Opel Astra (2011)
20.5.2011Pôvodne som nemal vôbec v pláne zverejňovať moje auto na MACZ, ale nakoľko to tu mne osobne veľmi pomohlo pri výbere, tak som sa rozhodol, že prispejem…
Opel 2.0 cdti Cosmo (automat) (zino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Bixenony. 20.05.2011 11:00
- Fotky 20.05.2011 12:20 Nerez
- ahoj zino 20.05.2011 15:54 Brandon Walsh
- Opel astra J a Turbo-benzíny 22.05.2011 12:46 Vaidimar
- super 25.09.2011 20:40 Jan Gutbayer
-
-
zino 20.05.2011 12:24
« Re: Bixenony.
No v mojom prípade ani nie. Pre mňa nebol automat prvok prepychu, ale nutnosť. A tak už na niektoré veci neostávalo. AFL xenóny v pakete s podvozkom vychádzali na 1550€ a to som už potom vynechal aj keď som stále nad tým premýšľal.
Ja mám celkom vysoký ročný nájazd, tak preto som volil diesel. Zvukový prejav bude u benzínu vždy lepší, ale jazdný prejav tohto dieselu je veľmi dobrý!
A vyhrievaný volant ma pôvodne ani nenapadol, zastavil som sa pri tej položke až tesne pred dodaním. Ja som sa zameral na vyhrievané sedačky. Navyše je volant tiež v koži, takže očakávam, že to v zime nebude žiadna katastrofa. Aj keď uznávam, vyhrievaný volant je v zime veľmi dobrá vec.
Na čo som však pri vybavovaní zabudol boli zadné parkovacie senzory. Tie by sa hodili. Auto je to veľké a toto by bola aká-taká poistka.-
"-- skrytý --" 20.05.2011 12:37
« Re: Bixenony.
Zadne parkovacie senzoty uz mala byt samozrejmost.
2Mrak: jazdis ale asi po meste. Ja mesto skoro vobec a vacsina jazd, je neskore popoludnie az noc. Inak svizna jazda je dialnica 130 - 140, tam sa to neoplati tlacit, nema to efekt a ani ma to nebavi. Okresky ale 110 - 120, tam ma to zase bavi.
Naposledy Presov - Brno - 438 km, za 4:30, co je priemerna rychlost cca 97, s vyslednou spotrebou 6,9. To nekecam. Brno - Presov za 4:20, teda priemerna rychlost 101, ale to uz bolo za 7.5 (vacsia premavka, viac obiehania). Je to dostatocne svizne?-
"-- skrytý --" 20.05.2011 12:55
« Re: Re: Bixenony.
Jelikoz jezdim pravidelne 100km usek, tak je to vicemene tak 10 km mesto (pravda cast z toho je Praha, takze vetsinou stani v kolone), zbytek cesty 25 km dalnice a ten zbytek okreska se silnym provozem, vetsinou jizda v kolone kolem 80, ale to me obcas nebavi, takze pri predjizdeni to trochu prislapnu.
-
-
"-- skrytý --" 20.05.2011 12:52
« Re: Re: Bixenony.
No poznas v zime, ze to neni ono. Vyhrivanej volant je asi super, litoval jsem ze jsem si ty 3 tisice nepriplatil.-
vrtuch 20.05.2011 16:18
« Re: Re: Re: Bixenony.
mne vyhrievany volant dava zmysel len za predpokladu ze idem priamo z domu do vyhrievanej garaze. ja jedno ani druhe nemam, takze mam na rukach rukavice a ruky mam od zaciatku v teple. a to uz nehovorim o pripadnom odstranovani namrazy zo skla. pre mna osobne je teda vyhrievany volant uplne na nic.-
"-- skrytý --" 20.05.2011 16:29
« Re: Re: Re: Re: Bixenony.
Tak soferovat s rukavicami? To zeby bolo vonku aspon -15. Pri normalnej zime sadam do auta v triku s dlhym rukavom a softselovej veste. Pustim vyhrievanie sedadla a volantu a som vysmiaty, nemusim nikde zastavovat a vyzliekat sa.
Hocikedy ked je vonku sychravo, uz nemusi mrznut, tak rukavice nemas ,ale ruky skrehnute ano a volant je tiez studeny, aj ked je kozeny.
Alebo v zime zastavis na benzinke a davas rukavice?
Za tych 140 E ci kolko to stalo sa to fakt oplatilo.-
vrtuch 20.05.2011 23:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Bixenony.
takze pri -15 len tak nalahko bez rukavic oskrabes cele auto a potom nasadnes a pockas az sa rozohreje volant. no v tom pripade ale ten vyhrievany volant ani nepotrebujes. zima ta proste nezdola. ale naozaj. robim to proste ako ty, len po par minutach ked sa rozohreje auto si stiahnem rukavice. efekt ten isty, na kratke trasy sa ani neoplati davat dole. a ak jazdis vela mesto beztak je ruka stale na radicke. takze opel spravil fajn ze supol vyhrievany volant aj do nizsej strednej, ale zase vynasat to do nebies zmysel nema. ak sa mame totiz bavit o naozaj komfortnom a zivot ulahcujucom doplnku auta tak je to nezavisle kurenie...
-
-
-
-
"-- skrytý --" 27.05.2011 23:28
« Re: Re: Bixenony.
Ahoj, já mám ten stejnej vůz, jen 1,7 93kW a trochu toho lituji, myslím že jsem nevzal verzi s 2. l motorem. Taky jsem objednával koncem prosince a v krátke verzi jsem měl možnost otestovat jen ten motor co jsem objednal, nebo benzínové motory. Ty se mi velmi zamlouvaly, ale recenze tady i jinde a ještě zdražení poh.hmot mě navedly na naftu.Je to už můj třetí nový kombík ASTRA a vynechal jsem jen předchozí model. První jsem měl taky 1,7 diesel 10 let a bylo to v pohodě, duhou jsem už kupoval jako "klasik" v benzínové verzi 1,6 ta mi ještě taky slouží už sedmým rokem, a žere trochu víc oleje. Nejnovější mám od 19.4.2011 a je to opravdu krasavec, který mě tak jako tebe dostal na první pohled. Připlatil jsem si i paket s bixenony, handsfree a navigací i USB port za novou přijatelnou cenu. Automatická světla jsou vynikající ty opravdu doporučuji. Mám i vyhřívaný volant, ale ten jsem ještě v praxi neotestoval. Díky navigaci vše komunikuje v češtině což taky doporučuji a jsem spokojený i se systémem adaptivního podvozku, občas používám sportovní režim a je to paráda. Trochu je to poznat na spotřebě, ale dá se to. Mimo město jezdím kolem 5,7 l, ve městě při špičce i za 7,5 litru. Delší úsek po dálnici ještě nemám projetý. Mám najetých skoro 4.000 km a ze začátku byla spotřeba větší, pomalinku to sedá. Rovněž s tebou souhlasím s "počtem tlačítek", je to úplně v pohodě a hlavně si na to rychle řidič zvykne. Taky jsem se vykašlal na el.stahování zadních oken, ale parkovací zadní senzory mám a i když nejsem jejich zastáncem, tak v praxi se osvědčují. Co my chybí, je to, že se třeba sami nezavřou otevřené okna po uzamčení vozidla, možná je ta funkce k dispozici při el. ovládání všech oken. Přeju hodně šťastných kilometrů.
-
-
Nerez 20.05.2011 12:20
Fotky
Fotky fotky fotky, rychle doplň a ukaž světu nekrásnější kombi v nižší střední :yes: :yes: :yes: -
Brandon Walsh 20.05.2011 15:54
ahoj zino
mas nick s akym som ja na macz zacinal, dobry vyber >:D :yes: dopln pls fotky rad ohodnotim -
Vaidimar 22.05.2011 12:46
Opel astra J a Turbo-benzíny
Ahoj s tvým hodnocením nove generace Aster souhlasím. S Bráchou máme oba novou Astru s motory 1,4T (já 88kW, bratr 103kW) a na autě krom pár malých much bych neměnil nic. Plánuju sem pak umístit vlastní recenzi, ale zatím nebyl čas :-). Jen ke tvému "nedoporučení" Opelovských Turbo-benzínů s ohledem na spotřebu. Strašně záleží na charakteru provozu a jízdním stylu řidiče. Musím uznat že ve městě, kde se postrkuješ v koloně to není "Eko auto", ale průměrná spotřeba 8,1l (po 10tis km) u motoru se 140 koňmi mi nepřipadá zas tak hrozná uvážím-li že 80% je jízda po městě a ne rozhodně dědkovskej styl. Já svoji Astru (120K) používám povětšinu na dálnici (Praha-Plzeň), ale i městu se nevyhnu (Průměrná rychlost dle PC je 71km/h) a průměrnou spotřebu mám v záběhu 7,1l což mi připadá jako dobrej poměr cena vozu a výkon. Jinak super recenze a přeju ať ti Astra slouží.-
Stefič 22.05.2011 13:26
« Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
s tou spotřebou souhlas. Přečtěte si renze majitelů škodovek s 1,8 TSI. tyhle motory jsou prostě při agresivní jízdě žravé. Ale spotřeba 8l s benzínem a poměrně těžkým autem mi nepřijde špatné. Já jezdím se Zafirou v létě za cca 8,2 v poměru město/mimo 1:1. Mě spíš mrzí ten trend benzínových motorů. A to nejen u opelu. Když budu chtít novou Zafiru, tak mám k dispozici jen 1,4 T a 1,6 T. 1,6 bude žravá a naftu nemám rád. Tak mi to připadá, že nás automobilky do těch dehťáků tak nějak tlačí-
erbe 30.05.2011 08:27
« Re: Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
Ktory motor nieje pri agresivnej jazde zravy? Moja pomerne cerstva 1.8TSI mi na nadrz ani pri sviznej jazde nespravila priemer cez 9L. Okresky 6,3 - 6.5 pri normalnej jazde s obiehanim a vsetkym s tym spojenym. Mesto okolo 8,5 - 9. Dialnica pri 140 je za 7.5. pri 170 za 10,5. Priemerna spotereba na nadrz sa mi hybe okolo 7-5 - 8. Je to vela podla teba?
-
kornel 22.05.2011 13:52
« Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
chlapi ja mam 2.0TSI 155kw a po prvych 10 tis.km mam realnu dlhodobu spotrebu 7,6 litra a neda sa povedat, ze by som jazdil na spotrebu, skor tak jemne svizne a niekedy tomu aj viac slapnem na krk. Ale je pravda, ze po meste jazdim malo, skor okresky.-
-
-
kornel 22.05.2011 15:08
« Re: Re: Re: Opel astra J a Turbo-benzíny
no ked idem len po okreskach, tak mam spotrebu zhruba 6,5 litra..udaval som kombinovanu aj mesto aj dialnice aj okresky, akurat, ze okresky su zastupene asi najviac,,a nakolko som pred tym vlastnil atmosfericky 1.8 benzin, tak som zvyknuty auto nedrzat ani pri ustalenej rychlosti po rovinke v prilis nizkych otackach.
Ale pravda, v meste ta spotreba nevyzera pekne :-)
-
-
-
-
Jan Gutbayer 25.09.2011 20:40
super
Tvá recenze mě opravdu potěšila, protože jsem v pátek Astru ST objednal. Já zvolil 1,4 T 103 kW, protože spotřebu až tak dalece neřeším (cokoli do 10 je ok), a k ní automat. Rád jsem si přečetl Tvé hodnocení automatu, protože to je to jediné, co jsem neměl příležitost vyzkoušet. Stran výbavy jsem na to šel z druhé strany, začal jsem na Enjoy, protože jsem si chtěl zvolit barvu palubky (je to jediná výbava, která to umožňuje) a výbavu jsem tam namačkal kompletní, včetně xenonů, na které se strašně těším, zadních parkovacích senzorů a přes opravdu nehorázně naceněné el. stahování zadních oken jsem tam máčknul i to. V principu jsem vynechal jen ergonomické sesle, navigaci, střešní okno a nezávislé topení. Přesto jsem myslím s cenou v rozumné hladině, v přepočtu to dělá 22 500 €. Teď musím holt 2 měsíce vydržet, než to vyrobí a pak budou osobní zkušenosti.
Inak nepovedal by som, ze benzin zerie extremne vela. Osobne mam 1.4 T Cosmo, najazdenych 24.500 km za necely rok a spotreba do 7,5, vacsinou do 7,2 - jazdim hlavne dlhe trate cez cele slovensko, sviznejsim tempom. Ked som to kupoval ja, tak bol priplatok za 2.0 CDTi oproti 1.4 T tusim 3300 alebo 3500 E, v cechach to bolo 2000 E.
Inak luxusnym prvkom v priplatkovej vybave je vyhrievany volant - mozem len doporucit ;).