Škoda Octavia (2007)
15.7.2012Po 2letém užívání i30 a následné změně zaměstnání jsem potřeboval vůz s aspoň pseudo náhonem 4x4 ( oni u nás ti silničáři pluží přesně 30 min potom co…
Škoda Octavia II Combi (sotomaior)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
umo 19.05.13 13:16
« Brzdy
Ahoj. Chcel by som sa opýtať, či problémom, ktorý si opísal v novinke z 25.11., bol kamienok v brzde. Išiel si vtedy po posýpanej ceste? Ako dlho (koľko km) ti to vydávalo tie zvuky? Ak som správne pochopil, stalo sa to už trikrát. Ja mám podobnú skúsenosť (viď moja recenzia). Ďakujem za odpovede a prajem mnoho bezproblémových km. -
sotomaior 05.09.12 20:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuda za volantem
já fakt mluvil o rozdílech mezi O I s pevnou a víceprvkem... tam ten rozdíl je... jak si řekl, nejde globalizovat, že to či ono je vždy lepší/horší.... u té O I ten víceprvek ve verzích s haldexem hoodně pomohl, ale třeba jak jsem jel v základním aurisu s tuhou a následně v aurisu s víceprvkem tak tam jsem rozdíl poznal jen na našich "nejklvalitnějších cestách" (hafo výmolů...) takže jak se říká, když 2 dělají totéž, není to totéž .) -
sotomaior 05.09.12 19:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Nuda za volantem
a další remcal... napsal jsem něco o jiném voze než octavii (no vlastně o rapidu a jestli to tam bude jiné rád se opravím)? u ní si za tím tvrzením stojím! a zrovna type R teď už minulé generace není zrovna dobrý příklad... u aktuální(civilní verze) ten zadek vyladili mnohem lépe....a předminulá měla víceprvek o který přišla spíše kvůli nákladům.. -
-
sotomaior 04.09.12 19:33
« Re: Nuda za volantem
no zvláštní neřídil, ale i tak hodnotíš vlastnosti, ale to je jedno ;-) jinak celkem souhlas, od běžného auta s batohem vzadu se nedá očekávat zábava (ještě v dehtu...), ale na to jsou přeci jiná auta... jediná pro mne celkem zábavná vlastnost je při vypnutí esp... pak je třeba připnutí zadku v zatáčce docela zajímavé :-) jinak to je vcelku sterilní, lehce předvídatelné auto...jako naprostá většina produkce nejen koncernu -
-
Tycoon 16.07.12 09:57
« Malé pneumatiky
... možná je to jen klam způsobený zvýšeným podvozkem verze 4x4, ale zdá se mi, že tam jsou nějaké malé (s nízkým profilem) a úzké pneu, působí to jako pěst na oko. Raději si ty rozměry pneu včetně hmotnostního indexu zkontroluj s údaji v technickém průkaze (verze 4x4 může mít rozdíly vůči standardní verzi), ať pak nemáš nějaké problémy.
A navíc to auto hyzdí zaslepená zadní okna - pozůstatek přestavby na "náklaďák s mříží" N1.
Z čistě racionálního pohledu je takovéto auto první volba toho, kdo potřebuje pohon všech čtyř kol.