Audi A6 (2004)
19.3.2008Koupeno dovezene z Nemecka po lehke bouracce predni casti a nasledne oprave, pri 48000 km. Dovozce/prodejce ochotne a bez okolku popsal situaci bez…
Audi A6 (AJAX)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
talio2 11.06.10 12:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: úpravy
tak to gratuluju, já si jednou z aukra objednal plynový vzpěry 5.dveří.. origo škodovka i balení atd.. jen cena nějak malá.. no tak vzpěry namontovali, zkusili otevřít vrata a ty jak vystřelily tak málem přizabily mechanika a nebýt druhého, který vrata chytil tak by byl prů*ser pořádnej :-) -
AJAX 11.06.10 12:13
« Re: Re: Re: Re: Re: úpravy
S tim nemuzu souhlasit. Lidi, od kterych to kupuju na (podotykam) nemeckem ebayi jsou regulerni firmy obchodujici s dily - vetsinou z bouracek. Nektere z nich znam i osobne. Jedine riziko je v tom, ze dil proste nemusi fungovat. Za pet let, co delam tyhle voloviny, se mi to ovsem nestalo... to musim zaklepat :-) -
"-- skrytý --" 09.02.10 23:15
« pěkná Audinka
auto mšá moc pěkné, Audi A6 v tmavé, nebo nejlépe v černé je spolu s tmavými skly a luxusníma kolama nádherná věc, kterou bych si také jednou přál .. docela mě překvapil názor na Bose .. lidi to hodně chválí .. jel jsem v A6 se základním sound systemem a nehrálo to zas tak špatně, tak jsem počítal s tím že Bose už nějak hrát bude, hlavně co se týče basů .. asi to bude ale jen dobře znějící název firmy .. jak píšeš o tom Bang & Olufsen, to bych si chtěl orpavdu jednou poslechnout, myslím že to bude špičkové, víc než 1 kW zvuku nějak hrát prostě musí :-)
tak ať autko dobře slouží -
"-- skrytý --" 29.01.10 17:17
« Re: Re: Re: prosím dotaz na Ajaxe a všechny kdo tomu rozumí
Já se hádat nebudu, jen říkám, co jsem se dočetl, bohužel už nevím kde... A to, že ten automat vyřazuje kvůli tomu, jsem jen tak udal jako možnost, samozřejmě to nevím. Ale to, že se studeným motorem není nejvhodnější hned zařadit kvalt a brzdit motorem, mi příjde prostě logické.. :-) -
Special-line 29.01.10 14:07
« Re: Re: prosím dotaz na Ajaxe a všechny kdo tomu rozumí
S problémem sice nepomůžu, ale o otm mazání bych pochyboval. mazání motoru závisí na tlaku a dopravovaném množsví oleje olejovým čerpadlem, teplotě oleje a vůlích v motoru.
Že není zdravé jezdit na studeno bez plynu s kvaltem je ohledně mazíná hloupost, protože při stejných otáčkách teplotě je jendo jestli mám nohu na plynu nebo ne.
Je však jasné že čím míň budu přidávat plyn, tím déle se zahřívá motor a déle trvají zhoršené mazací schopnosti oleje. Jenže pokud se musím přizpůsobit provozu a nemůžu naopak studenej motor moc zatěžovat, tak mi nezbývá nic jinýho než jet normálním stylem. -
"-- skrytý --" 29.01.10 13:13
« Re: prosím dotaz na Ajaxe a všechny kdo tomu rozumí
Ahoj, o kolísání otáček nic nevím, ale jak píšete o vyřazování při studeném motoru, tak bych hádal, jestli to nemá být šetrné opatření proti opotřebení motoru: Někde jsem totiž četl, že pro auta není zdravé jezdit se studeným motorem bez plynu se zařazenou rychlostí. Údajně je to proto, že se do válců nedostává olej nebo má špatné mazací schopnosti. Takže toto opatření je podle mě jako ochrana proti zadření nebo zbytečnému opotřebení. Ale je to jenom moje domněnka a vůbec to tak nemusí být... ;-) -
"-- skrytý --" 28.01.10 14:29
« prosím dotaz na Ajaxe a všechny kdo tomu rozumí
Ahoj,potřebuju poradit.Mam A6 3,0tdi quatrro tiptronic r.v 2005 najeto 100 000km a když byl motor studený a jel jsem z kopce bez plynu kolísaly mi otáčky motoru zhruba v rozmezí 200 otáček.Ve značkovém servise mi řekli,že se musí jedině přehrát software řídící jednotky automatické převodovky.Otáčky stále kolísají v rozmězí 2OO otářek při jízdě z kopce a bez plynu-když je studený motor,ale když je motor studený tak točí delší dobu až do zahřátí na 65stupnů vyšší otáčky zhruba kolem 2000 a motor nemá plný výkon a jako by to pořád prokluzovalo a když jedu třeba 80 a pustím plyn automat píše že má sice zařazenou rychlost ale otáčky klesnou na volnoběh a jede to jakoby na neutrál.Po přidání plynu je tam normálně zařazená rychlost která svítí na displeji.Po dosažení teploty 65stupnu se vše normalizuje a auto jede krásně.Musím takto jet cca 5-6km a pak je vše vpořádku.V audi mi řekli že je to novým softwarem,který chrání motor a převodovku.Dříve mi to ale nedělalo.Až poté,co jsem nechal přehrát software.Tvrdí mi,že došlo k modernizaci softwaru a proto to takto pracuje.Dík za vaše zkušenosti a informace co by jste doporučili s tím,dělat popřípadě jestli je to v pořádku?Ja to dělá vám?Jede to v pohodě i v zimě hned naplno?Neprokluzuje jakoby spojka?Dík Martin -
MazdaGE 14.11.09 11:16
« Audio, zrcátka......
Mluvíš o Mercedesu s Harman/Kardon LOGIC7, máš zkušenost s audime MarkLevinson z Lexusů???? K těm zrcátkům.... myslím že tvoje uato má sběrnicovou distribuci signálů, takže by případné sklopené/odklopení zrcátek mělo být pouhou ůpravou nastavení řídící jednotky starající se o elektroniku interieru. Pokud ne je to skutečně jen o tom, koupit si modul nebo využít výstup z alarmu a pár relé. Modul který to dokáže zařídit při zamknutí/odemknutí dveří: [odkaz] + připojit pár relátek jak říkáš. Pozor ale na to, zda-li má auto sledování poklesu napětí po zaalármování, aplikoval jsem to na své Mazdě626 z roku 93 a ta kupodivu sledování napětí má a dělá to neplechu, když se automaticky rozsvěcí a zhasínají světla. -
"-- skrytý --" 30.10.09 20:25
« Quattro
Zdravím, mám Audi S8 model 2001, předtím jsem měl Audi S8 model 1997 a v Krkonoších nám napadlo přes noc cca 40-50 cm sněhu, bydleli jsme na chatě v kopci, když jsme se rozjeli z kopce a dole na rovince jeli jak rolba, tak chlapík s frézou jen obdivuhodně pokyvoval hlavou, ono tlačit před sebou 50cm sněhu bylo super zážitek :-) -
lordmystic 06.08.09 12:22
« Auto nebylo mozne zastavit...
"Auto nebylo mozne zastavit. Tot muj zazitek s pohonem quattro."
Jen nepovídej, kdybys potkal pořádný zasněžený patník, tak mi věř že by se ho zastavit podařilo :).
Ale vážně, přesně kvůli quattru jsem si také pořídil Audi, konkrétně A4 2.0TFSI a paráda, mohu jen souhlasit.