Diskuse

Renault Clio (2013)

13.10.2013

Nové Clio R.S. je kontroverzní auto. V testu tady na auto.cz schytalo jen dvě hvězdičky z pěti, ve srovnávacích testech stabilně prohrává s Fiestou ST a…

 

Renault Clio (Borek B.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 09.02.14  12:42

    « Re: Re: Re: Re: Třešnička na dortu

    No vzhledem k tomu, že máš ve výběru i GT86, je tvůj rozptyl skutečně trochu větší :-) Pro mě už by Golf byl finančně mimo, protože když si zaškrám takový rozumný základ, je z toho ceníkovka 750 tisíc, a to bych to auto ještě považoval za trochu podvybavené (žádné xenony, lepší navigace, DCC atd.). Nevíš, nakolik jsou aktuálně ve VW ochotni poskytovat na jejich ikonu slevy? U Fordu se mi např. stalo, že na Fiestu jsem dostal slevu 0, slovy nula, procent (čímž se stala prakticky stejně drahou jako Clio).
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 09.02.14  08:30

    « Re: Re: Třešnička na dortu

    Nové CRS za sebou hlavně vláčí železnou kouli pověsti předchůdců. Kdo se dokáže od toho odstřihnout (jako zrovna C.Harris) a bere nové CRS prostě jako nový model - ten ho většinou chválí. Prostě lidi nesnášej změny - u filmů, u hudebních skupin, stejně jako u aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto pogo26

    pogo26 09.02.14  01:27

    « Re: Třešnička na dortu

    Clio RS to schytává hlavně německovlivovém regionu a od redaktorů, kteří testy berou dost povrchně. Třeba v Británii, kde jsou HH hodně populární se Clio RS pod 4 hvězdy nedostalo. Navíc Borkova recenze celkem odpovídá tomu, jak Clio RS vidí např. redaktoři EVO nebo Chris Harris, známý hlavně s testů supersportů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 08.02.14  13:01

    « Re: Re: Re: Třešnička na dortu

    Ten Golf tam je jen jako benchmark nebo bys ho taky reálně zvažoval? Pro mě to už bylo o kategorii jinde, i finančně.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 07.02.14  12:40

    « Re: Re: Třešnička na dortu

    Určitě, v těchto vodách zrovna výhledově lovím a krom zatímních osobních zkušeností (Fiesta ST, SSS, GTI 7 Performance, chystá se 208GTi a GT-86) vítám každý zasvěcený pohled na věc. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 07.02.14  12:28

    « Re: Třešnička na dortu

    Díky, to o tom "nevinen" moc hezky napsáno :-) Nic se nevyrovná osobní zkušenosti za volantem, ale jak jsem tak četl jednu negativní recenzi na Clio za druhou, chtěl jsem, aby byla online i jakási protiváha.

    Mimochodem, při hledání jsem zkoušel i SSS, Fiestu ST a další a postupně jako updaty přidám důvody, proč to nevyhrálo to či ono auto. To by tě potenciálně mohlo zajímat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 29.11.13  16:25

    « Re: nadherne auticko

    Jen drobné doplnění: v Cliu jde okamžik pípnutí nastavit přes R.S. Monitor, pokud ho auto má.
  • « 00 Reagovat !

    foto fletino1

    fletino1 29.11.13  14:57

    « nadherne auticko

    Nevím zatím, jak u Clia, ale v Meganovi lze nastavit, kdy se má pípnutí ozvat. Jde tak tedy ''vypnout'', pokud se nastaví až na omezovač. Ale souhlasím s tím, že je to problém hlavně těch, kteří zrovna neřídí - nezaměstnávají tolik vjemů jako řidič, kterému to na první dva rychlostní stupně příjde určitě vhod.

    Mno a klasické téma spolehlivosti - kazí se všechny značky. Za dobu 14 let, co máme doma Renaulty, s nimi nebylo nic zavažného. Ano, na 1.6 16V odešla jednou/dvakrát cívka, ale jinak musím zaklepat, motorově nebyl problém. Na současném Grand Scenicu nám odešel startér a jedna xenonová výbojka. To si nemyslím, že je špatný na 14 let zkušeností. Od roku 2008/09 bych řekl, že to jsou spíše ta kvalitněji postavená auta, která mi prošla rukama. Ale jak jsem psal v úvodu, žádná značka není bezporuchová, záleží i na údržbě a špetce štěstí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 29.11.13  11:20

    « Re: nadherne auticko

    Díky.

    Co se pádel týče, nepoužitelné bych je nenazval, přeci jen i řada jiných, daleko sportovnějších aut to tak má také, ale to řešení určitě není ideální, na tom se shodneme.

    Pípnutí jsem myslel, že mě bude štvát, ale v praxi mi kupodivu vůbec nevadí. V režimu Normal je deaktivované a ve sportovnějších režimech buďto člověk jede tak nějak normálně svižně, nedrtí to do omezovače a tím pádem k pípnutí nedojde, nebo jede do poslední špetky výkonu a tam je to upozornění na omezovač vítané. Mají to navíc udělané chytře - elektronika se jakoby snaží předvídat, za jak dlouho se ručička omezovače dotkne, což je třeba u jedničky dříve než u pátého převodového stupně, takže u jedničky k pípnutí dojde už třeba v 5500rpm, zatímco v pětce klidně i za hranicí 6000rpm. Celkově vzato, to pípnutí se zdá jako větší problém ve videích na YouTube než v reálu, tam to člověk nevnímá jako něco, co by vadilo, často spíš naopak.
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 29.11.13  11:08

    « Re: Gratulace k rozumnému výběru

    Koukám, že novým CRS Renault oslovil úplně nové skupiny zákazníků :-) V červené je to auto nádherné, ať slouží.
  • 00 Reagovat !

    foto Lucaslegend

    Lucaslegend 28.11.13  12:20

    « nadherne auticko

    Cau. Chvalim recenziu, je super.
    Dizajn auta z vonku je super, zvnutri som nesedel, tak neviem posudit aky dojem by na mna urobilo.
    To s tymi padlami pod volantom, ze sa neotacaju spolu s volantom, to podla mna dost posrali a musi to byt nepouzitelne pri sportovej jazde....
    Takisto nechapem preco sa neda vypnut to otravne pipnutie pri prekroceni 6000ot...
    Dalsie vyhrady nemam a verim ze sa snim dobre jazdi a verim ze je aj spolahlive, na rozdiel od meganov a lagun.... Clia boli vzdy najspolahlivejsie z renaultov totizto...
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 15.10.13  16:04

    « Re: Re: Konečně

    Ergonomie byla opravdu velkým překvapením, co se tam obvykle kritizuje? Moc příležitostí k tomu skutečně nevidím a u základních verzí možná i odpadá hlavní výtka vůči tempomatu, protože ho nejspíš lze mít neustále zapnutý (to v R.S.u nejde, protože pak nejdou aktivovat sportovní režimy).
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 15.10.13  11:05

    « Re: Re: Re: Radiaca paka

    Ještě vtipnější je to u Porsche, která ve svých sportovních modelech používá řazení ala sekvenčka a v Cayenu (možná i v Panameře?) ala DSG.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.10.13  10:18

    « Re: Re: Radiaca paka

    Tohle není jen záležitost koncernu. Jakej guláš třeba vznikl u prakticky totožného motoru v Mondeu, P508 a C5 (2.2 TDCI/HDI) ve spojení s 6.st. HDM automatem Aisin. Mondeo i P508 v sekvenčním režimu podřazují dopředu a na vyšší stupeň řadí dozadu. Souhlasím s tebou, i mně tenhle způsob vyhovuje víc. Ovšem C5, snad aby si nezadala >:D , to má i se stejnou technikou obráceně. Podřazuješ dozadu a na vyšší stupeň dáváš dopředu.
  • « 00 Reagovat !

    foto honzamo

    honzamo 15.10.13  09:38

    « Re: Radiaca paka

    Uspořádání sekvenčního řazení v závodních autech má logiku pro sportovní jízdu. Při brždění tě tlačí odstředivá síla dopředu a podřazuje se směrem dopředu. Při akceleraci tě to naopak tlačí do sedačky a proto i stupně nahoru se řadí dozadu.
    Mě osobně tenhle styl vyhovuje mnohem víc, když už na automatu přepínám na manuální režim, tak je to kvůli sportovnější jízdě. I veškeré nové převodovky od BMW, co jsem měl možnost vyzkoušet to tak mají.

    Koncern si asi holt myslel, že by tohle průměrný řidič nepochopil a proto vymyslel řazení stupňů nahoru pohybem páky dopředu...
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 14.10.13  22:18

    « na Renolta dost dobrý :-)

    ... až tak, že musím dát plnou palbu, ikdyž mé srdce víc než Francii tíhne k Itálii ;-). Né fakt, recenze je perfektní a ta kára je pěkná + otvírání 2. dveří je jak na AR156, což jsem vždycky miloval (ok, bylo to i na AR 147 a Setu Leonovi ;-)). Tož ať nalítá kupu kiláků bez nehod :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 14.10.13  21:07

    « Re: Re: Nouvelle Clio R.S.

    Dostali, S20E01 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 14.10.13  21:04

    « Re: Radiaca paka

    Zvyknout se dá na všechno, ale že je DSG "proti přírodě" dokazují například sekvenční převodovky v závodních autech. Zpátečka to má jednodušší v tom, že ji neřadíš za každou jízdu stokrát - kdyby jo, tak se řeší taky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Bully-

    Bully_ 14.10.13  18:26

    « Re: Nouvelle Clio R.S.

    Bud rad, ze ho nedostali do rukou "testeri" z Top-Gearu, to by na nej plivali naprosto vsichni a nikdo by ti recenzi nepochvalil >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.10.13  12:48

    « Re: Re: Konečně

    Po zkušenostech s GTI musím souhlasit, normální budík (obzvlášť když je ještě zapuštěnej v nějakým tubusu) při ehmmm....řekněme dynamičtější ;-) jízdě nejde stíhat.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…