Recenze

superkutil (muž 54 let) Poslat zprávu
 
5 Majitel

Mitsubishi ASX 1.6DI-D

9.42 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi ASX, foto 2 Mitsubishi ASX, foto 3 Mitsubishi ASX, foto 4 Mitsubishi ASX, foto 5 Mitsubishi ASX, foto 6 Mitsubishi ASX, foto 7 Mitsubishi ASX, foto 8 Mitsubishi ASX, foto 9
Mitsubishi ASX, foto 10 Mitsubishi ASX, foto 11 Mitsubishi ASX, foto 12 Mitsubishi ASX, foto 13 Mitsubishi ASX, foto 14 Mitsubishi ASX, foto 15 Mitsubishi ASX, foto 16 Mitsubishi ASX, foto 17 Mitsubishi ASX, foto 18 Mitsubishi ASX, foto 19 Mitsubishi ASX, foto 20 Mitsubishi ASX, foto 21 Mitsubishi ASX, foto 22 Mitsubishi ASX, foto 23 Mitsubishi ASX, foto 24 Mitsubishi ASX, foto 25 Mitsubishi ASX, foto 26 Mitsubishi ASX, foto 27 Mitsubishi ASX, foto 28 Mitsubishi ASX, foto 29 Mitsubishi ASX, foto 30 Mitsubishi ASX, foto 31 Mitsubishi ASX, foto 32 Mitsubishi ASX, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Šedá myška Rok výroby 2016 Koupeno ojeté najeto [km]:96000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1560 výkon [kW]: 84 / 84 * kroutící moment [Nm]: 280 / 280 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 / 11 * maximální rychlost [km/h]: 185 / 185 * počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 16 * zavazadlový prostor [l]: 419 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 5.5 / 5.5 * (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Měl jsem 12 let starou KIA Sportage 2.0CRDI 4x4 103kW s najetými 250tis.km a protože auto začalo reznout na jednom blatníku, tak jsem zvažoval výměnu za mladší a s menším nájezdem. Také mi u Sportage vadila celkem vysoká spotřeba 7,8 litru.

ASX se mi líbilo, ale o motorech 1.8DI-D i 2.2DI-D šly hodně špatné zvěsti a tak jsem uvítal 1.6DI-D, který je klonem 1.6HDI.

A když se objevilo 2,5 roku staré ASX 1.6DI-D 4x4, tak jsem neváhal a koupil.

Exteriér se mi líbil, pořizovací cena obou vozidel jako nových byla shodné a protože jsem slyšel na Mitsubishi jen chválu na kvalitu a spolehlivost, tak jsem u ASX předpokládal minimálně schodnou výbavu, jako měla Sportage.

Po cca 6ti měsících užívání mohu s klidným svědomím říct, že ASX je STRAŠNÁ PLECHOVKA, špatně zatlumené, drnčící a vrzající auto, které nesedí a poskakuje na nerovnostech. Proti KIA je vše fórové, tenké plechy, tenký a měkký lak, hodně plastu, chybí již mnoho let zaběhnutý standard. Celkově je auto velkým zklamáním, je to návrat tak o 20 let zpět.

Bohužel i spotřeba z 5,5 litru začíná stoupat až k 7mi litrům.

Upozorňuju, že porovnávám současný stav vozidel, tedy Sportage 12 let starou s najetými 250tis.km a ASX 2,5roku starou se 100tis.km.

ASX má dobrou výbavu:

- ESP
- 4x4 (divné je, že umí i 4x2)
- tempomat
- hill holder (funguje jen někdy)
- navigaci
- handsfree
- start/stop (je otázka, zda to není mínus)
- couvací kamera a sensory
- světla pro denní svícení
- automatické stěrače
- automatická klimatizace

Bohužel je ASX výbavou z roku 2010, kdy vzniklo, pokulhává i za auty staršími. KIA Sportage, model z roku 2005 měla třeba sklopné opěradlo spolujezdce na stolek, polohovatelná opěradla zadních sedaček, plnohodnotnou rezervu, 5té dveře měli otevírací samostatně horní část, což bylo perfektní v parkování na těsno nebo v kopci.

Také u ASX chybí automatické otevírání a zavírání oken, pouzdro na brýle ve schránce u zpětného zrcátka, kapsy v zadních dveřích, kapsa v opěradle sedadla řidiče, osvětlení na nohy, osvětlení ovládání oken (tlačítek na dveřích) atd. Prostě výbava, kterou měly auta už v roce 1997.

Také PP je na rok 2016 dost primitivní a nefunguje jak má.

Kvůli slabému motoru je jednička hodně zpřevodovaná, takže se nedá moc vyrazit, chce to na jedničku jen cuknout a hned řadit dvojku. Řadící páka má tvrdý a dlouhý chod, rychlosti tam jdou hůř, někdy nejdou zařadit vůbec. Umístění pedálů v pohodě, prostor na nohy taky.

Chování v terénu je také dost poskakování a navíc ani na jedničku nejde jet pomalu, protože pod 1500ot se motor špatně reguluje a motor nemá sílu. A pokud připojím vozík, tak jsem rád, že auto vozík v terénu přes spojku utáhne. Sportage byla v terénu mnohem stabilnější a jistější.

Navíc při jízdě v horším terénu nebo sněhu často zasahuje ASC a TCL a místo připojení 4x4 spíše zpomalí.

Venkovní zpětná zrcátka jsou obrovská a není přes ně vidět před auto. KIA měla menší a stačilo to.

Auto se jako nové prodávalo za 690tis.Kč a je zajímavé, že za tuto šílenou cenu se dařilo auto prodávat.

Velký rozvor by se zdál výhodou, ale opak je pravdou, auto se v zatáčce nakloní a zkroutí. Při průjezdu nerovností se auto divně zapíchne na čumák a vše je hrozně cítit. To co jsem v KIA Sportage v pohodě projel a posádka byla v klidu, to u ASX vypadá na konec auta a posádka strašně lítá, rozbliká se ESP.

Kvůli velkému rozvoru musí člověk začít zatáčet dřív než je zvyklý a auto má velký poloměr zatáčení.

PP radí řadit už ve 2000ot, ale díky tomu, že motor táhne už od 1200ot, tak to není problém. Do 2200ot je motor i tichý a málo žravý. Ale jak přijdou kopce, tak motor ztrácí dech (280Nm je málo), začne dunět, vibrovat a žrát. Čipem se dá moment zvýšit o cca 50Nm a posunout ze 1750ot na cca 2300ot. a to už by mělo být v pohodě. Jen jestli to motor přežije.

Motor má ještě jednu chybu. U 1.6HDI se používá AdBlue, ale u 1.6DI-D, který z něj vychází se používá pro regeneraci filtru pevných částic dodatečné vstřikování nafty. To jednak způsobuje větší spotřebu, ale hlavně se nafta dostává do oleje a pak se může stát, že se v kopci olej dostane do sání, motor se nekontrolovatelné roztočí a zničí. Další problém je biosložka v naftě, která reaguje s olejem a vytváří hmotu, která ucpává mazací kanálky. Takže je nutné olej měnit v polovičním intervalu než doporučuje výrobce auta.

Je to hrozně fórové auto, člověk se bojí, že něco ulomí. Plasty se hrozně snadno poškodí (poškrábou).

Chci vylepit auto dodatečnou izolací, jen se mi nechce ho celé rozebírat. Opravdu nechápu výrobce, že v roce 2016 tak hrozně šetří na izolacích. Izolace chybí všude, takže je vše slyšet a navíc auto vrže a drnčí.

Auto celkově není špatné, ale provedení a materiály odpovídají poloviční ceně. Pokud někdo bude přecházet z Felicie, tak bude nadšený.

Přidány 3 fotografie s porovnáním s předchozím autem a je na nich vidět, jak měla KIA líp udělanou hranu kufru a i když v určitých rozměrech jsou auta skoro stejná, ve vnitřním prostoru je to obrovský rozdíl! ASX je ukázkou toho, jak se dá zabít prostor!

A určitě neberte auto do terénu, tam olámete plasty a když ho budete chtít tlačit, tak promáčknete plechy!

Přední maska je úplný paskvil, ani neodpovídá dnešním standardům o ochraně chodce, ani není vhodná pro jízdu v terénu a sněhu, protože je moc nízká.

Za mě snad nejhorší auto, co jsem za posledních 30 let měl.

Dle statistik auto velmi rychle ztrácí svoji hodnotu, to hovoří jasně o kvalitě provedení.

Ale lidi se nechají nachytat, já jsem jasnou ukázkou. Kdybych se mohl dnes rozhodnout, tak raději vezmu 12 let starou Sportage, než 2,5 roku staré ASX.

ASX by nebylo špatné, kdyby auto lépe zatlumili a trochu vylepšili výbavu. Všem, kteří by si chtěli auto koupit doporučuji: DOBŘE SI AUTO VYZKOUŠEJTE!!!

Je to hodně předražená lidovka!

Pro mne to byl velký pokles, skoro bych řekl pád. Možná, kdybych přecházel z jiného auta, byla by recenze lepší. Některé vlastnosti auta můžou být způsobené stavem, ale plno problémů je už dané konstrukcí a snahou výrobce za každou cenu ušetřit.

Silné stránky

- bezpečný
- 4x4
- hill holder
- tempomat
- ESP
- couvací kamera
- automatická světla
- automatické stěrače
- automatická klimatizace

Slabé stránky

- odhlučnění (to je katastrofa!!!)
- z auta je špatně vidět přes nesmyslně vysokou kapotu
- hlučný motor nad 2500ot
- problém vypalování filtru naftou místo AdBlue
- špatný podvozek (přenáší rázy)
- tenké plechy
- uvolněné, vrzající a upadávající plasty
- je všude vidět snaha ušetřit
- horší sedačky, hlavně při delší jízdě
- blbne dešťový senzor
- špatně svítí (používá žárovky H11)
- chybí schránka na brýle
- odemykání klíčem neodemkne a nezamkne všechny dveře
- tenký a měkký lak a tak se snadno poškodí
- nepřesné a zlobící řazení (občas je problém zařadit, údajně francouzská převodovka)
- bublinky v čelním skle
- drnčí pootevřená okna
- drnčí palubka (mají i další uživatelé)
- fórová loketní přihrádka
- nejsou podsvícena tlačítka na dveřích
- nefunguje dobře propojení radia s mobilem
- některé funkce popsané v manuálu nefungují
- na to, že je auto 6 let na trhu, trpí dětinskými problémy
- horní brzdové světlo svítí do vozu !!!
- při otevření dveří po dešti nateče voda do vozu
- zaoblené a vystouplé polstrování pátých dveří a díky tomu nesmyslné zmenšení kufru
- auto stále plave, nedrží stopu
- spatný převod řízení, musí se volantem hodně točit, ale přitom málo reaguje při přímé jízdě
- není možné najít příjemnou polohu pro sezení
- moc velká zpětná zrcátka, není přes ně vidět
- startér nezvládá režim START-STOP
- v zimě je v autě špatně rozvod teplého vzduch, u oken táhne
- auto je hodně citlivé na boční vítr
- malý nájezdový úhel, všude drhne
- moc vysoký předek, není jasně vidět, kam auto jede, řidič je utopený (mám 188cm)
- autorádio chce po každém nastartování potvrdit přečtení instrukcí (fakt na chocholouška)
- chybí úložný prostor pod sedadlem spolujezdce (má i Duster)
- chybí polohování opěradla zadních sedadel
- kryt kufru se málo otevírá, je to podobné jak u starého Favorita (vyhodil jsem ho, byl zdrojem vrzání)
- palubní počítač vypadá jak před 10ti lety
- nemá podsvícený prostor na nohy
- při ochlazení hodně stoupla spotřeba

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v Autoesa a klasika, co mohou, to zapřou. Samotný prodej bez problémů. Výkup starého auta pod cenou, tvrdí, že je to vrak a pak ho nabídnou k prodeji s cenou o 50 tis vyšší.

 

Novinky v recenzi

7.1.2020 13:02

Poprvé na sněhu

Konečně velké plus pro ASX! Na sněhu se chová opravdu výborně. Úžasně sedí, zadek se připojuje citlivě, auto výborně drží stabilitu a je celkem čitelné. Také v zimě výborně startuje. Akorát s topením je to horší.

3.1.2020 20:00

Porovnání ASX a Duster

Měl jsem o Vánocích možnost jezdit s Dacia Duster a tak mohu porovnávat. ASX je výrazně hlucnejsi a to jak od motoru, tak od podvozku a kol. Otevírání oken ASX je fórovejší. Duster má na rozdíl od ASX podsvicene ovládání oken, lepší materiál sedaček, lépe uspořádány prostor kufru a více místa na zadních sedackach. Naopak Duster vypadá vpředu stisnenejsi, plasty a tvar palubu a je horší, ale třeba plasty sloupků mají kvalitnější. A hlavně Duster nedrnci a nevrze. Duster lépe projizdi nerovnosti. V terénu bych určitě věřil víc Dusteru, je to taková Lada Niva.

23.12.2019 02:11

Chybí jakákoliv ochrana podvozku

Dnes jsem kvůli vrzání vlezl pod auto a místy chybí jakákoliv ochrana podvozku, jen svary jsou zatmelené, ale ne všechny. Ale chybí jakýkoliv nástřik. A podběhy kol mají jen lehký nátěr tmelem. To i Fiesta z roku 2001 měla podběhy udělané líp. Nechápu jak může někdo ASX vychvalovat. Řazení jde pořád stejně blbě a spotřeba stále roste.

3.12.2019 09:19

Ochladilo se

Tak se objevilo hrozné vrzání z přední i zadní nápravy při přejezdu nerovnosti. Prý je to u japonců běžné. Další otázkou je topení, které je dost hlučné, ale přitom ASX topí méně jak Sportage. Stále mi všichni říkají, že jsem si měl auto před koupí vyzkoušet, ale jsou věci, které se považují za samozřejmost a topení auta v zimě se v létě nedá zkontrolovat.

2.12.2019 00:57

Spotřeba prudce stoupla

Tak už auto přišlo o svou jedinou výhodu a tou byla spotřeba. Ze spotřeby cca 5,5 litrů najednou spotřeba stoupla k 8mi litrům. To je víc jak předchozí KIA s motorem 2.0CRDI. Na vině je zřejmě to, že je motor na tak velké auto slabý a taky to, že splňuje EURO6.

Tak se objevily další dva neduhy. Pokud delší dobu auto stojí vytece olej z hydraulickeho nastavování vůle ventilu a po nastartování je potřeba nechat motor delší dobu běžet na volnobeh, jiná vydává hrozně zvuky. A také teda ASX v zimě divně topí, na straně dveří je zima a nedaří se mi vydechy nastavit. Kdyz dam ventilaci naplno, tak sice dela ramus, ale moc nefouka. Nemůžu si pomoct, ale Sportage to měla vymyšlené líp! Prostě vše bylo bytelnější a výkonnější. Ventilace tolik nehučela, ale přitom víc foukala.

24.11.2019 00:08

Další měsíc soužití.

Po výměně pneu auto o něco lépe sedí, ale auto přišlo o jediný klad a to byla spotřeba. Ta stoupla o cca 1 litr. S prichodem zimy se objevil dalsi problem a to je vrzani a drnceni. Hlavní problém ASX je nedostatečné zatlumení karosérie i motoru. Vržou sedačky, zadní plato, podvozek, loketní opěrky. Po vyndání plata vrzani vzadu zmizelo. Ale stále drnci palubka, A sloupek u spolujezdce, B sloupky - nastavení pásů, pootevřená okna. Další problém je hluk a vibrace motoru, které jsou na úrovni aut o 15-20.let starších. Chtělo by to auto rozebrat a vylepit tlumicim materiálem a vycpat molitanem.

30.10.2019 10:27

To je opravdu strašný krám!

Pokud jedu do 110 km/h po rovné a hladké silnici, tak je to celkem dobrý. Trochu drnčí a blbě řadí, ale dá se. Ale jakmile vyjedu na české okresky, tak cítím každou nerovnost, auto poskakuje, bliká ESP, musím jet s neopřenými zády, protože jsou to fakt rány! Co Sportage přejela bez problémů, na tom ASX lítá jak šílený. To není auto, to je parodie na auto! Hezké zvenku, ale jinak hrůza! Teď jen najít náhradu. ASX byla opravdu špatná volba!

23.10.2019 01:39

Citroen C4 aircross a Peugeot 4008

Oba tyto vozy jsou černé kopie ASX a oba trpí detinskymi chybami ASX. Mitsubishi je prodal i s konstrukčními vadami. Exteriér se trochu liší, interiér je naprosto shodný. A v recenzích si uživatelé stěžují na stejné problémy, jako je hlučnost, přenos hluku vozovky apod. Já na svém vyměnil pneumatiky za celoroční NOKIAN a auto plave snad ještě víc. Přitom na KIA Sportage jsem je měl taky a auto sedělo jak pribite.

16.10.2019 12:55

Nějak nevím, co bych o autě řekl hezkeho.

Dalsi spatna zkusenost, ve vetru hrozne plave! Mnohem víc jak KIA Sportage, která byla vyšší a o kousek delší, ale stejný rozvor. Po ujeti dalších km se auto chová stále stejně špatně, v zatáčkách se kroutí, uvnitř drnči a vrže. Motor je dobrý, ale v kopcích hodně žere a moc nejede. Dá se precipovat, ale pak je spotřeba ještě vyšší. Stále s láskou vzpomínám na Sportage a všem radím stará auta opravovat a nekupovat nová.

7.10.2019 23:17

Přišla zima

Tak jsem vyrazil při teplotách kolem 0st a v autě bylo zima. Respektive v režimu auto nefouká teplý vzduch na boční okna a tak je zima z boku a na hlavu jde teplo. V porovnání se Sportage je to hrůza! Navíc je auto hrozně citlivé na boční vítr.

30.9.2019 00:04

Člověk musí hodně slevit a pak se dá...

Auto odpovídá výbavou i provedením mnohem nižší ceně než za jakou se prodává. A chybi standardni vybava, která se montovala už před 20ti lety. Asi největší problém je v tom, že auto dost plave, je hlučné a člověk v něm má zkreslený pocit reality. Jinak je ale použitelné a spotřeba 5,5 litrů je pěkná. Ale na to, že má být Mitsubishi etalonem kvality, tak blbne i stropní světlo.

6.9.2019 16:20

To auto navrhoval blbec!

Zjistil jsem, že je hodně blbě vidět před auto a to proto, že je na kapotě boule, která nemá opodstatnění, protože pod ní je volný prostor. A i když je dolni hrana okna u ASX i Sportage přibližně stejně vysoko, tak v ASX mám hlavu snad o 10 cm níž. Takže jsem utopeny a blbě z auta vidím. A to mám 188cm! To auto je konstrukčně nesmysl a Sportage byl zázrak techniky i když na to nevypadala. Je neuvěřitelné, že i když má auto takových konstrukčních chyb, tak že se již 9 let prodává a za dost vysokou cenu. Za mě stále nejhorší auto, co jsem měl!

1.9.2019 22:30

Jak mohl někdo vyrobit tak hrozný auto!

Tak dnes jízda po dálnici v dešti. Bylo to utrpení! To co se dalo v KIA Sportage jet v pohodě, to byla v ASX hruza! Hůř je z auta vidět, hůř svítí, automatické sterace, to je něco šíleného, dělají si co chteji. Když mají stokrát, nestiraji a když nemají, tak stírají jak šílený. Navíc auto musím stále dorovnavat, vůbec nedrží stopu. ASX byla špatná volba!

29.8.2019 10:05

29.8.2019 00:03

Už si zvykám!

Auto není špatné, jen je úplně jiné než všechna moje předchozí auta. Je hlučné a fórové. Výrobce skoro nepoužil žádné izolace, přijetí nerovnosti auto rozhodí a ozve se velká rána. Přední sloupky jsou nevhodně umístěné a zrcátka moc velká, takže z auta je špatný výhled do zatáček. Na vše se dá zvyknout, ale nevím co výrobce dělal pri vývoji a za dobu 6ti let, po kterou se auto prodávalo. Trpí totiž dětinskymi chybami. Ale s motorem 1.6HDI EURO 6 je auto použitelné a mělo by vydržet pár let jezdit. Tak uvidíme, jaká bude životnost.

12.8.2019 11:15

To není auto, to je dětská hračka!

Bojím se první zimy, jak to ty plasty přežijou. Je to auto pospojované plastovými čudlíky. Proti 14 let staré KIA s nájezdem 250 tis. km jde všechno hůř. Vše je hůř přístupné, vše je na horším místě. Nepochopitelné u automobilky, která je tolik let na trhu jsou takové dětinské chyby. Obávám se, že auto půjde brzo z domu, jen nevím, čím ho nahradím. :o((

31.7.2019 13:20

Ujeto prvních 5000km

ASX dost vrže, pootevřená okénka lupají, v palubce něco drnčí. Co je ale asi nejhorší, to je obrovské množství bublinek v předním skle. Při slunci přes to občas není nic vidět. Už jsem zkoušel, zda to není nějaká barva nastříkaná na sklo, ale není, jsou to bublinky ve skle.

S ASX se jezdí celkem dobře, ale neodpustí žádnou díru nebo nerovnost. A ten malý kufr, to ne neštěstí. Teda ne malý, ale mělký a nízký. Nic se do něj nevejde, vše musím dávat na zadní sedačky. Už jsem se s ASX smířil víc, ale kdybych věděl, co je zač, opravoval bych starou Sportage. Na ASX je příjemné, že jde všechno zlehka. Takžre pokud se ASX osvědčí, půjdu příště do Outlandera.

28.6.2019 22:11

Najeto prvních 4000km

Už si na auto zvykám a je velký rozdíl, pokud na něj člověk přechází z Felicie a nebo z nějakého kvalitního vozu. Já bohužel přecházel z lepšího. Ale už si zvykám, auto jede dobře a na kvalitní silnici je i tiché. Má různé dětinské chyby, které bych u této značky neočekával. Třeba na dálnici nejde ztlumit ventilace, palubní deska odráží slunce, lak vozu je velmi tenký a málo odolný. Ale dobře sedí (na kvalitní silnici), má malou spotřebu, celkem nevrže, drnčí otevřené okno, zlobí dešťový senzor, celkem slušně svítí, výborné brzdí! Ale mám jeden problém, mám pocit, že auto jede pomaleji, než skutečně jede. Na poslední chvíli pak musím dobržďovat.


Další vozy značky Mitsubishi



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím nedokážu hodnotit, ale mají hodně svolávaček.

praktičnost
7

Kompromis velikosti a spotřeby.

prostornost
6

Vpredu celkem dobre, ale menší prostor na zadních sedadlech.

jízdní vlastnosti
5

Nic moc, auto dost plave. Navíc v zatáčce nestabilní, mění se z nedotáčivého na přetáčivý. Auto hodně nečitelné a má nějaký divný převod řízení, musí se hodně točit.

jízdní komfort
5

Na hladké silnici dobré, ale na nerovnostech hrůza. Je cítit každý dolík. A prenasi se hluk od pneumatik a odletujicich kamínků. Sedačky nejdou pořádně nastavit, nemůžu si najít vhodnou polohu na nohy i na ruce. I ten volant je divně tvrdej a nepohodlnej.

provozní náklady
6

Nízká spotřeba která byla v létě pod 5,5 litrů, ale jak se ochladilo vylezla na 6,5 litrů.

náhradní díly
4

Jsou pouze originály.

výkon motoru
7

Překvapivě dostačující, ale jen na rovině, v kopcích slabé. Pro zivejsi jizdu nutno cipnout na 103kW/320Nm.

spotřeba
7

To nejlepší na autě. Start-stop ale funguje divně. A v kopcích hodně žravé. Jak se ochladilo, stoupla spotřeba o víc jak litr.

hlučnost motoru
5

Špatně odhlučněný, ale táhne od 1200ot a do 2400ot je tichy. Pak je hlučný a slabý.

kvalita sedadel
6

Ujdou, potah příšerný, na všem je vidět snaha o co nejlevnější materiál.

brzdy
9

Jedovaté, ale neplynulé.

zavazadlový prostor
5

Hodně nízký, ale celkem široký a hluboký. Vejdou se vedle sebe 4 kufry. Nesmyslně prohnuté a tlusté 5té dveře.






Blesk.cz

Plasticky nevylepšená diva Mátlová: Před plesem řeší trable s bujným poprsím!

Plasticky nevylepšená diva Mátlová: Před plesem řeší…

Operní pěvkyně Tereza Mátlová (44), životní partnerka hudebního producenta Františka Janečka (75), se svěřila,…

Podivné úmrtí Češky v Bratislavě: Odjela za novým přítelem! Byla otrávena?

Podivné úmrtí Češky v Bratislavě: Odjela za novým…

Přátelé Vlaďky z Brna jsou v šoku. Žena odjela minulý víkend za údajně novým přítelem do Bratislavy, ještě v…

 

iSport.cz

Biatlon ONLINE: Skvělá Davidová vytáhla smíšenou štafetu na 5. místo

Biatlon ONLINE: Skvělá Davidová vytáhla smíšenou…

Světový pohár v biatlonu pokračuje ve slovinské Pokljuce smíšenou štafetou. Český výběr jede ve složení Ondřej…

Dočkal je zpět! Malý zázrak, ale vyhráno ještě nemám, ví opora Sparty

Dočkal je zpět! Malý zázrak, ale vyhráno ještě…

Původně se měl do tréninkového procesu se spoluhráči pořádně zapojit až během soustředění ve Španělsku. Kapitán…

 

Reflex.cz

Uživatelé marihuany jsou horšími řidiči i ve střízlivém stavu, tvrdí američtí vědci

Uživatelé marihuany jsou horšími řidiči i ve…

O rizikovém chování řidičů, kteří vyráží na silnice pod vlivem omamných a psychotropních látek, již vznikla celá…

Vondráček je pro Babiše ideálním šéfem sněmovny: Je loajální, moc nemyslí a hlavně dělá, co je potřeba

Vondráček je pro Babiše ideálním šéfem sněmovny: Je…

Zdvižený prostředníček, kterým předseda Poslanecké sněmovny Radek Vondráček ze svého vyvýšeného křesla prý jen…