Diskuse

Mazda 2 (2008)

7.3.2008

-- RECENZE PO ROCE A 20.000KM (březen 2009)-- Jaký byl první rok s Mazdou2? Jakých bylo prvních 20.000km s Mazdou2? Objevily se nějaké závady, problémy…

 

Mazda 2 (majki)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Cujo

    Čujo 07.03.2008  13:30

    MAZDA

    je konecne je tu!...je to krasne auto ktore sa mazde naozaj vydarilo...ako kukam si umelecky fotograf? lebo fotky su krasne len ich treba troska viac, ale aj tak davam 10b ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 07.03.2008  13:35

      « Re: MAZDA

      Hej, hovoril som si, ci budem prvy tuna a som >:-[] .
      Ja niesom umelecky fotograf, vsak dakde pod recenziou mam podakovanie sa kamosovi Lukasovi. Vcera sme to fotili, asi tri hodiny, bolo toho 2GB fotiek a je to krapet robotka s nimi, bo som po umytiu vlietol dakde do kaluze, tak je treba vyretusovat par blatenych bodiek. Ako som pisal uz vyssie, dalsie fotky budu po vikende, trpezlivost prosim.
      • 00 Reagovat !

        foto Cujo

        Čujo 07.03.2008  13:54

        « Re: Re: MAZDA

        priznam sa recneziu som necital >:D ale podla velkosti to bude ozaj dobra recenzia....uz sa tesim na new foto :-)
  • 00 Reagovat !

    foto David-C3

    David C3 07.03.2008  14:22

    Super čtení

    moooooc pěkně napsané!!!! díky pane za to ;-) recenze jak má být :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto majki

    majki 07.03.2008  15:25

    Pridano par fotek

    Pridal jsem par fotek, ktere jsem delal tesne po koupi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Viktor J." [88.212.22.XXX] 07.03.2008  15:42

    Pekne

    Pekne auticko. Verim, ze bude sluzit. A okrem toho velmi kvalitne a kompozicne vyborne fotky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.2008  15:48

    Skvele

    Vyborne napisana recenzia, dobre sa cita a clovek sa nenudi, fotky ok ako si vravel aj pridas, auto je to skvele, krasne, podarene. Takze jednoznacne za 10 priatelu :yes: ;-) Inak, mas takmer vyssi vykon ako moja mazda(-1kW) 1.6 >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 08.03.2008  22:41

      « Re: Skvele

      Jaaaj, dalsi mazdak, tesi mne :-) .
      Hej, tie stylove fotky pribudnu v tyzdni.
      A ten vykon, to uz je teraz trend, znizovat objem, zvysovat vykon ... ;-) Motor 2.2 v mojej byvalej 626 mal 85kW, ked si to clovek porovna...tiez dobre :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 07.03.2008  17:32

    skvely vyber

    Mazda 2 mi udelala strasnou radost - konecne auto, ktere se nezvetsuje a hlavne NEPRIBIRA !!! Takze gratuluju, pokud bych vybiral nove auto v tomto segmentu, nerozhodl bych se jinak :yes:
    Tak at slouzi :-) Asi si na nejakou zkusebku do Autolarosu zajdu taky...
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 07.03.2008  22:17

      « Re: skvely vyber

      Tak tak, zhubla a je to poznat, hlavne pri jizde a je to skvele :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.03.2008  17:35

    Rosnička

    Tahle recenze si jen tak plyne a než se člověk naděje je u konce.Výborné počtení.Mazdička - rosnička.Je šmrncovní a ta barva jí opravdu sekne. Určitě dobrá koupě. Přeji hodně skvělých zážitků s tímhle ďáblíkem :-) :yes:
    Posílám tip na "zdvižený palec".
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 07.03.2008  18:11

    Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala

    Ahoj. Zrovna si tak přemýšlím, že jsem tuto Mazdu viděl v týdnu v Karviné, byl jsem tam od pondělí do čtvrtka. Pochybuju, že těch samých aut je tam víc...

    Ale tys mě nepoznal...
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 07.03.2008  22:09

      « Re: Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala

      Ahoj :-) . No pokud vim, tak v Karvine je uz jen jedna a ta je tmaveseda. A pokud ta, cos potkaval, byla bez RZtek, tak ano, byla to ta moje :yes: a jezdil jsem tam s ni od soboty do ctvrtka ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 08.03.2008  07:41

        « Re: Re: Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala

        Tak jsi to byl 100% ty! Já tam jezdil stříbrnou dodávkou, ale potkal jsem tě i když jsem šel pěšky na večeři. No, zelená ji sluší! :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 08.03.2008  22:36

          « Re: Re: Re: Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala

          Ja po dodavkach nekoukal :*) . Byls neco zarizovat v Darkovskych laznich? Nenapada me jiny duvod, co by svihak lazensky delal v Karvine >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "pepo" [158.196.43.XXX] 09.03.2008  13:12

        « Re: Re: Mazda 2 má švih, ale šviháka nepoznala

        Ahoj,
        hej tu tmavosedu som videl aj u VSB-cky v Ostrave, sice chvilu som rozmyslal, ze co je to za typ :). Ta tmavoseda jej vobec nesadne
  • 00 Reagovat !

    foto spanel

    spanel 07.03.2008  21:48

    pěkná

    pěkná recenze pěkný auto :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 07.03.2008  22:25

    super napsané

    po delší době obět skvéla recenze,posilám tip na nejlepší recenzi, super se mi to četlo, gratuli k nejlepšímu vozu ve třídě,tedy alespon podle mne, ale podle toho jak o svém autu píšeš tak tvůj názor je stejný:)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 08.03.2008  22:37

      « Re: super napsané

      Diky :-) . A ano, dle meho nazoru je ve sve tride a cenove kategorii tim nejlepsim, co clovek dneska muze poridit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.103.78.XXX] 08.03.2008  21:26

    Zrychlení

    Krásný autí.Akorát nechápu proč píšeš že punto postrádalo zátah na 1převodový stupen,když má punto daleko rychlejší zrychlení z0na100
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 08.03.2008  22:35

      « Re: Zrychlení

      Tuhle otazku tak trochu nechapu, jaky vliv ma POUZE prvni stupen na celkove zrychleni vozu? Moje Punto proste bohuzel tu jednicku melo lenivou, potvrdil to i kamos i pritelkyne, takze to asi nebyl jen ciste muj pocit :-|
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 09.03.2008  12:12

    Mazdicka - paradicka!

    Tak nech sluzi! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2008  14:07

    skvélá kára

    Ahoj , skvělý autíčko,skvělá recenze,skvělá barva a taky skvělej řidič.Už jsem měl tu čest vidět ji na vlastní oči. Gratului a přeji spoustu šťastných kílometrů.Mazdám zdar :-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 09.03.2008  17:31

      « Re: skvélá kára

      ;-) :yes: jeste jednou velky dik za fotky, brasko :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2008  14:33

    ...;;;Supr;;;....

    Zdravím, opravdu vyčerpávající recenze, super kára, já mám taky mazdu 626ku ale s tvoji se to nedá vubec srovnávat (jak technologicky tak jizdními vlastnostmi ;-) ), jinak jsi vybral určitě dobře, mazdy se pohybují v žebříčku spolehlivosti na prvních místech. Ať dlouho slouží, dávám 10ku. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 09.03.2008  17:32

      « Re: ...;;;Supr;;;....

      Diky. GDcko jsem mel taky, ale to jsem ti uz psal u tebe. Najezdil jsem s nim spousty km, je to proste Mazda >:D
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 09.03.2008  15:56

    .

    Na moje.auto.cz se vyjadřuju jen výjiměčně a to pouze pokud mě něco zaujme. Neni to ani tak auto (M2 mi moc nesedí), jako spíš výborná recenze. :yes: Akorát chudák motor... takhle z rána ho rvát 200, to bych mu opravdu nepřál ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 09.03.2008  17:13

      « Re: .

      Hoj. No me bylo receno, at ho moc nesetrim, ze potrebuje zajet, ze obcas potrebuje vytocit a ze s nim nemam nejakou dobu jezdit dlouho konstantnima rychlostma. Tak jsem to proste na te rovince zkusil...snad to teda pro nej nebyla nejaka mega darda :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2008  20:11

    Za mě dávám ANO ...

    ... pěkná recenze, hezké fotky ... je já osobně bych si zelenou barvu nevybral ... asi na to koukám jinýma očima než když jsem jezdil s oranžovou 120LS ... >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 09.03.2008  21:51

      « Re: Za mě dávám ANO ...

      No jak jsem uz psal, vybrat barvu bylo celkem tezke...touzil jsem po cervene, ale ta idealni cervena pro tuhle M2 k dostani neni :-| ...
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.03.2008  21:13

    Fesanda

    Pekna Dvojka,vesela farba,recenzia aj foto fajn,tak to riesit,snad len 10 a vela stastnych km. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2008  22:21

    zoom zoom

    Caio ;) vitej v klubu ;-))) paradni kousek ....
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 09.03.2008  23:22

      « Re: zoom zoom

      Diky, nj, uz jsem zase zpet, zase u Mazdy, cim to bude? >:D Btw., v kterem jsi klubu ty? Ja jsu z mazdaklub.eu :-! .
      Btw. 2, ty tri Mazdy, vsechny jsou tvoje a vsechny jeste mas? Jsou paradni, hlavne CXo :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.03.2008  10:46

        « Re: zoom zoom

        dneska si prijede zajemce pro Premacy ... tak uvidim jestli bude prodano, ci nikoliv. Jinak ano zatim mam vsechny tri.

        Jo klub, byl jsme clenem Mazda Clubu North America :-))) tak trochu ze srandy, v dobe, kdyz tady jeste nebylo po takovych aktivitach ani slechu, jinak mame klub MX5 Czech owners.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.2008  13:57

    pekna

    pekna, presne ako pises - najprv som nechapavo krutil hlavou, preco Mazda v case nafukovania malych aut na vacsie prisla s takymto konceptom, ale dnes mi to otocenie sa proti prudu pride velmi sympaticke. Navyse co do dizajnu sa naozaj vydarila.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.2008  20:16

    Super fotky!!!

    Pěkné auto, ale ty fotky - klobouk dolů! Čím fotíš?
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 10.03.2008  21:10

      « Re: Super fotky!!!

      Ahoj, dekuju za pochvalu, lec co se vetsiny fotek tyce, smeruju ji rovnou na kamarada Lukase :). Foti Nikonem D80 a konkretne pouzil pevny objektiv nikkor 50 mm f/1.8 a setovy zoom 18-70 mm
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.03.2008  18:45

        « Re: Re: Super fotky!!!

        Ahoj, tie fotky sú lepšie než z katalógu.......všetká česť.......tak nech autíčko slúži a veľa krásných chvíľ na cestách......... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 13.03.2008  20:02

          « Re: Re: Re: Super fotky!!!

          Aaaahoj. Pochvalu za fotky vyridim fotografovi :-) , bude potesen. A dekuju za prani stastnych chvil na cestach :-) , pristi tyden ji otestuji u vas v Tatrach ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto majki

    majki 12.03.2008  13:13

    Poděkování

    Chtěl bych tímto poděkovat všem, kteří ocenili recenzi tipem a pomohli tak získat palec :yes:
    Děkuju :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Zouzou

    Zouzou 14.03.2008  07:24

    Dvojka

    Sice jsem do nadpisu dal " Dvojka", ale dávám desítky. Toto je auto, které se mi při výběru nového auta dostalo s Coltem nejvýše. Měl jsem možnost jej vyzkoušet - člověkovi ze salonu, který jel se mnou, jsem odmítl jízdu po široké rovné silnici a odbočil jsem raději do kopců - byla to paráda. Jedině mi vadily trochu vlažnější brzdy, ale to bylo jistě jen u toho předváděcího kousku. Byl také v této barvě a s tímto motorem. Kdybych měl 25 let, tak bych tu barvu bral taky. Teď bych si ale vybral patrně barvu "Ebenová Radiant", výbavu TE + opěrku.
    Jinak v tomto prostředním stupni výbavy by mi nic nechybělo. Nakonec ale zřejmě vyhrálo fandovství ke značce, takže jsme pořídili Colta /viz recenze/. Ale jinak blahopřeji k výběru auta a přeji pěkné ježdění.
    Oceňuji také skvělé fotky - teď vidím, že se vyplatí focení věnovat víc času a pohrát si s tím.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 14.03.2008  08:24

      « Re: Dvojka

      Ahoj :-) . Colt byl u me na spici pred dvouma rokama, zel tehda to nevyslo s penezma, takze z toho seslo :-| . Vlaznejsi brzdy mne prekvapuji, ani u predvadecky ani u te moji jsem je nezaznamenal, by me zajimalo, kde byl zakopany pes >:D . Ebenova radiant vypada skvele na nove M6, na M2 jsem ji na vlastni oko nevidel, ale me povaze a veku moc nevyhovovala ;-) . Tak diky za mily prispevek a tobe preju s Coltem taky dobre a bezproblemove jezdeni, je to Japonec, takze... ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Zouzou

        Zouzou 14.03.2008  14:33

        « Re: Re: Dvojka

        Díky, s těmi brzdami jsem se blbě vyjádřil - šlo spíš o na můj vkus dlouhý chod pedálu.
        A právě si listuji katalogem a ty 4 fotky jsou proti Tvým
        opravdu ubohé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.03.2008  11:44

    M2

    Jak už tady někdo psal, fotky lepší než z katalogu :yes: . Ať ti slouží k plné spokojenosti :-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 14.03.2008  11:57

      « Re: M2

      Diiiky :-) a pochvalu za fotky vyridim ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.2008  07:47

    Kdopak ...

    ... se nám tady vyšplhal do Topténky Majki? A proč Majki s měkkým i??? >:D >:D Za to tě asi zapětkuju = jako na ZŠ. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 15.03.2008  10:28

      « Re: Kdopak ...

      Hoja FRPE, no uz jsem tam podruhe :-) , ale znas to, neverim, ze to vydrzi ;-) . Proc Majki s mekkym? Protoze je to z anglickeho Mikey, coz se cte jako [majki], a vubec, proste mi tak rikaji uz od let teenagera, takze tak >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.03.2008  11:25

        « Re: Re: Kdopak ...

        Zase to nepšeháněj, kamaláde, zase to nepšeháněj ... >:D >:D
        Já jsem od teď FRPÝČEK - budu od teď s tvrdým Y, i když ho mám zatím jen na čůlání ... jé, já jsem splosťák, celej táta Flpe >:D ;-) >:D ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 15.03.2008  11:34

          « Re: Re: Re: Kdopak ...

          No teeeeda >:D , takhle malej a uz ma takovy myslenky, joooo? No nejsi ty po tatovi? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.2008  10:31

    :-)

    :yes: vedes si dobre kamarade.... :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 15.03.2008  10:44

      « Re: :-)

      Diky Mazdaku :-) . Btw., uz se nemuzu dockat pristiho tydne, Praha - Vysoke Tatry a za par dni zpet, pribude doufam mnoho pocitu (pozitivnich) a zkusenosti (pozitivnich >:D ), at pak zase muzu neco pripsat..
  • 00 Reagovat !

    foto wlken

    wlken 15.03.2008  11:39

    dvojka

    krásné auto,krásná recenze a nádherné fotky:-) nechal jsem si od Mazdy poslat prospekty a poslali mi na mx-5,rx-8 a taky takový malý od mazdy2 :-) slintám nad všema třema a kdybych zrovna potřeboval autíčko pro čtyři lidi tak beru Dvojku všema deseti,designově je to asi nejpovedenější malé auto současnosti a o spolehlivosti a jízdních vlastnostech u Mazdy asi nemá cenu diskutovat:-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 16.03.2008  17:02

      « Re: dvojka

      Dekuju za takove pochvaly, normalne se az cervenam :*) . Mazdy jsou holt mazdy, ty auta maji srdce, kdo poznal, vi o cem tady hovorime ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2008  15:45

    Majki ...

    ... uš se lostahuješ v tej topténce nák moc dloho né? :-( >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 16.03.2008  17:00

      « Re: Majki ...

      A tobe to Frpicku vadi? Tatu mas na bronzovem miste, to je super vysledek, no ne? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.03.2008  17:02

        « Re: Re: Majki ...

        Táta je táta a já sem já - budu sem dávat taki auto, tak aš ho semka dám, tak mi uvolniš míšto ... ju? >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 16.03.2008  17:50

          « Re: Re: Re: Majki ...

          No, pustim te o jedno misto pred sebe >:D
  • 00 Reagovat !

    foto majki

    majki 17.03.2008  01:04

    Usmevne

    Je velice usmevne videt nektere mistni lidicky, ze udelaji hodne pro to, aby Dvojka nedostala co mozna nejvyssi hodnoceni a protoze za recenzi a fotky ocividne nejde dat min nez 10b, tak aspon tomu autu daji sedmicku ci osmicku...usmevne :-) . Treba by nebylo spatne sem napsat, co se na aute nelibi...je male, je to Japonec, je to Mazda, je hnusna jak noc atp...
    • 00 Reagovat !

      foto wlken

      wlken 17.03.2008  08:22

      « Usmevne

      Nic si z toho nedělej,stejně je úspěch že se takové autíčko dostalo mezi všechny ty sporťáky,Báwa za mega a půl a americké muscle cars:-) Opravdu děkuju Mazdě že vytvořila auto na které se dá dívat a v záplavě laciného korejského vzhledu a škodováckého rádobydesignu vytvořila šperk i v malých autech:-) Stejně tak se mi líbí současně prodávaná Mazda6,má neskutečný švih,narozdíl od páprdovského Passatu a Mondea...
      • 00 Reagovat !

        foto majki

        majki 17.03.2008  08:43

        « Re: Usmevne

        No krasne jsi to napsal, nesvedl bych to lip >:D . Jojo, je to uspech, ze se tam dostala, aspon na tech par dni :-! . A co se designu tyce, znam dost lidi, kterym se nelibi, znam spoustu lidi, kterym jo, holt japonsky design a kvalita asi neni pro lidove masy >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 17.03.2008  09:14

          « Re: Re: Usmevne

          Tak jsem ještě malinko zatlačil a popošoupnul jsem tě na desáté místo. Ale je pravda, že bych moc nerad vyšoupnul z top 10 mimoucha. Samozřejmě, že i malá autíčka si zaslouží desítky, ale je fakt, že poslední dobou je tu opravdu desítkářská epidemie. Ještě v létě býval ZoufalecMB první s 9.31. Moje Mazda5 byla někdy v srpnu, září šestá s 9.86 a teď už je v top 10 jen auto s průměrem přes 9.92. Ale hlavní je, že nám auta jezděj a my máme radost z kroucení volantem, ne???? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 17.03.2008  09:52

            « Re: Re: Re: Usmevne

            Jasna paka, ale jeden zastupce malych auti by tam byt mohl >:D ;-) . Je fakt, ze co to sleduju, tak treba Guitarhero se svou M6 se tam drzel celkem dlouho s hodnocenim kolem 9.8, tak jako tvoje M5 a pak najednou jste zacali mizet :-( . Co uz, uvidime dal, jaky bude vyvoj, kazdopadne par TOParu, ktery z TOP 10 dlouho nevypadnou, tam je ;-) . Jojooo, krouceni volantem a lechtani pedalu, to je nase >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 17.03.2008  12:34

              « Výtej

              Tak výtej zase v topténce ... >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto majki

                majki 17.03.2008  12:43

                « Re: Výtej

                Horska draha ve "Step by step" normalne hadra >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto PVD2

                  PVD2 17.03.2008  17:58

                  « Re: Re: Výtej

                  Vydrž, jen co uveřejním tu svou recenzi, tak Ti dám další desítku.. ;)
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 18.03.2008  15:58

              « Re: Re: Re: Re: Usmevne

              Tak nejak...mno...asi tu maj nekteri pekne komplexy :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.2008  18:53

    nová recenze

    nazdárek lidi, koukněte, uživatel Kubyyyk stvořil novou recenzi.
    [odkaz]
    Příjemný zbytek dne
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 17.03.2008  20:47

      « Re: nová recenze

      To tu delas nejaky promo nebo co??? >:D >:-[] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [88.101.98.XXX] 18.03.2008  16:30

        « Re: Re: nová recenze

        Je to vlez p.r.d.k.a >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.03.2008  16:47

        « Re: Re: nová recenze

        jenom reklama na kámoše :-!
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 18.03.2008  19:09

          « Re: Re: Re: nová recenze

          Tak za tu reklamu bych prosil od kamose nejaky ten bodik navrch >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.03.2008  19:51

    Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

    to fakt netuším. Anulovat se to nedá, tak nějaký skřítek běhá po redakci. Hned jim to napíšu. Ale ještě se mi to nestalo, aspoň myslím, že zmizelo moje hodnocení od auta. Programátoři jsou jenom lidi a ty dělají chyby. Proto jsou v každém systému obsažey..co naděláme. Ať jezdí! Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 18.03.2008  20:02

      « Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

      No proste jsi tam byl a najednou jsi byl fuc :-) , koukal jsem jak puk >:D . Jasny, jsme jen lidi, znam to ;-) . A treba minuly tyden mi neslo asi 24hod kohokoliv ohodnotit, sotek tady radi :-) .
      Hoj hoj a dik ze ses zastavil ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.03.2008  20:40

        « Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

        No Majki, nechci Vám do toho mluvit ale to dělá Poustník často a rád ... ohodnotit, neohodnotit, oloupit, neoloupit ... >:D >:D

        Ať mi ho vrátíš v pořádku Ivane .... :yes: >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 18.03.2008  20:48

          « Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

          Kluci, nejste v tom sami, /No ano, Frpe, ty už taky ode mně nemáš tu ošklivou devítku za fotky.... >:D / veškeré mé hodnocení zmizelo, jako mávnutím kouzelného proutku...Takže ty Majki, jsi teď na MACZ ode mně jediný ohodnocený. Takže se o mě může říct, že jsem odporný desítkář, žádná jiná známka tu ode mně není. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 18.03.2008  22:13

            « Re: Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

            No tak sotek radi jak splaseny koukam :-O
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 19.03.2008  07:22

            « Re: Re: Re: Proč zmizelo moje hodnocení ze včerejška z rána,

            Jses nezbeda, Poustniku, zase je tve bodovani fuc >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.2008  22:23

    7-10-10

    Skvostné foto, celkem sympatické auto, dobrá recenze.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 18.03.2008  23:24

      « Re: 7-10-10

      Bry vecer, preji. Cekal jsem, kdy naklusete a Dvojka to od Vas schyta, tak jako tehda davno Punto. Opet jsem se nemylil. Pokud to neni neco extra, neco s modrou krvi, neco urozeneho (ci pseudo-urozeneho?) nebo velecteny veteran, nema auticko jakoukoliv sanci mit "na vic". A tak asi nezbyva nic jineho, nez si v duchu pomyslet: "Az ja budu jednou velky...".
      Diky. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 18.03.2008  23:41

        « Re: Re: 7-10-10

        Nevěš hlavu, veliký XJ se dnes zařekl, že bude využívat celou bodovou stupnici! Veliké převeliké Audi A6 má taky sedmičku, XJ je průkopník a máme následovat jeho příkladu! Hurá!!!!! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto STi-Modo-Team-

        STi (Modo Team) 19.03.2008  12:21

        « Re: Re: 7-10-10

        Taky nevim,proč se zlobíš... připadá Ti opravdu Mazda 2 lepší než třeba BMW M3? A takových aut je přece víc... kdybys tu měl nějaké supr auto,zas by Ti mohlo vadit,že je hodnocené stejně,jako "obyčejná" Mazda 2.
        To jen pro vysvětlení,jinak zde samozřejmně ve většině případů funguje 3x10B...
        • 00 Reagovat !

          foto Hanss-MoDo-Team-

          Hanss (MoDo Team) 19.03.2008  12:27

          « zas to bodování...... !!

          :-) :-) Taky už jsem reagoval k nějakýmu kaa (seat) :-) :-) Ale na druhou stranu, pokud v tom XJ bude sám, tak je to bezpředmětný a skutečně si tu může udělat "zlou krev", mně je to jedno, já ho následovat nebudu, mě klasa 3x10b nevadí a když to někomu udělá radost, tak proč ne...... !!
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 19.03.2008  12:57

            « Re: zas to bodování...... !!

            Pokud nechas bodovani na userech, vzdy to bude bezpredmetne!
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 19.03.2008  12:51

          « Re: Re: Re: 7-10-10

          Pridej k tomu super autu stejne hodnotne fotky a stejne hodnotnou recenzi, a pak tezko muzes figurovat nekde v nizkych vodach. Co je na BMW M3 tak zvlastniho, krom toho, ze je to profesionalni firmou upravena "trojka", velkymi penezi zaplacena? Pro me je treba special auto Camaro SS, mimouchuv Patrol, zoufalcova Karkulka apod. A nejsou vyjimecna jen z toho duvodu, ze jsou neobvykla a jina...jsou taky vyjimecna tim, ze z recenze je citit ten vztah k tomu autu, ta radost atd., tak jako napr. u Mazdy6 od GuitarsHeroa, manece apod. Nebo ma snad byt v TOP TEN auto, ktere me stalo nejaky ten melouch, sepsal jsem k nemu par odstavcu, do kterych jsem ale vicemene nacpal jen technicka data a jakystakys popis z jizdy a pak to nafotil suprtrupr Nokii??? NE, tohle asi opravdu NE.
          • 00 Reagovat !

            foto Kubyyyk

            Kubyyyk 19.03.2008  13:03

            « Re: Re: Re: 7-10-10

            Měl by si pochopit že tady to není jenom o tom jak máš dobrou recenzi nebo fotky. Tady je to hlavně o tom autě. Auto tady hraje hlavní roli!! To tvoje do TOP TEN nepatří tak se s tim smiř. 8ž to kde seš je až moc velký úspěch na Mazdu 2!
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 19.03.2008  13:17

              « Re: Re: Re: Re: 7-10-10

              (precetl jsem si tvuj prispevek !!!!ZAMYŠLENÍ NAD ÚROVNÍ MACZ!!!!) - Aha, takze pokud auto nestalo pomalu miliony, tak je to proste jen "neco", jeho majitel k tomu nema zadny vztah, to auto je o nicem a konec, sbohem a satecek. Ty si myslis, ze ja vecer neusinam s tim, ze se tesim, az se probudim, sednu do sve Dvojky a pujdu si zaradit za Prahu na okresky?? Tesim a jak moc! Uprimne, nejake bodovani by tu prakticky byt nemelo. Mel by se nasadit uplne jiny system, pokud mozno podporeny adminy/redaktory auto.cz (zkouknou novacky, ohodnoti, napisou sve komentare atd.) spolu se zachovanim "random best videos/photos/review".
              • 00 Reagovat !

                foto Kubyyyk

                Kubyyyk 19.03.2008  13:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10

                Já jsem ani jednou nenapsal, že má být v TOP TEN auto, které je prostě neobvyklé a člověk ho jen tak nevidí. Proto beru že je tam už skoro 20let starý a omlácený Patrol. Promiň ale Mazd 2 vidím celkem hodně a pro mě to neobvyklý auto není. Je pěkné, ale není to TOP TEN. Já věřím, že k němu máš vztah a neřekl jsem že nemáš - to opatrně. Já například svý auto miluju i když to je obyčejná Ibiza, sice na hezkejch kolech a zachovalá, ale furt je to tuctovka a já osobně si myslím, že 9,36 je na ní až velký hodnocení.
                • 00 Reagovat !

                  foto majki

                  majki 19.03.2008  13:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10

                  V K.V. jezdi tolik novych dvojek, ze je tak casto vidas? No nekecej, se zajedu nejaky vikend podivat >:D . Tuctovka je i X5, Touareg, Q7, A4, atp. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Kubyyyk

                    Kubyyyk 19.03.2008  13:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10

                    Neříkám že zrovna ve Varech jezdí spousta nových dvojek. nedělej ze mě hlupáka, než začnu já topit tobě. Já jezdím celkem hodně a teěch dvojek hodně potkávám!
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 19.03.2008  13:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10

                      Smarja hlupaka z tebe nedelam. Ja nechapu, ze hned vsichni mate v zilach adrenalin. Ja osobne teda v Praze a jejim okoli za posledni dva tydny potkal jen 3, tak proto se ptam, capisci? To smarja nebylo mysleno negativne nebo nejak vyhruzne ;-\
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hory

                    Hory 30.03.2008  16:16

                    « Re: 7-10-10

                    Tak to už si opravdu přestřelil a to víc než slavista do prázdý!!! Q7 je tuctovka, X5 taky? :no: To, že jich jezdí poměrně hodně určitě neznamená, že je to tuctovka, je jich x krát míň než škodovek-to sou tuctovky. Jestli z tebe není cejtit ta typická česká vlastnost... Závist :no:
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 30.03.2008  23:34

                      « Re: Re: 7-10-10

                      Smarja pan je nejakej toto, chytrej... Tuctovka to je, pokud je postavim vedle Camara, pokud je postavim vedle nejakeho Ferrari, Aston Martina nebo Maserati, tak jsou to tuctovky. A samozrejme, skodovky jsou tupltrupltuctovky. Jde o to, z jakeho pohledu se na to divas.
          • 00 Reagovat !

            foto STi-Modo-Team-

            STi (Modo Team) 19.03.2008  13:14

            « Re: Re: Re: Re: 7-10-10

            Pleteš dohromady všechny body... proto je to tu rozdělené! Souhlasím,že ve zdejší TOP 10 by neměla být odfláknutá recenze s malým počtem fotek,ale proto Ti také dal XJ za fota i recenzi 10B.Pak je tam kolonka auto a ikdyž je to čistě subjektivní věc každého,jaké auto preferuje,tak většinou platí,že čím dražší,tím lepší (bohužel).A neřikej,že bys Mazdu 2 za M3 (nebo cokoli z toho cos jmenoval) nevyměnil...
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 19.03.2008  13:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: 7-10-10

              Pletu, ale mnohdy to tak je, nebo snad ne? Ne, za M3 bych nemenil...za Camaro SS jo >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Hory

                Hory 30.03.2008  16:14

                « Re: 7-10-10

                Ty seš teda dobrej blázen, že bys neměnil M3 za tu svou M2 >:-[]

                Asi sou to jen silácký řečičky, protože kdyby někdo fakt přišel s touhle nabídkou, tak neváháš ani pikosekundu, vo tom žádná. Jinak recenze pěkná, vztah ke svýmu vehiclu (to nemyslím špatně, jen přebírám z ang.) máš určitě velikej, to ti nikdo nebere. Fotky parádní. Těžko říct, jestli má být tvá recenze v top 10. Recenze asi jo, ale auto bohužel ne. Je to taková hezčí fabia, a ta přece do top 10 nepatří. :no: Připadá mi, že poslední dobou lidi celkově ztrácej soudnost... 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto majki

                  majki 30.03.2008  23:35

                  « Re: Re: 7-10-10

                  Ne, nemenil bych BMW 3 ve verzi M. Na me potreby to moc zere >:D . Nebo vlastne vymenil bych to, proto, abych to moh hned prodat a vydelat na tom nejakou korunu >:-[] >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hory

                    Hory 31.03.2008  21:34

                    « Re: 7-10-10

                    No vidíš, to sem měl taky na mysli! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.2008  13:52

    běž si to hodit

    7 bodů za auto od jednoho spravedlivého uživatele je katastrofa.Ne,to je apokalypsa.Až dojde na mě,vyřešim to radkálně.Už mam nabito... :-|
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 19.03.2008  13:54

      « Re: běž si to hodit

      * me >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.03.2008  13:56

        « Re: Re: běž si to hodit

        co má bejt ta hvězdička?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.03.2008  14:01

          « Re: Re: Re: běž si to hodit

          Já vim že každej svoje auto vidí vysoko,proto si ho taky koupil... :-! Ale kdyby každej "musel" dostat jenom desítky,tak by to hodnocení nemuselo bejt.Ale hlavně je to jedno.
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 19.03.2008  14:04

            « Re: Re: Re: Re: běž si to hodit

            Jo, beru to, priznavam a sklapim usi, prehnal jsem to. To jen proste byla moje horkohlava reakce s ohledem na ostatni auta tady, vis...
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 19.03.2008  14:02

          « Re: Re: Re: běž si to hodit

          pod hvezdickou se skryva slovo P.I.C., jakoze me mas trefit (mysleno s nadsazkou a vtipem, prosim)...asi to system vyhodnotil jako sprosty slovo ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 19.03.2008  14:06

            « Re: Re: Re: Re: běž si to hodit

            njn.Mazda 2 na desítku určitě neni,ale podle mě tu jsou na desítku tak dvě-tři auta z celýho serveru... :-! Každopádně je to pěkný auto s pěknym designem a zřejmě bude spolehlivý,takže na 9 proč ne... >:D Ale já už nehodnotim nic.
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 19.03.2008  14:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: běž si to hodit

              Ted me tak napada, co tak v cafe zalozit tema s otazkou na zefektivneni bodovaciho systemu, plno lidi = plno napadu...pak by si to mohli admini prostudovat, zamyslet se nad obtiznosti realizace nekterych prvku a kdyztak je implementovat.
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 19.03.2008  14:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: běž si to hodit

              Jo, mas pravdu, pro me z momentalne dostupnych aut je M2 na osmicku :-), ale uprimne, tesilo a hralo me u srdce, ze tohle maly auticko je tady nad temi vsemi (v CR tak popularnimi a zazitymi) Passaty a Octaviemi f TDicku atp. Jsem jesitny a priznavam, ze tohle mne opravdu u srdce hreje ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 20.03.2008  00:38

    Tak hele, potřetí jsem tě obodoval, tak to tam snad zůstane.

    >:D Už mi napsali z redakce, že se snažili promáznout hodnocení neaktivních aut a já se jim tam nějak připlet. Když hledali moje hodnocení, tak dohledali auta, co jsem hodnotil do února, březen už je v gelu. A že dohledali cca 500 mých hodnocení. To jsem docela dobrej, ne???? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 23.03.2008  01:30

      « Re: Tak hele, potřetí jsem tě obodoval, tak to tam snad zůstane.

      Ty jeden chlubyle ... 500ks pche ;-\ 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 23.03.2008  21:40

      « Re: Tak hele, potřetí jsem tě obodoval, tak to tam snad zůstane.

      Jojo, jses skoro king >:-[] ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.2008  01:28

    Asy jdu ...

    ...s křížkem po funuse jak vydím ale chtěl jsem tě potěšyt Majký [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 23.03.2008  21:39

      « Re: Asy jdu ...

      Sic jdes, ale i tak dekuju za to, ze na me myslis :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 30.03.2008  17:06

    pekna recenzia - 10b ! :-)

    Tak gratulujem, dobry vyber... myslim, ze cena by bola to jedine, co by ma odradzalo od kupy v porovnani s mojim Swiftom [odkaz]
    ...skoda, ze v r.2005 este nebola na trhu ;-)
    Recenzia je velmi pekna... davam za 10!!! podobne aj foto - parada :yes:

    ...inak pozeram, ze mas rovnake "neduhy" - hlucnejsi podvozok a hluk od odletujucich kamienkov ;-)
    ...hmm, a mas zaujmave sprevodovanie... 145 na 3.ke (Swift 150), ale zrychlenie z 0-100 len za 12,9s (Swift 11s)
    ...ale zas na 5.ke mas pri 140km/h az 4000,ot , co je inak bezna hodnota (Swift ma len cca 3700,ot. co uz je malo na dlhe a prudke stupania "horskych dialnic")
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 30.03.2008  23:40

      « Re: pekna recenzia - 10b ! :-)

      Cafik. No kupovat auto dva tri roky zpatky, tak Swift je jasna volba ;-) . Som si ho vtedy totalne zamiloval, spokojny by som bol s verziou GL/AC :-) . Len nebola moznost, no.. Swift ma predsa len o nejakeho konika silnejsi ten motor, neviem, ci na patke mam pri 140km/h 4t otacok, ale viem, ze pri 130km/h to na patke toci presne 3.500ot, cize tiez, ked pride dlhsie stupanie, ide tam stvorka a vrrrrn, ide sa dalej >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.2008  09:17

    Ahoj Majkíno

    Tak jsem přetřel Cupru na zeleno, abych byl in jako ty s dvojkou, dobrý né? >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 31.03.2008  09:21

      « Re: Ahoj Majkíno

      Pekny, pekny, FRPiku :-) , slusi ji vic nez ta bila ;-) , vypada ted takova AKCNI >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.03.2008  09:25

        « Re: Re: Ahoj Majkíno

        Pěkná mjuzic né? Mrkni do kufru, slyšíš to? To jsou basáčky viď? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 31.03.2008  09:30

          « Re: Re: Re: Ahoj Majkíno

          Ty kraaaaawo, az mi to rozhodilo rytmus srdce totooook >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.03.2008  12:59

    zelený mazlík

    ahoj
    taky jsem si pořídila stejné autíčko, stejnou výbavu a barvu
    jsem spokojená, jede jako drak, samá pozitiva doposud
    vybírala jsem dlouho a nakonec padla ruka na Mazdu 2- vybráno dle mého hlavou i srdcem, zatím mi dělá jen radost
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 31.03.2008  14:11

      « Re: zelený mazlík

      Ahoooj :-) . Myslis, ze bych te mohl pozadat o tvuj mailik? :-) Chtel bych prodiskutovat par veci ;-) . A samozrejme, gratuluji k dobremu vyberu a preju mooooc pohodovych kilometru s Mazdickou :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.03.2008  14:15

        « Re: Re: zelený mazlík

        Majkí, Majkí, tak mailík, abys mohl té paní poslat smajlík jo? Neblbni, ta je starší než ty ... tobě je dvacet a jí je jako mýmu tátovi ... >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 31.03.2008  14:17

          « Re: Re: Re: zelený mazlík

          Smarja, jak ty to muzes vedet? :-) A pro tvou informaci, jsem 3 roky stastne zadanej >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 31.03.2008  14:39

            « Re: Re: Re: Re: zelený mazlík

            Kecáš ... >:D >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 31.03.2008  14:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: zelený mazlík

              Co ty o tom muzes vedet >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.03.2008  20:14

        « Re: Re: zelený mazlík

        poslala jsem ti adresu
        dneska jsem konečně počítala spotřebu - 6,5 l
        doufám, že to časem ještě klesne po prvním servisu
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.03.2008  20:16

          « Re: Re: Re: zelený mazlík

          Tak si mu poslala adresu jo? Zadanýmu Majkínovi jo? A co Frpíček? Tomu jí nepošleš? Brečí tady chudák malej no ... 8-s :-(
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 31.03.2008  20:31

            « Re: Re: Re: Re: zelený mazlík

            Nedelej scenky, FRPE, nebo jak si to tu precte pani FRPEova, to pak bude ohen na strese (nebo na Cupre? >:-[] )
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 31.03.2008  20:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: zelený mazlík

              Majkíno já jí nechtěl ale malej tady dělá kvůli té adrese scény ... >:D :-!
              • 00 Reagovat !

                foto majki

                majki 31.03.2008  21:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zelený mazlík

                No tak zname to, jak to tatinkove delaji, ze >:-[] . Synacku, bez zatahat tamtu pani za sukni a rekni ji, ze je moooc pekna....ze? >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 31.03.2008  20:32

          « Re: Re: Re: zelený mazlík

          Dekuju, ozvu se :-) . Spotreba je pekna, ja mam zatim vyssi :-| , ale moc to nesetrim...
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 31.03.2008  19:09

    opožděně

    zdravím Majki, opožděně ti gratuluji k vybrání na homepage auto.cz jako nej recenzi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 31.03.2008  19:38

      « Re: opožděně

      Ale opozdene, sim te, dva dny zpatky, to neni zadne opozdene ;-) . S jesterkou ti dekujeme :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.03.2008  20:44

        « Re: Re: opožděně

        A já tě popřeju až za 14dní ... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 01.04.2008  09:01

          « Re: Re: Re: opožděně

          Na to si rad pockam >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.2008  07:12

    Srovnání

    Ahoj. Tak jsem si udělal takový malý srovnávací test tohoto vozu s jinými stejně velikými vozy. Nevím který si vybrat. Srovnatelné ceny při stejné výbavě. Motoricky je na tom Mazda super, ale zdá se mi menší v prostoru zadních sedadel, vysoká hrana nákladového prostoru, nevhodné tlačítko na otvírání 5. dveří, nemožnost výběru nadstandartní výbavy a sluší jí z mého pohledu pouze 2 barvy. Pokud chci Mazdu s palubním PC, tak platím za věci, které jsou v dané výbavě pro mne zbytečné. Tedy platím za něco, co ani nepotřebuji. V tomto ohledu je zase prodejní politika jiných vozů výhodnější. O výkon mi nejde. Jezdím z 80% po městě a blízkém okolí. Nějaké rozluštění by bylo?
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 03.04.2008  08:21

      « Re: Srovnání

      Neuvedl jsi konkurenty ;-) . Nevhodne tlacitko na otevirani kufru? Co je na nem nevhodneho? :-) Me naprosto vyhovuje. Vzadu je mensi v prostoru hlavy, tam proste se 185cm clovek vzprimene neposadi, na druhou stranu mista pro kolena je tam ve srovnani s konkurenty vice. Kufr je prumerny, nikdo nepocita s tim, ze tohle auto bude slouzit jako stehovak (coz na druhou stranu je hlavni zadani vzdy pred navrhem nove Fabie >:D ), nicmene pojme 4x 16" disk (bez pneu), pojme bezne nakup v jednom a pul kosi z Tesca, pojme i veci pro tri lidi na tydenni dovolenou v Tatrach (bez lyzi samozrejme), v tomto ohledu mi to proste vyhovuje. Motorove nema takrka konkurenci (vyrovna, nebo o malinku ji predci pouze Swift). Agilita a podvozek jsou skvele, to auto je fakt radost ridit. Chce si to proste projet. Palubni pocitac mne taky stve, uvadim to i v minusech, tento krok jsem u Mazdy nepochopil, budiz, mozna ve F/L verzi uz to bude diky konkurenci jinak (da se pry ale domontovat dodatecne za cenu 20tkc ;-\ ). Co povazujes za nadstandardni vybavu? Mrkni se na www.mazda.cz do sekce Prislusenstvi. Vsude v recenzich uvadeji, ze neni moznost konfigurace, ano, nektere prvky zvolit opravdu nejde, druhe je ale mozno dokoupit jako prislusenstvi (mlhovky, loketka atp., pokud clovek na prodejce zatlaci, tak se daji nechat domontovat i jine veci do nizsich vybavch, napr. DSC apod., chce to mit stesti na prodejce a umet jednat. Prodejni politika japonskych automobilek je jasna: aby mela jakz takz konkurencni schopnost dodavek nekterych vozu, drzi hodne konfiguraci na sklade v Antverpach, odkud pak dodavky auta trvaji cca. mesic. Kdyby si mel kazdy clovek kazdou Mazdu konfigurovat, cekaci doby by byly 4-5ti nasobne, protoze se vse vyrabi v Japonsku a do Evropy se to dovazi lodemi. Co se barev tyce, mas pravdu, ale posledni dobou zjistuji, ze ji slusi nejmene 7 barev ;-) (cerna, antracitova, arkticka bila, arkticka modra, modra, cervena a zelena).
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 03.04.2008  10:40

      « Re: Srovnání

      Nebo to reknu jeste jinak. Byt Swift o neco malo vetsi, je asi jejim nejvetsim konkuretem co se tyce motoru, jizdnich vlastnosti apod. Nicmene je ale Swift mensi, kratsi, atp. Projel jsem tech aut dost. Srovnatelny prostor uvnitr, srovnatelny podvozek a libivy design ma Corsa, navic ma skvele reseny zavazadelnik. Jenze se mi nelibi odporny stredovy panel a motory taky nic moc ;-\ . Yaris se mi nelibi ani zvenku, ani zevnitr, dost lidi si stezuje na neprivetive razeni rychlosti, mista pro kolena vzadu toho taky moc nepobrala, podvozek je mekci, ale stale v norme. Grande Punto ma podvozek z Corsy, interier i exterier libivy, ale zase ty motory... Fabia, co k tomu rict, nelibi se mi zvenku, nelibi se mi uvnitr, motory nic moc (kdyz vemu ty zakladnejsi v normalni cenove hladine), cenove je Fabia o skoro 60tkc vyse na Mazda ve srovnatelne vybave a po zkusenostech s predchozi generaci nechci byt az tak velky kamos se servismany. Ibiza, Getz, Polo, Jazz, C3, Fiesta..to jsou vybehovky, ktere budou brzy nahrazeny novymi modely, Colt je spise miniMPV. P207 je s 1.4 8v hodne tezkotonazni, mekci podvozek, interierove slabe, exterierove pekne, nicmene zkus si zavrit dvere...to je plechove prasknuti, kdezto u M2 je to jen takove vzdusne "klap" :). Jedine, co jsem neprojizdel, je Clio, ale to se mi nelibi ani zvenku, ani zevnitr, tim to u me haslo. Snad jsem na zadneho dalsiho konkurenta nezapomnel, je jich v dnesnim automobilovem svete fakt hodne :-) .
      • 00 Reagovat !

        foto MiKy-

        MiKy* 03.04.2008  16:09

        « Re: Re: Srovnání

        Pěkné zhodnocení. A jde taky o to, co vlastník u auta dokáže ignorovat. Žádné není totiž dokonale "ušito" pro jeho potřeby. S tím tlačítkem otevírání kufru mne taky Mazda dostala. Žádný slast pro "prstíček" při provozu v břečce, mrholení a jiných "záludností". A když Mazdu, tak asi ve výbavě TE a výše.
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 03.04.2008  16:24

          « Re: Re: Re: Srovnání

          Tak tak, je to o prioritach a nektere veci clovek musi zkousnout - ja treba dost tezce zkousavam chybejici palubni PC ;-\ . Prstik si clovek trochu uspini, ale ne tak, ze by to papirovym kapesnikem neutrel (nebo spinu smaznes taky utrenim o druhy prst...tlak na to tlacitko je potreba vyvinout minimalni), na druhou stranu o to mensi je potreba svihnuti, aby se pate dvere zavrely (coz u Focusu II combi se mi jeste nepodarilo svihnout tak, aby se zavrely, vzdy jsem musel jeste dotlacit k dosednuti prsty, takze jsem se zaprasil jeste vic, nez o male tlacitko u M2 >:-[] - nehlede na to, ze Focusovo tlacitko vedle svetla RZtky je spinave imrvere taky). A ano, pokud chce clovek jakous takous vybavu, tak TE a vyse je nejlepsi volba a nejspis bych asi pri uvazovani, ze za to dam kolem 380tkc se priklonil k TE Plus, protoze ten palubak, mlhovky, cd menic, zadni el. okna, automaticke sterace, 16" alucka za tech 28tkc navic za to stoji. Ja byl rozpoctem kvuli splatkam krapet svazan, mlhovky jsem si nechal instalovat dodatecne, ALUcka koupim casem, az sjezdim aktualni letni TOYO pneu.
    • 00 Reagovat !

      foto Hory

      Hory 25.05.2008  00:56

      « Re: Srovnání

      Jak tak čtu tvůj příspěvek, tak sis odpověděl sám... Položil si vlastně řečnickou otázku-ptáš se a dopředu znáš odpověď... Takže rozluštění pro tebe je jednoduchý-nekupuj si Mazdu! Mně ty šikmovoký koumácí taky přišli nějaký divný... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.04.2008  18:54

    Á....teprve teď jsem zaznamenal, že máš štemplík nejlepší recenze,

    tak gratuluji, majki!!! Ať ti jezdí do roztrhání! /Ne chodců, nebo veverek, prostě dlouho..... :-)/ Hoj!
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 17.04.2008  08:40

      « Re: Á....teprve teď jsem zaznamenal, že máš štemplík nejlepší recenze,

      Dekuju :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 25.04.2008  16:37

    SRAZ

    Ahoj podivej se prosim do focusmanova diskuze,ma ford focus diky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto cb

    cb 03.05.2008  11:28

    Recenze

    Pěkný a malí si mají pomáhat.Pěkné km přeju.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 03.05.2008  22:54

      « Re: Recenze

      Diky :-) , vam taky stastne kilometry :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 03.05.2008  15:32

    Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,

    že by se jí Frpe měl víc věnovat...a rázem jsi zpět v top ten!!!! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 03.05.2008  22:54

      « Re: Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,

      Poustniku, za takovou ztratu tohle nestoji ;-\ , chybi mi tu FRPEho prispevky a vtipkovani, stejne jako Frpicek :'-(
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 03.05.2008  22:56

        « Re: Re: Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,

        Však uvidíme! Třeba se nám tu za 14 dní objeví, odpočatý a svěží!!!! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 05.05.2008  09:43

          « Re: Re: Re: Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,

          Kez by aspon jako prispevatel :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sienn

          Sienn 05.05.2008  15:25

          « Re: Re: Re: Vidíš to, stačilo přesvědčit Frpovu ženu,

          A jooo. On je uplne pryc... Co to? ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Midlosek

    Midlosek 14.05.2008  19:54

    Recenze

    Pěkná recenze a hlavně pěkné obrázky :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.2008  11:01

    promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

    tak mám lehce pomačkaný blatník a prasklý kryt světla a oprava prý předpokládaná 30 tisíc a víc jak týden ???!!!!
    - dělají si snad srandu?
    Změním zaměstnání a jdu dělat automechanika
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 20.05.2008  12:52

      « Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

      Smarja co kdo s tim delal? Te nekdo naboril nebo ty? :*) :'-(
      Otazkou je, jak moc je co promackle, tzn. pujde to vyklepat nebo rovnou novy. Lak stoji dost penez ;-\ , kryt svetla se neresi, meni se myslim rovnou cele svetlo (to uz ale bylo i na Puntu z r. 2000), prace mechanika podle servisu cca. 400 (Mazda Breclav)-600(Mazda Praha),-/hod bez DPH. Achichjo :-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.05.2008  20:48

        « Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

        promačkle lehce, vyklepe se se a přelakuje, kryt světla se vymění, ...
        naražený do vrat- chyba na mé sraně
        minim. škoda
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 20.05.2008  22:01

          « Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

          V takovem pripade je odhadovana cena 30tkc naprosto silena. Vyklepani, kytovani, zbrouseni, zahlazeni a nastrikani do 10tkc, kryt svetla odhaduji max. na 2tkc, prace technika max 2tkc, takze si myslim, ze do 15tkc se musis vlezt urcite.
          Jen pro zajimavost, kde to bude servisovano? (jen doufam, ze ne Autopalace >:-[] )
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.05.2008  07:26

            « Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

            AB Auto brno
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 21.05.2008  08:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

              Mno...s tema taky byly problemy co si pamatuju od kluku z klubu 8-s , nicmene poslal jsem dotaz kamosovi do Ostravy, tak uvidime, na kolik to vidi u nich. Tech 30tkc jen za tohle je fakt moc :-|
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 21.05.2008  08:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                dik
                až budu platit tak řeknu konečnou cenu
                prý budou stříkat i kus nárazníku ? ! - ale nic mu není !! po umytí je čistý a bez závad
                byla na něm barva ze vrat
                jestli máš typ na servisování ( pro příště) v okolí Brna tak budu ráda
                • 00 Reagovat !

                  foto majki

                  majki 21.05.2008  08:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                  Okoli Brna je siroky pojem, ale plna spokojenost znameho i meho tchana vladne v Breclavske Mazde :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 21.05.2008  09:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                    jsem z Brna, ale nakonec pokud bude velký rozdíl v cenách tak budu jezdit jinam
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 21.05.2008  09:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                      Az budes mit v ruce fakturu a vse bude v cajku, tak si zkus jen tak z legrace zavolat do te Breclavi a zeptat se jich, na kolik to vidi oni (pritom ale nerikej, ze uz to mas opravene a zes nekde v Brne platila tolik a tolik, jen te zajima jejich priblizny odhad ;-) )
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 21.05.2008  09:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                      Mas SZ ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 21.05.2008  09:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                        sz?
                        • 00 Reagovat !

                          foto majki

                          majki 21.05.2008  09:44

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: promáčklý jeden blatník a prasklý kryt světla

                          Soukroma zprava, mrkni uplne nahoru stranky do praveho rohu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ZiP2150

    ZiP2150 23.05.2008  11:39

    OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! !

    Páni, poďte... aj súdruhovia z diskusie... poďte sa registrovať ak môžete.
    Ďakujem.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 23.05.2008  12:34

      « Re: OFICIÁLNY ZRAZ MOJE AUTO ! ! ! !

      Opravdu je nutne psat ke kazdemu autu tohle? O srazu vime, pokud bychom meli cas, tak bychom prijeli. Cas v tom terminu neni, takze neprijedeme.
  • 00 Reagovat !

    foto Hory

    Hory 25.05.2008  01:02

    AUTO TISÍCILETÍ!!!

    "...pojme i veci pro tri lidi na tydenni dovolenou v Tatrach (bez lyzi samozrejme), v tomto ohledu mi to proste vyhovuje."

    Určitě jo, ale bez těch 3 lidí, nebo i s nima, ale to si pak každej bere akorát pastu, kartáček na zuby a roličku hajzlpapíru, protože jinak ve 3 na tejden i s věcma do takhle malýho auta? To nemyslíš vážně, viď? Nebo že byste tam měli jen jedny spodky a jedny ponožky...

    Vůbec mi připadá, že tohle auto přeceňuješ, tvoje storka s paní na dálnici, malej modýlek za 150, bujará oslava titulu auta roku, hmm, to zavání fetišismem... Ale možná by ses chytil v marketingovým oddělení mazdy, moh´ by si jí "nevtíravým" způsobem prezentovat, jako to děláš tady... :no:

    Vsadím se, že kdyby si měl favorita, tak si s ním tady taky takhle ulítáváš... Ale na ještěrku jistě nemá! Na tu nemá nic, bo MAZDA 2 JE AUTEM TISÍCILETÍ!!! ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 25.05.2008  15:40

      « Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

      Ma vubec cenu reagovat na takovyto prispevek? Proc jsem tam asi psal bez lyzi? Protoze jsme tam jeli na tury a ne lyzovacky. A to, ze nekdo s sebou asi musi tahat pul baraku, tak potom na to potrebuje auto jako je Caliber, ze? Minuly rok jsme absolvovali ve dvou dospelych a jednom decku tydenni Chorvatsko ve tridverovem Puntu Sporting a opravdu jsme se necitili omezeni absenci spodniho pradla. Netrpis tak nahodou jedinecnym ceskym syndromem chaluparstvi, s kterym souvisi honba za objemem kufru auta? Na ukor vseho ostatniho? :-!
      Co ma story s pani na dalnici a modylkem spolecneho s precenovanim auta?
      S favoritem jsem jezdil tri roky a na cesty do vinohradu slouzi dodnes.
      Mazda2 neni autem tisicileti, mas asi bujarou fantazii, vid? Neni dokonala, neni nejlepsi (co v dnesni konkurenci je, ze? NIC), ale na me potreby mi naprosto dostacuje. A je zajimave, ze velke mnozstvi automobilovych novinaru to vidi naprosto stejne :-| .
      • 00 Reagovat !

        foto Hory

        Hory 25.05.2008  22:33

        « Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

        Děkuji za odpověď, takhle mi to stačí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 25.05.2008  22:57

          « Re: Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

          Me par tvych prispevku v ostatnich diskuzich taky :-O
          • 00 Reagovat !

            foto Hory

            Hory 26.05.2008  23:15

            « Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

            Vidíš, každýmu stačí něco jinýho, to je krása na tom světě! >:-[]

            Jo a přihoď prosím tě zas nějakou storku z D1, nebo třeba vyfoť nový koberečky do toho tvýho nadauta, ať si můžeme rozšířit obzory! Tuda ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 27.05.2008  08:58

              « Re: Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

              Ja nechapu, co porad mas s nadautem. Nemas nejakou nemoc, co ti tvori tvou vnitrni fantazii? Bez se posadit do sveho Dodge a bez brazdit ceske silnice a nezabyvej se tady nejakym mikroautickem od sikmookejch, hm? Nebo nemas snad nic lepsiho na praci, nez tady hloupe rypat? :no:
              • 00 Reagovat !

                foto Hory

                Hory 27.05.2008  23:51

                « Re: AUTO TISÍCILETÍ!!!

                Ale to víš, že mám... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.2008  21:10

    Zoom Zoom Jesterka

    Majki velmi pekna recenzia a este chcem takto oficialne podakovat za pomoc a rady pri vybere. Pre ostatnych Dvojka bola vo vybere, bohuzial suboj nevyhrala, ale v mojom rebricku je na 1 pozicii v danej kategorii. V ostatnych kategoriach sa iba meni cislo na nazvom Mazda :).
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 06.06.2008  13:31

    otazecka

    ahoj chtel bych se te zeptat kdyz jsi dodelaval mlhovky byly tam kable nebo jsi je musel roztahnout???
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 06.06.2008  13:52

      « Re: otazecka

      Nefim, delali to v servise, byla to soucast koupe noveho auta (tzn. objednaval jsem to s objednavkou celeho auta, jen mlhovky dorazily pozdeji nez auto). Ale Mazda obvykle mela vsecko natahane a clovek pak, pokud neco dokoupil, tak jen pripojil (tak to aspon bylo u me byvale 626), jak je to ted, netusim :-|
      • 00 Reagovat !

        foto Ronnyp-RSKa-

        Ronnyp (RSKa) 06.06.2008  14:22

        « Re: Re: otazecka

        aha no ptam se protoze kdyz sem kupoval jettu tak je nemela a ani doted nema a kdyz sem se zeptal pokud by mi je tam daly tak sem slysel ze to nema cenu ze by to stalo docela dost penez!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.06.2008  21:23

    Ahoja

    Tak co je novýho tam v Karviné? Línej kluk, jménem Majkí, láká cholky na svý dvojky od Mazdy ... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 11.06.2008  09:20

      « Re: Ahoja

      Jaaaaj, Frpicku, kdybych tak byl v Karvine...ja jsu v Praze :-| a neni tu jaxi taxi cas ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Filip-

        Filip . 04.07.2008  22:16

        « Re: Re: Ahoja

        Ahoj ja pozeram nove foto ja ze uz martin1 dava kolesa od AMG na medak ;-) a to na MAzdu 2 ale super auti a s tymi koleckami bomba
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 05.07.2008  09:07

          « Re: Re: Re: Ahoja

          Hehe, sorry za mystifikaciu >:-[] . Ale tiez uz sa nemozem dockat, v pristim tyzdni maju dojst gumy, no a pak uz to len nahodit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.2008  19:56

    tukanec

    ja bi som ten tukanec ani neriesil skoda penazi saq behom roka ho hadam poriadne pokrstis taq potom sa to vimeni .........ne? >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto OS

      OS 05.08.2008  20:48

      « Re: tukanec

      tohle je des
      posrany cesi:( to se muze stat jen u nas me kazde auto taky odelali na parkovisti
      • 00 Reagovat !

        foto presscott

        presscott 18.08.2008  22:16

        « Re: tukanec

        Stat se muze cokoliv a komukoliv. Me se to uz jednou stalo, jenze ja byl ta skodna :*) . Ale ze bych od nehody odjel, to ne. Vyresili jsme to s pany Zakona.
  • 00 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 14.10.2008  00:48

    pekne

    za me by si dostal 10 ale starou sestku sem smazal a nemuzu uz hodnotit :-)

    jen bych chtel rict svuj nazor na barvu :-) vzhledem k tomu ze moje znama ma cervenou variantu dvojky 1.3 (63KW) musim rict, ze ta cervena na dvojku sedne nejlepe a na 100% nezavani zadnou ruzovou. zadni svetla v te cervene barve vypadaji dokonale. Ale to je vec vkusu :-)

    jinak jede fakt fantasticky. byl sem s ni o prazdninach 2x v praze a je to lahoda. krasne jede a i ve 150 a vic ma ochotu zrychlovat. a ten volant... no to je pohadka... nova dvojka se vazne povedla. rekl bych ze je to ted nejlepsi male auto...
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 14.10.2008  23:24

      « Re: pekne

      Ahoj Skejpo :-) . Kdyby byla cervena v metle, beru ji hned. Zel v metle neni a vzhledem k tomu, ze tohle auto planuju na dele nez tri, ctyri roky (pro sebe tak na 6, pak pujde dal do rodiny), chci, aby ta barva vypadala slusne i za tech nekolik let, coz se, ruku na srdce, o zakladovce (rozumej, ne metla a ne mica) rict neda (staci se podivat na sestky prvni generace, jak vypada cerny obyc. lak, cerveny apod. - nic moc, celkem vybledly, vysisovany, pri nalesteni velmi znatelne jemne skrabance atd., tohle vse metaliza skryje...samozrejme plati, pokud auto nebylo peclive garazovano). Je to nejlepsi male auto co se tyce rizeni, ridit ji, to je proste radost, je to opravdu takove to zoom-zoom, ktere Mazda propaguje. Dvojka neoslni kdovijakym zavazadelnikem ci mistem nad hlavou na zadnich sedadlech, ale o tom to auto prece neni, na to tu jsou jini, s kteryma si ale na druhou stranu tu jizdu tak neuzijete, ze :-)
      • 00 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 14.10.2008  23:53

        « Re: Re: pekne

        ja fakt nevim ale ta cervena vypada jako metaliza. no at je to jak chce, ted ta cervena je nejhezci. jak to bude za 6 let to netusim. ale bavim se o soucasnosti :-) fakt ten zadek v cervene barve s tema krasnyma svetlama, to je lahoda :-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 15.10.2008  08:54

          « Re: Re: Re: pekne

          Mno tak ted nevim, jestli myslis tu zakladni cervenou (kterou mam ve fotogalerii) nebo tu vinove cervenou metalizu, ktera je v testu na auto.cz - [odkaz] :-) . Proti gustu, zadny disputat :-) , sto lidi, sto chuti, jinak bychom tu jezdili ve stejnych autech se stejnou barvou....hehe. No rad bych se mylil v kvalite zakladnich barev, ale az cas ukaze, mozna ze se zlepsili, byl bych za to rad :-)
          • 00 Reagovat !

            foto skejpa

            skejpa 15.10.2008  10:55

            « Re: Re: Re: Re: pekne

            ja ti nevim. me ty cerveny v testu a tu co mas v profilu pripadaj takovy vybledly... ale ta co mas na 3D modelu je zas az moc. je to neco mezi... >:D az ji uvidim tak ji asi vyfotim ;)
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 15.10.2008  10:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekne

              Tak posledni pokus :-) - [odkaz]

              To je ta z mych fotek, zakladni cervena :-) . Jina proste neni, bud tato, nebo vinova metaliza..
              • 00 Reagovat !

                foto skejpa

                skejpa 15.10.2008  11:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                no tahle je podle tve fotky takova naoranzovela >:D takze ti ji vyfotim az budu doma a az se s ni znama stavi >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto majki

                  majki 15.10.2008  11:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                  No ono to je vlastne stejne fuk, cervena je jen jedna :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Poustnik

                    Poustnik 15.10.2008  12:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                    Podle mě se majkimu ta červenánelíbí, protože je to taková červená pastelka a ne rudá....tím to bude....Já ji taky viděl a taky přemýšlím, jestli se mi líbí, nebo nelíbí...Kdybysme ji chtěli koupit, tak o barvě nenápadně nechám rozhodnout ženu a je to!!!! >:D jinak ty zelené jsou ve Vídni k vidění, červenou jsem tady ještě neviděl....ale ta zase parkuje v Praze mým rodičům před domem..../není jejich..../
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 15.10.2008  12:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                      Poustnik me ma precteneho >:D . No nam parkuje kousek od baraku krome moji zelene jeste cerna :-) . Jinak teda nejvice potkavam cervene a zelene :*)
  • 00 Reagovat !

    foto escorpion

    escorpion 01.11.2008  10:58

    farba

    Na túto mazdu asi ani iná farba nehodí. Super výber !
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 01.11.2008  12:07

      « Re: farba

      Hodi se jeste jedna, bila crystal pearl, v ktere zvlast se SAP body kitem vypada naprosto uzasne ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto OS

    OS 02.01.2009  11:06

    skrabanec

    koukam ze tam mas vyfocenej skrabanec v narazniku od kamene:( bohuzel to je bezna vec na ceskych zaprasenych silnicich:( ja to radeji neresim jinak bych nemohl ani jezdit!
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 03.01.2009  20:01

      « Re: skrabanec

      Taky jsem na to uz rezignoval. Nedavno jsem objevil podobne "dobky" na pravem zrcatku, holt bordel od krajnic ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto OS

        OS 04.01.2009  15:00

        « Re: skrabanec

        je to to smutny no.... taky mam naraznik jak cednik. heled hod mi nejakj bod k BMW ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto OS

          OS 04.01.2009  15:02

          « Re: skrabanec

          trochu sem upravil hodnoceni u tve mazdy:) zacla se mi moc libit v te barve. kam se sere nova Fiesta
          • 00 Reagovat !

            foto majki

            majki 05.01.2009  08:49

            « Re: Re: skrabanec

            Done, sir ;-) . Nova Fiesta? Vysypu si tady asi popel na hlavu >:D , ale po designove strance je to desny anglicak, vypada to jako hracka pro decka, jen v zivotni velikosti. Brzy si ji pujdu projet, tak jsem zvedavy...
            • 00 Reagovat !

              foto Harweyko

              Harweyko 14.05.2009  21:15

              « Re: Re: Re: skrabanec

              Jaaj chlapci, neviete o co s novou Fiestou prichadzate, chce to trosku lepsi motor ako 1,25l, podvozok je tam uzasny (vychadza sice z mazdy 2 ale je trosku prekopany) a auto na santenie po okreskach a dialnici ako vysite ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto burnfly

                burnfly 18.05.2009  16:44

                « Re: skrabanec

                Fiesta se mi hodne libila, ale po tom co jsem videl nazivo nekolik kusu jak je to vyrobeno s ruzne sirokymi skvirami ve dverich, ktere jou o oken klidne s hranou i o pul cm vyssi, tak musim rict opravdu NE :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2009  11:15

    Přívěsek Mazdička

    Ahojky!Chtěla bych se tě jen zeptat kde jsi sehnal ten přívěsek mazdičky.Můj přítel jí má taky a tento přívěsek by ho určitě potěšil.Díkec za odpověď!Ale jinak mazdička suuuper auto..hlavně vzhledově...plostě takovej Shrek.. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 10.07.2009  09:36

      « Re: Přívěsek Mazdička

      Hoj ahoj, na eBayi jsem ho sehnal :-) , ale je to v podstate to Matchbox auticko, ke kteremu je rucne dodelany privesek
      [odkaz]|66:4|39:1|72… />
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.07.2009  18:42

        « Re: Přívěsek Mazdička

        tak ti moc dekuji...ubec sem si nevedela rady a na netu sem to nikde nevidela...tak dikec a maj se
  • 00 Reagovat !

    foto acALIEN

    acALIEN 15.07.2009  14:27

    Podvozek

    Aby to nejelo dobre v utazenejch zatackach, kdyz to ma odvozek z Corsy :yes: ;-) .
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 15.07.2009  22:53

      « Re: Podvozek

      Si pletes s Grande Puntem, ne? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 17.07.2009  01:00

        « Re: Re: Podvozek

        Ee mazda 2 ma stejne jako Corsa a GPunto...Nebo ziju v malem omylu? Jsem si tim tak nak jistej...
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 17.07.2009  09:12

          « Re: Re: Re: Podvozek

          ROFL a na tuhle pohadku jsi prisel kde? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto HELIUM

    HELIUM 09.08.2009  12:53

    Jak vypada krivka vykonu a momentu ?

    Jak vypada krivka vykonu a momentu ?

    jak pro 63 a 55 Kw

    Jen pro zajimavost, na netu jsem to nikde zatim nenasel.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 10.08.2009  12:47

      « Re: Jak vypada krivka vykonu a momentu ?

      Viz. obrazky :-) . Je to z presskitu z r. 2007
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.08.2009  17:35

    Garancni prohlidka

    Ahoj, mohu-li se ptat, kolik te stala 1. garancni prohlidka (12 mesicu)? Jedu za 14 dni do Roudnice nad Labem, tak me zajima, jestli me nebudou chtit oskubat. Diky.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 13.08.2009  09:53

      « Re: Garancni prohlidka

      3.800,-, na vyzadani olej Mazda Dexelia 5W-40. V cene rovnez zahrnuta geometrie (setkal jsem se ale i s lidmi, kde se jich ptali, jestli ji vubec chteji udelat...pritom v knizce je to jasne napsano)
  • 00 Reagovat !

    foto the-white

    the_white 21.10.2009  18:00

    upravy

    Tie upravy sa ti naozaj velmi podarili, a pekne vidiet aj znizenie podvozku ktore si 2ka doslova pytala :-) Vyborne odvedena praca... Rad vidim ked clovek zboznuje svoje auto :yes:
    Lizinka moze byt hrda na svoju zelenu sesternicu jak jej to slusi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 22.10.2009  16:33

      « Re: upravy

      Dekujeme :-) . Chystam velkou aktualizaci, za posledni tisicovky kilometu toho bylo hodne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto MazdaGE

    MazdaGE 30.11.2009  16:56

    Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam???

    Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam??? Pokud nechceš vyhazovat zbytečně peníze koukni na www.mazdaclub.cz tam se dozvíš jak na tom jsou Ostravské mazda servisy.
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 01.12.2009  08:37

      « Re: Budeš s tím jezdit do Autolarosu nebo jinam???

      Ahoj. Ano, jezdim do Autolarosu, uz osm let, jen neodkladne veci resim tady v Praze u Duby. Nicmene, jsem ted dost na vazkach, 8 let v Autolarosu s nicim problem, kdyz bylo treba, ochotne pomohli, odvedli vzdy spickovou praci (jeste i na stare M626 GD), ale tahle posledni garancka byla jak zly sen. Pripravuju update, takze se pak o tom rozepisu...nicmene, asi me to neodradi, jedna spatna zkusenost vs. 20 pozitivnich... :-|
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 02.12.2009  22:27

    Majki

    jdu tě taky pozdravit ani jsem si nevšiml, že jsi tu. Promiň.
    Ahoj chlape, jak se daří? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 14.12.2009  09:43

      « Re: Majki

      Jeeee, cauuuu, jsem myslel, ze po tobe se slehla zem :-| . Dari se dobre, navzdory vsem problemum, jen je mene a mene casu se venovat MACZ :-( , ale snad ted pres svatky najdu konecne cas.
      A jak u tebe? Vsechno v pohode? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto riderhenry

    riderhenry 11.12.2009  05:51

    nalepka "Italie"

    Nemuzu si pomoct, ale kdyz jsem to videl, tak jsem malem spadl ze zidle. Proc to tam mas? Vzdyt je to japonske auto! :-) Kazdopadne auto krasne, jake jsi pouzil pruziny na to snizeni? Nebo to jsou komplet stavitelne tlumice?
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 14.12.2009  09:44

      « Re: nalepka "Italie"

      Italska trikolora je citova zalezitost... ;-)
      Pruziny jsou ty, co nabizi Mazda, takze Eibach, tlumice jsou klasika original z vyroby, ale mozna za rok ci dva tam prijdou stavitelne :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.08.2010  07:26

    Mazda 2

    Ahoj,
    chtěla bych si koupit Mazdu2. Jen jak jsem četla recenze, tak si ji moc nepochvalují, nevím, ale myslím si, že to bude tím, že se kdysi vyráběla ve Španělsku. Máte prosím někdo zkušenosti s Japonskou Mazdou2? Co se týče poruchovosti apod. Dík
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 31.08.2010  14:23

      « Re: Mazda 2

      Ahoj. Ve Spanelsku se vyrabela predchozi generace Mazdy2 (2002-7/2007). Aktualni generace se vyrabi uz zase v Japonsku. Nicmene, s poruchovosti u prvni generace to nebylo vubec tragicke, tezko by se ve statistikach spolehlivosti dostala Mazda2 na druhe misto (viz napr. zde: [odkaz] ).
      Co se tyce aktualni M2, vyznamnou poruchovosti netrpi, co vim ze zahranicnich (prevazne anglickych) for, tak se muze objevit problem s vrzajicimi zadnimi tlumici (resi servis v ramci zaruky, nicmene nejde o nejakou zavaznou vadu, proste to jen vrze, na funkci tlumicu to nema vliv), hlucny ventilator (to uz by melo byt ale u vozu vyrobenych od konce r. 2008 vyreseno zmenou pri vyrobe) - opet vyresi servis v zaruce, no a nakonec z UK reportuji spatne fungujici centralni zamykani. Ale toto se zda byt pouze nejaka exoticka zavada aut pro UK (tzn. pravostranne rizeni). Nikdo z CR/SK ani na Nemeckych a Rakouskych forech se o necem takovem nezminuje. Tot asi vse z tech castych "zavad". Nicmene, pokud uvazujes o koupi noveho vozu, pockal bych si na faceliftovanou verzi, ktera by mela na nas trh dorazit pred Vanocemi. Mela by mit vetsinu techto much vychytanych, navic prijde s upravenym prednim naraznikem a par zmenami v interieru :-) . Pokud mas dalsi dotazy, ptej se :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto RetroGT

    RetroGT 12.08.2011  00:23

    Kontrolka světel

    Chci se zeptat má Mazda 2 kontrolku zapnutých obrysovek?Některá auta to nemají tak by mě zajímalo jestli Mazda taky...
    • 00 Reagovat !

      foto majki

      majki 16.08.2011  15:59

      « Re: Kontrolka světel

      Nema. Svetla jsou u verzi pro CR standardne stale zapnuta (denni sviceni, vynuceno dovozcem Mazda CR). Prepinat pak lze jen mezi rezimy denni sviceni (sviti svetla, palubka nikoliv), parkovacky a palubka, potkavacky a palubka (a samozrejme dalkove).
      • 00 Reagovat !

        foto RetroGT

        RetroGT 17.08.2011  02:25

        « Re: Re: Kontrolka světel

        Díky moc a ještě bych se chtěl zeptat jak teď Mazdička jezdí?Nějaká porucha nebo tak?Co spotřeba? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto majki

          majki 17.08.2011  08:57

          « Re: Re: Re: Kontrolka světel

          Co se poruch tyce, nejvaznejsi asi byl roztaveny konektor predniho leveho svetlometu (ten, ktery pripojis na zarovku). Nicmene to bylo bez problemu opraveno v zaruce. Jinak zavady snad zadne jine, snad jen, ze zacala drncat palubka, to ale take vyresili v ramci zaruky (v tovarne blbe utahli sroubky). Jina spokojenost a neskutecna radost to auto ridit stale pretrvava. Co se spotreby tyce, ta se zlepsila, muzes kouknout sem [odkaz] . Nejezdim jako duchodce, jezdim pro radost a za volantem si uzivam, takze si myslim, ze klidna noha by to zvladla jeste mnohem lepe >:-[] . Nicmene, uprimne zde rikam, ze spotreba neni na dnesni japonske motory (1.3 od Toyoty) nic svetoborneho a Mazda by mela trochu zapracovat (coz taky snad udelala, nova 1.3 SkyG, aspon podle datasheetu, co jsem videl, vypada vice nez slibne).
          • 00 Reagovat !

            foto RetroGT

            RetroGT 17.08.2011  23:43

            « Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

            Tak to je pohoda,ta spotřeba je krásná ;-) a zjistilo se jaká byla příčina toho roztavenýho konektoru?
            • 00 Reagovat !

              foto majki

              majki 18.08.2011  00:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

              Nezjistilo :-| . Byly tam origo zarovky z tovarny. Premerovali to, nic nezjistili ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto RetroGT

                RetroGT 18.08.2011  14:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

                Jj tak hlavně ať už je to ok,mohly to byt třeba zaoxidované kontakty...Někde sem četl že Focusy měly taky stejný problémy ale u nich se to dělo častokrát...
                • 00 Reagovat !

                  foto majki

                  majki 18.08.2011  22:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

                  No je to uz vic jak rok, co se to stalo, od te doby co se tyce techniky atp. nic. Jenom nas postihly kroupy, neni to tak otresne jako tehda co potkalo lidi na Chodove, ale dulky tam jsou...takze ted premyslim, jestli to ma cenu vubec resit nebo na to kaslat...
                  • 00 Reagovat !

                    foto RetroGT

                    RetroGT 20.08.2011  00:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

                    Tak to by byla škoda se na to vyprdnout ne? ;-) Já mít Dvojku tak to určitě nechám opravit...Teda pokud bych neplánoval nový auto samozřejmě... :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto majki

                      majki 22.08.2011  10:14

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

                      No ale stoji to penize, nemam spoluucast tisicovku :-| . A nove auto v oku je...zaujala me CX-5, tak uvidime >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto RetroGT

                        RetroGT 01.09.2011  00:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolka světel

                        Jooo tak CX-5 to je jiný kafe... ;-) Tak good luck... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto protege

    protege 02.04.2013  21:19

    palec nahoru

    dnes jsem strávil hodinu čtením recenze, diskuze a prohlížením fotek a recenze i fotky opravdu skvělé - auto taky - mazdy mám v krvi a jen tak mě to nepustí, všimnu si každé co někde jede nebo parkuje a jsem rád, že jich není po ulicích tisíce a jen tak nám nezevšední ;-) I když samozřejmě nadruhou stranu chceme aby se dobře prodávaly a Mazdě se dařilo :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…