Diskuse

Škoda Octavia (1998)

24.7.2007

Vše v elektrice, klimatizace. Ve své době maximální výbava. ABS, EDS, 2x airbag.

 

Škoda Octavia (Snaikey)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 25.07.2007  08:34

    recenze

    az dopnis recenzi tak dam vic bodu
  • 00 Reagovat !

    foto Beny9700

    Beny9700 25.07.2007  15:54

    auto

    Hezký decentní úpravy. Dobrá recenze.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "elvis" [85.132.176.XXX] 25.07.2007  17:27

    bodovani

    nechapu k cemu je to bodovani, tady napriklad autor napise u prostornosti ze je vzadu malo mista a vepredu to celkem jde, ale da stejne 10 bodu...no jo zlata ochcavka ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 25.07.2007  22:22

      « Re: bodovani

      Pravda - chybička, už je to opraveno, žádná zlatá Octávka. Má svý mouchy ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "elvis" [85.132.176.XXX] 26.07.2007  11:38

        « Re: Re: bodovani

        tak uz ma moje dusicka pokoj :-) popravde sem ani necekal tak rychlou opravu (ja sem ji teda necekal vubec) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.07.2007  09:18

    spotřeba?

    10b,ale 7 litru?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.40.68.XXX] 26.07.2007  21:18

      « Re: spotřeba?

      7 - 7,5 l při svižné jízdě bez problémů (okresky a vyjímečně mě předjede někdo s kým nechci závodit), opravdu potvrzeno palubním PC a odpovídá to dotankovanému benzínu do nádrže.

      pokud pojedu pohodu, budu dodržovat limity tak pojedu i za míň než 6 l

      ve městě je průměr při běžném popojíždění 11 l

      největší průměr jsem měl na okreskách cca 9 l, to byla hodně rychlá jízda, dost na hraně, ale ještě ne na doraz
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 26.07.2007  21:21

        « Re: spotřeba?

        oprava:
        pokud pojedu pohodu, budu dodržovat limity tak pojedu i za míň než 7 l

        Předchozí příspěvek jsem omylem nepodepsal, Snaikey
  • 00 Reagovat !

    foto M-U-

    M.U. 26.07.2007  10:19

    spoiler

    Moc se mi líbí, pěkné, svižně jezdící auto...10b :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Aischylos

    Aischylos 26.07.2007  12:29

    9b

    Úpravy prospěly nepochybně...vypadá dravě a opět potvrzeju, že stříbrná je na octavky nejlepší... >:D trošku rozšiř recenzi a bude to z a 10bodíků...mrkni na moje přibližovadlo...ať ti to jede bez pokut... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sleeper

    Sleeper 26.07.2007  13:39

    Konečně...

    ... upravené auto, ale decentně, s vkusem. Bravo, i když to byla práce původního majitele :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.244.83.XXX] 26.07.2007  13:54

    dotazy

    Ahoj, chci se zeptat, jaky je ten motor 1.8T? Da se to svou povahou srovnat spis s TDI nebo atmosferickym benzinakem? (tim ze to ma to turbo.. nejaka turbo dira atak.. vespod netahne, pak vystreli?.. prodlevy na seslapnuti plynu sou znacny?.. zvuk nemyslim:) ). A pak jeste kolik ti zere kdyz nato poradne slapnes? Nejvic tech 11, nebo to je spotreba ve meste pri normalni jizde. Dik ahoj
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 26.07.2007  21:11

      « Re: dotazy

      Mohu porovnat:
      1. Škoda 1,8T 110 kW/150k 210Nm(moje), 2. Calibra 2,0 8 ventil 85kW/116k 173Nm(tátovo :-) )a 3. Pegueot 1,9 TDi 66kW/90k asi 210Nm(se kterým občas jezdím).

      1. volnoběh až 2000 ot/min se sbírá (nehrábnou kola), ale táhne, nad 2000 ot. chytěj saze a živě jde do cca 5500, pak trošku ztrácí výkon ale jde ochotně asi do 6500 ot (omezovač).

      2. volnoběh až 2000 ot/min okamžitě pořádněj záběr (snadno zahrabou kola), nad 2000 ot. táhne velice ochotně živě jde do cca 5500 (ale méně ochotně než 1,8T), pak trošku ztrácí výkon a méně jde ochotně asi do 6400 ot (omezovač).

      3. volnoběh až 1500 ot/min se sbírá velmi pomalu (je to mrtvola), ale táhne, nad 1500 ot. trochu kopanec a ochotně jde cca do 4000 ot., pak bída (do omezovače jsem to neměl srdce zkoušet).

      Takže 1. a 3. jsou si podobný charakterem průběhu výkonu a točáku, ale 3. brzo končí.
      2. výborný a rovnoměrný tah do 5500, ale pak odumírá.

      Takže pořadí podle které bych volil odpovídá očíslování motorů na začátku.

      Moderní 2,0 TDi už jsou srovnatelný, ale na pružnost lepší než 2,0 8v benzín, ale 1,8T je hbitější (nutno ovšem dobře řadit a držet motor v otáčkách, na pružnost horší než TDi a 2,0 8v atmosféra).
      • 00 Reagovat !

        foto Beny9700

        neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 26.07.2007  21:33

        « Re: Re: dotazy

        Jo ještě při přidání plného plynu u 1,8T záleží na otáčkách. Kolem cca 2000 ot opravdu se chvíli nic neděje a motor moc netáhne, "pomalu" se roztáčí ( atmosféra 2,0 8v vystřelí hned).

        Jiná je situace kolem 3000 ot, kdy už je pořádně roztočený turbo - vystřelí to jako z praku ( 2,0 8v a 1,9 TDi nestíhaj). 2,0 je ale o něco lepší než 1,9 TDi a ještě se dá víc vytočit bez řazení - výhoda oproti 1,9TDi.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jmenik" [84.244.83.XXX] 26.07.2007  23:35

          « Re: Re: Re: dotazy

          Diky moc! Vazim si takovy precizni odpovedi :) Ja totiz vaham, jestli si koupit atmosfericky benzinak (ale za vyssi cenu), nebo ten s turbem... vim ze oproti TDI se muze vic tocit, a kroutak narozdil od tdi neklesa (mezi 2000-4500), ale zas treba ta turbodira je mi desne neprijemna (u tdi do 1500 mrtvola, pak skubne). TDi sem ridil takze vim.. benzinovy turbo sem neridil a tak nevim.. co teda myslis. Podle toho co pises stim pomalym roztacenim mi to moc na jistote nepridalo :). Ono jde taky oto, ze 1.8T ma preci jen mensi kroutak nez srovnatelny TDI, a tak tam treba to skubnuti neni tak vyrazny.. ne? A asi se nato da zvyknout, ale ja sem zvykly na atmosfericky a TDI me stim desne stve, precijen clovek tam trochu citi i tu prodlevu i nad 2000ot, neni to tak sirovy. A plynuly rozjizdeni s postupnym zvedanim otacek kdy to zabere az od 2000 semi zda byt priserny :)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 27.07.2007  13:27

            « Re: Re: Re: Re: dotazy

            Pokud si chceš s někým zazávodit, tak je to o točáku, řazení a otáčkách kam můžeš jít (takže 1,8T na tom bude trochu líp než 2,0 atmosféra). Takže stačí řadit tak, aby to nešlo pod 2500-3000 ot a jede to jak pila (hlavně proto, že to má max. točák ve velkém rozsahu otáček, atmosféra bude mít nějakou špičku točáku 8 ventil kolem 3000 ot. a 16 ventil kolem 4000 ot a navíc bude ten točák nižší cca o 10 - 20% a to je sakra znát). Výkon motoru určuje maximálku a na tu se moc nehraje ;-)
            To benzínový turbo má ten zátah plynulejší než TDi a prostě cítíš, jak ta síla narůstá a navíc turbo se u benzínu roztáčí dříve rychleji než u TDi.
            Na ten menší zátah pod 2000 je třeba si zvyknout nebo šikovně řadit.
            Atmosféra je pro tatíky - pružnost a pohoda.
            Turbo je pro janky - prostě to hezky jede podle nálady.
            TDi se mi charakterem nelíbí, jediná výhoda je nižší spotřeba, ale při kolika km se vyplatí, při tak náročné údržbě a nedejbůh, aby špatná nafta něco pomrvila. Navíc díky malému rozsahu člověk řadí jak blbej, pokud má ještě navíc 6 kvalt.
            Prostě mám radši turbobenzín, dá se s tím jet pohoda za málo, nebo rychle za příplatek :-) :-)
            Ale turbo potřebuje, aby se k němu člověk dobře choval - než začnu blbnout hezky prohřát tak 20 - 30 km motor a na závěr před cílem piánko, nebo pár minutek volnoběh, aby se turbo dochladilo před vypnutím motoru !!!
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Snaikey" [62.40.68.XXX] 27.07.2007  13:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: dotazy

              Ještě bych přemýšlel nad sazbou povinného ručení 1,8 je o dost níž než 2,0!
              Jo a 2,0 8v táhne odspoda a dřív končí, 2,0 16v je na tom dole trochu hůř ale táhne do omezovače ochotněji než 2,0 8v.
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "jm" [84.244.83.XXX] 27.07.2007  17:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotazy

              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "jm" [84.244.83.XXX] 27.07.2007  17:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: dotazy

                tak dik :) Bych si teda dovolil nesouhlasit stou pruznosti motoru, 1.8T ji ma srovnatelnou s tdi a atmosfera se urcite necapa.. vtom je spis jeho vyhoda (toho tvyho motoru). Ten atmosfera taky neni spatnej, ma nizsi kroutak ale jeste vic se toci, takze je to srovnatelny. Ale asi bude lepsi 1.8T :) Jestli sto neni pod 2000 tak mrtvy a clovek citi ze to plynuleji zrychluje, tak to nejspis nevadi. Uz i ta sazba povinnyho ruceni je natom zajimava :) Dik za pomoc.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.111.73.XXX] 26.09.2007  12:38

        « Re: Re: dotazy

        1,8T alias 20v turbo, má celkem těžké převody ale na 5ku jede i 45km/h bez škubání, pravda z těch 1200 otáček se těžko sbírá. Ale na druhá straně ve 160 po stlačení pedálu na podlahu mě zatlačí do sedadla a zrychluje jak blbý. Jistě takhle se nejezdí ale tenhle motor miluji hlavně při předjíždění lépe řečeno při přeskakování ale nad 3000 ot/min. TDI zabere a zdechne ale zase ta spotřeba hahaha prý za 3 litry no tak to určitě.Já jezdím dle nálady ale spíš jak prase za 7,5l na 100km, protože ten motor chce moc lehkou nohu a pevné nervy, jelikož to zrychlení je jako droga.Když jedu podle předpisu tak 5,6. Motor je tak tichý, že je slyšet přes hluk vzduchu a odvalujících pneumatik až při 2700 otáčkách jako jemný brukot. O olej se nestarám protože ubývá přesně mezi servisními intervaly = 15000 km 0,7l takže se nemusí dolévat. Poruchy? Jo otevírám kapotu, když mi nejdou ostřikovače a je třeba doplnit nádržku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po vážném úrazu!

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po…

Jedním nešťastným pádem si přivodila hned dvě vážné zlomeniny! Eva Pilarová (78) si kromě levé kyčle polámala i…

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad. Ještě to ale chvilku potrvá

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad.…

Na mobilních zařízeních máme spoustu grafických editorů včetně několika od Adobe, bohužel ale ve značně…

 

iSport.cz

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem boural, slavil Hamilton

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem…

Startoval až ze 14. místa, ale stejně si nakonec dojel pro triumf. Lewis Hamilton ve Velké ceně Německa formule…

Zlatan v dešti

Zlatan v dešti "utopil" Dočkala a perlil: Mohl jsem…

Pověsti o něm nelhaly, zjišťuje americká MLS. Zlatan Ibrahimovic je král, umí to s míčem a má pořádnou…

 

Reflex.cz

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i nenáviděný

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i…

Koprovku buď milujete, nebo nesnášíte. Být vůči ní lhostejný prakticky nejde. Asi měsíc v roce koprovku bezmezně…

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu pomáhala bourat stan Reflexu

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu…

Poslední tajný koncert Reflexu se na Colours odehrál v režii kapely TH!S. Gang kolem herce a režiséra Vojty…