Renault Mégane (2010)
13.11.2010Výběr nového vozu a koupě: Každý kdo kupuje nový vůz si obvykle stanoví minimální požadavky na vůz a maximální limit, přes který by se cena neměla…
Renault Megane III Grandtour (Brázdin)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brázdin 24.11.10 23:09
« Re: Fajn recenzia
Tak už mám auto zpátky ze servisu. Mrkni se na kartu zkušenosti se servisem. Byl jsem pobaven hláškou technika, že auto kouří, protože je to živý motor. Zajímalo mně co tím myslel. Prý to myslel tak, že Renault motory neustále vyvílí a občas vymyslí něco nového, což je ale horší jak to staré, takže pak přijde připis a vše se opravuje a dává do stavu, jak se to dělalo dříve. V mém případě jsem měl prý štěstí na sérii, kde začali dávat vstřiky pootočené o 90 stupňu jinak, ale pak se zjistilo, že tyto auta za studena kouří, mají hlučný chod, nepravidelný běh a perou do válců po startu moc nafty. Kruci proč tohle zkouší tvůrce vozů na nás klientech? To mají zkoušet na testovacích vozech někde na svém polygonu a né na prodávaných vozech. Také nevím proč experimentují s motorem 78kW Euro4, když o 14 dní později byl v nabídce už pouze motor 81kW FAP Euro5. Že by si technik vymýšlel. Bože vždyť to auto nemám ještě ani měsíc a už ho musím neplánovaně odkládat do servisu !!! :'-( -
Brázdin 23.11.10 22:51
« Re: Fajn recenzia
díky za pochvalu, moc dobře jsem nedopadnul. Jsem bez auta a zítra bych si pro něj měl jít, tak hlavně doufám že když už mi auto na 2 dny zabavili, tak alespoň najdou důvod proč to kouří. Pokud na mně půjdou cestou že se jim závada neprojevila, tak si je podám. Původně mi auto měli předat dnes odpoledne, ale údajně musí déle diagnostikovat závadu. -
mvdr 22.11.10 23:22
« Re: Re: sice objektivní,ale...
Perfekne vysvetlene! Aj pre mna je dolezity pomer cena/uzitocna hodnota/moja potreba a €, ktore do auta chcem vrazit, bohuzial, Renaulty maju spatnu povest, ale ludia, ktorych poznam a maju tuto znacku vratane mna, si zatial nestazovali. Mozno preto, ze si auto kupovali vzdy ako nove, vraj odkedy sa Renualt spojil s Nissanom, su spolahlivejsi.
Mam nove auto, zaruku 4 roky, takze to neriesim.
Pokazi sa aj Mercedes, ci VW a tieto znacky su naviac brutalne predrazene, takze v konecnom dosledku zaplatite za auto viacej € a je to takisto nove auto ako novy Renault, ma rovnaku sancu pokazit sa...
Rozdiely su potom uz iba vo vkuse majitelov, ktori si auto vyberaju podla svojich predstav, niekto ma pred barakom VW Golf, slipy so znackou VW, piercing VW a o VW sa mu aj sniva... Pekny vecer zelam ;-) -
Brázdin 22.11.10 21:46
« Re: sice objektivní,ale...
Víš když jsem si před 12 lety kupoval Toyotu Carinu za 440.000Kč (po 160.000Kč slevě), uvažoval jsem stějně, pak jsem si kupoval Tyotu Avensis 890.000Kč a opět jsem uvažoval stejně. Teď mám ale 2 děti, 2 auta, novostavbu, která stále ještě polyká peníze a mám tudíž jiné nutnosti do kterých musím investovat. navíc jsem potřeboval auto kousek kratší než byl Avensis, tedy kombík nižší střední třídy či MPV a poraď mi nějaké MPV či kombík nižší střední třídy s dokonalou bezpečností s ESP a vyrobený v Japonsku v ceně kolem 400.000Kč. Víš o nějakém takovém autě? Já tedy ne. Stejně bych musel koupit němce či korejce a po mých dřívějších zkušenostech, bych si tím moc nepomohl. Tomu korejci bych dnes věřil skoro víc jak němci a má alespoň také dlouhou záruku, ale zase má horší bezpečnost a jízdní vlastnosti. A tak mám Megana. Nejsem z něj nikterak odvázaný a rozdíl kvality oproti Toyotě jsem viděl po prvních 100km, ale když to tak vezmu. Už jsem z masírek asi vyrostl a teď potřebuji bezpečný dopravní prostředek pro mou rodinu. Vážím si ale tvé argumentace a japonce rozhodně nezavrhuji. Naopak, vzhlížím k nim s velikým respektem a uznáním. -
"-- skrytý --" 22.11.10 11:38
« sice objektivní,ale...
nemůžu se zbavit dojmu, že 400tis kč se dá utratit hodnotněji. Sice je fér, že majitel uvádí vše i s negativy, ale když to čtu, je mi jasný, kde se bere pověst Renaultu... záruka by mě ani v nejmenším nezajímala, pokud je předpoklad, že budu několikrát ročně volat a jezdit do servisu, proč se nervovat? Přitom ve výběru byla auta, kde mohl být klid celou dobu 4-5let. Mám japonce (Accorda) absolutně je na něj spolehnutí, měl jsi Avensise, asi víš o čem píšu. -
DanV 15.11.10 16:22
« Podběhy
Ještě bych ti doporučil zkontrolovat podběhy. Jsou tam takové umělohmotné matky, který drží plastovou výplň (nevím pořádně, jak to popsat).
Vzadu jsou určite a vepředu si nejsem jistej. Každopádně se rády povolujou. Já už 2 ztratil.
Sice to nemá na funkci vliv, ale mam takový tušení, že když mi ty matky upadly, tak se zezadu začalo ozývat bouchání při přejezdu nerovností, jak ten plast mlátí o podběhy. Ale možná to není tím. -
-
Brázdin 14.11.10 20:30
« Re: Megane
Na seřízení ostřikovačů se ještě podívám, mám to v plánu, ale obávám se že to moc nepomůže. Když stojím na místě, stříkají ostřikovače celkem správně, ale za jízdy nestačí. Jako by to čerpadlo dávalo malý tlak.
Pokud jde o spotřebu, také čekám že po zajetí klesne, ale zatím nepozoruji její pokles. U mého bývalého naftového Avensise D-4D spořeba klesla během prvních 1000km a pak už byla celých 180.000km pod 6 litry/100. Zhruba stejnou spotřebu mám zatím s o dost lehčím a méně výkonným Meganem. Tak snad si Megan sedne později. -
Mirasr 14.11.10 20:18
« Re: Re: Le grand
Taky mám do roka v plánu koupit nový auto do 400 000Kč. Nejsem extra náročnej ale mělo by to určitě mít ESP, 6xairbag, manual klima mlhovky a ještě pár kravinek. Kufr nepotřebuju extra velkej. Už jsem zkoušel spoustu aut tak uvidíme. Zatim mam 2 roky starou thalii se kterou jsem nanejvýš spokojen, až na to že nemá klima kterou bych už rád měl a nějakou tu vyšší bezpečnostní výbavu. Jinak renaulty mam rád a vůbec francouze, nic jinýho jsem neměl a problémy žádný -
Nicco 14.11.10 10:33
« Megane
Tie ostrekovace celneho skla skus nadvyhnut ihlou. Malo by to byt v navode. Ten motor si vela ludi pochvaluje, ako velmi usporny. Kedysi s nim boli problemy - vstrekovace a cerpadlo (myslim) od Delphi, hlavne v Cliu. Spotreba by mala este klesnut, zatial si o 1L nizsie nez 1.6 benzin, ale ja jazdim vela po meste. Ked das spodny kryt motora, tak by to malo trochu podrzat teplotu, ale neviem, ci motor nie je hlinikovy. To potom rychlo chladne, ale zase sa aj rychlo ohrieva. To je problem kazdeho dieselu, ze na kratkych trasach ma vyssiu spotrebu. Diesel je na dlhe streky, inak sa ti ani nevrati ten vstupny poplatok oproti benzinu, ktory je teraz v zaklade za nejakych 250.000!