Toyota Avensis (2012)
20.11.2012Auto o ktorom sa dočítate v tejto recenzii je Toyota Avensis Kombi 2.0 VVTi automat facelift 2012. Ale na začiatok chcem ozrejmiť ako som sa vlastne k…
Toyota Avensis (skeraser)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- fotky 20.11.2012 13:09 skeraser
- Skvělý výběr ! 20.11.2012 14:04 L@lek
- Pro rodinu dobra volba 20.11.2012 14:29 Mixo
- Folie 20.11.2012 15:41 Kokino
- Dobrý výběr 20.11.2012 18:39 jeteem
- Avensis 22.11.2012 16:14 Katikakus
- Motor a prevodovka 22.11.2012 20:00 RKa
- Dotaz 23.11.2012 12:23 marana
- avensis 21.01.2013 18:46 pargi
- Ono je to hodne o pomeru najezd/doba vlastnictvi auta 22.02.2013 12:38 Atila_
- Avensis 22.10.2013 19:44 tomtoylc
-
L@lek 20.11.2012 14:04
Skvělý výběr !
Ahoj, 3x10 b za skvělý výběr, fotky píšeš, že doplníš. Avensis v této kombinaci je hodně příjemné auto. Tiché, rychlé, nebývale komfortní a dovede být i velmi úsporné, chrochták tady vůbec netřeba :yes: :yes: :yes:-
skeraser 20.11.2012 14:17
« Re: Skvělý výběr !
dakujem. fotky určite doplním najneskôr cez víkend, snád bude aspon jeden den pekne.
Ako píšeš chrochták niee v mojom pripade pretože cele tyzdne jazdim iba po meste a kratke trasy max 7 km na jedno naštartovanie, a raz za 2-3 mesiace idem domov na SR.
Usporne sa da jazdit, spotreba v recenzii je absolutne realna a overena, mozno ešte trochu klesne vzhladom k surovosti auta,aj ked tomu moc neverim :)) -
-
-
Jetty 20.11.2012 18:46
« Re: Skvělý výběr !
Neřekl bych, že Toyota diesly příliš neumí, ale je pravda, že ty první D-CATy měly problémy se vstřikovači (což byl problém subdodavatele). Hlavně 2.2 se 130kW... Dnes již dlouho bez problémů (máme několik Avensisů a Coroll Verso ve firmě). Jestli mají nějaké mínus tak to, že 130kw verze výkonově trochu zaostávají za papírovými hodnotami. Ale to je můj názor ;-) Důvodem proč se Toyota domluvila s BMW na dieselech je hlavně to, že BMW pokukuje po hybridních ústrojích Toyoty/Lexuse a vzhledem k tomu, že Toyota má největší trhy tam, kde je diesel passé (USA, Japonsko, Čína) je pro ní vývoj dieslu pro Evropu málo zajímavý, tak se dohodli takto. Nemysli si si, že jen tak někdo přijde k BMW a řekne: "Já chci Váš diesel, protože já ten svůj neumím" a BMW mu ho prostě prodá >:D
Jinak k tomuto autu - Avensis je hodně povedené auto :yes: Akorát ta fotogalerie potřebuje nutně vylepšit ;-)-
L@lek 21.11.2012 11:18
« Re: Re: Skvělý výběr !
Taky nesouhlasím s tím ,že Toyota diesely neumí. Máme doma nějakou dieselovou Toyotu od roku 2000 a naprostá spokojenost. RAV4 2.0 D-4D 85 kW - 150.000 km bez problému, pak RAV4 2.2 D-4D 100 kW - 140.0000 km bez probému, nyní RAV4 2.2 D-4D 110 kW, zatím cca 5.000 km a také v pohodě. Pak máme ještě Corollu 1.4 D-4D 66 kW má 100.000 km a zatím také v pohodě.
-
-
-
Mixo 20.11.2012 14:29
Pro rodinu dobra volba
Taky jsem ted kupoval stredni tridu. Avensis me take hodne zaujal, ale nakonec rozhodlo, ze je prilis tatickovske se vsim vsudy, coz vzhledem k tvoji rodinne situaci ted uplne sedi. Takze dobra volba. Ja jsem pak vybral trochu jinde, kockolap :-)-
skeraser 20.11.2012 15:09
« Re: Pro rodinu dobra volba
to je život, ja som si tiež nepredstavoval že moje dalšie auto bude Avensis, aj vzhladom k tomu že som relativne mlady. Ale takto to dopadlo a som aj v celku rad, bohvie či by som sa na niečom inom niekde neprizabil. Kockolap to rozhodne nie je ale ja už mám 2 a to mi zatial bohate stačí. -
-
-
-
skeraser 27.11.2012 10:09
« Re: Re: Re: Pro rodinu dobra volba
508 je dizajnovo inde ako Avensis a tiež sa mi páčil viacej hlavne teda sedan, kombi ma až tak neoslovilo, ale mať v ponuke jeden benzinovy motor je fakt bieda a este k tomu 1.6 aj ked s turbom. 508 su vraj kvalitne, a nemali by sa tolko kazit. Len si myslim že hodnotiť spolahlivosť je príliš skoro, to až ked bude na trhu 5 rokov a viac.
-
-
-
-
Kokino 20.11.2012 15:41
Folie
Ahoj,
kolko ta vysli ochranne folie na kapotu?
Mozes ju rucne alebo aj v umyvacke umyvat bez problemov? Nebude potrebne ju po nejakom case dat dole a vymenit, kvoli poskodeniu od kamienkov?
O folii rozmyslam aj ja, preto sa pytam..
Inak, pekne auto. Prajem stastne kilometre bez nehody.-
skeraser 20.11.2012 19:51
« Re: Folie
Cauko,
folie vysli 180Eur . 120 cisto kapota a 30 kazdy blatnik. . Umyvat mozes kde chces ako chces len tam nedavat vosk.
Folia vydrzi 5-6rokov, nema ziadnu UV ochranu a ma pory cize by nemal by rozdiel v odtienoch laku po odstraneni, ale aj tak sa odporuca po 3 rokoch to dat dole. Rok nechat vyrovnat rozdiely na laku ak niake vôbec budú a potom dať znova.
-
-
RKa 22.11.2012 20:00
Motor a prevodovka
Zdravím ťa
Napísal si veľmi peknú a dobrú recenziu. Čo sa týka auta, tak designovo mi moc nehovorí a určite by som radšej zobral Mondeo. Čo ma príjemne zaskočilo je motor, jeho výkon, spotreba, prevodovka a otáčky pri určitých rýchlostiach. Pri takýchto údajoch už skutočne asi nemá vôbec zmysel pozerať diesel, takže určite dobrý výber :-) :yes:
Veľa šťastných km.
PS 3x10 bodov. -
-
pargi 21.01.2013 18:46
avensis
Výtečný vůz, v "dohledné" době to s největší pravděpodobností bude taky moje volba, trochu jsem se obával cvt převodovky, ale jak tak čtu recenze a zkušenosti, mé obavy jsou zcela zbytečné. Jinak v rodině máme 2 toyoty, taťka současnou rav4 s 2litrem benzínem a ještě "starým" hdm měničem, já mám 14-letou corollu 1,6 a problémy nikdo (téměř) žádné (nepočítám ty, co jsme si způsobili sami...taťka při vyjíždění z garáže a já při usmyknutí do škarpy), v mém případě jsem musel měnit termostat a unavené vzpěry víka zavazadelníku. Takže asi za rok...Avensis 2,0 s multidrivem :yes:-
skeraser 21.02.2013 14:43
« Re: avensis
urcite neprehlupis, len aby sa ten 2 liter ešte do Europy vôbec dovážal:) od minuleho roku nie je k objednaniu na viacerych trhoch a od tohto roka dokonca ani v Nemecku. V česku aj na SR zatial v ponuke je.
Prevodovka ma prekvapuje stale viac, napr. ked zapnem SPORT a pridam tak funguje ako klasicky automat čiže točí od 3.500 otacok do 6.500 , preradi a znova a znova az je tam najvyssi stupen. Ale ked dupnem uplne na podlahu tak sa otackomer dostane do cca 6200 otacok kde je vykonove maximum a prevodovka to tam už drží neustále, rastie ti len rýchlosť. Cize velmi nezvykle aspon pre mna že ručička otáčkomera v podstate stoji na jednom mieste a ručička rýchlomera počas toho rýchlo stúpa.
-
-
Atila_ 22.02.2013 12:38
Ono je to hodne o pomeru najezd/doba vlastnictvi auta
Problem tohohle auta je, ze zivotnost CVT prevodovek se pohybuje nekde kolem sto az stodvaceti tisic, takze tahle motorova kombinace je vhodna pro nekoho kdo nenajezdi rocne moc nebo toci rychle auta. Idealni je koupit, najezdit osmdesat tisic a prodat vcas nez se ta prevodovka zacne rozsypavat a tudiz je auto jeste relativne prodejne. Dokud to jezdi tak to jezdi dobre, ale az to dojezdi, tak je to ranec. Neni to zadne specifikum Toyoty, stejny problem ma i Multitronic od Audi ci CVT prevodovky Nissanu.