Diskuse

Škoda Felicia (1996)

7.9.2009

Dobrý den, rád bych vás seznámil s naším rodinným vozem. Recenzi vezmu z pohledu řidiče-začátečníka a občas budu srovnávat s těmy pár auty, které…

 

Škoda Felicia Combi (Tyboo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 07.09.2009  14:36

    Fotky

    Ty se vždycky vkládají jen po pěti. Musíš je nahrát, potom dáš vytvořit náhledy a vytvoří se ti náhled na 5 fotek, to dáš uložit a vrátíš se zpět do vkládání, tam dáš zase vytvořit náhledy a tak furt do kola dokud se ti nevloží do recenze všechny nahrané fotky.
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 07.09.2009  14:48

      « Re: Fotky

      jasně díky za radu. jen tak bych na to asi nepřišel ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto zip2016

        zip2016 07.09.2009  15:24

        « Re: Re: Fotky

        Není za co. Moje máma má úplně stejnou feldu, jedinej rozdíl je v tom, že ona má rok 1997 a má najeto už skoro 180 000. A taky tam nemá ty přihrádky pod palubovkou. Náhodou to není špatný auto. Na převoz všeho možného je ideální, ale na cestu do Chorvatska bych s tím nejel. ;-) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.09.2009  14:48

    EXTERIÉR????

    ....Ale na svou dobu docela povedený a svým způsobem nadčasový. BMW z 1996 vypadá jako stará hnusná krabice......... >:D >:D >:D , tak to nevim...postav to vedle toho bmw, třeba mýho...a pak se zkus někoho zeptat >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 07.09.2009  14:50

      « Re: EXTERIÉR????

      jasně že vyleštěná metalíza s pěknýma kolama vypadá hezky ale 90% BMW z 90. let se mi vzhledově prostě nelíbí pač se o ně nikdo nestará, sou špinavé a vedle nich ta blbá Felicie prostě vypadá mladší
      • 00 Reagovat !

        foto Honza-Micka

        Honza Mička 07.09.2009  14:59

        « Re: Re: EXTERIÉR????

        Fabie!Fabie! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Tymkoo

          Tymkoo 07.09.2009  15:05

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          >:D >:D ohodnotím až se v té tvojí svezu. vole sme stejný TEAMMMMMMM
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.09.2009  15:44

        « Re: Re: EXTERIÉR????

        no to je asi jasný že když se o to někdo nestará, je na autě zašlá špína, je to na plecháčích...
        ale když to auto vypadá tak jak má....tak je felda :no: :no: >:D ...porovnávej auta ve stejným stavu..
        • 00 Reagovat !

          foto zip2016

          zip2016 07.09.2009  15:54

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          Mě se ale taky líbí víc kulatá felda nežli hranatá E36-ka. Které z těch aut je lepší je jasné, ale exterier má felda hezčí!!
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 07.09.2009  16:43

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            ??to snad nemyslíš vážně???
            • 00 Reagovat !

              foto mastic

              mastic 09.09.2009  19:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

              Proč by to nemyslel vážně. Podle mě je taky felda hezčí a dokonce mnohem hezčí.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 07.09.2009  16:09

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          Pánové, vy jste všichni tři tento... osloši... Auta se mají porovnávat v rámci třídy, věku a samozřejmě stavu, ale pokud berem design, tak se nebudu dívat na to, že to auto je zrezlé, přece jako zrezlé ho designeři nenamalovali.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.09.2009  16:46

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            zrezle nezrezle, design feldy je perfektne nadcasovy. A i ja se musim primluvit za to, ze se mi libi vic, nez ta e36.
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 07.09.2009  17:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

              No krásný sou ty zapuštěný boční okna...nebo to přední v gumě s tim kusem nezakulacenýho plechu nad tím..nebo ty zadní lemy...fakt nadčasový >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.09.2009  18:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                boze muj.. proc nekteri lide nechapou ze nazor na design je vzdycky subjektivni (!). Nezkoumej detaily, zkoumej celek. Jako celek se felda povedla, linie ma nadcasove, prolisy jsou tam, kde maji byt. Tot muj nazor. E36 ma zase podle me tvar pixle a neni nicim zajimava, navic u vetsiny kousku, co jsou k videni u nas nelicuje predni kapota s maskou a to jeste zduraznuje hranatost svetel. Zase na druhou stranu je BMW obecne tisickrat lepsi ve vsech ostatnich ohledech...
                • 00 Reagovat !

                  foto Mira328i

                  Mira328i 08.09.2009  08:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                  to že něco nelícuje je spíše doklad špatně odvedené opravy po havárce...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dan0044

                    Dan0044 06.10.2010  19:55

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                    Častokrát slýchávám nadávky na vzhled starých japonských sedanů/kombíků... Ale Felda je na tom úplně stejně >:D design nadčasový rozhodně není, ale na svou dobu celkem šel.

                    A přesto že nejsem zastánce BMW, líbí se mi mnohonásobně víc, než Felicie...
    • 00 Reagovat !

      foto Kubyyyk

      Kubyyyk 07.09.2009  17:25

      « Re: EXTERIÉR????

      Ty tvoje příspěvky už se fakt nedájí číst. Každý auto jen furt shazuješ svýma řečma - pro ě jsi typický příklad člověka, co žere jen BMW a nic jinýho a co není BMW je špatný. mě se taky designově líbí moje auto o dost víc než tvoje, ale snad se z toho nezblázníš ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.09.2009  17:31

        « Re: Re: EXTERIÉR????

        ale feldu máme taky doma.. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Kubyyyk

          Kubyyyk 07.09.2009  17:34

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          Tak si jí užij.. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 07.09.2009  17:36

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            Naštěstí sem nikdy nemusel :-) ...ale na popojížďky je dobrá :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Kubyyyk

              Kubyyyk 07.09.2009  17:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

              Já vím, není to BMW.. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Mira328i

                Mira328i 07.09.2009  17:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                Subjektivně se mi lépe jezdilo třeba s fiatem tipo, nebo s tou 206...na tý feldě je asi to nejhorší ten zvláštní traktorovej sklon volantu a to gumový řízení s malým rejdem...to mi vždycky štvalo ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 07.09.2009  17:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                  206 je podstatně novější, ale o to nejde, celou dobu tady řešíme design exteriéru, takže sem netahej jízdu, to bychom raději neměli zmiňovat >:-[] 8-s
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mira328i

                    Mira328i 07.09.2009  18:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                    No začali sme porovnáváním exteriéru-felda x e36 a v čem je design e36zastaralejší?
                    když k tomu ted něco postavit přímo ze třídy-tak tu ibizu:-)..a aspoň uděláme kubikovi radost:-)...ta vypadá modernější..
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.09.2009  17:30

      « Re: EXTERIÉR????

      chapu ze to nerad slysis, ale prinejmensim rozhodne neni o nic min nadcasova nez to BMW...tvar favoritu z 80.let sice neni uplne ,,in", ale jinak vypada dobre...ale na druhou stranu, trojka uz taky neni nejmladsi...
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.09.2009  17:35

        « Re: Re: EXTERIÉR????

        No ale jde o to jak zaostale vypadají její jednotlivé části- např to přední sklo- ten zlom, přístrojová deska,...
        Atd atd...dyť ji maj rodiče v zelený metle, takže když to stojí vedle sebe u našich před barákem, tak je to šílenej rozdíl - někdy je vedle sebe vyfotim - ať se to líp porovnává
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 07.09.2009  17:40

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          Tak ale to nehovoří nic o nadčasovosti.
          Postav vedle své E36 stejně starou 405/406 nebo Lagunu. Auta to jsou stejně stará a oproti E36 vypadají jako novinky.
          Felicie ve své době v porovnání s konkurencí nevypadala nikterak zle. Vem si Punto, Polo, Ibizu (sorry Kubyyku) atd.
          A nazávěr. Zastaralá palubní deska Felicie? No ano, nemá měkčené plasty, ale vypadá asi 3x lépe než v Puntu. Než něco ve své nekonečné kritice Škody vyřkneš, tak si to raději 3x rozmysli ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 07.09.2009  17:45

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            stejný datum počátku výroby má pouze asi 405, ta vypadala vždy nadčasově..
            U těch malých aut - felda se začala prodávat v 95! tak ji dej výrobně stejný konkurenty a žádná sláva to nebude ;-) , třeba ta ibiza...nebo 206..
            Jde hlavně o to že se na feldě projevuje starší tech. výroby-favorit vzanej lopatou..(sorry ronaulte-to není urážka tvýho fáčka ;-) )
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 07.09.2009  17:52

              « Bílá vlajka:-)

              Kluci dam do profilu pár srovnávacích fotek až bude čas...
              Jinak nebyl sem ten kdo prvně začal srovnávat design E36 a feldy ;-) ..tak až budou fotky - dokončíme :-!
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.09.2009  20:40

                « Bílá vlajka:-)

                Myslím že si nepochopil podstatu.

                Pretože porovnávať musíš(aj keď ide o design)v prvom rade auta z rovnakého segmentu teda napr. už spomenuté Polo,Ibizu,Punto...to či sa niekomu zdá nadčasovejšia Felicia než E36ka je čisto subjektívne v podstate ako celé vnímanie designu, teda tie srovnávacie fotky sú trápny nápad - niekomu možno aj tak príde nadčasovejšia Felda...a ty s tým nič nespravíš prosto je to tak...

                E36ka pritom nieje žiadne synonymum krásy (aj keď musím priznať že mne sa vždy páčila aj páči) - porovnávaj ju s inými ako ti napísal Ronault.

                Inak je fakt že väčšina tvojich príspevkov je pre ich obsah úplne o ničom - zdá sa že nevidíš nič len tú svoju E36ku - možno to tak neni ale vyzerá to naozaj tak, a je pritom jedno či tvoje príspevky číta fanda Renaultu, Škody, BMW či Fiatu :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto zip2016

                  zip2016 07.09.2009  21:29

                  « Re: Bílá vlajka:-)

                  Přesně tak, jakmile nemá auto motor 2,8 od BMW, 6-ti vál a náhon na zadek, tak je to šmucka. Miro Miro, jestli nejsi trošku zaujatý!! :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Mira328i

                    Mira328i 08.09.2009  08:01

                    « Re: Re: Bílá vlajka:-)

                    Ne. líbí se mi Subaru, Mitsu, Alfy, SAAB, mercedes,porsche, mazda, starší lancie.. a spousta dalších(samozřejmě ne všechny modely)...ale škoda to zrovna není, ta u mě skončila erkem.
                    Samozřejmě preferuju víceválcové motory, proto mi nevoní ani budoucí motorová politika bmw(sem fanda toho co vyráběli..), nemam v lásce downsizing.
                    Co se týče pohonu tak preferuji pohon zadní nápravy nebo všech kol, přední náhon považuji za opatření k úspoře peněz, ne k vytvoření lepších jízdních vlastností.
                    • 00 Reagovat !

                      foto zip2016

                      zip2016 08.09.2009  17:48

                      « Re: Re: Re: Bílá vlajka:-)

                      No ale my ostatní tady máme i auta která jsou nedokonalá (přední náhon, malý objem, málo válců), ale jsme s nimi spokojení a to že se tobě škodovka nelíbí je jen tvoje věc a nikdo ti jí nebere. My jsme tu nesrovnávali funkčnost, ale postý vzhled a několika z nás se prostě líbí vzhled feldy víc nežli e36-ky. S tím nic nenaděláš ať budeš nadhazovat jakékoli argumenty. Tak to prostě je! ;-) Ale jestli sis všimnul, tak mi ti tvou lásku k e36 nebereme, pouze říkáme, že máme jiný názor, to je všechno!! ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 08.09.2009  18:04

                        « Re: Re: Re: Re: Bílá vlajka:-)

                        Zipe, naprostý souhlas.

                        Jen bych byl teda trochu tvrdší, ono mafiánský dealera drog (jak by to řekl J.Clarcson) ve srovnání s dnešními auty a i BMW hodně zastaral
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 07.09.2009  17:55

              « Re: EXTERIÉR????

              Ano, Felda se začala prodávat 95, a kdy se začlo prodávat Punto I? Auto roku 1995, ne náhodou? A kdy Ibiza generace, co má kubyyk, taky podobná léta. Kde je chyba? ;-) Pozor, P206 od roku 1998, takže v té době Felicie byla po faceliftu a za dva roky končila.

              BMW E36 pokud se nepletu 90-00, 405 87!-97 (takže ještě 3 a půl roku starší design), Laguna 94-01 (jo, ta je malinko mladší, ale pořád současník).

              Jediný detail na exteriéru, který projevil konstrukční stáří Felicie jsou ty těsnění kolem předního okna, ale celkové proporce vozu díky přebouchání Bertoneho Favoritu zůstaly dosti nadčasové a i proti stejně velké konkurenci nebyly nikterak zastaralé.
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 07.09.2009  20:57

                « Re: Re: EXTERIÉR????

                Punto 1993, Felda konec roku 1994. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 07.09.2009  21:24

                  « Re: EXTERIÉR????

                  Promiňte ale podle mě je felda omyl a použít jde jen k naplnění Macochy nebo na šrotovné.Poruchová, a rezavá naskrz,ale má i pár drobných plusů(levné díly,kufr,motor 1,6 ,ale to je zoufale málo.Pro mě je to jedno z nejhorších aut,ale pokud je z něj někdo na větvi ,rozhodně mu to neberu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Tymkoo

                    Tymkoo 07.09.2009  21:27

                    « Re: Re: EXTERIÉR????

                    jedna závada na převodovce za 13 let není tak hrozné.. a rez taky žádná
                    • 00 Reagovat !

                      foto Mira328i

                      Mira328i 08.09.2009  07:55

                      « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                      Kolik měla v tu dobu najeto?Co se jí stalo?(výměna spojky se nepočítá)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Tymkoo

                        Tymkoo 08.09.2009  07:58

                        « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                        najeto asi tak 140tisíc. odešel 5. rychlostní stupeň
                        • 00 Reagovat !

                          foto Mira328i

                          Mira328i 08.09.2009  08:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                          Tak to bych zrovna jako kvalitní nepovažoval, převodovka by měla vydržet min. půl míče - mimo to kdyby to bylo špatným zacházením tak to nebude 5st.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Honza-Micka

                            Honza Mička 08.09.2009  13:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                            Nikdy se ti nestalo,ze jsi mel nove auto na garancce a oni ti volali ze je vadny chladic a je treba ho vymenit?Asi ti nic nerikaji skryte vady ze?Ty ktere se projevi za dlouho?U BMW maji zrejme vsechno tip top,taky by meli,kdyz tak setrili na designu.Ty si najdes vzdycky neco,skoda mluvit.Ty budes asi ten typ cloveka,ktery se bude hadat i po skonceni valky.. :no: :no: :no:
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mira328i

                              Mira328i 08.09.2009  13:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                              ...no felicii máme doma a skrytých vad měla dost(kupováno nové), a aby převodovka(klasická) odešla při takových kilometrech tak to mi normální teda nepřijde :no:, jezdil sem už dost autama a nikdy se mě ani mým kamarádům nic podobnýho nestalo..
                              • 00 Reagovat !

                                foto Honza-Micka

                                Honza Mička 08.09.2009  13:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                kdybys delal v tom oboru co my dva,tak ti dojde,ze skryte vady i na prevodovce mohou byt zcela bezne.A co se toho designu tyce,tak nadcasovost Tveho BMW je asi stejna jako nadcasovost Formanu.Psal jsem ti to uz davno,na zaklade toho jsi mi dal spatne hodnoceni.
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Mira328i

                                  Mira328i 08.09.2009  13:42

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                  záleží na výrobci ZF jsou myslim dost spolehlivé...no jo ale ve feldě sou vůle už po 30tis.(zkušenost)..
                                  Hodnocení sem ti dal za auto - fabie htp za 7...to auto mi nepřijde ani trochu hezký(názor hodně lidí), motor je příšernej(známý fakt), ničím nenízajímavá a ničím nevyniká - proto sem hodnotil jak sem hodnotil
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Honza-Micka

                                    Honza Mička 08.09.2009  13:53

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                    Myslim to hodnoceni,ktere jsi mi dal pred tim,nez jsem upravil recenzi.Krom toho mam dojem,ze to hodnoceni za aut bylo tenkrat vyssi.Co ti pomuze,ze je nekdo nejlepsi desinger,kdyz je to v dobe,kdy se vyrabely same krabice?Bylo to vsude,Mercedes,Volvo,Renault..hodne aut z tehdejsi doby se proste v dnesni dobe srovnavat neda.Po technicke strance je vice nez jasne,ze to jde,ale po strance vzhledu v zadnem pripade.Nekdo mi psal,ze mi da spatne hodnoceni jenom za to,ze je Fabia tuctovka,ale nebylo nahodou tuctovka v Nemecku i tvoje auto,kdyz se jeste vyrabelo?Nemam nic proti BMW,jsou to kvalitni auta,jde o tvuj pristup a tvoji zaujatost,takze pokud uvidis auto,co neni BMW nebo Mercedes,tak radeji nic nepis.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Mira328i

                                      Mira328i 08.09.2009  14:10

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                      za auto sem ti neubíral - pouze sem přidal za fotky a recenzi..
                                      hrany se do módy vracejí...pořád se to točí..
                                      Samozřejmě že je znát stáří vzniku..
                                      Tuctovka v německu to určitě nebyla tak jako v čechách felicia..tam tu funkci plnila VW,opel a tak trochu audi...
                                      To si trochu pleteš bmw e36 je střední třída a bmw premiová značka..
                            • 00 Reagovat !

                              foto Mira328i

                              Mira328i 08.09.2009  13:30

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                              šetřili na designu - tos mi rozesmál >:D
                              • 00 Reagovat !

                                foto Mira328i

                                Mira328i 08.09.2009  13:43

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                Luthe byl náhodou jeden z nejlepších designérů své doby... :yes:
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ronault-

                                  Ronault. 08.09.2009  14:06

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                  16. století? >:-[] >:D
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mira328i

                                    Mira328i 08.09.2009  14:11

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                                    vtipálku ;-) ...víš to stejně jako já..
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 08.09.2009  16:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                              a taky kolik stál novej Bawor a nová Felda :-) u bmw si platil hodně za kvalitu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto twistedTSD

                    twistedTSD 07.09.2009  21:50

                    « Re: Re: EXTERIÉR????

                    ja bych to tak cerne nevidel...zalezi na majiteli v jakym je stavu...jinak nekterym lidem vyhovuje prave tech par drobnych plusu
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 07.09.2009  23:02

                    « Re: Re: EXTERIÉR????

                    Rendošu, tvou averzi k okřídleným šípům znám i já, takže mě to nepřekvapuje ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.09.2009  19:09

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            3y líp jak v Puntu? :-) to je ale taky subjektivní názor.. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 07.09.2009  18:59

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          no jo, sklo a zlom, to uz bylo tehdy prekonany (na druhou stranu dnes je to zase in >:D )ale pristrojovka mi na tu dobu pripada ok, a jinak nevidim moc zaostalych veci...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.09.2009  20:54

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          Prístrojová doska patrí medzi tie krajšie v tomto segmente(minulí týždeň som sedel v starom Pole a teda mne sa tá vo Felde páči o dosť viac...), mimochodom E36ka sa nemá čím v tomto smere pýšiť - v strednej triede sa nájdu o dosť krajšie palubovky..., s tým sklom sa dá súhlasiť ale nieje to nič strašné...
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 08.09.2009  07:53

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            Ve kterém autě které se začalo prodávat v roce 1990? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 07.09.2009  17:33

      « Re: EXTERIÉR????

      jo a mimochodem - feldu okopirovalo suzuki u swiftu, skoda u fabky a roomsteru a dokonce novej saab 9-5! a ted mi rekni jestli je felda nadcasova >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.09.2009  17:38

        « Re: Re: EXTERIÉR????

        ale...spíš swift okopírovala škoda pro fabii...třeba ty A sloupky... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 07.09.2009  20:16

          « Re: Re: Re: EXTERIÉR????

          predok Fabie a Roomstera sú ako vieme rovnaké - keď design tejto prednej častí vznikal a myslím že aj keď sa prvý krát predstavil tak o Swifte súčasnej generácie nebolo ani páru ani slichu...teda A stĺpik na týchto dvoch modeloch nebol určite kopírovaný od Swiftu ! >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Tymkoo

            Tymkoo 07.09.2009  20:23

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            páni chlapi vy ste se ale pořádně rozjeli:-) sem nečekal že to vyvolá takovou bouři:-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mira328i

            Mira328i 08.09.2009  07:52

            « Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

            Swift představili dříve na autosalonu...pak až romstera.. :-!
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 08.09.2009  11:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

              Koncept Roomstra, ktorý má A stĺpiky a celú túto časť takmer totožnú so sériovým modelom a aj s Fabiou predstavila Škoda vo Frankfurte 2003! (v podstate oproti konceptu sa toho na exteriéry zmenilo málo takže nielen spomenutá časť ale takmer celí Roomster je veľmi podobný svojmu konceptu)
              Swift sa predstavil v roku 2005! v Ženeve teda nemáš pravdu... :-! ber v úvahu že nejde len o tie dva roky 2003 Roomster a 2005 Swift ale aj o to, že designoví štýl nevzniká mesiac ani dva takže základné línie Roomstra museli byť hotové ešte skôr... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Mira328i

                Mira328i 08.09.2009  11:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                Tak mazda 323 někdy kolem roku 92... :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 08.09.2009  23:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                  jo a treba rover 800 v r. 86...fakt nechapu proc se tu hadate kvuli tomu kdo okopiroval ty A sloupky, stejne tak muzete obvinovat felicii kvuli tomu ze ma ABS ktery se poprve objevilo v M-B S (myslim)... >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 09.09.2009  18:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EXTERIÉR????

                    my sa nehádame, len sem si vyjasnili fakty, inak máš pravdu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 07.09.2009  15:05

    Ty jsi

    Ty jsi uplně PŘESNÝ příklad toho, co já pořád říkám: autoškoly by měly mít stopětky, žigulíky a dvanácettrojky. Protože kdo se naučí jezdit s těmahle popelnicema, umí pak už jezdit s každým autem. Praxe je bohužel opačná a člověka v autoškole rozmlsaj, on pak sedne do svýho prvního auta a rozkouří ho o švestku, protože zjistí, že to nebrzdí, nejede a nezatáčí. Ale já Tě nekritizuju, byl to i můj případ - papíry jsem dělal ve favoritu (i když děsným vraku), a pak při první jízdě s mojí první stopětkou jsem při každým rozjezdu hopsal po křižovatce, protože jsem moc rychle pouštěl spojku a auto nemělo dost výkonu si to přebrat. PS: mám teď mimo jiné i jednu 1203ku :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 07.09.2009  15:07

      « Re: Ty jsi

      je to přesně tak. v moderním autě už se jede skoro samo ale být začátečník v autě kde je všechno mechanické, to dá člověku ze začátku pořádně zabrat
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 07.09.2009  21:12

        « Re: Re: Ty jsi

        ale zase ťa to dosť naučí, získaš lepší kontakt s autom, a neskôr aspoň nebudeš baba ktorá keď prvý krát sadne trebárs do Feldy či Fáva abo starého Punta atď. tak sa ide posrať z toho že to nemá posilňovač,klimačku,ABS,EDS,MSR,ASR,ESP a neviem čo ešte... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto dRudi

          dRudi 08.09.2009  12:22

          « Re: Re: Re: Ty jsi

          s tímhle se nedá než souhlasit :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 07.09.2009  17:54

    feličita

    taky jsme takovou meli, jen v lepsi vybave (airbag, mlhovky, ostrikovace...), ale ta rez...a to jsme ji meli garazovanou, ale at jsme delali cokoliv, vzdycky se objevila zas, az jsme se na to vykaslali a casem ji prodali...jinak brzdy slaby, ale motor nebyl uplna katastrofa (ale to je tak vsechno :-D)...ale ten kufr! no comment >:D ...no ale zase nas nejednou zradila :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.09.2009  21:39

    Chybička

    Podľa klasického rozdeľovača a starého umiestnenia vzduchového filtra usudzujem že to bude ešte stará 1,3ka s jednobodovým vstrekom a tá nemala krútiaci moment 106Nm ako máš uvedené ty ale 101Nm je to podstatné aj preto lebo staré 1,3BMM-(tá tvoja)boli o dosť lenivejšie než neskoršie 1,3MPI inak v pohode recenzia len tie fotky v garáži niesu trikrát vábne...
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 07.09.2009  21:41

      « Re: Chybička

      101? oki hned to změním. díky za upozornění :-) v malém techničáku to není
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 08.09.2009  10:06

        « Re: Re: Chybička

        sorry opravujem 100Nm - dakde píšu tak a inde zas inak :-)
  • 00 Reagovat !

    foto dRudi

    dRudi 08.09.2009  12:20

    recenze

    vítej "v klubu" :-)
    moc pěkná recenze, hodně jsem se u toho nasmál >:D a můžu s tebou plně souhlasit, to auto je fakt prostorný a odveze toho velmi mnoho. i s tou palubkou je to fakt, příjemné tvary co lahodí oku a ne nějaké hranaté patvary.. jo sedačky, to je kapitola sama pro sebe, taky mě z nich bolí záda/v kříži po dlouhé jízdě, ale jinak pohoda..
  • 00 Reagovat !

    foto DanV

    DanV 08.09.2009  17:09

    posilovač brzd

    Čau, tvoje felda nemá posilovač brzd? To bych se fakt divil. ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 08.09.2009  20:11

      « Re: posilovač brzd

      jako v technických parametrech to je uvedené ale nedovedu si představit jak by to brzdilo kdyby to vůbec neměla
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 08.09.2009  20:29

        « Re: Re: posilovač brzd

        Poslední Škodovka bez posilovačů brzd byla 105 S. Pokud to chceš vyzkoušet, tak vypni motor, tím vypneš posilovač brzd. Mimochodem brzdy si repasuj, nejsou sice tak jedovaté jak třeba v Renaultech, ale brzdí určitě dostatečně.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 08.11.2009  12:04

        « Re: Re: posilovač brzd

        Přesně jak píše DanV. My měli v naší Škodě 105 posilovač za příplatek, od Favorita výš už je posilovač montován sériově. Oprav si to v recenzi. Bez posilovače to prostě nebrzdí skoro vůbec, je to tak. Máte jinak Felinu v bezva stavu, to samé má švagrová,ale to už je postrach silnic.....ona s tím taky vozí dříví z lesa.... >:D A zajímavá přezdívka! Ať slouží a nezlobí! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.2009  12:47

    Recenze

    Recenze jak má být :-)

    Většinou si stěžuji na přebytek fotek auta zvenku, u tebe jich je zas nedostatek. Až přidáš, upravím.

    Renault: Charakteristiku brzd u Renaultů nenazývám ostrou. To pravé slovo je "hysterická" - náběh je přespříliš strmý.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 09.09.2009  15:45

    zaujimava

    citatelna recenzia :-) nech auto sluzi dalsich 13 rokov >:D a opatrne nech aj vodicak ostane 13 rokov :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.2009  11:14

    světla :)

    hele ty světla svítí naopak celkem obstojně,alespoň naše felda svítila jak drak :-) a časem jsem tam dal nějaký výkonnější žárovky (Osram night braker),nechal jsem to seřídit ať nesvítím všem do očí a dnes když mám auto s xenony tak ani nevidím zásadní rozdíl v osvícené ploše, xenon spíš jen kvalitněji prosvítí tmu, krajnici apod :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nomadm

    Nomadm 18.10.2009  13:38

    chvála

    no krásný stroj, takových na cestách víc :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.11.2009  16:03

    Čau,dva dotazy..

    ..posilovač brzd má felda určitě,to měla už moje stará 120tka, a k tý spotřebě-5litrů je mimo realitu,tak 7 s lehkou nohou,já s našich feldou jezdil okolo 8 a více-to byla 1,3mpi..
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.11.2009  16:06

    Čau,dva dotazy

    ..posilovač brzd má felda určitě,to měla už moje stará 120tka, a k tý spotřebě-5litrů je mimo realitu,tak 7 s lehkou nohou,já s našich feldou jezdil okolo 8 a více-to byla 1,3mpi..
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 07.11.2009  16:10

    Čau,mam dotaz na recenzi

    ..posilovač brzd má felda určitě,to měla už moje stará 120tka, a k tý spotřebě-5litrů je mimo realitu,tak 7 s lehkou nohou,já s našich feldou jezdil okolo 8 a více-to byla 1,3mpi..
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 07.11.2009  16:53

      « Re: Čau,mam dotaz na recenzi

      posilovač to má. to beru ale myslel sem to tak brzdy už po těch letech nebrzí tak jak y mohly. a spotřebu věř nebo nevěř. myslím že těch 167000km by ti povědělo za jakou spotřebu byly udělány a celou dobu byla spotřeba měřena.. tolerance +-0.5 litru. no u spotřeby spíš plus:-D
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 07.11.2009  17:37

        « Re: Čau,mam dotaz na recenzi

        Tak s tou spotřebou nevim jak si to dokázal,aby si jel průběžně s provozem tak je třeba feldu docela točit a to i v prázdným autě.Otec se s ní taky pod 7 nedostal a já jak sem psal cca 8,za tu samou spotřebu teď jezdí s 2,0 16v v daleko větším autě.
        • 00 Reagovat !

          foto Tymkoo

          Tymkoo 07.11.2009  19:04

          « Re: Re: Čau,mam dotaz na recenzi

          mi to naopak přijde úplně normální. kdyby auto žralo 7 tak jde z domu pač by to nikdo neplatil:-D nevím jestli to mám v recenzi napsané ale město dělá v provozu auta u nás asi 10% a navíc města do 25tisíc obyvatel takže nic moc křižovatky a tak..
        • 00 Reagovat !

          foto Honza-t

          Honza_t 19.11.2009  23:10

          « Re: Re: Čau,mam dotaz na recenzi

          To je hodně smutný že se s feldou 1.3 MPI nedostaneš pod 7. To je tak na karbec možná ani to ne. Já se nedostanu na 7 ani kdybych se rozkrájel >:D Jezdím za 5,5 když extrémně šetřim, až 6,5 když tomu pekelně nakládám ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 08.11.2009  12:29

    Felicie s průměrnou spotřebou 5 litrů? s motorem 1,3

    ..proto mi to přijde až moc extrém,hlavně ze skušenosti s tim samým autem a motorem.
    Udělat dlouhodobej průměr 5 litrů s takto technicky starým motorem je opravdu velkej zázrak.Myslim že žádný další majitel felicie 1,3 tady na autu.cz se nedostal s průměrem ani na 6litrů.
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 08.11.2009  17:04

      « Re: Felicie s průměrnou spotřebou 5 litrů? s motorem 1,3

      za dlouhodobou spotřebu pod 6 litrů dám ruku do ohně. moc dobře vím, že když jezdíme za babičkou do madarska ve 4 lidech a s báglama tak ta spotřeba tou cifrou 5 skutečně začíná. jasně že když sem ted jel se studeným motorem 10km tak to bude trochu víc
    • 00 Reagovat !

      foto Honza-t

      Honza_t 19.11.2009  23:20

      « Re: Felicie s průměrnou spotřebou 5 litrů? s motorem 1,3

      Ze skušenosti vím, že dostat se na 6 litrů není nemožný (teda u MPI, u BMM nevím), jen je problém jako řidič vydržet a netopit pod kotlem víc než nutně musíš. Byly časy kdy jsem byl kliďas a jezdil pod 6 s dlouhodobým průměrem a to ještě po městě! Jenže kde jsou ty časy? >:D dnes tak 6,1 normálním šetřením, už nejsem brzda provozu. ;-) Ale těch 5,... no... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Tymkoo

        Tymkoo 20.11.2009  09:13

        « Re: Re: Felicie s průměrnou spotřebou 5 litrů? s motorem 1,3

        ale tam není napsané 5 ale 5,5. to je dlouhodobá spotřeba. ve městě nejezdím
        • 00 Reagovat !

          foto Honza-t

          Honza_t 25.11.2009  14:50

          « Re: Re: Re: Felicie s průměrnou spotřebou 5 litrů? s motorem 1,3

          Tak to potom jo, mimo město to jde ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 04.12.2009  17:53

    Líbí se mi tvá věta ...

    ... respektive přezdívka tvýho auta, proto boduji a nehlesám ... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 04.12.2009  18:00

      « Re: Líbí se mi tvá věta ...

      je to hrozné když se člověk zařadí do rychlého pruhu. nějaký passat se mu přilepí na zadek, bliká a Felina jedééé ten svůj předjížděcí manévr:-D
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 04.12.2009  18:33

        « Re: Re: Líbí se mi tvá věta ...

        No já myslím že je to v lidech ... většina lidí začínala na škodovkách, někdo ve vazech, někdo i v uvazech a pak revoluce a v tu ránu kdo na škodovce zůstal byl ten pomalej, špatnej ... ;-\

        Já dřív co jsme koupil Křupku tak taky - jelikož jsem do ní šel z Fabie 1,4 tak jsem měl najednou pocit že levej pruh je můj, no a za pár měsíců jsme tak nějak uklidnil, že mě nyní předjíždí i velorexy ... ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto McVladin

    McVladin 30.03.2011  10:17

    Lak

    Cau, tak ono ten lak bude vec vkusu, ja ako majitel bielej by som za takuto tmavu farbu dal aj.........strikovany sveter pre tvoje auto. ale poradim ti. kup si vosk so zrkadlovym efektom, pekne ju umy, prevoskuj. uvidis ako to ozije. a este si prestriekaj tie hrozne cierne stredne puklice kolies striebornou farbou na disky a uvidis ze sa ti to auti bude ovela viac pacit.... ale hlavne nech to jazdi
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…