Honda Civic (2007)
22.5.2017Vajíčko, UFO, patvar. Takové a mnoho dalších označení si vysloužila osmá generace Hondy Civic. Skalní fanoušci byli znechuceni, hlásali zánik jejich…
Honda Civic (vavron69)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 22.05.2017 20:29
první fotka
super!! Řekl jsem si konečně tady někdo umí fotit. Ty další s tou boudou v pozadí mě ale zklamaly, fotit umíš a mohl sis s tím víc vyhrát. Auto zajímavé,motor skvělý ale ten podvozek když jsem s tím jel bych asi nejlépe charakterizoval jako trakařovitý. Komfot nula. Ale na kvalitní silnici s ním může být zábava. tak ať Ti ještě dlouho dělá radost.-
vavron69 22.05.2017 21:05
« Re: první fotka
Díky díky. První fotka je z podzimu minulého roku. Letos jsem jel na stejné místo a ti pacholci mi onen keř pokáceli :-( A po 20 minutách hledání jsem našel pouze tohle místo. Budu ale bedlivě hledat a přidám nějaké pěknější fotky. Komfort nula, s tím bych úplně nesouhlasil, například Octavia 3 v sociálnější verzi s vlečenou nápravou mi vzadu přijde ještě horší, ale je to asi o zvyku. Tvrdost je ale pravda hodně vysoká.
-
-
idam.i 22.05.2017 22:13
Spomienka
Parádna spomienka na deda.Udržuj auto max. v pôvodnom stave,určite by bol rád.Prajem veľa spokojných kilometrov. ;-) -
spacesurfer 05.06.2017 10:04
máme rovnaké postrehy :)
Naša 8G je 2009 po facelifte, 1.8 Executive čierna. Facelift asi dosť vecí vychytal, podvozok je stále dosť tvrdý, ale problém je to hlavne pri vyslovených dierach a krátkych nerovnostiach, inak sa to dá vydržať. Na dobrej ceste sedí vynikajúco, ale nie na pôvodných Michelinoch. Tie síce vydržali tiež 6 rokov a hádam aj 50 tis. km, ale ešte skôr než sa opotrebovali, stratili priľnavosť a hluk bol príšerný. Teraz máme Dunlop SportMaxx RT, aj z hľadiska komfortu sú lepšie, o priľnavosti ani nehovorím. Interiér našej je čo sa týka spracovania celkom fajn, na oplátku vŕzga spojkový pedál :-) Má prípojku na AUX aj USB (to neviem, či pre facelift mal), ale na USB musíš mať špeciálny kábel - našťastie sa dá kúpiť na eBay-i s Číny za pár eur. Brzdy sme najprv menili zadné (!), lebo sa pripiekli (cca 60 tis.km), vraj slabo brzdím, tak nepracujú a zatuhnú a teraz nedávno komplet všetky - predné vydržali 108 tis. km.. no a ešte sme museli meniť silentbloky zadnej nápravy - dávno dávno sme to asi rozhasili preletom cez obrubník :(. Motor je vynikajúci - okrem charakteru a zvuku aj spoľahlivý a s dobrou spotrebou. Riadenia radenie bez pripomienok :-) A je to Honda - napriek UFO vzhľadu - jedinečný pocit priamočiarosti, mechanickej čistoty a úprimnosti... :-) Opatruj tú svoju, takýchto áut je, zdá sa stále menej.-
vavron69 05.06.2017 17:26
« Re: máme rovnaké postrehy :)
Díky za komentář! :-)
AUX a USB - to měl právě až pofacelift, proto jsem to musel řešit externím modulem do rádia.
Brzdy - ano, několikrát jsem byl servisem upozorněn, že je dobré při každé vyjížďce alespoň jednou zabrzdit stylem zadupnout pedál do podlahy, aby se zapojily i zadní kotouče.
Vzhled - v té záplavě šedi, jakou pro mě představují Fabie, Rapidy, Octavie a pak Golfy a Passaty, je to opravdu exot i po tolika letech. Takže se o něj budu starat jak dlouho to jen půjde. Zrovna v sobotu dostal pořádnou koupel, leštění, vosk a oetření vnějších plastů. :-)
-
-
chetoos 19.06.2017 21:10
Exot
Tahle Honda v době uvedení na trh šokovala svým vzhledem. Přesto v té šedi běžných aut působila sportovně, okázale a i možná avantgardně. Musím říct že jezdí jich docela dost a na odlišení se je to skvělé auta. Jen interiér mi přijde trochu zmatený ale je to asi jen o zvyku. Přesto se jedna o skvělé auto s výbornými motory, jízdními vlastnostmi i vzhledem.-
vavron69 20.06.2017 19:55
« Re: Exot
Diky za komentar! Na silnicich je opravdu snadno poznatelny a rozlisitelny od te koncernove sedi vsude kolem. Stejne tak interier. Ac vypada zmatene, po par minutach si na ovladaci prvky zvykne kdokoli. Tohohle mazla se jen tak nezbavim, protoze miluju tu originalnost a jedinecnost, kterou si i po 10 letech stale drzi. :-)
-
-
Jopino 13.11.2017 13:07
Oprava
Smutný příběh. Tohle bych nepřevzal, tak si představují kvalitně odvedenou práci? ;-\ Spasování plastu na zadním víku bych ještě pochopil, ale ten sedřený rožek až na podklad? To nemluvím o tom, že podklad pod lakováním hrany nárazníku taky nevypadá nejlépe. Škoda.-
-
vavron69 13.11.2017 15:57
« Re: Bouracky
@ Jopino: Jelikož jsou odřené pouze hrany, mám za to, že právě na nich dané díly stály/ležely při přepravě - přišly totiž již nalakované přímo z výroby. Naštěstí jsou oba díly plastové, a tak nemá nikde co korodovat. Žádal jsem nápravu ihned, neměli však skladem opravnou tužku mojí barvy. Kdybych auto na víkend nutně nepotřeboval, nechal bych jim ho tam.
@ Nicco: Ano, a to mi ještě "museli dát slevu", jelikož původní cena opravy byla 143 tisíc Kč a pojišťovna by proplatila jen 140 tisíc (= pojišťovnou stanovena tržní hodnota vozu, ač i v Hondě mi přímo řekli, že tenhle konkrétní kus by se prodal za 180 tisíc bez problému). Takže ano, tahle oprava zaplatila pár lidem ze servisu pěkné Vánoce.
"Vtípek" na závěr - na faktuře je 14 tisíc za lakování. Všechny vnější díly přišly již nalakované, takže 14 tisíc stálo lakování zadního čela neboli karoserie kufru, která se musela vytahovat. Platit tu opravu ze svého, žádám sundání nárazníku, aby mi to lakování na ploše 1 metru čtverečního za 14 tisíc ukázali...-
Jopino 13.11.2017 19:19
« Re: Re: Bouracky
Právě proto mě zaráží, že na celé horní hraně nárazníku jsou flíčky, pokud to nedělá fotografie ve Tvé galerii. Už kdysi jsem byl překvapený, že chodí díly v laku (nabourali mi Civica ani ne po 2.000 ujetých km), tak proboha, kdo to stříbro ve Swindonu lakoval?
Cena lakování je šílená a karosář, který to montoval by fakt zasloužil :'-( Hodně pevné nervy přeji :yes:
Jo a ještě jedna věc, díl v metalíze za tuhle cifru... To jsem za celý svůj život neslyšel, možná v Audi, a možná ani to ne :-|-
vavron69 13.11.2017 20:38
« Re: Re: Re: Bouracky
Flekaté to není, ráno pršelo, takže je to lehce špinavé. Ale s cenou dílů máš pravdu, to jsem hodně koukal na drát, resp. dvoustránkovou fakturu. Zadní nárazník (pouze ta lakovaná část) - 10 900 Kč, plast 5. dveří (to, co je špatně spárované) - 13 tisíc. To malé sklo na 5. dveřích - 14 tisíc. A tak bych mohl pokračovat až k perličce v podobě nápisu “Civic” za 429 Kč. A to jsou všechno ceny bez DPH...
-
-
-
-