Recenze

m.z. (muž 50 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Mini 3 door R50

9.92 Uživatelé

Hodnoceno: 75× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mini 3 door, foto 1 Mini 3 door, foto 2 Mini 3 door, foto 3 Mini 3 door, foto 4 Mini 3 door, foto 5 Mini 3 door, foto 6 Mini 3 door, foto 8 Mini 3 door, foto 9
Mini 3 door, foto 10 Mini 3 door, foto 11 Mini 3 door, foto 12 Mini 3 door, foto 13 Mini 3 door, foto 14 Mini 3 door, foto 15 Mini 3 door, foto 16 Mini 3 door, foto 17 Mini 3 door, foto 18 Mini 3 door, foto 19 Mini 3 door, foto 20 Mini 3 door, foto 21 Mini 3 door, foto 22 Mini 3 door, foto 23 Mini 3 door, foto 24 Mini 3 door, foto 25 Mini 3 door, foto 26 Mini 3 door, foto 27 Mini 3 door, foto 28 Mini 3 door, foto 29 Mini 3 door, foto 30 Mini 3 door, foto 31 Mini 3 door, foto 32 Mini 3 door, foto 33 Mini 3 door, foto 34 Mini 3 door, foto 35 Mini 3 door, foto 36 Mini 3 door, foto 37 Mini 3 door, foto 38 Mini 3 door, foto 39 Mini 3 door, foto 40 Mini 3 door, foto 41 Mini 3 door, foto 42 Mini 3 door, foto 43 Mini 3 door, foto 44 Mini 3 door, foto 46 Mini 3 door, foto 47 Mini 3 door, foto 48 Mini 3 door, foto 50 Mini 3 door, foto 51 Mini 3 door, foto 52 Mini 3 door, foto 53 Mini 3 door, foto 54 Mini 3 door, foto 55 Mini 3 door, foto 56 Mini 3 door, foto 57 Mini 3 door, foto 58 Mini 3 door, foto 59 Mini 3 door, foto 60 Mini 3 door, foto 61 Mini 3 door, foto 62 Mini 3 door, foto 63 Mini 3 door, foto 64 Mini 3 door, foto 65 Mini 3 door, foto 66 Mini 3 door, foto 67 Mini 3 door, foto 68 Mini 3 door, foto 69 Mini 3 door, foto 70 Mini 3 door, foto 71 Mini 3 door, foto 72 Mini 3 door, foto 73
 

Technické info

Přezdívka auta Modré Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:38000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.4 maximální rychlost [km/h]: 218 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 150 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9.3

Popis vozu

Po Fiatu Panda 1,2,s kterým jsme byli max. spokojeni,přišel čas na obměnu za něco silnějšího.V 99% jezdím jako spolujezdec a strašně mě vytáčelo,když jsme potřebovali předjet pomalejší auto a ichtyl,když viděl,že ho předjíždí Panda a navíc řídí ženská,začal jen tak z legrace zrychlovat a třeba to opakoval několikrát.Proto jsem rozhodl,že se bude měnit.Chtěli jsme zůstat u Pandy,takže přicházela do úvahy jen Panda 100,jenže je to rychlé autíčko,ale zase ne nějaký zázrak,proto se začalo hledat Mini ve verzi s kompresorem.Našel jsem několik kandidátů a nakonec zůstali dva.Na prvního jsem si zajel do Olomouce a přesto,že do té doby jsem Mini viděl jen na silnici,bylo jasné,že tento kus neberem.Přes inzerci v Miniklubu se nabízel modrý Cooper za solidní cenu.Po x telefonátech jsme se pro něj nakonec vydali naslepo do Písku.Přiznám se,že přítelkyně(je to vlastně její auto)byla dost proti výměně auta a docela jsme se i kvůli tomu hezky pohádali:-)Majitel si pro nás přijel na pumpu v Písku a jeli jsme za ním do garáže.Otevřel vrata a uviděli jsme zadek prakticky nového auta a věděl jsem,že je vyhráno,zamilovala se:-)))Další prohlídka byla už jen víceméně formální,protože nebylo co řešit,majitel nám dokonce ještě natankoval plnou nádrž a mazali jsme domů.Celou cestu jsme jeli svižně cca tacho 160km/h a PC ukázal 10,4l,což je slušné.Jedná se o první variantu kompresorového Coopera s výkonem 120kw.Teď už si můžou pánové s poruchou erekce zrychlovat dle libosti,jen dodám,že tohle nikdy neudělal řidič opravdu rychlého auta.
S autem jsem ujel jako řidič jen asi 500km,ale docela mi to stačilo na zjištění,že je to silně návyková hračka,jekot kompresoru ve vysokých otáčkách je úžasný a po cestě domů jsem se nechal Cooperem opakovaně předjíždět,abych slyšel senzační brumlání z dvojité koncovky výfuku.
Jízdní vlastnosti se dají srovnat jen s motokárou,ten malý hajzlík je schopen se na kvalitním asfaltu bez problému držet Subaru,je to fakt zábava.Rychlosti tam hezky cvakají a elektrické řízení je absolutně tuhé a přesné,řidič cítí co auto potřebuje a kolik ještě snese.Na zimu dostal pneu Nokian WRG a jsou do sněhu senzační,drží stopu,dobře brzdí,mám z nich na sněhu lepší pocit,než z jednou tak dražších Continentálek na Subaru.Perfektně se vodí pomocí ručky a tak jediným limitem zůstává Minisvětlá výška,takže spojler funguje jako pluh.
Spotřeba se při jízdě z 90% po městě hýbe kolem 10,5-11,2l,venku se dá stlačit pod 10l.Nejezdí s ním na krev,ale taky se neloudá,prostě jezdí svižně,jen málo aut nás předjíždí,takže spotřeba je asi taková,jaká se dá u kompresoru čekat.Škoda velmi krátké 6ky,která se dá řadit už v 80km/h,kdyby ji ladili víc úsporně,dala by se spotřeba ještě stlačit.
Interiér je velmi zajímavý z poměrně kvalitních materiálů a ne moc praktický,v sedačkách se sedí hodně nízko,ale jsou docela pohodlné a dobře se udržujou,stejně jako zbytek interiéru.Zadní sedačky slouží jen jako odkládací místo,pokud řídí někdo nad 1,80m,dosadu si sedne fakt jen válečný invalida bez nohou.
Kufr pojme monstrózních 150l,takže na nákup stačí,když se sklopí sedačky,převeze i televizi :-)
Pěkným prvkem jsou bezrámové dveře,jen se nesmí zavírat za okna,jinak odejde systém stahování,který je dost drahý,naštěstí jsme byli varováni,takže si dáváme majzla.
Miňas ma momentálně najeto cca 43tkm a řekl bych,že přítelkyně už jiné auto,než Mini chtít nebude.Je sním max. spokojená,pořád ho jezdí umývat zvenku i zevnitř a běda tomu kdo tam našlape :-)
Neexistuje asi žádný racionální důvod,proč si zrovna tento model pořídit,je to jen otázka emocí a zážitků z jízdy,ale kdo to má rád,ten tomuhle autíčku propadne.

Silné stránky

vzhled
motor
jízdní výkony a vlastnosti
řízení
senzačně topí
je malé,takže se rychle umyje
veliké charisma,lidem se dost líbí a hlavně dětem
zatím absolutně bezporuchový provoz
zvuk vevnitř i venku
bílá střecha
dobrá výbava

Slabé stránky

vyšší spotřeba se kterou se musí počítat
menší nádrž,mohla mít aspoň o 5l více
na horší silnici tvrdý podvozek,retardéry se jezdí krokem
povrzávání interiéru,zřejmě následek tuhého podvozku,je nutné vyhýbat se každé díře
po rozjetí se automaticky zamknou dveře a skoro pokaždé na to zapomenu a rvu za kliku
pevná anténa působí rušivě
je to pořád trochu rarita,takže se s dost věcma bude muset do BMW
až moc silná pojistka v kulise při řazení zpátečky
malý kufr,ale nám to až tak nevadí,věděli jsme do čeho jdeme
horší svítivost halogenových světel,vyřešila to montáž lepších žárovek
absence rezervy,při průrazu nejlépe nočním v zahraničí,si s lepící sadou akorát můžete vytřít .....

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Naštěstí zatím bez poruch

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Bez výhrad,vše proběhlo dle domluvy.

 

Novinky v recenzi

2.10.2016 20:27

kolega ze stáje

M135i po 3 letech vystřídalo provedení M2.

2.10.2014 20:16

nástupce Coupe JCW

Nové autíčko konečně dorazilo, dělá jenom radost.

23.8.2014 12:14

Prodáno

Dnes si Miňáska odvezl nový majitel (resp. auto vezl majitelce), přejeme hodně radostných km :-)

3.8.2014 08:15

Mini na prodej

Jelikož Coupe dorazí co nevidět, je Miňas na prodej za 136000,-

viz: http://www.sportovnivozy.cz/57976-mini-cooper-s-r50-re31-frydek-mistek?fz=vse

24.5.2014 19:22

Mini je na prodej

Z důvodu plánované výměny je Miňásek na prodej hodným lidem :-)

17.8.2013 09:47

rodinka se rozrůstá :-)

Tak nám přibyl přírustek do rodinky BMW, je to silnější bráška 1er.

19.11.2011 18:28

zimáky

Mini dostalo nové zimní disky a Pirellky Sottozero, šel jsem do nich po dobré zkušenosti na Impreze.

7.11.2011 19:11

100000km

100tkm meta je za námi, měnily se silentbloky v nápravnici, prasklý držák levého tlumiče výfuku. Při opravě byl zjištěn poměrně žalostný stav výfukového potrubí. Naštěstí jsme od Slovenského kolegy zakoupil s přestihem kompletní výfuk ve velice dobrém stavu (měnil za laděný), takže jsme opět fit na 100%. Na zimu již čekají obuté Pirellky na nových černých liťákách.

30.7.2011 17:33

stk

Po absolvování stk, bylo zjištěno volnější uložení přední nápravy a kulové čepy.
Bylo s tím trošku víc práce, než jsem čekal :-)
Jinak vše v pohodě, spotřeba 9,6l, blíží se pomalu 100000km.

16.5.2010 12:30

kliky

Auto jezdí v pohodě, spotřeba dle PP 9,2l,najeto 72tkm.
Problémek nám tvoří jeden z pejsků, kterému chutnají pochromované kliky dveří :-(
Jednu zneškodnil u spolujezdce před koncem roku a u řidiče teď, prevít jeden!

6.11.2009 08:40

spotřeba

Od léta,kdy se s Miňasem jezdí pracovně daleko více,klesla spotřeba na 9,3l,což je slušné,na to,že se s ním předpisově vůbec nejezdí.

19.7.2009 00:37

Absolvovali jsme 14 denní pobyt v Mlini,6km od Dubrovníku,byla to nejzábavnější cesta,jakou jsem do Chorvatska kdy zažil.Horské přejezdy byly řidičskou nirvánou,chvílemi to bylo,jako na Korsické rallye :-)Chorvati jsou hrozní debilové,spousta z nich se nechtěla nechat předjet,i když za ním Mini viselo několik km,raději by si snad rozbili hubu,než být předjeti :-( No nakonec jim byla stejně snaha prd platná a po předjetí poznali po první zatáčce,že na tohle autíčko fakt nemají,ovšem jejich mozkové pochody nikdy nepochopím!!!
Jinak 2500km se v Mini přežilo v absolutní pohodě a hlavně s velkou zábavou za volantem,dokonce i proslule zákeřní policajti nás nechali na pokoji a spíše se ze zájmem otáčeli,jen kreténi na Bosenské hranici se hrabali v kufru a zrcátkem na tyčce kontrolovali jestli nepašujeme v podbězích drogy,naštěstí jsem je měl v kapse u kalhot :-)Pouze při návratu nám v na Maďarské dálnici v noci skočila pod kola kočka a skončilo to naštěstí jen vycvaklým spoilerem pod nárazníkem a prasklou žárovkou v blinkru,ale chudák kočička to už asi nerozchodila :-(
Spotřeba se pohybovala okolo 9l,čili nejnižší za celou dobu a byla způsobena zákečností policajtů,kdy měří 60ku na dlouhých rovinkách,takže jsme v obcích jezdili jako beránci a i mimo jsme museli dávat majzla,navíc někdy se prostě rychleji ani jet nedalo,hlavně po pobřeží,kolony turistů byly občas dlouhé.

28.2.2009 12:24

test v Autocaru

V posledním Autocaru je prima srovnávací test M Cooper S 175k vs AR Mito 1,4T 155k vs F Fiesta 1,6 120k.Zajímavé je,že jim Fiesta vyšla lépe než silnější Mito.Ovšem Mini bezkonkurenčně taky nejdražší :-)


Další vozy Mini 3 door



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
4
prostornost
4
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
6
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
5





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…