Škoda Superb (2006)
30.5.2010Škodu som "zdedil" ako služobné auto s možnosťou ho využívať aj na súkromné účely. Vtedy mala necelé dva roky a cca 120.000 km. Maximálna výbava…
Škoda Superb (yetyGT)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
chrudoš 30.05.2010 20:46
Neskutecny prostor
V superbu jsem jel na zadich sedackach, pohodlne a mista jako krava, az mi to prislo neutulne, hrozne otevrene, takove neosobni. Ovsem novy superb to silne prekonava, ten prostor vzadu je az nesmyslny, das si nohu pres nohu. Nevim, takovy sileny prostor okolo mi v aute nesedi, auto me ma obklopit a ne, ze se musim pro vsechno natahovat.
Jinak recenze nic moc, trosku prodlouzit, kdyz s nim mas tolik najezdeno :-) -
Nicco 30.05.2010 22:03
Hlava valcov
No ta hlava valcov to je nemile. Kolko to stalo? S DPF problemy niesu?
2.0TDI nie je povazovany za vzor spolahlivosti a v spojeni PD s DPF to plati dvojnasob. Ake su tvoje skusenosti?-
yetyGT 31.05.2010 09:24
« Re: Hlava valcov
Vcelku pozitivne. Az na ten odlomeny zhavic vsetko OK. A to nieje chyba motora ale priamo vyrobku subdodavatela. Mohlo sa to kludne stat v hociktorom inom aute, kde sa pouzivaju rovnake (myslim, ze BOSCH). Oprava stala v autorizovanom servise cca 3.000,- EUR. Platila to vsak leasingova spolocnost, kedze ide o firemne vozidlo.
Filter pevnych casti je inej konstrukcie nez pouziva napr. Peugeot. Tu sa este musi doplnat/vymienat nejaka tekutina, ktora to absorbuje.-
Nicco 31.05.2010 09:38
« Re: Re: Hlava valcov
3tisE je neprijemna suma, ked by si to mal platit zo svojho. Samozrejme, ze sa to moze stat aj na inom aute, dokonca aj benzinovom, kde v Autobilde rozobrali Logana po 100tkm a mal pripecenu sviecku alebo vstrekovac. Po case by pravdepodobne odpadla tiez...
Peugeot (Citroen an Ford) maj u 1.6 a 2.0 DPF na principe vstrekovania kvapaliny (Eolys) do nafty, ktora zvysuje teplotu horenia a musi sa doplnat po 80tkm. Zivotnost filtra je aj tak +/-120tkm. Tento princip je asi najhorsi na trhu. Nici olej primiesavanim nafty, tym padom nici napriklad turbo. Vypaluje vyfukove potrubie a nie je bezudrzbovy. PSA ho ma aspon rozoberatelny, ked sa zaplni, ale u Forda ho iba menia za novy, alebo externe repasovany. "Bezudrzbove" filtre ma napr Renault alebo Toyota.
-
-
Mrkni pod sebe, myslím nováčka Džonyho pod tebou co nám sem na první zátah nasypal textu a těch foteček ... :yes: