Hyundai Trajet (2004)
2.10.2012Jsem majitel černého Trajeta s 6 válcovým benzinovým motorem , s výkonem 127KW, s automatickou převodovkou, s tempomatem. Auto bylo dovezeno s Německa…
Hyundai Trajet (tr2700automat)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
tr2700automat 03.10.2012 10:20
« Re: Trajet
Zdravím :-). Naftak je slaby, je to dvojlitrovka a ma jen 82KW kdezto TRAJET 2.7 V6 ma 127 KW coz je 50% silnejsi oproti naftaku. Kdyby jsi ridil TRAJETA 2.7 V6 tak by Te potesila sila tohoto motoru. Kdyz dupnes na pedal plynu tak do te doby klidny Trajet zahuci a zmeni se v nezkrotnou bestii. Mam rad silne auta, proto jsem koupil meho skoro trojlitroveho benzinaka. Ale malokdy ridim sportovne tohoto dvojtunoveho obra. Na sportovni rizeni mam jine auto, sportaka. TRAJET 2.7 V6 byla tehdy vlajkova lod od Hyundai a Korejec do toho dal vse co nejlepsi. Proto ma silny motor, je to automat, ma tempomat, dvojzonove klima, kozene elektricky zahrivane sedacky, atd. Ano mas pravdu xenony jsem zjistil ze byli pridane od Nemce. S tim plynem co pises je to dobra myslenka, premyslim o tom, kamos ktery ma teze TRAJETA 2.7 V6 ma ho zaplynovaneho a je spokojen. Po Tvem prani jsem pridal dalsi fotky. Jsem rad ze mas nostalgii na zazitky s Tveho zivota, v tom jsme na stejne vlne :-)-
m.z. 03.10.2012 15:27
« Re: Re: Trajet
Když jsem bral prvního v r.2001 (další v r.2003) tak 82kw byla na tehdejší naftu slušná hodnota, ovšem v CRDI bylo těch 112 koní, nějakých chcíplých.
Na V6 jsem čuměl a představoval si, jaké by to bylo. Kdybych se s tím projel dneska, mám takový pocit, že už by mě to moc neoslnilo, ale svezení to bude určitě dobré. Přidáním fotek, jsem zrovna nemyslel nápis V6 a motoru, nějaké komplexní a taky celou palubku, už ani nevím,jak vypadala.-
tr2700automat 04.10.2012 19:45
« Re: Re: Re: Trajet
No jina vec jsou 112 koni a jina vec 173 koni, prestoze Trajet je rodinne auto a ne sportak. Na youtube jsem nasel jednu hezkou reklamu TRAJETA 2.7 V6 od Hyundai v te dobe, ktera zduraznuje silu TRAJETA 2.7 V6 a jak se muze ridit i sportovne. Je to maly filmecek ve kterem se rodinka louci s dcerou ktera nastupuje do vlaku a odjizdi. Potom rodina pohodlne cestuje s Trajetem kdyz najednou otec ridic zjisti zapomenute zavazadlo dcery, obrati TRAJETA 2.7 V6 smerem k vlaku, dupne na pedal a TRAJET 2.7 V6 se zmeni v sportaka který se žene za vlakem, hravě ho předjiždí a v pristi stanici jiz ceka na dceru se zapomenutym zavazadlem :-) . ps, Na Tve prani pridam i dalsi fotky, dej mi prosim Te jen trochu casu, ju? :-)
-
-
-
-
-
tr2700automat 03.10.2012 10:32
« Re: Cruise
Toto tlacitko se jmenuje CRUISE CONTROL , nazyva se i jako tempomat a je to chytry a skvely zpusob jak muzes ridit na dalnicich bez unavy a zaroven i ze setrenim paliva. S tempomatem je velmi pohodlna jizda jelikoz nemusis mit stale nohu na pedalu plynu. Kdyz k tomu pridas i to ze TRAJET 2.7 V6 je automat tak mas i uvolnenou pravou ruku, nemusis radit rychlosti jelikoz TRAJET 2.7 V6 sam meni rychlosti. A to na dlouhych trati na dalnicich v cizine je nenahraditelny zazitek a pohoda v jizde.
-
tr2700automat 17.03.2019 17:17
Trajet stále poctivě slouží
Jak ty roky plynou. Uplynulo již 6 let od meho posledního příspěvku, Trajeta stále ještě mám a stále mi poctivě slouží :-) :yes: -
tr2700automat 16.01.2021 03:25
Dnes Trajet oslavuje kulatiny 200.000km
Pár dní po novém roku 2021 můj milovaný Trajet automat dosáhl na tachometru 200.000km, opravdových.
Tak jsem přišel zde na toto vlákno oslavit kulatiny 200.000km mého Trajeta, nádherného černého krasavce s 6 válcovým benzinovým motorem 2700cc, s výkonem 127KW, s automatickou převodovkou, s tempomatem.
AT ŽIJE MŮJ TRAJET
[odkaz]
S autem jsem byl na tu dobu spokojený, jen ten motor byl poslabší, jinak jízda dobrá. Xenony budou zřejmě dodělávané, že? Trajet je v nabídce nikdy neměl.
Tenhle motor (V6) by měl jít celkem v pohodě zaplynovat, to by vyřešilo náklady na palivo.
Dodej více fotek, ať můžu nostalgicky zavzpomínat. ;-)