Volkswagen Passat (2011)
21.1.2013Toto vozidlo je můj druhý Volkswagen Passat v řadě. Ten první, byl Passat Variant r.v. 2007 provedení kombi s motorizací 103kw TDI PD. Sloužil mi s…
Volkswagen Passat (xlukaso80)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Gratulujem 22.01.2013 00:16 idam.i
- Pěkné 22.01.2013 09:55 mobilcarl
- Odfláknuté 22.01.2013 13:32 iudex
- jeden z 30ti 23.01.2013 10:17 4bytelnýkola
- 3.6 23.01.2013 18:38 Mattbaylesa
- Super 24.01.2013 10:19 Johny.Rico
- Vzdialenost na jedno natankovanie 27.01.2013 22:51 blake26
-
-
xlukaso80 22.01.2013 06:34
« Re: Gratulujem
Motor je perfektní hlavně , na rozdíl od nafty nebere olej, v předchozím případě, 2.0 TDI PD, 103kw bral 1l na 30 tis. Km. U 3.6 mi vzal v třetím intervalu jen 2dcl,což je super. V předchozích dvou intervalech do 0,5m oleje ne 30 tis.km. Jinak výkon v kW je 220. Již jsem to v profilu opravil.-
Tycoon 22.01.2013 07:57
« Re: Re: Gratulujem
Na spotřebě oleje nevidím nic tragického (volkswagenovský benzínový dvoulitr mi bere cca litr na 10 tkm) - narozdíl od těch kolapsu vstřiků na dálnici. Výhoda benzínového šestiválce je v tom, že i kdyby třeba odešla jedna cívka, tak by měl v nouzovém režimu zvládnout dojet do cíle.
-
-
-
mobilcarl 22.01.2013 09:55
Pěkné
Ahoj, taktéž gratuluji k hezkému autu, ale obzvlášť s tímto motorem by si recenze zasloužila více a pár fotek by taky neuškodilo. I video z jízdy by bylo fajn. -
-
4bytelnýkola 23.01.2013 10:17
jeden z 30ti
má konečně benzín a hned ten pořádnej, pokud s ním vydržíš opravdu odjezdit 300 - 400 tis. km dávej sem prosím novinky ohledně servisu, ať slouží :yes:-
xlukaso80 23.01.2013 17:27
« Re: jeden z 30ti
Kilometrový průběh je v plánu. Zatím jsem absolvoval jen 2 záruční servisy a výměnu světlometu. Jinak je vše ok, bez sebemenších problémů. Myslím si, že 50% problémů co mají lidi s Passatama je právě volba naftového motoru v ČR, kde je velmi špatná nafta, velmi suchá a navíc smíchaná s biosložkami a vodou. V benzínu je sice taky 4% biosložek,ale není to zas tak tragické. Dle tvrzení prodejce z obchodu s oleji, kde kupuji aditivum je naftový motor stavěný na 15 % biosložky. Letos má být údajně 10%, tak nevím, jak to ty trysky rozdýchají.
-
-
Mattbaylesa 23.01.2013 18:38
3.6
Co se vyrabi faceliftovana verze, tak sleduji pocet 3.6tek na silnich a zatim... Nula... Mam s nim zkusenosti ze superba a muzu jen pogratulovat a kroutit hlavou, proc techto verzi nejezdi vic... -
Johny.Rico 24.01.2013 10:19
Super
Jsem rád za info o motoru :-) Díky moc. Spotřeba mě teda překvapila, za mě :yes:-
Vaidimar 24.01.2013 21:29
« Re: Super
No já mám zkušenosti s tímto motorem ze SuperBu a mohu říct, že do těchto spotřeb mám velmi daleko. Průměr se pohybuje kolem 15litrů a to tankuji 98natural. osobně mě u motoru štve jeho kombinace s automatem. Nejsem na to zvyklý a navíc mám pocit, že je někdy kickdown dost nepředvídatelný, ale třeba si spotřeba časem sedne (auto má 2000km) a na převodovku si zvyknu, ale mohu říct, že osobně mi více vyhovovala DSG 7st v Octavii 1,8TSi i projev motoru mi více seděl.
-
Johny.Rico 25.01.2013 09:11
« Re: Re: Super
Obecně se praví, že ten superbácký motor je "nějakej divnej." Nevim proč, ale jak jsem s ním jel na Ještěd, tak se mi taky nezdála jeho síla kdoví jak veliká. A pravda, o spotřebě se hovoří velmi negativně (Škoda). Zvláštní...-
xlukaso80 25.01.2013 18:27
« Re: Re: Re: Super
Objem motoru v Superbu je sice stejny,ale vykon je nižší. Hold do škodovky nedali motor o stejných parametrech jako do Passatu. Spořeba je diskutabilní z dlouhodobého pohledu. Záleží na množství km/rok. Tak či tak se téměř na každé naftě od VW koncern dělají vstřiky kolem 200 tis. km a to není levná záležitost. Když bych pominul nákladovost provozu, která je sice lehce v neporospěch 3.6, tak jizdní komfort, akcelerace a pocit že vždy dojedu a nastartuju je k nezaplacení.
-
-
xlukaso80 25.01.2013 18:32
« Re: Re: Super
Někde jsem slyšel, že tam nemohli dat 7 DSG, že je udajně méně odolnější a tlaky by nezvládla a proto tam dali 6 st. automat. Kdybych mel 7 rychlostí, tak si myslím, že spotřeba jde o 1 l dolů. BMW a Lancia Thema má 8 st automaty (Lancia jen v benzínu) a spotřeba je luxusní. Opet nevím jak jsou převodovky na tom konstrukčně a jak se budou chovat z dlouhodobého hlediska. Nekdy jsem zase slyšel, že 8st automat je slabina u BMW. Udajne dokud radi, je vse ok a je perfekní, ale kdyz se vysype, tak je to darda.-
-
-
-
Thomas89 11.02.2013 10:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Super
ale no tak... 3.6ky jsou VeRunky. 90° by se tam ani nevešlo. 6válců do V s velmi úzkym rozevřením mezi 10-15° (přesně nevím jsem Hondař) aby se to do Passatu a Supa vešlo jelikož maj příčně uložený motory. První Sup a s ním příbuznej Pašík měl podélně uložený motory tak tam byl i 2.5Tdi z audi. Ty VR byly 2.8 z golfa III 3.2 z R32 golfa IV a 3.6 objem, snad se nemýlím...
-
-
-
-
-
-
blake26 27.01.2013 22:51
Vzdialenost na jedno natankovanie
cau chvalim auto je to predsa len trosku iny passat ako tie ostatne sice neoslovuje ma az tak dizajnom ale je fajn no mam otazku ked natankujes plnu nadrz kolko ti ukazuje maximalny dojazd zaujima ma to lebo pravdepodobne budeme kupovat tohto roku auto a jednym z nich nad ktorym uvazujeme je CC s tymto motorom ;-)-
xlukaso80 09.02.2013 13:13
« Re: Vzdialenost na jedno natankovanie
Na plnou nadrz, 65l ujedes dle stylu jizdy a taky dle prostredi, kde jezdis. Osobne jezdim z 90% dalnice a okresky ujedu cca 600-650 km na nadrz, max co se mi podarilo je lehce nad 700 km, ale to jedes jak paprika a jen lechtas plyn, coz kdyz mas 6-ti valec a 3,6l je trochu skoda, ne? :-)
-
Len pre info.Tými 300kw v tabulke si si istý ?