Volkswagen Passat (2006)
24.2.2012Popis vozu, je třeba tohle auto ještě někomu popisovat nobo představovat ? Po světě jich nejspíš jezdí miliony, po našich tankodromech tisíce. Ale…
Volkswagen Passat 3C/B6 (talio2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Johny_26 21.08.12 15:46
« Re: Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Nemyslím natáčení bi-xenonů. To u stojícího nefunguje, to se aktivuje až od 20 km/h. Pokud máš orig. bi-xenony, tak je funkce corner zastávaná žárovkou(35W) za parkovačkama v hlavních světlech do 40 km/h + při spuštěném blinkru také do 40 km/h.
Jelikož tam bi-xenony máš, tak ztrácí smysl přisvětlování mlhovkama do zatáček, které se ale dá speciálně nakódovat - smysl pro 3C, které má halogeny.
Z výroby je pro bi-xenon funkce corner pouze z hlavních světel(35W žárovka za parkovačka-je vidět lehce z boku) a nemusíš mít ani mlhovky. Pokud Ti při stojícím autě a zatočením volantu svítí jak mlhovka, tak přídavná žárovka v bi-xenonu, tak budeš asi první, kdo to tak má.
Ještě nikoho jsem s obojím neviděl. -
Johny_26 21.08.12 08:30
« Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Můžu se Tě zeptat, kde jsi přišel na to, že máš corner funkci v mlhovkách?? Odjakživa je u 3C v hlavních světlech za parkovačkama ;-) Zkus nastartovat, rozsvítit světla a zatočit volantem a jdi se podívat >:D
A podle zahnutých výfukových rour a jejich očouzení nemáš DPF (BKP je motor bez DPF). -
talio2 15.08.12 10:57
« Re: Re: poruchovost
Ahoj, poruchovost přehodnotím, popravdě jsem po téhle kolonce ani nevzdechl.. Co se týče názoru Vás obou, ano souhlasím.. jen k Ronaultovi mám výhradu (asi jsi ještě jedovatý z naší poslední debaty :-) Běžný servis to rozhodně není, dám auto do pořádku a uvidím co dál, ale tohle by se u toho dít nemělo..
-
ZPablo 27.02.12 22:10
« Re: Re: pěkná SPZ
Lukáši, právě, i v servisu mi tvrdí o rozdílnosti kvalit nafty u českých pump (servis dělám pravidelně, včt. svíček, filtrů...), nj, ale já se snažím tankovat vždy u "značkových" pump, občas i premiová paliva, mám new pneu Dunlop wintersport 4D.. Já fakt nevím, přijde mi, že je to nějak špatně zpřevodováno ta 6st. převodovka, kolega má Superb I., rv. 2004 - má najeto o 100tis. km víc a v automatu(!), tankuje u "no name" pump a vejde se do 6,5l ... njn, ale ne vše spotřeba jest, je fakt, že Passaty jsou držáky, mé auto je 7 let staré, nic nevrže, rychle topí... A hlavně design B6 je fakt moc a moc povedenej, hlavně sedan, i když kvůli rodině a kočárku potřebuju kombi... Jo a při 130km/h na 6ku točí cca. 2900ot/min. ... -
Lucaslegend 24.08.15 08:54
« Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Cau. haldex 2 bol oproti jednotke len maly posun vpred ale haldex 4 bol obrovsky skok oproti dvojke. takze mal by si to prepisat ze ako to funguje....
cize haldex 2 pripaja zadnu napravu vtedy az ked preklzne predok o 1/7 otacky, haldex 1 potreboval na to az 1/4 otacky, preto sa to oneskorene zapajalo a trhano, haldex 3 na to potreboval uz iba len 1/24 otacky to bolo omnoho rychlejsie pripojenie, takmer okamzite... .............cerpadlo pohanane elektromotorom dostal praveze az haldex4 a to zabezpecovalo ze zadok dokazalo zapojit este pred preklzom prednej napravy, riadil to elektromagneticky ventil...
haldex II prisiel na trh v roku 2001
- haldex III v roku 2006
- haldex IV v roku 2007
- haldex V v roku 2012
-
talio2 22.08.12 11:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Tak jsi měl pravdu, teďka jsem to zkoušel a přisvicuje mi ta žárovka v bi-xenonech jak jsi psal, ale nedalo mi to a jelikož mám passatů s bi-xenonama asi 17 tak jsem jich 5 otevřel a třem z nich svítila jak mlhovka tak ta žárovka v bixenonech :-) takže to jde :-) -
Ronault. 20.08.12 19:25
« Re: Re: Překousaná brzda
A jsi si jistý, že to byla kuna? Příjde mi divné, když kuna překouše jeden kabel, který je navíc vně gumový a uvnitř kovový, čili nic, co by kuny tak rády okusovaly... Nejčastěji hlodají v tepelné izolaci motoru... nějak mi to nejde do hlavy, že by jen jeden kabel. :-O -
talio2 20.08.12 15:59
« Re: Překousaná brzda
čoveče asi by to šlo (ale nevím, neptal jsem se) překousala jen jeden kabel k jednomu brzd. válci a ty válce jsou tam dva (levej a pravej) , ale vzhledem k tomu, že jsem tu věc nikdy nepoužil a parkoval vždy se zařazeným kvaltem tak mě to asi takhle nepřekvapí: Myslím si, že kdybych tu ručku "zatáhl" tak než aby se to odbrzdilo tak by to zůstalo zabržděný a já bych musel řešit odtah.. ale fakt nevím, je to námět k diskusi :-)