Renault Clio (2013)
13.10.2013Nové Clio R.S. je kontroverzní auto. V testu tady na auto.cz schytalo jen dvě hvězdičky z pěti, ve srovnávacích testech stabilně prohrává s Fiestou ST a…
Renault Clio (Borek B.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
m.z. 13.10.13 15:31
« Re: Re: Super recenze
Ahoj Borku, sepsal jsi to moc hezky, dočetl jsem to celé >:D
Jen musím připomenout, že aspoň teda v 1er, mám připlacený internet za tuším 2500,-kč, ale ještě jsem jej neaktivoval. Pak je tam za používání nějaký paušál, okolo 2000,- ročně.
Ale je možné, že v době výběru to ještě nebylo k dispozici, dodávají to teprve od prázdnin. -
Borek B. 13.10.13 14:03
« Re: Super recenze
Díky. Určitě se připojuji k tomu, že to auto (a ostatně i další kandidáty) je potřeba vyzkoušet na vlastní kůži - přečíst tisíc testů nedá tolik jako 5 minut za volantem. Soulad reality s osobními preferencemi nemůže u takto kompromisní kategorie aut žádný test postihnout. -
moreczech 13.02.14 14:02
« Lépe bych to nenapsal...
Uživatel tohoto vozu jej opsal naprosto věrně. Pod jeho slova bych se mohl podepsat, protože s tímto vozem jsem udělal stejnou zkušenost. Rádoby odborníci jej odsuzují aniž by se s tímto skvělým autem svezli nebo jej pochopili.
To auto je Nr. 1 ať si novináři a neználci myslí cokoliv!
S autorem se neshoduji jen v pohledu na ovládání tempomatu. Jeho ovládání je jednoduché, probíhá dvěma kolíbkovými ovladači na ramenech středu volantu. A v podstatě při uchopení volantu v pozici 3/4 na tři levým palcem přidáváte a ubíráte a pravým tlačítkem uvádíte tempomat v činnost či naopak.
Tento jednoduchý a nejlepší systém u vozů Renault, zvláště s EDC umožňuje jezdit vlastně na tempomat neustále a kdekoliv.....
A kdo vyzkoušel R-Link, ten těch 15000 do toho vlomí, i kdyby měl oželet metalízu....
R-link porazil v testu všechny on-line systémy!
RENAULT toujours !!!
A pro rejpaly.... aktivace těch tlačítek na volantu pro tempomat najdete spuštěním pravé ruky i za tmy a pro jeho solitérní umístění a ovládání doprovázené barevnými konrolkami na přístrojovém štítu si jej nelze s ničím jiným splést.. Nehledě na to, že jej jednou zapnete a pak už na něj můžete klidně zapomenout....
-
CommonUser 12.02.14 12:06
« Re: Re: Ergo2
Zeby bol Renault vyhlaseny majster v automotive elektrike sa neda povedat, skor naopak.
BTW Mne na C2 pri prazdnom ostrekovaci vyplo motor za jazdy :*) Tolko k tvojej poznamke o doladeni elektroniky pri low coste (a tam Renault patri, sorry).
Ved uvidis ako sa to chova. Fakticky ja nemam rad dotychove ftakoviny, bezpecnost pri jazde ide rapidne dolu.
A este byt always-on-line ....
Uz si to skusil rootnut ? -
Borek B. 29.11.13 14:41
« Re: Re: Re: Gratulace k rozumnému výběru
Já mám s červenou takový komplikovaný vztah - v zásadě se mi na autech hrozně líbí, ale na svém bych ji nechtěl :-) Flamme Red cliu objektivně vzato opravdu sluší, já jsem spíš na modré odstíny a třeba takovou GT-modrou bych bral hned. -
SCHROJF 14.10.13 18:01
« Radiaca paka
Dobra recenzia...len nechapem,preco si myslis,ze do manuálního režimu se přepne přesunutím k sobě, ne nesmyslně od sebe jako u koncernu, a směry + a - jsou správně ve směru setrvačných sil, ne nesmyslně obráceně jako u koncernu je to zrovna to NAJ...?Mne to pride prave spravne v koncernovych prevodovkach...na manuale tiez neriesis,ze je spiatocka dopredu hore,alebo doprava dolu...tak to jednoducho je a smitec.. ;-) -
woody-alien 13.10.13 21:04
« Re: Re: srovnávací test
K závěrečné poznámce. To je samozřejmě pravda, nemluvě o tom, že testy se často neshodnou nebo si přímo odporují v dost zásadních oblastech. Bohužel na našem malém trhu není tak úplně jednoduché sehnat takové, prodejně kusové auto ke zkušební jízdě.