Diskuse

Volvo S40 (2001)

26.1.2011

Koupil jsem ho v září 2010. Najeto mělo prý 161tis. Modelový rok 2001 jde poznat podle faceliftu, nového interiéru a silnějšího motoru. Barva je dost…

 

Volvo S 40 (yetti)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 26.01.2011  12:49

    Teda chlape,

    recenzi, z které by tak čišelo skoro až nekritické nadšení z nového auta jsem už dlouho nečetl... Normálně jsem chvíli přemýšlel, že si taky jedno S40 pořídím >:D Ale vážně, je to dobré auto, ve verzi T4 i celkem rychlé, ale jeho jízdní výkony bych s eRky nesrovnával ;-) Ať dobře slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto yetti-z-hor

      yetti z hor 26.01.2011  14:19

      « Re: Teda chlape,

      no, díky :-)
      snažil jsem se omezovat, ale moc to nešlo ;-)
      těší mě, že jsi aspoň chvíli uvažoval o koupi S40 >:D
      snad mi vydrží, než pořídím S60 :-)
      Děkuji!
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 27.01.2011  07:11

        « Re: Re: Teda chlape,

        Já si až tak úplnou legraci nedělal :-) před pár lety jsem v adusum vyzkoušel T4 V40, ale nakonec z koupě sešlo...
        A napadá mě, že když už teď přemýšlíš o koupi S60, možná jsi jí měl koupit rovnou... třeba ne hned 300 koňové R, ale T5 na 250 koních jede hodně podobně :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto yetti-z-hor

          yetti z hor 27.01.2011  08:29

          « Re: Re: Re: Teda chlape,

          ..nojo, to auto je dobre, tak se nedivim, ze jsi o tom vazne premyslel ;)
          Na S60 nebyly penize, tohle bylo za uzasnou cenu! Ale ted uz snad budu s penezmi ok, mam novou, dobre placenou praci, tak snad do roka bude.. Spis T5, ale musi byt 4x4 :-)
          • 00 Reagovat !

            foto element5

            element5 27.01.2011  08:36

            « Re: Re: Re: Re: Teda chlape,

            Tak jestli je 4x4 podmínkou, budeš muset do eRka, nebo oželet pár koníků. T5 se s pohonem všech kol nedělala...
            • 00 Reagovat !

              foto yetti-z-hor

              yetti z hor 27.01.2011  09:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Teda chlape,

              mam pocit, že už jsem T5 4x4 viděl, ale fakt jen pocit.. eRka se trochu bojim, kvuli elektronickemu nastavovani podvozku, asi to bude na servis darda.. no, uvidime.. treba to bude V70 v nejake vykonejsi verzi.. ale ja kombi nerad.. necham to casu..
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Dan

    Mr.Dan 26.01.2011  18:56

    Malé připomínky

    Recenze velmi pěkná, ale tak jako každá má pár diskutabilních míst. Třeba se mě trochu dotklo, jak si pochvaluješ plynové vzpěry i na kapotě a žes je ještě nikdy neviděl - to mé auto z roku 1988 (Saab 9000 Turbo) je má taky a považuju to za standart. Dále zavazadelník můžeš považovat za velký, ale objektivně a zároveň i z vlastní zkušenosti mohu dodat, že ten kufr je průměrný a především má dost úzký a tím nepraktický vstupní otvor, a to i v kategorii sedanů. A člověk, jenž si pořídí kombi verzi (V40), si pomůže leda tak těmi pátými dveřmi, ale kufr je stále spíš podprůměrný.
    A nakonec ti opravdu doporučím, aby sis urychleně pořídil a instaloval nový kabinový filtr - nejen že bez něj trpí samotný motor větráku a může odejít přesně tak a tehdy, kdy si to nejmíň budeš přát, ale úplně celou soustavu zanášíš prachem víc, než je zdrávo. Já sám jsem po koupi auta při výměně zjistil, že ten starý filtr tam byl od roku 94 (!!!) a ani nový filtr, ani celková desinfekce výparníku, na nějž filtr přiléhá, a přiléhajícího radiátoru nepomohla a aspoň po navolení teplého vzduchu to z výdechů furt tak nějak divně páchne - ne zatuchle, ne nechutně, ale spíš "prachově" - asi právě proto, že filtr už nějaký ten rok nefiltroval a naopak akumuloval špínu v dalším traktech...
    • 00 Reagovat !

      foto yetti-z-hor

      yetti z hor 26.01.2011  21:26

      « Re: Malé připomínky

      Díky za připomínky. Jestli můžu, budu reagovat postupně. Nepíšu, že plynové vzpěry žádné jiné auto nemá, jen, že jsem je ještě jinde neviděl. Názor na zavazadelník je subjektivní, ostatně stejně jako celý zbytek recenze. Porovnávám s tím, co máme doma a s auty, co jezdím - tchán, sluzební, bratrankovo, kamaradovo - s cim jsem zatim kam jel se zavazadlem.. atd.. Prostě do tohoto se zatím vešlo nejvíc (pokud nepočítám kombiky s odkrytým víkem). Nic nepřevážím, na to máme doma oktavku kombi, recenzi sem hodím behem příštího týdne. S tím kabinovým filtrem máš pravdu, koupím a v sobotu nasadím. Díky. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 26.01.2011  19:42

    Nedcar

    Pěkná recenze, pěkné auto, pěkné fotky... Recenze dokáže zaujmout, rozsáhlá je tak akorát, nepostrádá majitelovskou neobjektivnost, ale to je dobře >:D

    Co mě ale pobavilo byla zmínka o Carismě... Když sem poprvé viděl slovo Mitsubishi, tak sem vytřeštil oči a lekl sem se, že to snad chceš porovnávat s Evem apod. To se naštěstí nestalo, jinak máš pravdu, že rozdíl mezi Volvem a Carismou je propastný. Jak cenově, tak vlastnostmi. A když pominu Carismu a Galanta, tak má většina Mitsubishi tvrdě naladěný podvozek (sportovně - mají k tomu blízko), zato Volva jsou už téměř legendárně komfortní. To jsou důvody, proč mám rád obě značky. Nedělají kompromisy. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto yetti-z-hor

      yetti z hor 26.01.2011  21:37

      « Nedcar

      nene, tohle fakt není závoďák, i když spoustě aut na světlech ujede ;). Díky za příspěvek.
  • 00 Reagovat !

    foto jumper-Modo-Team-

    jumper (Modo Team) 26.01.2011  20:31

    maximálka

    uprav si prosím tu maximálku, k hodnotě 250 se ani nepřiblížíš.....
    A určitě nesdílím tvůj názor, že nafta patří do kamen, při větší dynamice než máš jezdím místo 9l za 5,5 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto yetti-z-hor

      yetti z hor 26.01.2011  21:38

      « Re: maximálka

      no dobře, upravím ;-) ,, napíšu tam to, co jsem z toho vytáhnul.. a pak, až z toho v létě vytlačím 250, tak si to dám zpátky ;)
      Názor tě nikdo sdílet nenutí, klidně si jezdi v traktorech. Naftové motory nejsou stavěné na dynamickou jízdu. Vše hraje proti. ;)
      Díky za připomínku.
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 27.01.2011  07:06

        « Re: Re: maximálka

        Těch 250 fakt bylo trochu mimo ;-) ostatně i o 235 celkem pochybuju, ale jo, hádat se s tebou nebudu >:D třeba se potkáme na nějakém srazu a vyzkoušíme to...
      • 00 Reagovat !

        foto jumper-Modo-Team-

        jumper (Modo Team) 27.01.2011  11:31

        « Re: maximálka

        250 je fakt mimo, jestli ti to pojede 250 tak máš ti doporučím si seštelovat tachometr, realná rychlost je kolem 230.
        Nerad bych nikoho urážel, ale pokud máš fakt názor, že jezdím v traktofu a že nafta patří do kamen, tak tvé názory jsou hodně zaostalé a měl by jsi se trošku více zajímat o aktuální techniku motoru..... A dále jestli není nafta stavěná na dynamiku, tak tě rád přesvědčím na nějakém srazu jak je to s tou dynamickou >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto yetti-z-hor

          yetti z hor 27.01.2011  18:40

          « Re: Re: maximálka

          ...a vubec, me je maximalka u sedaci casti tela.. jel jsem to jen jednou, mozna to zkusim jeste nekdy v lete, az zas pojedu do dojčlandu.. nedloubej do maximalky, dloubej do zbytku auta ;)
          naftove motory jsou odjakziva usporne, pracovni motory. modernizace za poslednich 15 let posunula dieselove motory na uroven benzinovych a ted se zase maka na benzinovych.. jsou to ekologictejsi motory, vypousti mene svinstva a je celkem velky dalsi prostor pro modernizaci.. vzdy budou pred naftovyma motorama. 2.0 atmosfera diesel nikdy nebude mit ani zdaleka stejny vykon, jako 2.0 atmosfericky benzin.. dnesni trend je cpat turba i do benzinu, takze benzinove motory budou zase o kus dal a traktor zustane traktorem.. to, ze vyhralo bmw 24 le-mans s naftakem je sice fajn, ale nikdy to nebudou zavodaky. Nechapu ten cesky trend - koupit si diesel, jeste v kombiku a pak z toho delat zavodni auto, tuzit v garazi a myslet si buh vi co.
          BTW: kolikrat radis do stovky dvakrat? trikrat? a jestli mas ty na tom svem VW stovku za 8,2, tak to bych chtel asi videt.. :), nic ve zlem, jen oplacim stejnou notou.
          • 00 Reagovat !

            foto jumper-Modo-Team-

            jumper (Modo Team) 27.01.2011  19:37

            « Re: maximálka

            Já na nikoho neútočil slušně jsem tě požádal aby jsi si upravil tu maximálku, přímo cituji "uprav si prosím tu maximálku" a ty jsi mě za to nazval, že jezdím v traktoru. Nikde jsem neříkal, že fandím dieslům. Na tobě je vidět, že jsi zakomplexovanej a nemá cenu se s tebou o tom bavit.
            Máš pravdu já stovku za 8,2s nedám, ale dám jí za 6,50s a to dle přístoje který měří pomocí GPS, takže žádné keci jako tvoje maximálka.... dále to mám vyzkoušený s porovnáním s ostatníma autam, který to taky dají za 6,5s např. mercedesl clk 270koní, takže žádný jeden náhodný pokud ale několik opakovaných pokusů a mám na to několik svědků >:D viz v mojí diskuzi..
            K takové číslu se ten tvůj slavnej benzín ani nepřiblíží.
            Takže jestli já mám traktor tak ty máš trakař >:D A můj traktor si na tvém trakaři smlsne kdy se mu zamane :yes:
            Takže nazdar a pozdravuje svůj trakař >:D
            • 00 Reagovat !

              foto yetti-z-hor

              yetti z hor 27.01.2011  19:45

              « Re: maximálka

              Ja jsem zakomplexovanej? >:D >:D Tojo.. podle par slov na netu moc dobre poznas, jaky jsem. Rikam, me je moje maximalka u zadku, na tuning sraz a ani na zadny sprint nikdy nepojedu, protoze nepotrebuju nic merit. Volvo neni zavodnik. Co vim o tobe je to, ze vyhledavas konflikty a ja ztracim svuj velmi drahy cas. Nazdar!
          • 00 Reagovat !

            foto mobilcarl

            mobilcarl 06.03.2011  01:54

            « Re: Re: Re: maximálka

            tady musím trochu zareagovat, ačkoliv je pro mě velký benzinový motor, nebo menší oturbený pořád to nejlepší, tak zrovna Frko se 170koňmi a se svojí váhou by rozbilo leckteré auto, počínaje klidně tvým volvem. Pokud se správně řadí a turbo pořád pracuje, tak díky váze potrápí i větší šestiválce. Btw: v autě jsem jel a nevěřil jsem vlastním očím jak si dává jeden prudký kopec v Lbc. Zátah jako kráva.
      • 00 Reagovat !

        foto blowiik

        blowiik 27.01.2011  12:18

        « Re: Re: maximálka

        Hele maximálka by měla bejt rychlost, kterou si schopnej dosáhnout v jakyms takyms čase... takže 250 ani omylem a vážně pochybuju i o těch GPS 235 co vytlačíš očima po minutách v levym pruhu... takovou maximálku má co vim až T4, která tam má o necelejch 30 kW víc. proč tam lidi proboha neopíšete to, co máte v techničáku? ani za těch 220 se tady nemusíš stydět... ale jak koukám tak i u 107kW Laguny máš 230, takže se to s tebou táhne už delší dobu >:D btw. s příspěvkem o traktoru si mimo :P můj dýzl má třeba tah na branku docela hezkej, nemluvim samozřejmě o zbytku svýho auta který se rozhodně ani částí jako sportovní označit nedá.
        btw2. i tak to máš za 3x10 to se popřít nedá a navíc recenze je hezká a psaná s nadšením...
        • 00 Reagovat !

          foto yetti-z-hor

          yetti z hor 27.01.2011  18:31

          « Re: Re: Re: maximálka

          jestli je tech 235 co tam bylo podle gps, to asi tezko.. v te rychlosti se moc na gps nedivam.. ale nvim.. na youtube je par videi, kde T4 jede 250, takze spoko ;-)
          v lagune jsem to osobne jel, bylo to nekde kolem c.budejovic.. tachometrovych, samozrejme..
          Diky za nazor a za body..
          • 00 Reagovat !

            foto blowiik

            blowiik 27.01.2011  18:40

            « Re: Re: Re: Re: maximálka

            aha tak jestli se bavíš o tacho rychlosti to je jiná... v těch 235 tacho to bude kolem těch 220 real, takže na tachometru si to mít mohl to jo :-)
            • 00 Reagovat !

              foto yetti-z-hor

              yetti z hor 31.01.2011  17:15

              « Re: Re: Re: Re: maximálka

              v patek v noci, po ceste domu jsem se chytil jedné dvojice - 530i a V70 T5.. bez problemu jsem s nimi drzel krok, nekolikrat jsem zrychloval ze 130 na cca 210 az 220 km/h.. to mi rikej, ze bych z toho nedostal 240.. myslim, ze jo..
              Nevim jak to je v rychlostech nad 170, ale kdyz jedu podle gps 148, na tachometru je 155. Ale priste se na odchylku mrknu podrobneji..
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 31.01.2011  18:26

                « Re: maximálka

                No já se teď po Volvech dívám o mnoho víc- po tvé recenzi >:D . Vedle jednoho i často parkuji, ale to je 60-tka od takových důchodců, kteří si ho z okna poctivě hlídají, tak jim ho tam vždy přidám ať mi ho též povachujou :-) :-! A v testech od Dekry si Volvo 40/50 vede taky skvěle- samá černá čísla. Těžkých závad má o polovinu míň, než je průměr a co se týče podvozku a řízení, tak je na tom sedm krát lépe, než průměrná auta! :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto yetti-z-hor

          yetti z hor 27.01.2011  18:39

          « Re: Re: Re: maximálka

          priste to natocim
          • 00 Reagovat !

            foto matii

            matii 31.01.2011  19:47

            « Re: Re: Re: Re: maximálka

            Týýýý vole roztrhejte si "vopčanky" >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 26.01.2011  23:29

    Pěkné...

    ... za auto 3x10, pro Volvo mám slabost :-) Příští týden jdu testovat C30, ale bohužel ekonomická realita invalidního důchodce mě nutí mířit spíš směrem k naftě... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 28.01.2011  22:45

    Fajná recenze

    Normálně mi děláš chutě :-) . Mám rád pohodlí a svižnou jízdu a tys to tak dobře popsal, že mám fakt pocit, že Volvo je to nejlepší, co může být >:D :-!
  • 00 Reagovat !

    foto petoptr

    petoptr 30.01.2011  16:25

    Snílek.......

    Nerád ti kazím radosť z nového auta, ale prečo takéto reči?????? Kde máš súdnosť?????? Opisuješ to tu ako keby nad to nebolo, ale musíš si uvedomiť, že to auto je za cenu jazdenej FELICIE!!!!!!!!!! Auto je konštrukčne z 1996, hodnoty, ktoré opisuješ možno dosahovalo auto v roku 2001 ako nové - dnes už je realita úplne iná. Však super, opisuj ho, ale nepreháňaj - píšeš tu úplne * o výbave - svetielka zhasínajú vtedy, 15 minút tam, sna sedačkách sa dá sedieť, auto sa dá šoférovať.......sa spamätaj. Prvky výbavy, ktoré treba obdivovať a popisovať ty na svojom aute nenájdeš - napr. natáčací bixenon-led a pod. Ale v jednom súhlasím, Feícia ti nebude stačiť na semafóroch......
    • 00 Reagovat !

      foto yetti-z-hor

      yetti z hor 31.01.2011  00:39

      « Re: Snílek.......

      no, diky za nazor, ale ja si to vsechno velmi dobre uvedomuju.. proste mi to auto dela radost vsim, co ma.. takze tvuj prispevek je lehce irelevantni.. PS: hodnoty co pisu ti velmi rad osobne predvedu - pak se mi ale budes muset omluvit!
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 31.01.2011  08:31

      « Re: Snílek.......

      Peto12345 - proč ty nám neukážeš, jak má vypadat objektivní recenze? Já náhodou chápu, že si člověk napíše takovouhle recenzi na něco, co mu dělá radost a je s tím spokojenej. Nevim co se ti na tom nelíbí. Můžeš maximálně nesouhlasit, můžeš napsat, že by si to udělal jinak, ale nemáš absolutně žádné právo to jakkoli hanit, nebo někoho urážet. S jedním příspěvkem a bez vlastní recenze si toho tady moc nepředvedl, takže se uklidni a zkus to jinak!!!
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 31.01.2011  18:04

        « Re: Re: Snílek.......

        Peto12345 mi svým projevem silně připomíná jiného Péťu (dříve známého jako Goalie) z volvofóra, ale třeba se pletu... Každopádně to, že se registroval jen proto, aby sem vyplivl takovýhle příspěvek o něčem svědčí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto petoptr

          petoptr 31.01.2011  22:39

          « Re: Re: Re: Snílek.......ospravedlnenie

          Ako jasné, trochu som reagoval neprimerane ( v tom momente ma nič iné nenapadlo ) a za to sa chcem autorovi ospravedlniť. Uvedomil som si jednu vec, keď som mal 18 a dostal som vodičák, moje prvé auto bola Škoda 120L - inak od pôvodného majiteľa ako nová. Ale aj tak mala samozrejme nulovú hodnotu, pre mňa bola to najlepšie čo som mohol mať - pre iných kopa šrotu. Nie som tu nový, čítam MACZ už niekoľko rokov, ale neprispievam......len občas :). Takže ešte raz sorry a veľa šťastných kilometrov a nech ti robí auto len radosť!!!
          • 00 Reagovat !

            foto Poustnik

            Poustnik 31.01.2011  23:52

            « Re: Re: Re: Re: Snílek.......ospravedlnenie

            Sebereflexe by ti nechyběla, tak hurá! Máme dalšího diskutéra na moje.auto.cz. Vítej! ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto yetti-z-hor

            yetti z hor 01.02.2011  09:46

            « Re: Re: Re: Re: Snílek.......ospravedlnenie

            omluva prijata, jen nechapu, proc vytahujes hodnoty aut.. je fuk, jestli to koupis za 30, 100, nebo 200 tisic.. to je dost pomijejici udaj.. na to kasli.. a mimochodem, srovnavat hodnoty aut se skodovkama, ktere jsou v cesku ohrome nadhodnocene je mozna trochu omyl.. mej se!
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 06.03.2011  02:13

    zaujimava diskusia

    >:D vela stastnych km prajem a vmax kvoli macz zbytocne neskusaj ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…