Recenze

10 Majitel

Nissan Sunny 1,6 SLX

9.68 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Sunny, foto 1 Nissan Sunny, foto 2 Nissan Sunny, foto 3 Nissan Sunny, foto 4 Nissan Sunny, foto 5 Nissan Sunny, foto 6 Nissan Sunny, foto 7 Nissan Sunny, foto 8
Nissan Sunny, foto 9 Nissan Sunny, foto 10 Nissan Sunny, foto 11 Nissan Sunny, foto 12 Nissan Sunny, foto 13 Nissan Sunny, foto 14 Nissan Sunny, foto 15 Nissan Sunny, foto 16 Nissan Sunny, foto 17 Nissan Sunny, foto 18 Nissan Sunny, foto 19 Nissan Sunny, foto 20 Nissan Sunny, foto 21 Nissan Sunny, foto 22 Nissan Sunny, foto 23 Nissan Sunny, foto 24 Nissan Sunny, foto 25 Nissan Sunny, foto 26 Nissan Sunny, foto 27 Nissan Sunny, foto 28 Nissan Sunny, foto 29 Nissan Sunny, foto 30 Nissan Sunny, foto 31 Nissan Sunny, foto 32 Nissan Sunny, foto 33 Nissan Sunny, foto 34 Nissan Sunny, foto 35 Nissan Sunny, foto 36
 

Technické info

Přezdívka auta Sunny, Sluníčko Rok výroby 1991 Koupeno ojeté najeto [km]:120071 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1597 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

RECENZE NA NISSAN SUNNY 1,6 SLX LIFTBACK

Začnu takhle:Sunny jsme koupili v roce 1999 a to mi bylo 5 let. Přijeli jsme na inzerát Forda Escort 3dv., ale prodávající nám do telefonu říkal že je to 5dv. A že je ve výborném stavu atd.jak jsme přijeli byli jsme v šoku!Auto bylo totálně zrezlé a 3dv. No prostě hrůza! Pán nám nabídl ještě nabídl jedno auto tak jsme se na něj zajeli podívat....byli tam ale dva...nějaké auto a Nissan Sunny...Jeli jsme za známými do Ostravy a poradit se a rozmyslet si koupi auta. Po pár hodinách jsme se rozhodli koupit Sunnyho....stál nás 115 000. Více si bohužel nepamatuju a ted preskocime o 9 let později. Prostředkem léta 2008 brácha dostává řidičák a tak dostal Nissana. 22.12.2007 se koupil nástupce Nissana a to Daewoo Nubira 1,6 SX WAGON. Sunny má verze Hatchback, Combi, Liftback a Sedan. Hatchback ma dvě sportovní verze Gti kterou mužete potkat na cestach a Gti-R kterou potkáte tak jednou za život...má 400HPa nějakých 1100kg a ve sprintu na pár set metrů to dokonce porazilo i Dodge Viper GTS. V Americe se Sunny prodává pod jménem Sentra. Design Sunnyho se s anglickou verzí Pulsar neodlišuje jen Pulsar má svuj znak na předni masce Sunny má na masce znak Nissanu. Ze předu Sunny má přední světlomety podobné Primeře, masku ma svou vlastni, jeden menší nasávací otvor přímo pod SPZ a na bocích nárazníku ma místo pro mlhovky. Nárazník odděluje s maskou a světlomety plastová část a pod nárazníkem najdeme taky plastové “lízátko”. Z boku vidíme kulaté tvary a liftbackovou useknutou záď. V prostřed víka kufur najdeme znak NISSAN a SPZ, na pravé straně světlomet a označení motoru a výbavy a na levé straně samozřejmě světlomet a označení modelové řady SUNNY. Zadní světlomety jsou rozděleny do čtyř fází uložené vodorovně. Brzdové světlo, blinkry, zpátečka a odrazka.Dostáváme se do interiéru. Budíky jsou čtyři a to ukazatel stavu paliva, otáčkoměr, rychloměr a ukazatel stavu oleje(nevím jistě). Volant je klasický, čtyřramenný bez airbagu. Na palubní desce najdeme dvojici větráků, rádio, nouzové blinkry, výhřev zadního skla, ohřev vzduchu atd.. Jako v každém autě bez klimatizace. Je zde také nefunkční zapalovač, popelník a přihrádka vážně jen na drobnosti nejlepe např. Na mince nebo na zapalovač atd.. Před sedadlem spolujezdce najdeme celkem velkou přihádku. V zadu je místa dost a kufr je dostatečně velký. Do přihrádky ve dveřích se bohužel vleze jen tak tak jen plechovka Coca-Coly, Fanty, Spritu nebo třeba Semtexu a takovych těch úzkých vysokých plechovek. Auto se za jízdy chová krásně jedinou nevýhodou bych vyděl dlouhé ořevody 5ti-stupňové manuální přovodovky. Sunny jsem řídil za rychlosti 70km/h po rovince a choval se skvělě, ncukal a nezatáčel moc “hbitě” a jel jsem jako spolujezdec když auto jelo 160km/h a auto se chovalo jako by jelo předpisových 70km/h. S tímto autem jsem se naučil řídit a bez problémů za dva dny. Auto je velmi spolehlivé a za dobu co jsme ho měli mělo jen tři závady a za jednu si můžeme sami. První závada byla vadná lambda, která se nakonec vyměnila.Druhá závada rozbitá spojka a třetí závada urhnutá náprava u levého zadního kola. Ptáte se jak se to stalo? No bylo to asi takhle. Bylo 25.8.2008 a já s bráchou a mým I brachovým kamarádem pro batoh do Sportisima. Cestou zpět jsme zajeli na jedno parkoviště jedné šachty a tak mi ten kamarád ukázal jak umí jezdit on(řidičák už mněl) a tak vytočil motor do maximálních otáček, protočil přední kola, ale pak musel přibrzdit objet zaparkované auta a poté opět ostrý rozjezd ruční brzda a volant na pravou stranu(to já mu poradil jak se dělá smyk :D ) no brácha mezitím dokouřil a tak to zkusil taky ten to děla ale I pomo cí plynu, že udělá téměř drift.volant na levo, plyn, spojka, volant napravo, plyn BUM BÁC!!!auto vrazilo levým zadním kolem do patníku.....vypadalo to, že se Sunnymu skoro nic nestalo až na zničený plecháč a poklici. Zajeli jsme tak na místo kde se učím řídit a vyměnili jsme pneu a poklice krásně zpátky pasovala ikdyž byla promáčknutá(na tom místě ještě než jsme vyměnili pneu udelali pár smyků a rozkouřovaly přední pneu :D ) začala se objevovat první závada a to, že kolo bylo spodní stranou směrem dovnitř. Jeli jsme to projet aby se pneu usadila a vypadalo to, že závada zmizla. Po pár dnech ježdění se to opět vrátilo ale sel už I cítit benzín a přitom nárazu odpružení otho levého zadního kola pro razilo az dovnitř auta a tak plastový kryt zavazadelníku byl jen provizorně nandán aby nešlo do kufur vidět. Po nárazu se ještě objevila jedna závada a to ze tím nárazem a jak bylo rezavé auto začal odpadat nárazník na pravé straně. Sice šel zandat ale pri menší nerovnosti opět na té pravé straně odpadnul. To jsme porád netušili, že je utrhnutá náprava u zadního levého kola. Po asi dvou až třech týdnech po nehodě se objevila další závada. Pi rozjezdu při minimálním přidáním plynu šlo auto do vysokých otáček a tak se rozjíždělo velmi těžce a vytáhlo to maximálně tak 60km/h na maximální pátý převodový stupeň. Brácha dojel domů z města a auto nechal na parkovišti. Po pár dnech se na to podíval expert na škodovky a řekl nám o té nápravě a, že je asi rezavá spojka že až bude pěkně že to polije kofolou a uvidí se....když bylo pěkně ten pán zjistil, že je tam jen povolený šroubek taks e přitáhl a auto jezdilo dál bohužel asi jen týden. Na sunnyho to přišlo znovu. Oprava by prý stála tak 20 000 jenže za tu cenu koupíte Sunny v dobrém stavu a tolik oeněz nemáme a bracha ještě studuje na střední škole. V bazaru jsme se zeptali kolik by nám za to dali a že prej 5000 ale museli by se na to ještě podívat. Začali jsme se poptávat po autovrakovištích a sehnali jsme dva. Jeden daleko Ve Frýdku-Místkua auto by odtahnul za 600kč a jeden blízko v Horní-Suché, který by auto odtahnul za 500kč tak jsme si řekli, že do suché to je blízko, že sunnyho odvezem na laně. A tak se stalo, ale po cestě tam se stala ještě jedna nepříjemnost a to, že se utrhlo lano, ale bylo to naštěstí už jen pár metrů od vrakoviště tak se to už jen dotlačilo do cíle.TÜV Testy které proběhly v roce 2004 ve staří 10-11let se Nissan Sunny r.v.1992 se umístil na 25.miste z 67.modelu aut,Nissan Sunny r.v.1992 mněl 23,1%. TATO RECENZE JE VĚNOVANÁ NISSANU SUNNY 1,6SLX LIFTBACK! R.I.P. SUNNY!!!!!!!

Silné stránky

Rozhodně design vozu. Exteriér je nadčasový ale interiér zas tak moc nenadhcne. Rozhodně je prostorné což je určitě dobrá zpráva. Má vyhřívane zadní sklo takže taky plus. Dalším plusem je také nastavitelný volant ale bohuzel se dá nastavit jen výška. Jednoznačně je spolehlivé a za 9let trvání u nás mnělo jen tři závady.Má tichý chod motoru takže to také vidím jako plus. Je sice trochu hlasitější ale oproti dobové konkurenci je doopravdy tichý.

Slabé stránky

Tvarování zadního skla. Bohužel je vyboulené a tak se špatně schání a když nám ho jendou rozbili čekali jsme velmi dlouho než nám ho přivezou z Holandska. Vzadu je bohužel trochu méně místa pro nohy. Dalším mínusem jsou dlouhé převody převodovky. Pak také celkem velký průměr volantu. Ale tím největším mínusem je to, že to nemá žádný airbag.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

1)Když nám někdo rozbil zadní sklo tak jsme ho jeli smazřejmně opravit,jenže byl tu problém to zadní sklo je špatně tvarované a proto se tak špatně shání,a tak nám ho museli objednat až z Holandska a trvalo to týden než nám to opravili.

2)Bourat jsme(no jenom taťka boural)bourali jenom jednou,bylo to jednou v noci,taťka jel ze šachty z jedné oslavy která tam byla jenže problém by v tom ze byl opily,tak jel a asi dostal mikrospánek nebo já nevím a proste vjel s autem do příkopy,kdyby vjel do té příkopy trochu později tak asi už nežije,protože tam byla taková velká značka.

3)Oprava:Na prohlídce jsme byli naposledy v 108 000Km a bylo vše v pořádku a na další prohlídku máme jet ve 123 000Km,je to vše napsané na takovém lístečku který je na motoru a jde vidět i na fotkách,je to vlastně lístek od valvoline-u a máme od nich i olej do motoru proto ten lístek od té značky,auto by nemuselo byt tak rezavé kdyby se o něho taťka aspoň trochu staral,ale kdyby bylo moje tak se o něho strašně hodně starám protože na vzhledu auta nezáleží ale zaleží na jeho jízdních vlastnostech,a když se o auto dobře stará tak má vypadá dobře a má i dobré jízdní vlastnosti ;-)

4)Kdyz auticko bylo nedavno na technicke prohlidce tak se zjistilo ze je bud neco s katalyzatorem nebo s lambdou je to neco pred katalysatorem,sice se bez toho da jezdit ale jsou pak vetsi emise a vetsi spotreba ale kdyz to nebude lambda tak to je bohuzel katalysator. Nakonec to byla spálená lambda a bohužel se nevyměnila.

R.I.P.

Auto sme měly od mých 5let a tak se stalo mým nejoblíbenějším autem. Když odjíždělo na vrakoviště upustil jsem slzu, ale život jde dál a o prázdninách pokud si vydělá brácha dost peněz a neutratí je může přijít nástupce. Takže kdyby jste věděli o nějakém krasavci do 10 000 v okolí Karviné nebo Ostravy napište sem do diskuze díky ;-) .

 

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Nissan Sunny 1,6 SLX

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…