Diskuse

Mazda 3 (2016)

7.6.2016

JAK TO VŠECHNO ZAČALO Nad novým autem jsem přemýšlel posledních pár let. Bydlím v Brně, kde se dá relativně v pohodě cestovat MHDčkem, v zácpách…

 

Mazda 3 (jirin_)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 07.06.2016  20:51

    Opravdu nadšená recenze

    Tak jen doufám že Ti to nadšení vydrží. Líbila se mi v recenzi jedna poznámka - mazda dřív shnije než se pokazí. Máme v rodině 10-letou 6 a ta má k tomu našlápnuto i když jinak je to naprosto famózní auto. K té teplotě oleje mám v autě teploměr oleje a ten se dostane na provozní teplotu až po ujetí nějakých 15 km. Zatímco kontrolka chladicí kapaliny hlásí že je ohřáto již po 3-5 km dle venkovní teploty. Takže prvních 15 km piánko. Ty vysoké otáčky u nejsilnějšího 2,0 benzínu mě překvapují, kamarád má tu slabší verzi 88Kw a tam to točí při 130 3000 ot. pokud si to dobře pamatuju. A ještě k tomu Pikatecu - máš naprostou pravdu taky jsem tomu podlehl, před měsícem aplikoval dle postupu a není to nic jiného něž marketingový předražený a zcela průměrný produkt jehož hodnota je tak 200 Kč, a těch zbylých 800 platíš za reklamu a dobře vymyšlenou Legendu. Jen nechápu tu technickou universitu v Liberci - asi jim zaplatili nějaký grant.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 08.06.2016  07:01

      « Re: Opravdu nadšená recenze

      Děkuji za reakci :-) Ano, můj šéf měl šestku první generace a blatníky byly naprosto shnilé, jinak byla po všech ostatních stránkách naprosto v pořádku. Prý ale druhá generace na tom byla už podstatně líp a u těchto současných modelů to třeba bude ještě o krapet lepší. I když do Hirošimy (ale i Mexika) se zinek asi pořád nedováží >:D

      S tou teplotou díky za info. Ano, někde jsem četl, že ten slabší dvoulitr má úplně jiné převody a dlouhou šestku. Jsem rád, žes mi ten Pikatec potvrdil, zaplatili Liberci určitě nemalý peníz, stejně tak pořadu Autosalon ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 09.06.2016  10:59

        « Re: Re: Opravdu nadšená recenze

        Jses idealni zakaznik, takoveho by chtela kazda automobilka. Koupis nejsilnejsi motor a vsechny priplatky, po 2500km prijdes na vymenu oleje, co je jedine dobre, ale cenu 3300kc hodnotis jakou nizkou :-) Normalni cena za vymenu oleje je nekde 600-900Kc za 5L, 100-200za filr + rkneme 400-500Kc za praci. Samozrejme ze originalni servis zije z dilu, to poznas pozdeji pri treti servisni prohlidce za nejakych 7tisic, nebo pri nejake oprave. Ale at to nezakriknu a jezdi ti to.
        • 10 Reagovat !

          foto jirin-

          jirin_ 09.06.2016  21:32

          « Re: Re: Re: Opravdu nadšená recenze

          Já myslel relativně nízkou cenu vzhledem k originálnímu servisu. Šéf platil za výměnu u Hyundaie i40 za vyměnu oleje 5500.

          Děkuji, zatím si vážně nemůžu vůbec stěžovat, jezdí to líp než bych čekal :-)
          • 01 Reagovat !

            foto Tarsinion

            Tarsinion 23.06.2016  18:24

            « Re: Re: Re: Re: Opravdu nadšená recenze

            U Hyundaie je ale podstatně větší olejová naplň
          • 10 Reagovat !

            foto Nicco

            Nicco 24.06.2016  11:32

            « Re: Re: Re: Re: Opravdu nadšená recenze

            Pokud to daval na firmu/fakturu, tak bych se nedivil, co ja jsem uz videl na fakturach pro firemni vozy... potom se firmy brani a nejezdi na vymeny olje driv nez po 30tisickm.
        • 00 Reagovat !

          foto Martin789

          Martin789 28.07.2016  15:03

          « Re: Re: Re: Opravdu nadšená recenze

          V Hyunday se platí cca 7000Kč. Neznačkový servis udělá všechny úkony za 2000Kč u Mazdy se po domluvě vlezou do 2500Kč. To mi příjde dobré. Navíc ostatní servisy jsou zvyklé na auta z bláta, co uhnou a dají se tvarovat. A Mazdu, která je z oceli pak ničili svými postupy. Například mi tam rvali brzdové destičky kladivem a divili se, že čelist neuhla ani o 0,1mm, VW pry uhne i o 1mm. tak o takové postupy už nestojím.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin789

        Martin789 28.07.2016  15:00

        « Re: Re: Opravdu nadšená recenze

        Nejčastěji to rezaví po nějaké "antikorozní ochraně" já měl čistou 6tku (myšleno bez zapatlaní všech dutin a odtokových kanálků) první generace, jezděnou v zimě a nic ...
        Co koukám na silnicích, tak totálně rezavé auta jsou k vidění stejně od VW jako Mazdy - netuším, co s tím někteří dělají. Jediné, co je pravidlo je rez pod tou plastovou lištou u starých škod - což i navádí k tomu, jak vyrobit rezavé auto: Stačí si držet vodu na kastli a nenechat ji odtéct, například nějakým sajrajtem ....
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 13.06.2016  19:49

      « Re: Opravdu nadšená recenze

      Slabší verze točí při 130kmh jen 2600ot.
  • 00 Reagovat !

    foto michal-t

    michal.t 07.06.2016  22:21

    opravdu působivé

    Připojuji se k Vernymu s tím přáním výdrže Tvého nadšení :-) A přidávám ještě přání, aby Ti krom mnoha bezstarostných km dlouho vydržel i pocit dostatečné přepravní kapacity, zejména přibude-li časem ten kočárek, jak zmiňuješ.
    Taky jsem si s myšlenkou pořídit si mazdu před rokem pohrával... jen kdyby se toho do kufru trojky či šestky víc vešlo... dnes jsem za každý litr zavazadelníku rád. Jinak technicky, vzhledově a věřím že i řidičsky moc povedené auto!
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 08.06.2016  07:06

      « Re: opravdu působivé

      Michale, díky! Snad tento pocit vydrží minimálně ještě pár let. Co prosím tě přepravuješ, že ti nestačí zavazadelník v 6 kombi? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto michal-t

        michal.t 08.06.2016  11:23

        « Re: Re: opravdu působivé

        Pravda, nemůžu tvrdit, že bych se do šestky s trochou úsilí také nevešel (spíš už by se mi trochu příčila tak vysoká investice), ale v nynější životní etapě se mi přepravní kapacita 600 l+ opravdu hodí. Stačí návštěva u rodičů, když ke kočárku přibude ještě třeba šlapací traktor i s vlečkou a hafo dalších blbostí… Nebo když si kvůli dovybavení bytu nechce člověk shánět vlečku… Ale třeba kolega z práce, který má trojku předešlé generace, s ní zatím také hrdě zvládá i rodinné využití… pouze dovolené řeší (poněkud s odporem) vypůjčením oktávky.
        • 00 Reagovat !

          foto jirin-

          jirin_ 09.06.2016  21:37

          « Re: Re: Re: opravdu působivé

          Šetka už je bohužel hodně drahá ;-\ Ale občas se dá nějaká skladovka sehnat za dobrou cenu. Nakupuju v IKEA a rozměrné vybavení bych si od nich nechal dovézt >:-[] jinak díky za příspěvek
    • 00 Reagovat !

      foto Martin789

      Martin789 28.07.2016  15:07

      « Re: opravdu působivé

      Reálného litru (měřil si to) nebo papírového? Já šel za prodejcem Octávky s centimetrem a požádal ho, ať mi řekne, kde ty litry jsou. Na hrubo to nesedělo o cca 20% Blekotal, že asi podběhy a vyšší roletka ... Já řekl, že asi maji na mysli prostor nad střechou a šel jsem.
  • 00 Reagovat !

    foto Sky-for-everybody

    Sky for everybody 08.06.2016  14:10

    :)

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto josef-goebel

    josef.goebel 09.06.2016  01:31

    Mazda 3 2015 vs. 2016

    Ahoj, za jeden rok se toho dost změnilo. Mám G165 Revolution ale nemá štelovatelnou sedačku spolujezdce, couvací kameru a nějaké další věci co se HMI týče.Taky nemá ostřikování světlometů. Ale co měla bylo to, že se spotřeba ukázala hned jako první v nabídce, navíc šlo celkem jednodušše přehrávat přes HMI display filmy nebo třeba videoklipy. No jednou mi v servisu chtěli udělat radost a nainstalovali mi nový systém a nejde na tom už skoro nic a spotřeba se zobrazuje otravně až ve třetí nabídce. Další vychytávky, pokud o nich nevíš: vedle tlačítka otevírání kufru na pátých dveřích je vpravo ještě jedno, kterým se otevírá zbytek auta. Pokud ti nejdou dopravní info (TA) tak zkus funkci vypnout a TA bude fungovat- nějak to inženýři popletli. Pak je taky fajn přikoupit třeba na léto sadu kratších pružin, auto pak líp sedí na silnici, ale na rozbité více odskakuje. Smůla je ten lak a antikoro- to se nepovedlo, stejně jako krátká šestka a nevyzpytatelný senzor stěračů. Jo a kde si vzal, že tam není subwoofer? Bose ale hraje famózně- ostatně jako vždy! Jinak spotřeba se dá držet i pod pěti litry (mám rekord na 200km trase 4,5l, ale na dálnici bude vždy vysoká, právě díky krátké šestce. K M3 se bohužel nenabízí jiné než originální kotouče a destičky, já měnil po 75 tkm. a dal za přední desky a kotouče přes 11 tisíc. Chválíš Sebring- přitom nemá zvuk vůbec žádný, už se ale dá doobjednat jiný, prý o poznání lepší výfuk. Vzadu moc místa není a sedí se tam nic moc. Vpředu je to lepší, jen nemá štelovatelnou hlavovou opěrku podélně. Nejvíce mě mrzí minimum různých aplikací a komunikace software v M3 s telefonem- nejsou pořádné aplikace, teď už mi nejde ani Mirror ,ale Poláci určitě zase vymyslí jak to obejít. Doporučuji neaktualizovat systém. Přitom nová Fabie má systém přívětivější a je k němu ke stažení kde co- to mě Japonci opravdu zklamali. Ve své třídě je M3 nejhezčí auto se zajímavým jízdním projevem, nicméně neoslní v žádném jiném směru. Ale snad ani vyloženě nezklame. Jo a ještě jsem si vzpomněl - v nabídce je i výbavová verze Takumi- má kůži s Alcantarou a krásná černá kola a pár detailů ve vnějším vzhledu - to mě mrzí, že ji nemám!
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 09.06.2016  21:29

      « Re: Mazda 3 2015 vs. 2016

      Ahoj, ano 2016 má navíc DAB rádio, výškově nastavitelné sedadlo spolujedce a kameru. S těmi ostřikovači světlometů je to divné, kamarád má rok 2014 a 100% je tam má. Že by to v 2015 vypustili, co se mi ani nechce věřit.

      Jinak děkuji za tipy, to tlačítko na kufru musím zítra zkusit najít. Máš pravdu, říkal jsem si, jaktože mám dopravní info zapnuté a nic se neděje 8-s

      Že tam není subwoofer mi říkal prodejce. Ve specifikaci je napsáno 9 reproduktorů a o SW ani zmínka. Ale máš pravdu, že i tak to basuje víc než dost, dokonce pozoruju, že se mi hudbou otřásá středové zrcátko >:D

      Tak pokud zavčasu vyměníš destičky (než stihneš zničit kotouče), tak se mění jen destičky ne?

      TAKUMI má opravdu moc hezká sedačky, ta alcantara s kůží by se mi líbila moc, tmavé kola taky dobré, ale nemá bezklíčové zamykání (bez toho už bych auto nechtěl) a hlavně nejsilnější motorizaci.
      • 00 Reagovat !

        foto Sup

        Sup 27.06.2016  10:44

        « Re: Re: Mazda 3 2015 vs. 2016

        Veškeré xenony/bi-xenony mají mít ze zákona ostřikovače, pokdu nemají snižený výkon jako například v Škodě Rapid nebo některé modely VW. Zajímavostí je fakt, že LED světlomety nemusí mít ostřikovače.
        • 00 Reagovat !

          foto jirin-

          jirin_ 27.06.2016  21:15

          « Re: Re: Re: Mazda 3 2015 vs. 2016

          Díky za doplnění. Mně taky nedává smysl, proč by je tam nedali.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 15.03.2017  18:41

        « Re: Re: Mazda 3 2015 vs. 2016

        Sedačky v Alcantara s kůží měla M3 MPS již v roce 2008. Paráda! :-! 2010 FL model je již neměl...šetřilo se.... ;-\
  • 01 Reagovat !

    foto blackwhit

    blackwhit 09.06.2016  09:35

    mazda 3

    Skvělé auto, sám jsem o něm přemýšlel. Zajímavá je poznámka o výrobě, mně prodejce tvrdil, že je to tak, že hatchback Japonsko, sedan Mexiko... :-)

    co se koroze týče - to byla jedna z věcí, proč jsem se rozhod jinak, po mém studiu na mazdaforu - uživatelé doporučovali hned po nákupu auto obrátit a vystříkat dutiny jako na škodovkách... ;-)

    edit: na přesuny po dálnici je lepší slabší verze motoru, která má převody naopak dlouhé...
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 09.06.2016  21:10

      « Re: mazda 3

      Moje přijela z Mexika a mám hatch :-) Ano, podvozek a dutiny nechám nastříkat před zimou.
  • 00 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 13.06.2016  20:03

    Koroze

    Nechci tě strašit, ale já mám už na spodku po dvou letech korozi. Byl jsem línej jít si nechat konzervovat podvozek.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 13.06.2016  22:36

      « Re: Koroze

      Díky za info. Proto to nechci podcenit a dát to zavčasu nastříkat.
  • 00 Reagovat !

    foto c-a-s-t-o-r-

    c.a.s.t.o.r. 20.06.2016  13:02

    :-)

    Ahoj Jirko,

    moc hezky napsaná recenze. S tou převodovkou je to ještě tak, že ve tvé jsou kratší kvalty, 88kW má jinou převodovku. Vyšší otáčky, ale zase lépe jede, to je ta daň. :-)

    Ještě jednou díky, Marian APB.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 20.06.2016  18:35

      « Re: :-)

      Mariane, díky! ;-) Máš recht, jede to jak čert >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 15.03.2017  18:49

        « Re: Re: :-)

        Jako čert jela první (2008) M3 MPS. Při akceleraci ti na dvojku rvala volant z ruky....a na trojku si ještě trochu škubla.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto lordlord

    lordlord 22.06.2016  15:55

    .

    já koupil hned 3 auta, aniž bych se v nich svezl a vždy jsem byl spokojený
  • 00 Reagovat !

    foto Kubik

    Kubík 21.07.2016  17:48

    Kuna

    Ahoj, máme M6 GH a kuna nám rozožrala tapacírku na kapote, ale žiadnu kabeláž, takže na tom asi niečo bude :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -awson

      Đawson 23.07.2016  14:00

      « Re: Kuna

      na kuny pozor, na staré feldě se mi před x lety pustila do kabeláže od sahary což při následném vaření způsobilo totální destrukci motoru >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Martin789

    Martin789 28.07.2016  14:55

    Rady

    Na tapecírunk stačí cca co 1/2 roku nastříkat trochu sava proti plísním, to zažene všechny. Z ultrazvuku tě po čase můžou bolet uši.

    V mé starší M6 se daji naprogramovat i okna s jednoduchými ovladačí, jen se pak prostě drží dýl.
    Postup je tento:
    1. zapni elektriku do druhé polohy
    2. sjeď okno úplně dolu, počkej 1s
    3. vyjeď s oknem úplně nahoru a tam čekej 2s držíc tlačítko

    To zopakuj se všemi okny samostatně.
    Po tomto mi na 6tce funguja i otvítání a zavírání oken dálkačem (jen musí stát úplně blízko).

    Negunguje to na všech modelech, ale za zkoušku to stojí.

    Jinak super změny pro Mazda Connect jsou tady: [odkaz]

    Sám taky jezdím pořád někam zbytečně a rád :-) Tak přeji mnoho šťastných kilometrů bez nehod a s radosti z řízení.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 28.07.2016  16:26

      « Re: Rady

      Ahoj Martine,

      díky moc za rady!

      Ohledně kun - zjistil jsem, že pokud je motorový prostor horký po dojezdu (nebo prostě pokud je venku 30 stupňů a paří na auto slunko) tak se pravděpodobně vlivem vysoké teploty sníží frekvence plašiče pod hranici ultrazvuku a slyším pípání. Ale jenom vyloženě při otevřené kapotě. Ten pípák má vyzařovací úhel asi 160 stupňů, reproduktor mám umístěný po směru jízdy a pokud si stoupnu při otevřené kapotě třeba jen 10 cm za plašičku, neslyším vůbec nic. Natož ještě v kabině. Já bych se zas třeba bál toho smradu ze Sava.

      Díky za rady ohledně stahování oken, za pokus to stojí, ale nemyslím si, že to půjde.

      A poslední věc - ty si zkoušel do Mazdy instalovat ten custom AIO firmware? Mám trochu strach, abych nezůstal v nějakém boot loopu

      >:D
  • 00 Reagovat !

    foto bozka

    bozka 10.10.2016  20:58

    Nástřik podvozku a dutin

    Dobrý den,

    také jsem nadšeným majitelem nové Mazdy3 a aktuálně řeším, kde v Brně nebo okolí nechat udělat nástřik podvozku a dutin.
    Psal jste, že to budete řešit před zimou tak by mě zajímalo jestli už na to přišla řada, případně kde a za kolik?

    PS: ten AIO jsem zkoušel a některé věci fungují, jiné ne. Bylo to jednoduché a bezproblémové (až na to sdílení obrazovky o které mi šlo nejvíce a nefunguje).

    Díky,
    L.B.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 11.10.2016  16:00

      « Re: Nástřik podvozku a dutin

      Zdravím,

      nechal jsem to dělat v autokosmetickém centru v Třebíči. Cena 3400,- Kč včetně daně za podvozek (včetně podběhů a blatníků) a dutiny. Práce se zdá být kvalitní. Celé to trvalo 3,5 dne.

      AIO jsem taky nainstaloval a rozšíření navigace o radary mi už zachránilo pár peněz >:D

      Tak ať se vám s Mazdou skvěle jezdí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martousek

    Martousek 16.02.2017  21:13

    Automatické sklápění zrcátek

    Ahoj, mohl bych se tě zeptat na automatické sklápění zrcátek? Tobě se díky modulu sklápějí automaticky při zamknutí? Já musím než vypnu motor otočit kolečkem na dveřích a je to otrava. Je teda možný, že mi taky zapoměli ten modul namontovat? Nebo je to tím, že mám nižší výbavu Takumi? Díky moc za odpověď
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 20.02.2017  22:33

      « Re: Automatické sklápění zrcátek

      Ahoj, automatické sklápění zrcátek je za příplatek asi 4000,- Kč a myslím, že to jde dodělat ke každé výbavě. Ano, jakmile se auto zamkne, sklopí se zrcátka. Odklopí se potom až při nastartování, resp. stisknutí Start tlačítka (čili ne při odemčení).
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 15.03.2017  17:39

    M3 audio

    (v Brně už je sice pár stanic, ale zatím je to na nic)....hezky se to rýmuje........
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 15.03.2017  19:04

    M3 MPS

    Já měl 2 M3 MPS. Gen I a Gen II. Čekal jsem a objevily se (2014) dokonce i obrázky nové M3 MPS, ale kde nic to nic. Píše se rok 2017 a Mazda spíš bojuje o přežití a o MPS ani zmínka. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 10.05.2017  10:22

      « Re: M3 MPS

      Je škoda, že se vykašlali na MPS. Na druhou stranu, Mazda určitě o přežití nebojuje, naopak s novými modely se jí daří a dokonce přeplňuje plány (minimálně v ČR).
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.05.2017  13:37

        « Re: Re: M3 MPS

        No, Mazda se na MPS nevykašlala dobrovolně. Mazda MPS obětovala, protože musela. Doba zkrátka nepřeje malým automobilkám. Prodeje v Evropě letos nic moc. Česko Mazdu nespasí.

        [odkaz]

        [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto zednar

    zednar 23.03.2017  18:19

    Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

    ahoj, možná jsem to správně nedohledal, ale jaké má pokračování výfuk Sebring - co spokojenost se zvukem, rozdíl oproti originálu? Stojí to za to? A ještě detail - ten originální výfuk jsi si musel nechat, nebo ti jej odečetli z ceny-asi naivní, ale ptám se. IKdyž jsme takový kousek od sebe, docela bych si jej rád poslechnul. Nebo má tu Sebring ještě někdo kromě jirina_?
    Já na svoji M3 ještě měsíc čekám, tak zatím vymýšlím ptákoviny:-). Mám objednanou samozřejmě pofaceliftovou M3 G-165 Revolution Top, Red Soul. Díky za reakci.
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 07.05.2017  15:50

      « Re: Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

      Ahoj, omlouvam se za pozdni reakci. Sebringy vzhledove vypadaji hezky, ale az shnijou, dam tam zpatky seriovy vyfuk. Ona ta predfaceliftova Mazda je opravdu spatne odhlucnena a vyfuk tomu jeste ubira :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 07.05.2017  15:51

      « Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

      Ahoj, omlouvam se za pozdni reakci. Sebringy vzhledove vypadaji hezky, ale az shnijou, dam tam zpatky seriovy vyfuk. Ona ta predfaceliftova Mazda je opravdu spatne odhlucnena a vyfuk tomu jeste ubira :-)
      • 00 Reagovat !

        foto zednar

        zednar 08.05.2017  19:41

        « Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

        ahoj, diky moc. Mezitim už jsem se stejně rozhodl jej tam nedávat-přesně, bojím se toho hluku a zároveň jsem si šel pořádně prohlédnout ten sériový výfuk a nevypadá vůbec špatně. Myslíš, že ta moje pofaceliftová bude odhlučněná lépe? Prodejce tvrdí že ano, někde jsem ale přečetl, že to lepší odhlučnění se týká naftových motorů, tak teď nevím. Měl jsi možnost někde porovnat hluk v předfaceliftu a pofaceliftu? Pro auto si jedu 19.5.:-).
        A ještě jedna věc - prodejce mi není schopen říct ET(zális) kol R18-těch co tam budu mít! Nevíš jej náhodou? Chci si dokoupit nějaké disky na zimu, zatím nevím jestli R18 nebo R16. Používáš nějaké?
        díky moc za odpověď
        • 00 Reagovat !

          foto jirin-

          jirin_ 10.05.2017  10:18

          « Re: Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

          Bohužel, v M3 2017 jsem nejel ani neseděl. Ale obecně si myslím, že to odhlučnění zlepšili.

          Údaje z VTP o kolech:
          Tovární: 7J x 18 ET 50+ 215/45 R18 89W
          Alternativa: 6,5J x 16 ET 50; 205/60 R16 92 V

          Mně se vyloženě hnusily ty 16ky z M3, takže jsem koupil originál 16" disky z CX-3 a k tomu pneu Nokian WR D4.
        • 00 Reagovat !

          foto joey

          joey 23.05.2017  22:31

          « Re: Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

          Ahoj, chci se zeptat k té hlučnosti Sebringů.
          Včera jsem je objednal, ale po přečtení recenze jsem tu objednávku vystornoval, ale stejně mi to nedá. Je to opravdu v interiéru o tolik horší stran hluku? Na youtube jsou jen videa zvenku a jediné video, kde jsou slyšet Sebringy v iteriéru je recenze na Topspeed.sk, jenže tam to není rozhodně žádné drama? Spíš brumendo z nízkých otáček a pak vcelku decentní podkres. Mám taky předfaceliftovou G165 a hluk jde spíše od podvozku, tak teď váhám, jestli jsem zbytečně nehysterčil.
          Nebyla by u někoho z diskutujících možnost si to v autě poslechnout nebo nějaký audio/video? V Mazdě to na předváděčkách (nota bene starý model) nikde nezjistím....
          ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto jirin-

            jirin_ 30.05.2017  16:10

            « Re: Re: Mazda 3 G-165 výfuk SEBRING

            Ahoj, drama to rozhodně žádné není, nemusíš se bát. To já jen už jsem si to užil a teď mám období, kdy mám radši co největší klid :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jopino

    Jopino 18.05.2017  20:58

    Ohlučnění

    Ahoj, koukni na stránky www.ahifi.cz, sekce odhlučnění vozidel. Jsou tam vyobrazeny postupy, jak lze "bojovat" s hlukem. Vzhledem k tomu, že nejsem z Brna, tak jsem koukl do jejich fotogalerií, jak lze auto odhlučnit. Jelikož to není nijak zvlášť složitý úkon, objednal jsem patříčný materiál a auto si sám odhlučnil. Výsledek překvapil, stojí to za to :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto foxypetoo

    foxypetoo 19.05.2017  22:47

    Hluk v interieri

    Ahoj. K tomu hluku ktory spominas v poslednom prispevku. Odporucam, po vlastnych skusenostiach nechat si odhlucnit cely interier. Ja som mal suzuki swift 2012 a mal som rovnaky problem ako uvadzas. Vyslo ma to na 420€ (mas vacsie auto tak asi o nieco viac u teba) ale boli to velmi dobre investovane peniaze a ak budem mat niekedy znova vlastne auto (sluzobne aktualne) tak sa do toho pustim znova + lepsi zvuk audiosustavy ako bonus.
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 20.05.2017  20:58

      « Re: Hluk v interieri

      A kde se to dá udělat na profi úrovni?
      • 00 Reagovat !

        foto Jopino

        Jopino 20.05.2017  22:18

        « Re: Re: Hluk v interieri

      • 00 Reagovat !

        foto foxypetoo

        foxypetoo 20.05.2017  22:37

        « Re: Re: Hluk v interieri

        V cesku ti poradit neviem ale myslim ze sa v kazdom vacsom meste najde kvalitnejsia firma. Este viac a podrobnejsie mam opisane postrehy pri svojej recenzii

        [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto foxypetoo

        foxypetoo 20.05.2017  22:38

        « Re: Re: Hluk v interieri

        cesku ti poradit neviem ale myslim ze sa v kazdom vacsom meste najde kvalitnejsia firma. Este viac a podrobnejsie mam opisane postrehy pri svojej recenzii

        [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto jirin-

      jirin_ 24.05.2017  15:14

      « Re: Hluk v interieri

      Myslím, že tohle někdo řešil na Mazda fóru a prý to moc nepomohlo, ale já už jsem do toho auta nasolil peněz dost, do toho rozhodně nejdu. Každopádně díky za komentář,
  • 00 Reagovat !

    foto Danik

    Daník 23.02.2018  11:20

    Mazda je dobrá volba

    Osobně mám doma M3 a M6 předchozí generace v benzínu, jako náhradní vozidlo jsem měl půjčenou tuto novou M3 v dieslu 2,2. Odhlučnění je samozřejmě daň za odlehčení, motor je stále odhlučněn výborně a diesel 2,2 mi přišel subjektivně jako velmi tichý v segmentu dieslových vozidel střední až vyšší střední třídy. Odlehčení se údajně mělo dotknout i ztenčení okenních skel (neměřil jsem), takže vnější hluk asi nepůjde zcela dodatečně vyřešit. Pro majitele navíc není hlučnost asi zásadní (výfuky), mě zase vyhovuje, když je v autě ticho, kromě hudby ;-). Zamykání auta při jízdě osobně považuju za dost nebezpečnou fíčurku, nerad bych v případě nehody čekal na hydrauliku. i-stop je neštěstí, které na svých autech naštěstí zatím nemám, u Mazdy jde ale celkem pohodlně vypnout, narozdíl od některých francouzů, kde musíte najet do menu. Výměna oleje po 2500km je rozumná, já si ji dělám za "relativně příjemných" 800,- i s filtrem, ale hlavně (!) vím, že si olej vypustím komplet i s bordelem na dně. Neznám servis, kde by se s dokonalým vypuštěním oleje zatěžovali. Ovládání displeje za jízdy bych asi následně řešil kvůli spolujezdci. Pokud jedu sám, jsem snad soudný, abych se do nějakých složitějších operací za jízdy nepouštěl. Jinak Mazda to je radost z jízdy, žádný trhač asfaltu, ale požitek sportovního projetí zatáček, když benzín vytočíte nad 4000 otáček, živost se výrazně podpoří a překvapivě nejde nahoru moc celková spotřeba, která se v létě pohybuje s častými jízdami po velkém městě kolem 7,2-7,4 a mimo město po okreskách se dá jet svižně těsně nad 6 v průměru. Paradoxně nejmíň úsporná je M3 v provedení 1,6i se kterou jezdí žena, hlavně kvůli krátké 5ce a chybějící 6ce. Odpružení nové M3 mi přišlo subjektivně lepší než u předchozí generace, ale může být stavem tlumičů. Až vyhraju sportku, budu uvažovat o radosti jménem MX-5 ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…