Recenze

C63 AMG (muž 28 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mercedes-Benz C C270 CDI

9,28 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz C, foto 1 Mercedes-Benz C, foto 2 Mercedes-Benz C, foto 3 Mercedes-Benz C, foto 4 Mercedes-Benz C, foto 5 Mercedes-Benz C, foto 6 Mercedes-Benz C, foto 7 Mercedes-Benz C, foto 8
Mercedes-Benz C, foto 9 Mercedes-Benz C, foto 10 Mercedes-Benz C, foto 11 Mercedes-Benz C, foto 12 Mercedes-Benz C, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta babyBenz Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:118597 palivo: nafta počet válců: 5 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2685 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,9 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 455 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6,8

Popis vozu

TECHNICKÉ INFORMACE:

Výrobce: Mercedes-Benz
Model: C-klasse
Generace: C-klasse (W203)
Typ: C 270 CDI
Počet dveří: 4
Výkon(KW/K):125/170
Maximální rychlost: 230 km/h
Zrychlení 0-100 km/h: 8.9 s
Objem palivové nádrže:62 l
Produkce(Rok): 2000-2004
Typ karosérie: Sedan
Počet míst: 5
Délka: 4526 mm
Šířka: 1726 mm
Výška: 1426 mm
Rozvor: 2715 mm
Rozchod vpředu: 1505 mm
Rozchod vzadu: 1476 mm
Objem zavazadlového prostoru: 455l
Umístění motoru: vpředu
Zdvihový objem: 2685 cm3
Točivý moment,Nm při 1/min: 400/1800
Typ paliva/vstřikování paliva: Diesel/Commonrail
Rozvod: DOHC
Počet válců: 5
Vrtání x zdvih: 88 mm x 88.3 mm.
Stupeň komprese: 18
Počet ventilů na válec: 4
Poháněná kola: zadní
Počet rychlostních stupňů/typ převodovky: 6/manuální
Brzdy vpředu/vzadu: kotoučové s vnitř.chlazením/kotoučové+systém ABS
Pohotovostní hmotnost: 1585kg
Sériový rozměr pneu: 205/55R16


CESTA K AUTU:
Jak jsem již psal ve své předchozí recenzi, o značku Mercedes-Benz se již zajímám od svého útlého věku. Vždy jsem s velkým obdivem vzhlížel k rozmanité historii značky, technickým inovacím a jejich přínosu pro motoristický svět a v neposlední řadě i úspěchům v motoristickém sportu. Prostě pro mě je značka Mercedes-Benz srdeční záležitost:)
Chápu, že někdo má zase v oblibě BMW, Škodu nebo i Dacii tím pádem nebude s mojí recenzí kolikrát souhlasit (každý jsme jiný) a proto berte prosím v potaz, že recenze je psaná mnou, tudiž objektivně:)

Po pečlivém zvážení své finanční situace jsem se rozhodl, že do svého užšího výběru budoucího vozu s trojcípou hvězdou na kapotě zařadím model CLK(kupé W208) a E klasse(sedan W210). Navíc Felicia mě za ty 3 roky"naučila řídit"(pro Felicii mám jen slova chvály, za ty prachy parádní auto) a tak jsem si říkal, že se ke koupi Mercedesa se už musím "rozhoupat". Časem jsem ze zájmu vypustil model E(W210) a začal se soustředit pouze na CLK(W208) po faceliftu s motorem 2,0 141kw kompresor.K tomuto modelu jsem si říkal,že se ke mě jako mladému člověku víc hodí než limuzína. Motor z referencí od uživatelů není ten z nejhorších(provozní náklady/výkon).Najít v rámci Prahy(časově jsem docela vytížen tak jsem se rozhlížel pouze okolo svého bydliště) nějakého Mercedesa přece nemůže být žádný problém,říkal jsem si. Jenže na "každém rohu" jsou dnes autobazary-žadný soukromník v tu dobu CLK neprodával v Praze, kde je to furt s autama stejný co se týka značek:Škoda,VW,Ford,Audi atd. a pořád to samé.Když už to byl MB tak většinou mimo nad rámec finančních možností nebo se stavem akorát tak na pojížďku na vrakáč. V podstatě co si budeme nalhávat, my fandové do aut, sehnat CLKáčko ve slušným stavu kolem 100 000kč v Praze=nemožný.A tak jsem bloudil na netu den co den po inzerátech, chodil jsem na čumendu do bazarů až čirou náhodou jsem koncem srpna zabloudil do Čakovic a tam to spatřil. Na první pohled konečně pohledné auto -C klasse W203.Není to CLK, ale je to hlavně MB a i když výrazně "Céčko" překročilo mnou požadovaný finanční strop,za výrazného podpoření mé rodiny v konečném rozhodování jsem si řekl:"Jdu do toho!!"C klasse se mi také vždy líbilo,ale nějak jsem si nedával šance na jeho pořízení(finančně trochu jinde).Nezpanikařil jsem a auto jsem před koupí řádně vyzkoušel, vše co se dalo odzkoušel, nechal jsem na to mrknout automechanika, udělala se diagnostika až teda vše klaplo podle mého plánu a já mohl rád/nerad "vysolit"prachy na stůl, převzít klíčky od vozu a splnit si tak svůj velký sen: vlastnit vůz Mercedes-Benz:)


POPIS VOZU:
JÍZDA:
Podvozek W203 byl od chlápků ze Stuttgartu naladěn na komfortní jízdu, ale díky pohonu zadních kol lze sem tam(dobrý podklad, sucho přiměřená rychlost) zažít požitek ze sportovnější jízdy=to je ten moment kdy v zatáčkách Vás chce "předběhnout" záď auta. Na 16" kolech si auto slušně drží zvolenou stopu a pokud nenarazíte na nějaký ten "kráter" v silnici o nějakých nerovnostech nemáte ani tušení. Co je pro mne zatím otazník je chování vozu v zimním období. To se asi systém ESP a ASR pěkně zapotí..
INTERIÉR:
Interiér ten se nese v duchu větších mercedesů, tím pádem je i přímo "mercedovsky" zpracován a i po 12 letech nic nikde nevrže. Použité materiály odpovídají tehdejší ceně vozidla cca 1,2 mil. Kč. Osobně jsem rád, že obložení některých částí interiéru je z karbonu- je to lepší než to dřevo.
Ve voze se sedí podstatně nízko(než třeba v Mondeu) a v mě to evokuje "sportovní" dojem. Díky středovému tunelu sice v přední části není moc místa na nohy, ale zase to působí jako celek bytelným dojmem :)
Co se týká obsáhlosti výbavy tak mám k dispozici: 4x el. okna, otevírání kufru pomocí tlačítka u řidiče/na klíčku, multifunkční volant, senzor světel, dešťový senzor, tempomat, palubní Pc, vyhřívaná skla zrcátek, vyhřívaná přední sedadla, rádio a Cd měnič, klimatizovaná přihrádka ve stř. tunelu, příprava pro telefon, ESP, ASR, 2 zónová man. klimatizace, vyhřívání čelního a zadního skla, komplet zrcátka v el. držáky na pití, 6x airbag.
ZÁVĚR:
Splnění motoristického snu-vlastnit MB :-)



Silné stránky

image značky, výkon motoru, precizní zpracování, výbava, komfortní svezení

Slabé stránky

méně prostoru pro posádku, lákadlo pro nenechavce, absence možnosti sklopení zadních sedadel(pouze za příplatek),uživatelská nenáročnost-ani hladinu oleje si nezměříte, auto si ji změří samo.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím nic

 

Novinky v recenzi

22.2.2014 15:14

Nová spojka

Výměna spojky(Valeo) při 122633km. A taky jsem objevil docela dobrý shop :www.bmw-mercedes.cz

30.9.2013 20:06

Brembo

Současné kotouče a destičky už měli dost. Tak při (asi neoficiálních) 120 000km jsem je nahradil těma od firmy Brembo+brzdová kapalina.


Další vozy Mercedes-Benz C



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

bez výhrad

praktičnost
7

slušný počet odkládacích prostor, ale ta možnost sklopení zadních sedadel chybí

prostornost
8

pro mojí postavu(180cm) vše tak akorát. Více místa pro nohy posádky by ale neuškodilo.

jízdní vlastnosti
10

zadní pohon kol za sucha fascinující. Auto slušně drží zvolenou jízdní stopu.

jízdní komfort
10

na kvalitní silnici je poznat v čem to sedím, prostě Mercedes. Ale většina našich silnic je na tom tak jak je takže přes tvrdé naladění podvozku a přes 16ti palcová kola je jízda přes výmol docela i nepříjemná.

provozní náklady
10

Zatím kromě nafty nic nechce

náhradní díly
0

Pro Mercedes je většina dílů jen z originálu-hlavně ty mechanické. Co se týče karoserie je nabídka dílů z druhovýroby u tohoto modelu citelně lepší.

výkon motoru
10

pro mě něco bombastického hlavně ten krouťák. Na popohnání Passatů, Octavií v provozu to stačí..

spotřeba
9

dálnice=průměr 5,0 l město=průměr 6,5-7,5 l kombinovaná=průměr 7,1 l

hlučnost motoru
10

pětivál do 4000 ot/min prakticky není slyšet

kvalita sedadel
10

zpracování, obsáhlá možnost jejich nastavení=10b:)

brzdy
10

Brembo standard

zavazadlový prostor
8

normálka 455litrů







Blesk.cz

Rozrušená Anička Slováčková: Strach z rakoviny! Jaký je ortel lékařů?

Rozrušená Anička Slováčková: Strach z rakoviny! Jaký…

Někdejší hvězdu show Tvoje tvář má známý hlas Annu Slováčkovou (23) svíral v posledních dnech velký strach.…

Řepka s Kristelovou: Útok na přestupkovou komisi! „Došlápnu si na tebe!

Řepka s Kristelovou: Útok na přestupkovou komisi!…

Kateřina Kristelová (38) a Tomáš Řepka (44) se nezastaví před ničím! Poté, co byli oba - zatím nepravomocně -…

 

iSport.cz

Velký krok pro český ligový fotbal. LFA se stala členem European Leagues

Velký krok pro český ligový fotbal. LFA se stala…

Ligová fotbalová asociace se stala členem asociace European Leagues, která sdružuje evropské soutěže včetně…

Štěpánkovo dojemné loučení: díky rodičům, slzy s Nicole i Rogerův vzkaz

Štěpánkovo dojemné loučení: díky rodičům, slzy s…

Ještě jednou, naposledy. Radek Štěpánek ukázal fanouškům sílu „Českého lva,“ jak nazval svou pompézní rozlučku s…

 

Reflex.cz

Mám sen, že v církvi povstanou homosexuálové, říká teolog, který se přiznal k homosexualitě

Mám sen, že v církvi povstanou homosexuálové, říká…

Kázání monsignora Petra Piťhy bylo štvavé a mrazivě směšné, trestní oznámení je v pořádku a minimálně omluva a…

Jsem idiot, ale podle psychiatrů inteligentní, zákon porušuji úmyslně, říká budoucí starosta Pavel Novotný

Jsem idiot, ale podle psychiatrů inteligentní, zákon…

Bulvární novinář a protekční spratek Pavel Novotný se po úspěchu v komunálních volbách stane starostou pražské…