Diskuse

Kia Ceed (2012)

3.12.2012

Mise sehnat kombíka s dvojspojkou do cca 500t s daní se nakonec povedla na výbornou, Cee'du vážně nemám moc co vytknout. Navíc díky faktu, že jde o…

 

Kia Ceed (wlastimil)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 04.12.2012  15:02

    Kia Ceed

    Gratulace k moc pěknému autu!
  • 00 Reagovat !

    foto 4bytelnykola

    4bytelnýkola 04.12.2012  15:18

    nevypadá zle

    taky gratuluju ke kombinaci automat + benzin, tempomat do kopce = podřazení, já si raději pravou nohou lechtám plyn a do kopce třeba i něco zpomalím, ať slouží
  • 00 Reagovat !

    foto GregorZV

    GregorZV 04.12.2012  16:37

    Pochvala

    Veľká pochvala za výber auta, Ceedka sa mi viac páči ako eSWéčko,takže palec hore nielen za výber prevedenia :-) Motor + prevodovka = veľmi dobrá voľba! Takže všetko na 1 s * :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 05.12.2012  10:41

      « Re: Pochvala

      Díky, jen asi nevím, co je eSWéčko :-) ?
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 05.12.2012  14:58

        « Re: Re: Pochvala

        Hyundai i30sw (sportwagon) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto wlastimil

          wlastimil 05.12.2012  19:07

          « Re: Re: Re: Pochvala

          Aha :-) Zmátl jsi mě, protože Cee'd je taky SW
  • 00 Reagovat !

    foto Wendover

    Wendover 04.12.2012  18:42

    kráásne autiicko

    gratulujem ku krásnemu auticku. Supper výber :yes: :yes: :yes: dúfam že bude slúúžiť ! potesilo by casom viac fotiek, skusenosti, doplnenie recenzie atd ... :)
  • 00 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 04.12.2012  21:05

    počáteční nadšení

    Zdravím. Předem chci popřát mnoho spokojených kilometrů s pěkným autem a pokud možno žadné důvody k uplatňování dlouhé záruky. Mnoho poteciálních kupců by v pročítání teto recenze ocenilo víc ůdajů o autě samotném, ikdyž chápů, že tvé zaměření na automat je opodstatněné svou výjímečností, vzhledm k většině prodaných Ceedů. Díky mé spolupráci s jedním salónem Kia, mám čas od času možnost se s některými modely svézt. Stalo se tak detailně i u tohoto auta, akorát v manuálu. Mé dojmy jsou veskrze kladné, ale rozhodně jsem vystřízlivěl z nadšení po uvedení modelu. 1,6 GDI je svým vlažným projevem velice podobná motoru třevba v Elantře (údajně konstrukčně starší agregát). Nevidím v nich pro uživatele žádný rozdíl a chtěl bych vědět, kde jsou ty udávané Kw? To stejné se dá říct o řízení, které u Ceedu dostalo "kouzelné" tlačítko nastavení. Mezi třemi stupni jsem nenašel žádný rozdíl. Myslím, že budeš souhlasit i vzhledem k tvému předešlému řiďičsky zábavnému autu.Těch postřehů bych našel víc, určitě i hodně kladných, ale to by se postupem mělo objevit v tvé recenzi. Touhle připomínkou jsem určitě nechtěl narušit nadšení z nového auta, ale mé dojmy jsou celkem čerstvé a snad i objektivní.
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 05.12.2012  10:39

      « Re: počáteční nadšení

      Souhlasím, 99kW jsem si také představoval jinak. Je to nejspíš tím, že max. výkon je k mání až těsně pod červenými čísly otáčkoměru a tam já se zas tak často nepodívám. Upřímně, ideální motor by byl 1.4 nebo 1.6 TSI, ale to už bych chtěl vážně moc :-) Útěchou mi může být snad jen fakt, že atmosférické motory mají (prý) stabilnější spotřebu... Postřehy doplním, jen se musím sžít více s autem, i ovládáním editace článku ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Nerez

        Nerez 05.12.2012  15:53

        « Re: Re: počáteční nadšení

        S tou spotřebou u atmosfér je to pravda :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 05.12.2012  19:11

      « Re: počáteční nadšení

      Ještě k tomu přepínání režimu posilovače. Rozdíl tam rozhodně je, ale je větší, co se týče záběru posilovače, než pokud jde o cit v řízení a "dění pod koly".
      • 00 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 06.12.2012  20:37

        « Re: Re: počáteční nadšení

        Mi to spíš příjde jako parodie na něco, co u jiných značek opravdu funguje. To tomu mám rozumět, např. jako, že můžu parkovat komfortně nebo sportovně? >:D Protože za jízdy jsem rozdíl nějak nezaznamenal....Logické mi třeba příjde u některých Fiatů dvojí nastavení intenzity posilovače..., ale tady soudruzi svým systémem mířili asi jinde a netrefili pořádně ani režim normal.Snad další generace...
        • 00 Reagovat !

          foto wlastimil

          wlastimil 06.11.2014  11:45

          « Re: Re: Re: počáteční nadšení

          Tak po cca 2 letech ježdění nemůžu souhlasit. ten rozdíl v práci posilovače tam je a mezi Comfort a Sport je celkem výrazný. Ale co si budeme povídat, na tlačítko se teď akorát práší, protože jsem zvyklý na polohu Normal :-)
          • 00 Reagovat !

            foto idam-i

            idam.i 06.11.2014  15:10

            « Re: Re: Re: Re: počáteční nadšení

            A ako po 2 rokoch hodnotíš motor respektíve celé auto ?
    • 00 Reagovat !

      foto hipisko

      hipisko 06.12.2012  15:44

      « Re: počáteční nadšení

      ked si pozries specifikacie, tak rozdiel je iba v otackach nad hodnotou max krutiaceho momentu. Ked som gdi 99ke porovnaval s 81kw motorom, tak mali rovnaky krutiaci moment v tych istych otackach, tj do tych otacok tahaju uplne rovnako.
  • 00 Reagovat !

    foto wlastimil

    wlastimil 05.12.2012  10:46

    Díky

    Děkuju všem za zanechané ohlasy.
    Budu postupně doplňovat poznatky, ale pokud Vás zajímá něco konkrétního, prosím ptejte se, třeba to zajímá víc lidí a já na to zapomněl ve své krátké recenzi.
    Jinak jsem mile překvapen tímto serverem, kde se všichni zdají rozumní a co jsem tak četl články a diskuse, tak mi příjde, že je tu prima atmosféra. To mi bohužel nepřijde zrovna běžné pro toto zaměření webu.
    Mnoho pohodových km všem!
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 05.12.2012  11:52

    Kia nebo Hyundai

    Ahoj, také se přidávám ke gratulantům k novému vozu. Přeji též spoustu šťastných kilometrů. Chtěl jsem se zeptat, zda i uvažoval i o Hyundai? přeci jen ta i30 je hodně podobná Ceedu, nemyslím tedy vzhledově, ale ostatními prvky.

    A ještě bych se zeptal, jak je to s comfortem ježdění? je to pohodlné? zvlášť na našich cestách? tlumí to nerovnosti apod.
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 05.12.2012  18:51

      « Re: Kia nebo Hyundai

      Hyundai je údajně velmi podobný i technologiemi, ale roli sehrály především:
      1) Hyundai nemá dvojspojku (nebo se to ke mně nedoneslo)
      2) subjektivní názory na kvalitu od majitelů Hyundai (ix35 a SanteFe)
      3) 7mi letá záruka
      4) design

      Komfort byl pro mě opravdu příjemným překvapením, rozhodně pohodlnější a lépe odhlučněný vůz než FoFo II. Příčné prahy jsou, řekl bych, o 40% méně znatelné, díry na silnicích tak o 20. Lépe to popsat neumím ;-) Každopádně je příjemné, že i když vletím do baterie děr (ty klasické do hloubky cca 3cm) tak jsou cítit, ale v autě si nic ani nevrzne.
      • 00 Reagovat !

        foto dadasada

        dadasada 06.12.2012  09:58

        « Re: Re: Kia nebo Hyundai

        Díky za odpověď. Já zase spíš slyšel, že Hyundai je kvalitnější od automechaniků, ale asi to je jen věc názoru. Ještě se zeptám nad naftou si neuvažoval? nebo ji netestoval?
        • 00 Reagovat !

          foto wlastimil

          wlastimil 06.12.2012  14:18

          « Re: Re: Re: Kia nebo Hyundai

          Souhlasím, je to subjektivní, mě ale naštěstí podpořily i fakta (záruka, převodovka, etc...) a tak nebylo o čem.

          Přemýšlel, ale spíše Cruze SW, případně třeba Aircross. Cee'd v naftě jsem pod zadkem nikdy neměl. Nakonec ale benzín jednoznačně vyhrál. Jezdím spíše kratší trasy a motor by se sotva zahřál, nesnáším mít za zadkem černý mrak při akceleraci a nechci jím obtěžovat ostatní, filtr pevných částic je kapitola sama pro sebe, k tomu vstřiky, zamrzání na horách etc. klasika. Druhou věcí je, že SNAD jediný koncern VW dává k naftám dvojspojky, zbytek jen klasické "planety"
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 05.12.2012  18:05

    Prevodovka

    Chcem sa opytat na jedno,v clanku hovoris o S rezime automatickej prevodovky,ale na kulise radenia rezim S vobec nevidim?A kto nema,alebo neponuka u automatiky padla pod volantom?Ved padla,respektive tlacitka mam aj ja v G VI...A zaujima ma este jedna vec,z fotiek to vobec nieje vidiet,ale kamos ma na Hi30 tiez bezklucovy vstup a startovanie...no aj tak ma na dverach vodica zamok na kluc s miniaturnym tlacitkom na otvaranie a zatvaranie...je to tak aj u tvojho auta?Dik za odpoved...prajem vela stastnych kilometrov bez nehody...a mas moj obdiv,ze si bez akychkolvek predoslych skusenosti isiel do automatiky!Ale casom uvidis,ze si zvolil spravne!
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 05.12.2012  19:05

      « Re: Prevodovka

      Jo, fotky jsou jen narychlo z cesty do práce, aby tu něco bylo.
      Malinké černé tlačítko je na klice u řidiče i spolujezdce a rychle se na tenhle způsob zvyká. U řidiče je taktéž zámek na klíč.
      Během cca 2-3 měsíců, co jsem hledal, jsem nabyl dojmu, že "pádla" rozhodně nejsou standardem, v lepším případě jde o příplatek, jako u Škody (koukal jsem i na Superba). Netvrdím, že je Cee'd jediný/á, ale to je asi z recenze zřejmé.
      "S" se rozsvítí na displeji v momentě, kdy páku řazení vychílíš doprava na sekvenční řazení. Do té doby, než začneš řadit sám, se to chová jako "sportovní režim", kdy převodovka řadí výrazně později.

      Jinak tedy ještě: stisk "pádla" v režimu D přeřadí a na displeji se zobrazí př. stupeň, ale pokud se nic neděje, tak se za nějakou chvíli (je proměnlivá a nevím ještě, na čem záleží) vrátí na D. Jakmile přeřadíš v S režimu, už se nic nikam nevrátí a motor se nechá točit až k limitu, než sám zařadí výš.
      Díky, ale vážně to nebyla žádná velká odvaha :-). Vím, co jsem chtěl, mám to a jsem velmi spokojen :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto 3-diamanty

    3_diamanty 11.12.2012  21:11

    nie je co riesit--- parada auto

    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    totalna nadhera.. a este k tomu v kombiku s GDI .... prevodovku by som skor manualnu zobral ale kazdemu podla chuti... auto nadherne... ceed je proste superrr :yes: gratulujem.... nadherny kusok
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 18.12.2012  16:36

    zima

    Ahoj, tak jak se daří s autem v zimě? co mrazy apod. startuje ok? a ježdění na sněhu pohoda? ty asi nemáš diesel, ale to nevadí, je v té Kie nějaký stupeň zapnutí ,,klíčku (vím, že máš bezklíčkové startování´´, kde ti rozsvítí kontrolky apod? např. v dieselu potřebuješ žhavit. Koumesil jsem ty videa na youtube a tam rovnou zmáčkneš tlačítko a hned to startuje bez nějaké přechodové fáze.. Doufám, že víš co myslím, je to takové těžké popsat >:D
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 20.12.2012  13:57

      « Re: zima

      Ahoj, je to benzín, takže v zimě bez potíží. Když nemáš nohu na brzdě a zmáčkneš čudlítko, tak zapneš část elektroniky, jako rádio, odemkneš volant etc. Při dalším zmáčknutí se zapne "všechno kromě motoru": světla, klimatizace a já nevim, co ještě. Jediné stisknutí s nohou na brzdě nastartuje, naftová verze si asi sama zahřeje cívky, ale to se dočteš jinde.

      Jinak na sněhu s tím není až taková sranda, protože mám el. ruční brzdu a žádné velké klouzání se tak nekoná. Jinak jsem si myslel, že ASR, tedy kontrola prokluzu, je dnes samozřejmost, ale to jsem se pletl. ESP ale funguje dobře a s jeho vypnutím je s autem na sněhu trošku víc srandy.
  • 00 Reagovat !

    foto brepus

    brepus 03.01.2013  18:24

    Kia bude Kiou

    Mne by hrozně zajímalo jak se bude Kia chovat až bude mít najeto třeba 70 nebo 100000km. Třeba, vrzání plastů, atd :-( . Myslím že Kia zůstane Kiou a může mít výbavu třeba za milion a škoda do takového auta investovat tolik peněz... :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Speedy

      Speedy 03.01.2013  19:31

      « Re: Kia bude Kiou

      koukám, že moc nečteš, už na první verzi byl před několika lety proveden dlouhodobý test na 100tis. km: [odkaz] (a taky bych to do něj neřekl)

      (navíc tato nová verze je na tom co se týče podvozku a ostatních prvků ještě lépe(dočetl jsem se, že má torzní tuhost karoserie o 40% lepší, než předchozí model))

      Jinak dnes bych byl s hodnocením kvality podle značky opatrný, osobně zastávám názor, že je to spíše o štěstí na kus, než o kvalitách té či oné značky. Věř nevěř - tady je pár příkladů z praxe - známí a kolegové, kteří tato auta kupovali nová) - Octávia II 2.0 TDI - od novoty problém s předními senzory(za jízdy pípaly) + po roce a půl problém s rozvodovým řemenem(málem motor totál na pravidelně servisovaném autě), Yeti - po 15-ti tis. výměna předních stabilizátorů(klepání od kol za jízdy), Fabia I (3x měněné přední kotouče při nájezdu necelých 25tis. za rok a navíc řidič, který jezdí skoro bez plynu a pěkně pomalu brzdí) , VW Tiguan - častěji v servise než na cestě (3x problém s motorem TDI - jednotka snížila výkon s varováním na displayi do servisu + rozbitá dvojspojka), Peugeot 308 - po 2 měs. protržená manžeta na "řízení" + vrzající středový panel, jedna firemní Octávia II s posledním faceliftem (motor 1.2 TSI ježděná jedním člověkem - zvuk motoru po 40-ti tis. km je horší, než u "chrochtavých" 1.9 TDI - už je objednaný do servisu a doufá, že se mu do té doby nepotkají písty s ventily...)

      Závěrem bych tu snad jen dodal: nechci se zastávat té či oné značky, jen nemám rád takovéto typy hodnocení lidí, kteří v autě kterého se daná diskuse týče ani neseděli = reálné zkušenosti 0 a ani moc nečtou jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto Speedy

    Speedy 03.01.2013  19:42

    Ruční brzda

    Zdravím, mám dotaz k té ruční brzdě - dá se zmáčknout za jízdy ? :-)
    A jak je to s rozjezdy do kopce, když je brzda "zapnutá" a začneš se rozjíždět, vypne se sama ? (Koukal jsem na to na nové Astře...)

    Jinak pěkné auto, jen by to chtělo více fotek - docela by mě zajímalo, jak vypadá z boku s těmi koly. (tuším, že jde o AEZ Yacht, z článku jsem pochopil, že to jsou 16" disky což v téhle třídě považuji za rozumný kompromis mezi přilnavostí a komfortem :-! )

    Ještě by mě zajímalo, jak jsou ty kola hlučné při jízdě ? (ikdyž teď budou asi více hluku generovat zimní pneu)
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 10.01.2013  23:09

      « Re: Ruční brzda

      Ruční brzda jde zatáhnout jen pokud je zařazena 1-ka a jen do určité rychlosti (nezkoumal jsem podrobně), každopádně vím, že blbnutí na sněhu je zcela mimo hru a stejně tak asi jakési "nouzové brždění", kdyby někde praskla hadička. Rozjezd do kopce je řešen asistentem, který kola jednoduše nechá zabržděná po dobu několika vteřin po uvolnění brzdy, takže kopec v koloně řešit nemusíš. Úžasně pohodlná věc.
      Kdybys tomu přeci nevěřil, tak zatáhneš ručku a ta se při rozjezdu sama uvolní.

      Kola jsou opravdu Yachty a líbí se mi čím dál víc. Srovnání komfortu mám jen teoretické, takže je mi líto..

      Hluk jsem se dočetl, že může být problém, ale je to opravdu hloupost. Jsou tam zimní Hankooky, takže žádná extraliga a je tichoučko i na dálnici (s tím, co můžu porovnat). Co se ale hluku týče, tak jsem se až vyděsil po průjezdu první velkou louží, protože zvuk vody šplouchající na náběhy (nebo jak se tomu nadává) opravdu nejde prřeslechnout :-)
  • 00 Reagovat !

    foto brepus

    brepus 03.01.2013  20:40

    Kia bude Kiou

    Tak bohužel, s Kiou jsem měl tu čest 2x. Moji kamarádi měli Kiu Picanto rv. 2010 a Kiu Sportage rv. 2010. S vozem byli více v servisu než na silnici. Mám o Kie své mínění a to mi nikdo nevezme. Dát 500tis za takový vůz je, dle mého názoru, ujeté. Mám známého, který prodával jako prodejce Kiu 2 roky a i on sám řekl, že Kia zůstane Kiou asi jednou pro vždy. Nikdy nemůžeš srovnávat Škodovku ani VW s Kiou
    • 00 Reagovat !

      foto Speedy

      Speedy 03.01.2013  21:33

      « Re: Kia bude Kiou

      Hodnotit podle prouchy 2 aut příp. JPP kvalitu je blbost a věřím, že kia celkově bude mít taky dost poruch ostatně jako každá jiná automobilka, která vyrábí ročně statisíce aut. Ty možná znáš více lidí, kterým se pokazila kia, já zase znám více lidí, kteří mají problémy s ostatními značkami včetně škody a VW (a to vcelku podrobně - ono taky záleží co se pokazí - je rozdíl, když jsi v servise kvůli prasklé bederní opěrce v sedadle nebo kvůli "vyběhnutému" motoru) - proto jsem taky psal, že dnes je to spíše o štěstí na kus. (ale celkově jsou mé i tvé počty jen mizivé promile na to, aby se z toho daly dělat závěry)

      Jinak nechápej to tak, že chci založit nějaký flame, to nebylo účelem a je mi úplně jedno jaký máš názor, je to tvoje právo jen by se to více hodilo k nějakému redakčnímu testu a ne tady.

      pozn: "auta" segmentu B a menšího ani nepovažuji za auta (mají malou užitnou hodnotu, nízký komfort - proti tomu vysokou cenu a s kvalitou je to u nich horší, než u modelů vyšších tříd, to platí všeobecně u všech značek)

      Závěrem: nejsem žádný VW fil ani kia fil apod. (ikdyž to tak možná níže vyzní) a nevlastním akcie těchto společností, takže mi je jedno kdo jak je v "kurzu", beru to selským rozumem tak, že pokud budu chtít auto do 500 tis. tak radši půjdu do korejce, který bude luxusně vybavený s velkou zárukou a spolehlivým motorem než škodovku, kde za 500 nedostanu ani multifunkční volant a o motor TSI se budu bát, že se mi vysype "za vraty"(řeším auto na duben a díval jsem se mimo jiné i na ceníky škodovky), ale věřím, že spousta lidí to bude vidět opačně jako ty a bude se chlácholit kvalitou. Každopádně kdybych měl na auto meloun či více, tak nebudu uvažovat ani o jedné ze zmíněných značek...(vždy je to o penězích)

      Ještě bych se chtěl omluvit autorovi této recenze, že se to tu tak zbytečně "rozhořelo" a že jsme narušili onu příjemnou atmosféru.
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 05.01.2013  14:03

        « Re: Re: Kia bude Kiou

        :yes: Souhlasim s tvojim názorem, přesně si to vystihnul! Jinak Kia ceed sw je moc hezké auto.
      • 00 Reagovat !

        foto wlastimil

        wlastimil 10.01.2013  22:59

        « Re: Re: Kia bude Kiou

        Mně se nemáš za co omlouvat, proto je to diskuse.
        K těm poruchám: kazí se všechna auta, tak to prostě je a bude. Těžko měřitelným, ale určitě zjevným faktem je ale to, že když se podělá VW/Škoda, reakce je většinou "no jo, máš pech..." a když se podělá Kia nebo francouz, slyšíme "cos čekal, čéče".
        Naprosto nepopíratelným faktem je ale:
        1) délka záruky (existuje ještě někdo kromě Koncernu, kdo dává jen 2 roky??)
        2) přístup k reklamacím (nemám osobní zkušenost, ale kdybych měl Škodu, tak podle toho, co jsem slyšel, jdu k záruční opravě snad jen s právníkem. A ano, je to založené čistě na řečech, ale většinou od lidí, co se kolem aut pohybují mnohem víc než já).
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 10.01.2013  22:53

      « Re: Kia bude Kiou

      Názor na Kiu ti neberu, ale jaké srovnatelně vybavené auto s obdobou DCT a v kombíku bys volil s nájezdem do 10t a delší než 2letou škodováckou zárukou v této ceně?
      Díky
  • 00 Reagovat !

    foto Speedy

    Speedy 17.01.2013  12:52

    jeste par dotazu el. sedacky, ostrikovace atd.

    diky za odpovedi na predchozi otazky, jeste je par veci, ktere by me zajimaly :-) :
    - pises ze el. sedacky nemas, ale vsimnul jsem si tlacitka na sedadle spolujezdce (jde o el. bederni operku ?) pozn: myslis, ze el. sedacky jsou az tak tezke? (docela se mi to libi, hlavne pamet nastaveni pro vice lidi)
    - jak funguje ostrikovani predniho skla resp. svetel - kolikrat drzim packu na ostrik dele nez 2s kdyz je sklo za sychrava same "blaticko" a treba u firemni oktavky me dost stvalo, ze zhruba po tech 2s i treba prerusovane za sebou to striklo i na svetla a to dost hodne, takze na ceste z ostravy do prahy jsem dojel bez ostrikovaci kapaliny...(jeste me tam stvala jedna vec-nejaky "chytry" ing. vymyslel, ze se po ostriknuti a standardnim 3-4x setreni steraci pocka asi 3s a pak to setre jeste jednou-na dalnici to za ty 3s uschne+dalsi jemny nastrik spiny a ten posledni ster to zase dokonale rozmazal-dela to i ceed prip.jde to vypnout?)
    - jak to funguje stim smart key a patymi dvermi, nekde jsem se docetl, ze by se mely samy odemykat a zamykat pri priblizeni a vzdaleni
    - a co sila podsviceni navigace resp. toho displaye v noci - nebije to moc do oci ?
    • 00 Reagovat !

      foto wlastimil

      wlastimil 21.01.2013  22:18

      « Re: jeste par dotazu el. sedacky, ostrikovace atd.

      V pohodě :-)
      - Sedačky mají obě elektricky ovládané bederní opěrky a jsou vyhřívané (3 stupně ohřevu). Myslím, že el. sedačky budou o pár kilo těžší, ale asi žádná hrůza. Řídím ale v 99% já, takže to jednou nastavím a šmitec :-! Pokud je vás víc, tak je to asi příjemné. Jinak k posedu ještě dodám, že opěrka hlavy by na můj vkus mohla být více vzadu, ale takhle je to asi bezpečnější, nevím....
      - Ano, ve většině případů se ostřikují i světlomety a kapalina zatím vydržela max. 1000km. Naštěstí ale ten systém, kdy se naposled stěrače svezou po suchém okně tu není (ale když o tom přemýšlím, jsem si jist jen na 80% - doplním)
      - Ano, zadní dveře mají také senzor a dají se otevřít bez odemknutí celého auta. Po uzavření se opět zamknou.
      - intenzita osvětlení se dá nastavit v kapličce i na displeji v rozumných mezích. Navíc má displej možnost automaticky přecházet do nočního režimu (nižší intenzita a jiné barvy navigace). Dokonce se nechá tlačítkem půlměsíce vedle ovládání hlasitosti displej vypnout úplně. Vše, včetně navigace funguje dál, jen bez displeje.
      V tomto ohledu by mi tu jen chybí ta správná "pozéřina" v podobě přepnutí barvy rychloměru při zařazení S-ka >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Speedy

        Speedy 23.01.2013  18:00

        « Re: Re: jeste par dotazu el. sedacky, ostrikovace atd.

        Díky moc za spoustu cenných informací - ono dle mých zkušeností je prodejce třeba v ostravě celkem vklidu a spoustu věcí ví, jenže většina mých dotazů padá na výbavu, se kterou moc aut neprodají, proto se ani nedivím, že je mé dotazy občas dostaly takříkajíc do úzkých :-) (ale to se mi povedlo před pár lety při výběru prvního auta i u fiatu a fordu)
        Navíc reálné info řidiče, který s autem jezdí denně a už má něco odjeto a odzkoušeno je pro mě mnohem cennější.
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 03.05.2013  21:20

    novinky

    Ahoj,

    rád bych se zeptal, jak šlape autíčko a co ten automat? Ted o tom docela uvažuji a nějak jsem koukal, že nejlepší jsou automaty DSG a pak ten bavoráckej (což je mimo peněžní limit). Jak ti řadí? a byly už nějaké problémy?

    Díky moc za info
    • 00 Reagovat !

      foto matusco

      matusco 24.11.2015  16:10

      « Re: novinky

      Ahoj,

      neviem ci autor este sleduje diskusiu, ale momentalne rozmyslam o rovnakej kombinacii (GDI + A). Rad by som vedel, ako sa jeho autu dari...

      Vopred vdaka
  • 00 Reagovat !

    foto Stofo

    Stofo 01.03.2017  19:56

    Kia Ceed SW DCT 2016

    Koncom minulého som kúpil Kiu Ceed SW 1,6 GDI DCT. Za dva mesiace som najazdil 4500 km. Ak je ešte záujem, rád sa podelím o skúsenosti so Ceedom po facelifte...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…