Alfa Romeo 156 (2002)
20.3.2011Živo si pamätám, keď prišla v roku 1997 156-ka na trh a ten humbuk okolo toho. Bol som vtedy malý chlapec a strašne sa mi páčila "absencia" zadných…
Alfa Romeo 156 (vijo)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
vijo 08.05.11 15:16
« Re: Launch Control
Dik za hodnotenie, potešilo. :-)
Ako to na videu nie je žiaden vyslovene systém, len tá technika, ktorú som sa dozvedel od teba z recenzie - vypnúť ASR, neutrál, brzda, plyn, jednička, pustiť brzdu... ide to tak oveľa lepšie. Skúsil som to len 2x, lebo si myslím, že spojka aj prevodovka dostáva poriadne zabrať.
Je pravda, že v automatickom režime to trocha podtáča, trebárs trojka pri menej ako 30, čo je asi 1500 otáčok, ale pri 1200 to mi už určite podradí - máš silnejší motor s viac Nm, asi preto tak. Inak tiež jazdím vždy s manuálom a radím na volante - myslím si, že je hriech chodiť s touto prevodovkou, ktorá je stvorená na radenie z volantu v akomsi pseudo-automatickom režime...
Hehe, bolo by to zaujímavé dať 1/4 míle, váhovo sme na tom +- rovnako, motor máš trocha silnejší, môj zasa točí viac otáčok... :-)
-
Deegr 08.05.11 12:18
« Launch Control
Alfy 156 přece nedisponují žádným systémem pro co nejlepší rozjezd,nebo se mýlím? Já mám též v autě selespeed,jen ve Stilu Abarthu. Jinak také radši řadím páčkami pod volantem,protože v automatickém režimu ta převodovka motor příliš podtáčí.
Nevím,jak u Alfy,u mě klidně nechá čtyřku,i když motor točí necelých 1200 a to je vážně málo.Každopádně máš krasavce,tak gratuluji a snad se někdy setkáme na srazu moje auto. Rád bych zkusil i sprint. Co ty na to?
Rozhodně to máš za 10 -
vijo 23.03.11 20:13
« Re: Re: Re: ako nova
Tu ostáva len dúfať... :-) Tak, či onak, ja sa tejto zásady držím a za studena málokedy presiahne ručička 2500 otáčok. Ono v podstate pri normálnej jazde ani viac netreba. Tento motor má síce rád vysoké otáčky, ale zaberá pomerne skoro, veď vrchol krútiaceho momentu má pri 3250 ot./ min., takže bežne nie je dôvod točiť viac než 3000... -
vijo 23.03.11 19:15
« Re: Selespeed
Dik za pochvalu. Selespeed v tomto aute dokáže radiť manuálne aj v režime CITY bez toho, aby sa vypol - podradím, alebo preradím manuálne keď treba, ale potom už funguje sám podľa svojej logiky. No aj tak ho nevyužívam, akosi som si zvykol na cvakanie ako v počítačovej hre stále na manuál. :-) To kalibrovanie sa robilo v servise, keď sa nevedelo prísť na závadu, takže mám na chvíľu pokoj. -
pivrnec 21.03.11 19:44
« Selespeed
Užasné auto,krasný design... A selespeed,to je kategorie sama pro sebe.. Jen me na nem stvalo prepinani se z modu city do normalu pri jakemkoliv prerazeni ridicem... Ale meziplyny... To bylo neco... Mel sem v ruce jak starý system cca rok 99 tak i 147 s 2.0TS cca 2004,proste parada... Selespeed je velmi dobrý systém,jen pamatuj při každé výměně oleje udělat přes fiatecuscan přenastavení selespeedu,pak bude spolehlivý...