenonama...musim rict ze sem s nim jel i na okreskach a celkem ostre a byl sem az prekvapenej jak to auto vyborne drzi stopu!!
-
-
"-- skrytý --" 16.02.2008 17:34
Řazení
O těchto Oplech se říká, že maj gumové řazení. Máš s tím nějakej problém? Já mám tu samou jako ty a když mám studenej motor, tak tam většinou nejde dát zpátečka. Musím nejdřív zařadit pětku a pak tam už jde. Je to jenom problém u mě a mám vyhledat servis nebo to je u těchto aut běžný?-
Dragon.001 16.02.2008 19:00
« Re: Řazení
No říká se to, ale vzhledem k tomu že poslední 3 ze 4 aut co jsem měl jsou Vectry v pořadí A, B, C. Až na vyjímku kterým bylo Toledo mezi Vectrama A a B. Bylo otřesný, fakt krok vedle. No ale zpět k věci :-) Ojektivně mi to řízení gumové nepřipadá. Je trošku měkčí a komfortní stejně jako spojka. Jde naprosto lehounce, neklade moc odporu. Ale i tak mi připadá dost přesné. Odpovídá to povaze auta, není to žádný sportovně zaměřený jako např. BMW 335D
S tím, že by mi nešlo zařadit jsem se ještě nesetkal. Ale o autech toho vím dost. Budu hádat že jsi ji koupil jetou a má nalítáno kolem 100 000km a víc. Když totiž řidič s fofrklackem dost lomcuje. Časem se vyběhá klub kde je fofrklacek uchycenej a opotřebujou se i lanovody. Pak se ti díky týhle vůli nestaví synchrony v převodovce 100% proti sobě. Navíc pokud je převodovka studená a tím pádem i stuhlý olej, nemáš dost síly na pootoční hřídele převodovky na zpátečku. Rychlosti 1-5 mají jinou konstrukci (používají se častěji než R a navíc se řadí i za jízdy auta). Tak tím, že tam kopneš 1 ten hřídel pootočíš a R ti tam pak spadne...
Neni to nic vážnýho nebo nebezpečnýho, myslím že výměnou kloubu řadičky a lanovodů to vyřešíš, ale osobně si myslim že to je v tvým případě vyhozenejch X tisíc.
A kdy bude na moje.auto.cz? Ať je nás tu víc hmm? ;-)-
"-- skrytý --" 16.02.2008 23:24
« Re: Re: Řazení
Taky jsem si myslel, že to bude dělat ten stuhlej olej, protože když je motor ohřátej, tak už tam jde. Dobře jsi auto odhadnul. Opravdu jsem koupil jetou s 94 tisícema.
Jinak auto sem dám brzy. Teprve dnes jsem se registroval a ještě musím auto prohnat myčkou. A taky chci nejdřív zapracovat na recenzi, abych tady nedělal ostudu :-)
-
-